Kaitseliidu sõidukid
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Ok, ma mõtlesin et käigus olid metsiku lääne turbod.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Leedukad on rahaliselt kasulikuma deali teinud, kui meite Kaitseliit. Mersusid saadud 150 ja lisaks veel 20 Hummerit. Kõike seda kokku 2,5 milli euro eest.
http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... ght=latvia
http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... ght=latvia
Unforeseen consequences
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44050
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Piltidel paistvad veokid on nähtavalt "as it is", taolisi seismisest logisevaid DAFe osteti ju meilgi analoogsete hindadega ja nurinat jagus kauemaks.
Eesti ostetud viimased mersud olid Saksamaal mingi sõjaväe tehnikahooldusfirma poolt põhjalikult üle käidud (kuni raamide ülevärvimiseni ja uute akudeni) ja eks see maksiski enamiku nende hinnast.
Kes veoautosid on remontima pidanud, siis rutiinsegi hoolduse arved on kergesti tuhandetes eurodes.
Eesti ostetud viimased mersud olid Saksamaal mingi sõjaväe tehnikahooldusfirma poolt põhjalikult üle käidud (kuni raamide ülevärvimiseni ja uute akudeni) ja eks see maksiski enamiku nende hinnast.
Kes veoautosid on remontima pidanud, siis rutiinsegi hoolduse arved on kergesti tuhandetes eurodes.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Hooletu laevaajamise tulemusena vahetusse läinud Volvo peegel ei maksnudki suurt midagi- aint mingid näkased 11 000 eeku...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44050
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
1995. a Volvo FL6 hooldus Veoautokeskuses (õlid, tosool, filtrid, pidurid, nipe näpe) oli 40 000 kr pluss maksud.
Need hinnad on üks suurusjärk jah suurem kui sõiduautodel. Ühe vana roostes veoauto sisse 10 000 eurot toppida pole ka Eesti hindadega eriline probleem.
Need hinnad on üks suurusjärk jah suurem kui sõiduautodel. Ühe vana roostes veoauto sisse 10 000 eurot toppida pole ka Eesti hindadega eriline probleem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
von manstein
- Liige
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Nii vana sahka hooldatakse üldreeglina sohvri enda poolt ja vastavalt südametunnistusele.1995. a Volvo FL6 hooldus Veoautokeskuses (õlid, tosool, filtrid, pidurid, nipe näpe) oli 40 000 kr pluss maksud.
Õlimaht nn. Volvo mikromootoril on ehk 13l. Hulgihindades siis käibega hind 400 Eeku.
Tosooli ehk 20-25l. 500- vanas rahas.
Filtrid: kõige rohkem 1000 Eeku.
Kogu muu kuluvosa, pidurid ja muu nipe näpe, vastavalt vajadusele, reeglina enne ülevaatust.
Trumm, kust sellised numbrid?
Ehk oled ise praktiseeriva lukksepana jootraha arvele juurde "keevitanud"?
-
von manstein
- Liige
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Ja veel, ehk juhtud lugema..
Jalgratturi jaoks tähendab see 2-3Kw võimsust püsireziimil.
Inimese jaoks on see võimatu..?
Trumm, oled Sa ikka lihast- luust koosnev olend..
Ehk tulnukas..?
Legaalne sõidukiirus Eesti teedel on 90km tunnis.Sama Atko Viru ütleb, et aeroobne treening (see mis põletab intensiivset rasva, arendab südant, kopse jne) peaks 30sel inimesel toimuma ca 150 pulsilööki minutis.
Mina nt jalgrattasõidust loobusin ja asendasin selle metsajooksuga, sest jalgrattal tähendas selline pulsisagedus rattateel eluohtlikke kiirusi.
Jalgratturi jaoks tähendab see 2-3Kw võimsust püsireziimil.
Inimese jaoks on see võimatu..?
Trumm, oled Sa ikka lihast- luust koosnev olend..
Ehk tulnukas..?
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Ma vaatasin ka Trummi numbrit ja pidin õlle kurku tõmbama, ühe nulliga liiale mindud. Aga no jah...von manstein kirjutas:Nii vana sahka hooldatakse üldreeglina sohvri enda poolt ja vastavalt südametunnistusele.1995. a Volvo FL6 hooldus Veoautokeskuses (õlid, tosool, filtrid, pidurid, nipe näpe) oli 40 000 kr pluss maksud.
Õlimaht nn. Volvo mikromootoril on ehk 13l. Hulgihindades siis käibega hind 400 Eeku.
Tosooli ehk 20-25l. 500- vanas rahas.
Filtrid: kõige rohkem 1000 Eeku.
Kogu muu kuluvosa, pidurid ja muu nipe näpe, vastavalt vajadusele, reeglina enne ülevaatust.
Trumm, kust sellised numbrid?
Ehk oled ise praktiseeriva lukksepana jootraha arvele juurde "keevitanud"?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Järva malev on endale kaitseväelt peetrid hankinud http://www.jt.ee/galerii/20208/galerii- ... 80/1827424 näib ,et teevad kahest ühe.Kunagi oli seal vist ka paar btr 40 liikumas.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Need on vanad Scoudi BTR id. Aastaid seal seisnud ja roostetanud . Tallinna LAKO hingekirjas on ka kaks masinat ,aga kas neist annab ühe liikuva ka kokku panna?
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Vanad Kalevi ÜJP omad ikkagi.
