139. leht 666-st
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 13:50
Postitas Kapten Trumm
Järsku on Saksamaal selline pisike probleem, et neid premium autosid ostavad enamasti need, kel on iga päev vaja 200 km tööle sõita.
Ma tõesti ei tea, selline äkkmõte tekkis
Aga inimesel, kellel pole BMW autode kohta muud rääkida, kui hirmsalt lagunevad ja Toyota Avensis/Skoda Octavia on igakell etem, võiks sel teemal sõna võtta pigem kuskil LHV rahafoorumis, sest autodest ei tea te ikka suurt midagi.
Ma ise olen BMW omanik olnud alates 1997 ja ütleks niipalju, et tegemist on sõidu- ja hooldusintensiivsete autodega, selline auto saab vatti keskmisest rohkem (mistõttu ka laguneb rohkem) ja see nõuab väga peent/mahukat/kallist hooldust-remonti ja hooldusest stiilis "täna õlivahetus ilma töörahata, kui ostad õli meilt" seal üldsegi ei piisa. See asjaolu vast selgitabki, mis Mercedes on nendes TÜV tabelites tunduvalt kõrgemal, keskmine mersu omanik Saksamaal on ju taoline, kes istub autosse, hingeldab seal paar minutit ja pühib otsaeest ruudulise taskurätiga higi. Tegelikkuses on mersu ja BMW umbes võrreldava tehnoloogilisuse ja kvaliteediga autod ikka.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:16
Postitas Ghostship
davidsoniharald kirjutas:Kindlasti on BMW väga kvaliteetne auto, sest alles pärast kolmandat õlivahetust hakkab juppe küljest ära kukkuma.
100k läbisõitu on kaasaaegsel autol alles kolmas õlivahetus. Garantii aja lõpuni peavad sisuliselt kõik vastu, pärast seda hakkab premium klassi auto hind kivina kukkuma, sest nende ülalpidamine on väga kallis. Vaevalt, et sel muidugi on mingi seos nende suurte remondiarvetega, eksole.
Puhas möla minu poolt, tundke end vabalt kui kustutada tahate.
Ma oma tutvusringkonnas ei ole näinud ühtegi kaasaegset autot, mis esimese 100 000 jooksul pole vajanud suuremat või väiksemat garantiiremonti. Trummi BMW ajastu saksa autod tunduvad selle kõrval tõelised igiliikurid.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:18
Postitas andrusjo
Mul on yks hea sõber kes pole just kõikse vaesemate killast ja ostnud viimaste aastate jooksul peresse kolm 100000 ringi maksvat autot ...kõik puha saksa "kvaliteet".
Naisele Q8,pojale bmw 6gt ja omale mersu V-klassi.
Q8 on ainuke masin mis pole veel erilist remonti nõudnud,nii bmw kui mb on pidevalt esinduses tiivad laiali igast ajuvabade vigade tõttu.V-klassiga juba poest koju sõites kukkus lagi koos teleriga alla.Esimeste kylmade saabumisega veetis pea 3 nädalat Silberis kus leiutati miks auto keeldub käivitumast.
Ja millega mees iga päevaselt ringi sõidab on 2012a toyota hilux....sest see on auto mis ei lähe katki.Nii lihtne ongi.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:21
Postitas Some
Mul viimaste kolme autoga on olnud täpselt 0 probleemi. Lisaks korralistele hooldustele olen pidanud vaid rehve ja klaasipuhastajaid ostma. Isegi piduriklotse pole pidanud vahetama, kuigi sõidan 30k km aastas. Autodeks on olnud Optima, Soul ja nüüd siis Ateca.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:22
Postitas Kapten Trumm
Mul on yks hea sõber kes pole just kõikse vaesemate killast j
Su heal rikkal sõbral on vist mingi karmavõlg tekkinud, tuleks ehk korra peeglisse vaadata, mis pattu rikkuse pärast tehtud on

Taolist ebaõnne kohtab ikka päris harva.
Jaapani pikapi olen ka mina esindusest ühe uuena kätte saanud ja viisin poole kojusõidu pealt neile selle tagasi, sest küttesüsteemist tuli vaid põrgupalavat õhku. Vot selline kvaliteet oli.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:26
Postitas davidsoniharald
Mul on kontor ühe margiesinduse teisel korrusel ja vaade avaneb ka esinduse tagahoovi. Iga jumala päev käib üks DPFi tühjaks põletamine, tehnik arvutiga autos ja pöörded põhjas suitsupilv taga. Kas selleks mingit mootorisõbralikumat viisi ei ole juba leiutatud? No mingi spetsiaalne seade, mis saaks selle DPFi "tühjaks põletamisega" hakkama ilma, et mootorit oleks pool tundi vaja kräunutada?
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:28
Postitas Kapten Trumm
Ghostship kirjutas: Ma oma tutvusringkonnas ei ole näinud ühtegi kaasaegset autot, mis esimese 100 000 jooksul pole vajanud suuremat või väiksemat garantiiremonti. Trummi BMW ajastu saksa autod tunduvad selle kõrval tõelised igiliikurid.
Eks need "head" BMW-d (minu silmis mahuvad sinna alla kuni 1996 tootmisaastaga autod) lagunevad samuti ja tahavad kulukat remonti, aga seda teha on perspektiivikas, sest tõenäoliselt saab auto korda ja niipea selle teema juurde pole vaja tulla. St siis ei esimenud praktiliselt mingeid raskesti hoomatavaid elektri/nuti jamasid ja kui lukksepatöö oli kvaliteetne, siis ka töötas kah.
Olid ka siis need autod väga pirtsakad hoolduse/remondi kvaliteedi suhtes, valed võtted või pealiskaudne tegemine, millega Ford või Opel toona edukalt sõitsid, siis antud autod kohe mitte ei tahtnud ilusti sõita.
Ja noh, muidugi raua lihtsus määrab probleemide suuruse, sestap tänapäeva nutiautoga ei viitsi keegi miljon km jännata.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:29
Postitas andrusjo
Täiesti olemas pesuseadmed selleks aga kes see ikka viitsib ju nii palju vaeva näha selle maha kiskumisega.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:32
Postitas Lemet
Ma oma tutvusringkonnas ei ole näinud ühtegi kaasaegset autot, mis esimese 100 000 jooksul pole vajanud suuremat või väiksemat garantiiremonti. Trummi BMW ajastu saksa autod tunduvad selle kõrval tõelised igiliikurid.
Prantslane, 2016 aasta Berlingo, 107 000 ees, korralised hooldused, mitte ühtki probleemi.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:32
Postitas Kapten Trumm
davidsoniharald kirjutas:Mul on kontor ühe margiesinduse teisel korrusel ja vaade avaneb ka esinduse tagahoovi. Iga jumala päev käib üks DPFi tühjaks põletamine, tehnik arvutiga autos ja pöörded põhjas suitsupilv taga. Kas selleks mingit mootorisõbralikumat viisi ei ole juba leiutatud? No mingi spetsiaalne seade, mis saaks selle DPFi "tühjaks põletamisega" hakkama ilma, et mootorit oleks pool tundi vaja kräunutada?
Selline tegevus on puhtalt tingitud omaniku rumalusest-harimatusest, ostetakse diiselauto ja siis sõidetakse linnas, niiet mootor vaevu soojaks jõuab minna.
Sellise kasutusega ei saagi see põletamine töötada ja seda tuleb raha eest esinduses teha.
Ise mõtlesin, et tootja võiks panna armatuurile vastava nupu ja kui auto satub maanteele, võiks autoomanik selle põletuse ise käivitada.
Linnas lühisõite tehes tuleb osta vabalt hingav väike bensumootor, see soojeneb väga kiirelt ja pole karta poolsooja mootoriga kaasnevaid probleeme (ka ilma DPF-ta pole selline autokasutus kasulik - nt mootoriõlisse koguneb kondentsvett mis kole.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:42
Postitas andrusjo
Toyota nimeline tootja on lisanud sellise nupu armatuurile...sa kyll ei saa seda ise käivitada aga kinnitada sellega,et kui auto tahab hakata põletama siis sa oled pikemal sõidul.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:55
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas:See, et BMW koledalt laguneb, on ka müüt.
Saksa autod on vähemalt Saksamaal oma töökindlusega esimene 100 000 km umbes samakõrgel kui jaapanlased
https://www.autobild.de/bilder/die-neue ... tml#bild85Natuke otsides leiad ka ühe kestvuskatse Mercedes C180ga, millel täitus 500 000 km.
See lagumüüt ilmselt tuleb sellest, et meil sõitva jaapani (väike)autopargi moodustavad 90% siit uuena ostetud autod, mille läbisõit on olematu ja mida on esinduses professionaalselt korras hoitud. BMW-de ja muu taolise kraami autopark aga koosneb 90% kuskilt sisseveetud rontidest, hiigelsuurte läbisõitudega ja leedu/türgi osavnäppude "parandustöödest", et autot müüa õnnestub.
Loomulikult, üksikuid erandeid suvalises suunas leiab iga automargi hulgast.
Noh, on sellel BMW-l kah probleeme. Näiteks see VANOS oli kohe sündides probleemne.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 14:59
Postitas mongol
Non-Vanos e46 ja "vanemad" seeriad on tõesti töökindlad ja tegelikult lihtsad hooldada. Meil on aga nad enamjaolt ära hooratud, sest et "madal bemm, tagavedu" ju. Isegi 1.6-liitrised.. Ma muidugi võtan sõna kolmeste, mitte teiste kohta, puudub pädevus peale kolmekate kommenteerida.
Edit: ptüi, "noorem" vs "vanem" sõna omavahel sassi läinud.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 15:04
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas:Su heal rikkal sõbral on vist mingi karmavõlg tekkinud, tuleks ehk korra peeglisse vaadata, mis pattu rikkuse pärast tehtud on

Taolist ebaõnne kohtab ikka päris harva.
Ah, ära nüüd räägi. Suht hiljuti oli ühe tutika 745i BMW omaniku seiklusi võimalik lugeda, selle autol vahetati vist lõpuks kõik ära.
Re: Autoteema
Postitatud: 12 Okt, 2021 15:27
Postitas Kapten Trumm
VANOS-e probleem pärineb tihti lollist omanikust, nimelt on seal vajalik 50 tuhande km takka ennetavalt ära vahetada süsteemi tihendid (ja muidugi kasutada kvaliteetset õli ning õigel ajal vahetada, kuna süsteem töötab õli survel ja kardab mustust). Kui neid asju mitte teha, siis on probleemid 100% kindlusega juhtuvad.
Nagu ma ütlesin, BMW (eriti suuremad mootorid) on hooldusintensiivsed ja kaprisssed materjalide/töö kvaliteedi suhtes. Kuna nende autodega sõitjatel on enamasti eelarve, mis piisab parimal juhul Dacia remondiks, siis on probleemirada pea et vältimatu.
See pole ainult VANOSe, vaid ka muude varasemate mootoritega nii - pole õli suhtes kapriissemat mootorit kui BMW. Isegi igikestvad 60ndate rida-6 mootorid - jäta õlivahetus vahele ja võid kindel olla, et nukkvõlli õlitustoru on kõntsa täis, nukkvõll jääb õlinälga ning hävib. Kui ühel hetkel avastad, et klapid tiksuvad liigselt, siis miinimum on plokikaan maha, uus nukkvõll, uued nookurid, kaane tasapinnalihv ja klappide lihvimine.
Volvode turbomootoritel on umbes sarnane süsteem (vanematel ainult väljalaske nukil), olen ka seda parandama pidanud, uus solenoid, tihendid värgid (õnneks antud mootoril saab suurema lammutamiseta).
Ma muidugi võtan sõna kolmeste, mitte teiste kohta, puudub pädevus peale kolmekate kommenteerida.
Eriti vahet pole. Suurematel lisandub veel probleemina kopsakas mass, mis idioodiga roolis lõhub autot veel rohkem.