135. leht 430-st

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 14:05
Postitas kaupo51
Artikkel lennunduse tumedast tulevikust oli huvitav lugemine. Artikli viimane lõik oli selline:
Kuid hetkel, kui lennukeid enam ei ole, tuleb võimudel teha valik - kas vähendada lendude arvu, tunnistades rikkeid või vähendada ohutusnõudeid. Esimene neist on oma nõrkuse äratundmine, teine ​​on täis lennuõnnetusi. Vastutust, mille eest suure tõenäosusega ei kanna need inimesed, kes on tegelikult süüdi selles, milleni Venemaa tsiviillennundus 2022. aastal jõudis.
Ilmselt on aja küsimus, millal toimub Venemaal esimene ohvritega lennuõnnetus. Põhjuseks lennuki tehnilised probleemid. Peale seda jääb lennata julgevate inimeste arv väiksemaks. Peale järgmist õnnetust veel väiksemaks jne Varsti ei olegi Venemaal lennuleid suurel hulgal vaja, sest keegi ei taha eriti lennata. Aga jah. Kui veel umbes 40 aastat tagasi sai Venemaa hakkama, kasutades siselendudeks kodumaiseid Tu, IL, An, Jak lennukeid, siis täna ei suuda ta toota praktiliselt ühtegi lennukit.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 17:03
Postitas Kanaloog
Huvitav, kuidas lahendavad nii suures riigis kaupade ja inimeste veo kui lennuliiklus maas. Rong ju igale poole ei jõua, või kui jõuab siis mis ajaga.
Venemaa põhja ja kaug-ida aladel lennudus ju oluline lüli.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 17:28
Postitas ruger
Kanaloog kirjutas: 30 Okt, 2022 17:03 Huvitav, kuidas lahendavad nii suures riigis kaupade ja inimeste veo kui lennuliiklus maas. Rong ju igale poole ei jõua, või kui jõuab siis mis ajaga.
Venemaa põhja ja kaug-ida aladel lennudus ju oluline lüli.
Rongiliiklust hakkab mõjutama nii relsside puudus(tulekahju neid tootvad tehases, mis sisuliselt maha põles), kui ka vaguni rataste, rullikute-kuullaagrite puudus+kulumine. Lisaks on kuullaagrite tootmine ka problemaatiline-riigist on lahkunud-SKF-i tehas, kes kogu riiki varustas.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 18:04
Postitas Manurhin
Võibolla hakkavad Hiina lennufirmad Venemaa siseliinidel lendama? Ja ega raudteegagi lõpuks midagi paremat oodata ole, laagrid ja rööpad on ainult pool häda, tänapäevased vedurid on samuti keerulist elektroonikat täis. Kui Hiina, Iraan ja Põhja-Korea appi tulevad, siis vast mingi raudteeliiklus säilib, kui ei, siis ma ei imestaks, kui mingisugune Dalnovostotšnaja Narodnaja Respublika lõpuks välja kuulutatakse. Mis mõte neil seal ikka enam Venemaa osa olla on ja sanktsioonide all kannatada, kui "emamaaga" pole ei lennu- ega raudteeühendust. Lähevad veel vasakpoolsele liiklusele ka üle, suurem osa autosid on seal niigi Jaapanist toodud ja parempoolse rooliga. :lol:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 18:35
Postitas hjl85
Ei saa!! Seda loetaks ekspordi keeluks ning varuosad keerataks ka neile kinni. Sa ei tohi isegi eralennukiga( kui USA-s toodetud) orkide maale lennata kui pole vastavat luba

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 18:39
Postitas Turist 47
Võibolla hakkavad Hiina lennufirmad Venemaa siseliinidel lendama?..
Sellest, teoreetilisest võimalusest, oli "mitme kuu" eest suht põhjalik artikkel.
Sanktsioonid segasid peaaegu kõiki tegevusi, mis olid seotud lennunduse ja ka teiste transpodi liikidega/võimalustega.
. Hiina väga kiivalt hoidub enda "määrimisest".

Putini kehv-peamiselt liiga aeglane sõjaline edukus, tekitavat Hiinale vastuvõetamatuid majanduslikke probleeme.
Kasvõi, suuresti Putini tekitatud, energia hindade tõusu ja inflatsiooni tõttu kaotab Hiina maksejõulisi kliente, kaotab raha.
Suurematest "sõpradest" on ka India, venemaast, distantseerumas.
Mõlemad juba, et peaaegu nõuavad "rahulepingut"- vahet pole millist, peaasi, et sõda saaks läbi.
Loba tasemel, siis Hiina-India sõnum olevat - "Putinil on aega novembri keskpaigani sõda võita või rahu teha"..

Lühidalt, siis Hiina ei hakka lendama. Ja nö. appi venele ei ole tulemas kedagi.
Kimjunn vast isegi tuleks, aga mida tegema..

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 21:32
Postitas Manurhin
Siis hakkavad Kaug-Itta lendama läbi mõne teise riigi. Nt. esimene lend Moskva-Taškent ja sealt teise lennuga edasi Taškent-Vladivostok. Aga siseriikliku lennundusega on sel juhul PuPu tõesti. Boeingule ja Airbusile see-eest huvitav eksperiment, saavad näha, kui kaua nende lennukid reaalses elus ilma korraliku hoolduseta lendama on võimelised. Kim Jonni-Punn võib Venemaale vennaliku abi korras mingi hulga auruvedureid saata, neid on P.-Koreal veel siiamaani piisavalt olemas (netis vastavat pildi- ja videomaterjali küllalt).

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 21:46
Postitas soul
Gruusia, Armeenia ja Kasahstani majandusele on põgenevad venelased päris tulusad.
https://novayagazeta.eu/articles/2022/1 ... siyan-priv
https://twitter.com/adagamov/status/158 ... br-cg&s=09
Armeenia keskpank parandas oktoobris oma riigi 2022. aasta SKT kasvu prognoosi 1,6%-lt 13%-le. Keskpanga esimees Martin Galstjan selgitas seda andekate ja haritud venelaste, peamiselt IT-sektori töötajate saabumisega riiki.

Gruusia on prognoosi tõstetud 10%-le.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 21:51
Postitas Turist 47
Küllap see, siseriiklik, lennuühendus on oluline.

Olulisim, vene riigi seisukohalt, on raudtee, võimalikult tõrgeteta, käigus hoidmine. Rongid toovad- viivad, see on odavaim ja tõhusam.
Usun, et see on prioriteet.
Küllap selle nimel käib puhkamata töö - leitakse rattad, liiprid, laagrid ja tehtud... Või ei leita :dont_know:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 30 Okt, 2022 22:30
Postitas Mees Varjust
Manurhin kirjutas: 30 Okt, 2022 21:32 Boeingule ja Airbusile see-eest huvitav eksperiment, saavad näha, kui kaua nende lennukid reaalses elus ilma korraliku hoolduseta lendama on võimelised. Kim Jonni-Punn võib Venemaale vennaliku abi korras mingi hulga auruvedureid saata, neid on P.-Koreal veel siiamaani piisavalt olemas (netis vastavat pildi- ja videomaterjali küllalt).
Lennukid lendavad hooldamata 1-1,5 aastat, enne kui päris kriitiliseks läheb.
Veduritega ei ole venelastel ka väga suurt probleemi. Enamik kasutuses olevaid on tehniliselt väga primitiivsed, elektroonikat vms sealt ei leia.
Samuti on Venemaal endal väga suured auruvedurite reservid - olen isegi mitmeid baase, kus neid hoitakse, näinud. Palju neid kusagil Siberi taigade haruteedel võib olla, ei oska vist keegi aimata (seal muidugi vanaraua varguse risk ka juba päris suur).

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 31 Okt, 2022 15:32
Postitas Gideonic
Muide, ei tea kas on siit läbi käinud, aga väidetavalt lisas USA Kamaz'i sanktsioonide nimekirja, mille järel lõpetasid hiinlased neile mootorite tarnimise. Ja seda juba septembri alguses :shock:

https://twitter.com/DecodingTrolls/stat ... 4916249603

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 31 Okt, 2022 15:55
Postitas ermot
ÜRO, Türgi ja Ukraina ilma Venemaata leppisid kokku plaanis laevade liikumiseks mööda humanitaarkoridori
https://publico.ru/society/oon-turcziya ... -koridoru/
ÜRO, Türgi ja Ukraina esindajad kinnitasid ühise koordineerimiskeskuse raames 31. oktoobriks 16 laeva liikumise ajakava piki vilja ekspordi humanitaarkoridori. Venemaad on sellest juba teavitatud, teatab Reuters. TASS-i andmetel leppisid pooled kokku 12 laeva liikumises Ukraina sadamatest ja nelja laeva liikumises Ukraina sadamatess
Usbekistani keskpank teatas ligi 70 tuhandest venelaste poolt 2022. aastal avatud kontost
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 0041.shtml
Alates 2022. aasta algusest on Usbekistanis pangakonto avanud ligi 70 000 venelast, kellest umbes pooled töötavad alaliselt ja on vabariigis. Seda ütles Usbekistani keskpanga juhatuse esimees Mamarizo Nurmuratov, kirjutas peaagentuur .

"Aasta algusest on konto avanud 67 000 venelast, kellest umbes pooled töötavad ja viibivad alaliselt Usbekistanis," ütles Nurmuradov.

Oktoobri esimesel poolel teatas Gruusia valitsusvälise organisatsiooni IDFI (Institute for the Development of Information of Information) pressiteenistus, et 2022. aasta veebruari lõpust kuni 31. augustini avas Gruusia kommertspankades konto üle 60 000 Venemaa kodaniku. .

Septembri lõpus sai teatavaks , et 17. septembrist 26. septembrini saabus Gruusiasse 78 742 Venemaa kodanikku .

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 31 Okt, 2022 18:31
Postitas v2gahea
Gideonic kirjutas: 31 Okt, 2022 15:32 Muide, ei tea kas on siit läbi käinud, aga väidetavalt lisas USA Kamaz'i sanktsioonide nimekirja, mille järel lõpetasid hiinlased neile mootorite tarnimise. Ja seda juba septembri alguses :shock:

https://twitter.com/DecodingTrolls/stat ... 4916249603
Mis tolle venna tunkedele on kirjutatud?

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 31 Okt, 2022 18:32
Postitas _dumbuser_
Ja hakkab vaikselt tulema. Moldova saatis orkide diplomaadi sõjapaadi manu kuna üks rakett pudises nende territooriumile. Esialgu siiski ainult üks diplomaat. https://mobile.twitter.com/Flash_news_u ... 1890877440

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitatud: 31 Okt, 2022 20:14
Postitas asjaajaja
v2gahea kirjutas: 31 Okt, 2022 18:31
Gideonic kirjutas: 31 Okt, 2022 15:32 Muide, ei tea kas on siit läbi käinud, aga väidetavalt lisas USA Kamaz'i sanktsioonide nimekirja, mille järel lõpetasid hiinlased neile mootorite tarnimise. Ja seda juba septembri alguses :shock:

https://twitter.com/DecodingTrolls/stat ... 4916249603
Mis tolle venna tunkedele on kirjutatud?
Millegipärast on sinna fotoshopitud KANAZ.
Miks? Pole aimugi...