Sai teistega omal ajal kõvasti ringi ratsutatud. Sees ja väljas raputud, söödud, magatud.
Väärt masinad. Hea läbivusega. Tõsi küll, mugavustega (võrreldes PASI`idega) ei hiilanud.
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44050
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Äkki hoiad oma moka maas teemas, mida ei valda ja säästad meid oma magedast sofistikast?Nii vana sahka hooldatakse üldreeglina sohvri enda poolt ja vastavalt südametunnistusele.
Õlimaht nn. Volvo mikromootoril on ehk 13l. Hulgihindades siis käibega hind 400 Eeku.
Tosooli ehk 20-25l. 500- vanas rahas.
Filtrid: kõige rohkem 1000 Eeku.
Kogu muu kuluvosa, pidurid ja muu nipe näpe, vastavalt vajadusele, reeglina enne ülevaatust.
Trumm, kust sellised numbrid?
Ehk oled ise praktiseeriva lukksepana jootraha arvele juurde "keevitanud
"Vastavalt vajadusele".
Palju sa veautosid remontinud oled? Kui õlle kurku tõmbad, siis ikka ei tea vist täpselt.Ma vaatasin ka Trummi numbrit ja pidin õlle kurku tõmbama, ühe nulliga liiale mindud. Aga no jah...
Minu 2010 jaapani autol on kord aastas hooldus 250 eurot, mootori õlivahetus, paar filtrit, pidurite hooldus.
250 eurot ongi vajas rahas 4000 krooni. 4000 kr ehk "üle ülearuse nullita" saad sa Mazda 6 aastahoolduse ja ei enamat.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Ainuüksi õli ja filtrite vahetus läks 440 hj vedukMANil viimati maksma veidi üle 1000 EURi. Kui siin mõni jälle õllepudeli juurde on juhtunud, siis peaks ettevaatlikult lugema. Vanas rahas 16 000 eeku. Mõni väiksemate nõudmistega vend saab selle eest endale pereauto pluss veel üht-teist kurku tõmbamiseks... 
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44050
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Ma ei saa kah aru, et mis dimensioonis vennad elavad.
1000-2000 eurot on tänapäeval sõiduautode suuremad (hammasrihmaga) hooldused.
3 aastat vana Audi A6 (see lutsukommi kerega) 1,9TDI 120 000 hooldus (hammasrihm+pudinad, kõik mahlad, piduriklotsid, reguleerimised - seejuures mitte ühtegi remonditööd) oli ca 10a tagasi juba 20 000 eeki. Olnuks 2.8 Quattro, olnuks 24 000 eeki, lohutasid Revali vanad. Kindlasti saanuks odavamalt, aga nii uue autoga ei tahtnud kuuri alla päris minna ja Forsi hinnad telefonis kah just odavamad polnud, mingeid made in turkey veepumpasid või asju üks mõistlik inimene aga sinna ei pane (arvestades kahjusummat, kui miski pilbasteks läheb).
Paljudel taolistel kallite suurte hooldustega autodel on see lausa müügiargument, et 120 000 või 160 000 hooldus just esinduses tehtud ja dokumenteeritud (jutt, et sõber garaazis tegi suurt ei maksa). Mingil 10a vanal autol võib see hooldus maksta juba pool auto hinnast.
1000-2000 eurot on tänapäeval sõiduautode suuremad (hammasrihmaga) hooldused.
3 aastat vana Audi A6 (see lutsukommi kerega) 1,9TDI 120 000 hooldus (hammasrihm+pudinad, kõik mahlad, piduriklotsid, reguleerimised - seejuures mitte ühtegi remonditööd) oli ca 10a tagasi juba 20 000 eeki. Olnuks 2.8 Quattro, olnuks 24 000 eeki, lohutasid Revali vanad. Kindlasti saanuks odavamalt, aga nii uue autoga ei tahtnud kuuri alla päris minna ja Forsi hinnad telefonis kah just odavamad polnud, mingeid made in turkey veepumpasid või asju üks mõistlik inimene aga sinna ei pane (arvestades kahjusummat, kui miski pilbasteks läheb).
Paljudel taolistel kallite suurte hooldustega autodel on see lausa müügiargument, et 120 000 või 160 000 hooldus just esinduses tehtud ja dokumenteeritud (jutt, et sõber garaazis tegi suurt ei maksa). Mingil 10a vanal autol võib see hooldus maksta juba pool auto hinnast.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
allatah
- Liige
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
- Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
- Kontakt:
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Kui nüüd hakata võrdlema, et kes raatsib rohkem autoremondile kulutada (suhtena auto turuväärtusesse) siis paari nädala eest investeerisin vaid mootoririhma, siduri ning ühe väikese ja odava silladetaili remontimisse rohkem, kui auto enda hind.
Ainuüksi uued suverehvid, mis said aprillis alla pandud olid praktiliselt pool auto hinnast.
Õnneks ei ole ma ise pidanud veokite remondi eest maksma. Kui on olnud vaja uut filtrit ja õli, siis kaitseväe ladudest tuleb seda ajateenija jaoks tasuta
Ainuüksi uued suverehvid, mis said aprillis alla pandud olid praktiliselt pool auto hinnast.
Õnneks ei ole ma ise pidanud veokite remondi eest maksma. Kui on olnud vaja uut filtrit ja õli, siis kaitseväe ladudest tuleb seda ajateenija jaoks tasuta
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline