14. leht 38-st

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 21 Apr, 2013 12:25
Postitas Tegelane5
Ok, ma mõtlesin et käigus olid metsiku lääne turbod.

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 04 Juul, 2013 0:00
Postitas Roamless
Leedukad on rahaliselt kasulikuma deali teinud, kui meite Kaitseliit. Mersusid saadud 150 ja lisaks veel 20 Hummerit. Kõike seda kokku 2,5 milli euro eest.
http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... ght=latvia

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 04 Juul, 2013 10:57
Postitas Kapten Trumm
Piltidel paistvad veokid on nähtavalt "as it is", taolisi seismisest logisevaid DAFe osteti ju meilgi analoogsete hindadega ja nurinat jagus kauemaks.
Eesti ostetud viimased mersud olid Saksamaal mingi sõjaväe tehnikahooldusfirma poolt põhjalikult üle käidud (kuni raamide ülevärvimiseni ja uute akudeni) ja eks see maksiski enamiku nende hinnast.
Kes veoautosid on remontima pidanud, siis rutiinsegi hoolduse arved on kergesti tuhandetes eurodes.

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 04 Juul, 2013 13:29
Postitas Lemet
Hooletu laevaajamise tulemusena vahetusse läinud Volvo peegel ei maksnudki suurt midagi- aint mingid näkased 11 000 eeku...

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 04 Juul, 2013 14:21
Postitas Kapten Trumm
1995. a Volvo FL6 hooldus Veoautokeskuses (õlid, tosool, filtrid, pidurid, nipe näpe) oli 40 000 kr pluss maksud.
Need hinnad on üks suurusjärk jah suurem kui sõiduautodel. Ühe vana roostes veoauto sisse 10 000 eurot toppida pole ka Eesti hindadega eriline probleem.

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 05 Juul, 2013 20:12
Postitas von manstein
1995. a Volvo FL6 hooldus Veoautokeskuses (õlid, tosool, filtrid, pidurid, nipe näpe) oli 40 000 kr pluss maksud.
Nii vana sahka hooldatakse üldreeglina sohvri enda poolt ja vastavalt südametunnistusele.

Õlimaht nn. Volvo mikromootoril on ehk 13l. Hulgihindades siis käibega hind 400 Eeku.
Tosooli ehk 20-25l. 500- vanas rahas.

Filtrid: kõige rohkem 1000 Eeku.

Kogu muu kuluvosa, pidurid ja muu nipe näpe, vastavalt vajadusele, reeglina enne ülevaatust.

Trumm, kust sellised numbrid?
Ehk oled ise praktiseeriva lukksepana jootraha arvele juurde "keevitanud"?

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 05 Juul, 2013 20:28
Postitas von manstein
Ja veel, ehk juhtud lugema..
Sama Atko Viru ütleb, et aeroobne treening (see mis põletab intensiivset rasva, arendab südant, kopse jne) peaks 30sel inimesel toimuma ca 150 pulsilööki minutis.
Mina nt jalgrattasõidust loobusin ja asendasin selle metsajooksuga, sest jalgrattal tähendas selline pulsisagedus rattateel eluohtlikke kiirusi.
Legaalne sõidukiirus Eesti teedel on 90km tunnis.

Jalgratturi jaoks tähendab see 2-3Kw võimsust püsireziimil.

Inimese jaoks on see võimatu..?

Trumm, oled Sa ikka lihast- luust koosnev olend..

Ehk tulnukas..?

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 05 Juul, 2013 20:49
Postitas mx77
von manstein kirjutas:
1995. a Volvo FL6 hooldus Veoautokeskuses (õlid, tosool, filtrid, pidurid, nipe näpe) oli 40 000 kr pluss maksud.
Nii vana sahka hooldatakse üldreeglina sohvri enda poolt ja vastavalt südametunnistusele.

Õlimaht nn. Volvo mikromootoril on ehk 13l. Hulgihindades siis käibega hind 400 Eeku.
Tosooli ehk 20-25l. 500- vanas rahas.

Filtrid: kõige rohkem 1000 Eeku.

Kogu muu kuluvosa, pidurid ja muu nipe näpe, vastavalt vajadusele, reeglina enne ülevaatust.

Trumm, kust sellised numbrid?
Ehk oled ise praktiseeriva lukksepana jootraha arvele juurde "keevitanud"?
Ma vaatasin ka Trummi numbrit ja pidin õlle kurku tõmbama, ühe nulliga liiale mindud. Aga no jah...

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 16 Juul, 2013 18:57
Postitas mb
Järva malev on endale kaitseväelt peetrid hankinud http://www.jt.ee/galerii/20208/galerii- ... 80/1827424 näib ,et teevad kahest ühe.Kunagi oli seal vist ka paar btr 40 liikumas.

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 17 Juul, 2013 12:38
Postitas Lupus
Need on vanad Scoudi BTR id. Aastaid seal seisnud ja roostetanud . Tallinna LAKO hingekirjas on ka kaks masinat ,aga kas neist annab ühe liikuva ka kokku panna?

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 17 Juul, 2013 15:28
Postitas hillart
Vanad Kalevi ÜJP omad ikkagi. :lol: Sai teistega omal ajal kõvasti ringi ratsutatud. Sees ja väljas raputud, söödud, magatud. :wink: Väärt masinad. Hea läbivusega. Tõsi küll, mugavustega (võrreldes PASI`idega) ei hiilanud.

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 17 Juul, 2013 15:46
Postitas Kapten Trumm
Nii vana sahka hooldatakse üldreeglina sohvri enda poolt ja vastavalt südametunnistusele.
Õlimaht nn. Volvo mikromootoril on ehk 13l. Hulgihindades siis käibega hind 400 Eeku.
Tosooli ehk 20-25l. 500- vanas rahas.
Filtrid: kõige rohkem 1000 Eeku.
Kogu muu kuluvosa, pidurid ja muu nipe näpe, vastavalt vajadusele, reeglina enne ülevaatust.
Trumm, kust sellised numbrid?
Ehk oled ise praktiseeriva lukksepana jootraha arvele juurde "keevitanud
Äkki hoiad oma moka maas teemas, mida ei valda ja säästad meid oma magedast sofistikast? :dont_know:
"Vastavalt vajadusele".
Ma vaatasin ka Trummi numbrit ja pidin õlle kurku tõmbama, ühe nulliga liiale mindud. Aga no jah...
Palju sa veautosid remontinud oled? Kui õlle kurku tõmbad, siis ikka ei tea vist täpselt.
Minu 2010 jaapani autol on kord aastas hooldus 250 eurot, mootori õlivahetus, paar filtrit, pidurite hooldus.
250 eurot ongi vajas rahas 4000 krooni. 4000 kr ehk "üle ülearuse nullita" saad sa Mazda 6 aastahoolduse ja ei enamat.

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 17 Juul, 2013 16:28
Postitas Lemet
Ainuüksi õli ja filtrite vahetus läks 440 hj vedukMANil viimati maksma veidi üle 1000 EURi. Kui siin mõni jälle õllepudeli juurde on juhtunud, siis peaks ettevaatlikult lugema. Vanas rahas 16 000 eeku. Mõni väiksemate nõudmistega vend saab selle eest endale pereauto pluss veel üht-teist kurku tõmbamiseks... :wink:

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 17 Juul, 2013 16:45
Postitas Kapten Trumm
Ma ei saa kah aru, et mis dimensioonis vennad elavad.
1000-2000 eurot on tänapäeval sõiduautode suuremad (hammasrihmaga) hooldused.
3 aastat vana Audi A6 (see lutsukommi kerega) 1,9TDI 120 000 hooldus (hammasrihm+pudinad, kõik mahlad, piduriklotsid, reguleerimised - seejuures mitte ühtegi remonditööd) oli ca 10a tagasi juba 20 000 eeki. Olnuks 2.8 Quattro, olnuks 24 000 eeki, lohutasid Revali vanad. Kindlasti saanuks odavamalt, aga nii uue autoga ei tahtnud kuuri alla päris minna ja Forsi hinnad telefonis kah just odavamad polnud, mingeid made in turkey veepumpasid või asju üks mõistlik inimene aga sinna ei pane (arvestades kahjusummat, kui miski pilbasteks läheb).

Paljudel taolistel kallite suurte hooldustega autodel on see lausa müügiargument, et 120 000 või 160 000 hooldus just esinduses tehtud ja dokumenteeritud (jutt, et sõber garaazis tegi suurt ei maksa). Mingil 10a vanal autol võib see hooldus maksta juba pool auto hinnast.

Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust

Postitatud: 17 Juul, 2013 17:17
Postitas allatah
Kui nüüd hakata võrdlema, et kes raatsib rohkem autoremondile kulutada (suhtena auto turuväärtusesse) siis paari nädala eest investeerisin vaid mootoririhma, siduri ning ühe väikese ja odava silladetaili remontimisse rohkem, kui auto enda hind.
Ainuüksi uued suverehvid, mis said aprillis alla pandud olid praktiliselt pool auto hinnast. :D

Õnneks ei ole ma ise pidanud veokite remondi eest maksma. Kui on olnud vaja uut filtrit ja õli, siis kaitseväe ladudest tuleb seda ajateenija jaoks tasuta :D