ЗиЛ tänapäeval
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Praegu on Venemaal müügis üks 41045 originaalkorras erihinnaga 6 miljonit rubla ja soomustatud 41052 hinnaga 32 miljonit rubla.
Paraku on vähe andmeid ja detailseid fotosid otsustamaks, kas tegu on lihtsalt müügiks väliselt vuntsituga või on ka põhja alune sama läikiv.
Kabriot ma ei ole müügis näinud kordagi ja ei oska oletadagi, pakuks et soomustamata 41045 on see kallim ja soomustatutest võibolla odavam.
Zilide värvimise tehnoloogia oli 10-12 kihti nitrovärvi ja üle poleerimine on seal rutiinne teema (seepärast ongi nii palju värvikihte), sestap väljast peeglina läikiv auto ei pruugi veel olla tehniliselt või struktuuriliselt eriti korralik, sest tollal NSVL-s kerede tsinkimist ei kasutatud, võimalik, et nendel käsitsi taotud ja sirgeks tinutatud keredel polnud isegi tava-autode fosfaatimist. Pealinna tänavale, kus need enamasti vurasid, soola mõistagi ei säästetud.
Paraku on vähe andmeid ja detailseid fotosid otsustamaks, kas tegu on lihtsalt müügiks väliselt vuntsituga või on ka põhja alune sama läikiv.
Kabriot ma ei ole müügis näinud kordagi ja ei oska oletadagi, pakuks et soomustamata 41045 on see kallim ja soomustatutest võibolla odavam.
Zilide värvimise tehnoloogia oli 10-12 kihti nitrovärvi ja üle poleerimine on seal rutiinne teema (seepärast ongi nii palju värvikihte), sestap väljast peeglina läikiv auto ei pruugi veel olla tehniliselt või struktuuriliselt eriti korralik, sest tollal NSVL-s kerede tsinkimist ei kasutatud, võimalik, et nendel käsitsi taotud ja sirgeks tinutatud keredel polnud isegi tava-autode fosfaatimist. Pealinna tänavale, kus need enamasti vurasid, soola mõistagi ei säästetud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Rollsi puhul oli värvikihte kuni 17 ja kihtide vahel ikka käsitsi poleerimine.
sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
See mis Zil-il Venemaal välja on kukkunud, on turumajanduses tuntud "piiratud väljalaske" nime all. Ma ei mõtle nüüd mõnda laiatarbeautot kuhu mingid teised istmed sisse visatakse ja siis "limited editioni" nime all salongi tuuakse. Väärikamad margid teevad aeg-ajalt mõnda mudelit teatud hulga ja ongi kõik, igaühele seda ei jätku, isegi kui raha oleks. Lamborghini Reventoni tehti 5-6 aastat tagasi vist ainult paarkümmend tükki kuigi tahtjaid oleks vist paarsada kohe olnud. Kes sai, see sai ja kümnekonna aasta pärast maksab see auto kindlasti rohkem kui ostuhetkel. Ilmselt ei ostnud keegi seda autot sõitmiseks vaid investeerimiseks. Äri ja usaldus seisnebki selles, et neid ei tehta juurde, kuigi tehniliselt võiks.
Kui Zil ,kapten Trummi kuulda võttes ,neidsamu kaste jätkuvas tempos aina edasi ehitaks, ühtlustuvad nii Brezneviaegsete kui uute hinnad. Halvemal juhul annab mõni kollektsionäär, kes enda oma 6milj rubla eest ostis, kapten Trummile kolakat
, sest turg on korraga kaubast üle ujutatud.
Kui Zil tsiviliseeritud moel käituda tahaks, tuleks replicate vorpimise mõte küll maha matta.
Kui Zil ,kapten Trummi kuulda võttes ,neidsamu kaste jätkuvas tempos aina edasi ehitaks, ühtlustuvad nii Brezneviaegsete kui uute hinnad. Halvemal juhul annab mõni kollektsionäär, kes enda oma 6milj rubla eest ostis, kapten Trummile kolakat
Kui Zil tsiviliseeritud moel käituda tahaks, tuleks replicate vorpimise mõte küll maha matta.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kõigist absoluutse tipu sportautodest tehakse koopiaid.
Aluseks võetakse mingi säästu sportlane ja nokivad põlve otsas asja valmis.
Suva inimese tänaval petab ära küll.
Usas näiteks pontiac fiero on asi millest on võimalik ferrary kõpitseda.
Seda teevad mitte nii jõukad noored kes tahaks natuke tüdrukuid saada:)
Aga kui astumiseks läheb siis suvaline japs teeb tuule alla.
All show, no go.
Luksusauto klassis sellist koomikat tavaliselt ei käi.
Ei kujuta ette kes peaks tahtma omale zil-i replikat.
Hea kui mõni vene rikkur omale seda Gorba aegset autot tahab.
Kui Putja tahab mingit retro värki teha, siis ta võiks ju parem lasta tõlla teha.
Seal ei anna eriti midagi pekki keerata ja kui ta juba seda mingit tsaari teemat ajab siis sobiks ju täiega talle:)
Siin maailmas on vaid kaks riiki kelle luksusautod rebivad võrdselt ees, Uk ja Saksamaa.
Kas Messer või Spit, vahet pole, mõlemad on head, aegade algusest peale.
Seda näitavad ka nende masinate hinnasildid.
Siis on tükk tühja maad ja tulevad Usa ja Japsid.
Selle hinnaklassi jaoks liiga odav plastik, odav nahk, odav puit.
Liiga vähe kw ja mitte kuigi sujuv automaatkast.
Kõige muuga võrreldes võib olla ju hea aga kahe esimesega võreldes liiga palju miinuseid.
Porsche ja Aston Martin teevad ka nüüd juba mõne aasta lux sedane, nii et saab ka päris sportliku astumisega asja kes tahab.
Aluseks võetakse mingi säästu sportlane ja nokivad põlve otsas asja valmis.
Suva inimese tänaval petab ära küll.
Usas näiteks pontiac fiero on asi millest on võimalik ferrary kõpitseda.
Seda teevad mitte nii jõukad noored kes tahaks natuke tüdrukuid saada:)
Aga kui astumiseks läheb siis suvaline japs teeb tuule alla.
All show, no go.
Luksusauto klassis sellist koomikat tavaliselt ei käi.
Ei kujuta ette kes peaks tahtma omale zil-i replikat.
Hea kui mõni vene rikkur omale seda Gorba aegset autot tahab.
Kui Putja tahab mingit retro värki teha, siis ta võiks ju parem lasta tõlla teha.
Seal ei anna eriti midagi pekki keerata ja kui ta juba seda mingit tsaari teemat ajab siis sobiks ju täiega talle:)
Siin maailmas on vaid kaks riiki kelle luksusautod rebivad võrdselt ees, Uk ja Saksamaa.
Kas Messer või Spit, vahet pole, mõlemad on head, aegade algusest peale.
Seda näitavad ka nende masinate hinnasildid.
Siis on tükk tühja maad ja tulevad Usa ja Japsid.
Selle hinnaklassi jaoks liiga odav plastik, odav nahk, odav puit.
Liiga vähe kw ja mitte kuigi sujuv automaatkast.
Kõige muuga võrreldes võib olla ju hea aga kahe esimesega võreldes liiga palju miinuseid.
Porsche ja Aston Martin teevad ka nüüd juba mõne aasta lux sedane, nii et saab ka päris sportliku astumisega asja kes tahab.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Unforeseen consequences
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.Roamless kirjutas:Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Tegelikult kaotasid ka sakslased luksusautokonkurentsis brittidele, sest Maybachi müük ei saanudki jalgu alla, sest see "miski" jäi puudu, vaatamata, et sakslased justkui kõik õieti tegid.
Luksusautodest on tõsiseltvõetavad ikkagi ainult RR ja Bentley. Ja viimaselt mitte see "rahvaauto" Continenetal vaid ikka Mulsanne.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Maserati on asi, mis mulle kohe ette lööb...Bugati kah. Üpris laialt tuntud margid.Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: ЗиЛ tänapäeval
Maserati Quattroporte ei anna ikka päris luksusauto mõõtu välja, pigem selline 7 seeria BMW või S Mersu sportlikum konkurent.Lemet kirjutas:Maserati on asi, mis mulle kohe ette lööb...Bugati kah. Üpris laialt tuntud margid.Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.
Bugatti on ikka puhtalt ekstreemne supersport.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Maserati Ghibli
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kui eeldada, et luksusauto omanik istub reeglina tagaistmel, siis Ghibli on isegi vähem luksusauto kui Quattroporte, sest on mõõtudelt väiksem. Ja oleme ikka ausad, see Ghibli näeb seest välja nagu... nahaga ületõmmatud armatuuriga KiaLemet kirjutas:Maserati Ghibli
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Jep, selle Wikipedia riigiesindusauto artikli järgimx77 kirjutas:Kui eeldada, et luksusauto omanik istub reeglina tagaistmel, siis Ghibli on isegi vähem luksusauto kui Quattroporte, sest on mõõtudelt väiksem. Ja oleme ikka ausad, see Ghibli näeb seest välja nagu... nahaga ületõmmatud armatuuriga KiaLemet kirjutas:Maserati Ghibli
http://en.wikipedia.org/wiki/Official_state_car
on Maserati Quattroporte pigem Citroen C6e või Skoda Superbi klassis. Nende kolme puhul võib kohe ära arvata, mis riigis nad esindusautodena käigus on. Erinevalt nö default esindusautost Mercedes S600, mis on peaaegu esmane valik igale riigile mille autotööstus piisavalt soliidset esinduautot teha ei suuda.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: ЗиЛ tänapäeval
No mida sa kamraad nüüd ajad? RR on ammu juba tegelikult? Ja Bentley on samast ajast mis? Ainuke, kes peksa sai oli?mx77 kirjutas:Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.Roamless kirjutas:Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Tegelikult kaotasid ka sakslased luksusautokonkurentsis brittidele, sest Maybachi müük ei saanudki jalgu alla, sest see "miski" jäi puudu, vaatamata, et sakslased justkui kõik õieti tegid.
Luksusautodest on tõsiseltvõetavad ikkagi ainult RR ja Bentley. Ja viimaselt mitte see "rahvaauto" Continenetal vaid ikka Mulsanne.
sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mida sa nüüd tahtsid öelda? Et RR omanik on BMW ja Bentely omanik on VW Grupp? Mis vahet seal on kes omanik on, autod disainitakse ja toodetakse inglismaal sealsete parimate käsitöö traditsioonide järgi.jackpuuk kirjutas:No mida sa kamraad nüüd ajad? RR on ammu juba tegelikult? Ja Bentley on samast ajast mis? Ainuke, kes peksa sai oli?mx77 kirjutas:Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.Roamless kirjutas:Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Tegelikult kaotasid ka sakslased luksusautokonkurentsis brittidele, sest Maybachi müük ei saanudki jalgu alla, sest see "miski" jäi puudu, vaatamata, et sakslased justkui kõik õieti tegid.
Luksusautodest on tõsiseltvõetavad ikkagi ainult RR ja Bentley. Ja viimaselt mitte see "rahvaauto" Continenetal vaid ikka Mulsanne.
Sama tark on öelda, et Jaguar on tegelikut teise märgiga india TATA.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
No pea nüüd hoogu. Varasemate postituste järgi olen nagu aru saanud, et tead nendest asjadest päris palju. Ja nüüd ajad sellist juttu suust välja. Häbi sul olgu ja ....... saba sul kasvagu
. Mõlemad olid pankroti äärel ja ilma sakslaste raha, oskusteabe jne.-ta oleksidki need pankrotis olnud. Käsitööd on nende puhul jah omajagu, aga see jääb 25% -di alla. Tegelikult osteti üles ainult kõlavad nimed. Tootmisse lasti täiesti uued autod, millel eelmiste mudelitega oli 0 ühisosa. Disaini suhtes lubatakse brittidel kah suhteliselt palju teha (kuigi mäletamist mööda pole seal enam ühtegi briti disainerit), st. kohalikel osakondadel pole käed raudu pandud. Ford võttis Jaguari üle, mis edasi sai, sellega peaksid kah kursis olema. Bemm töötas RR jaoks vähemalt uue tehnika välja (küll 7 seeria mootorite-kastide põhjal), kolkswageni tööd Bentley puhul on mulle pisu vähem tuttavad, aluseks võeti W mootor ja rohkem pole viitsinud ennast sellega kursis hoida. Igatahes on need elus peale sakslaste käpa alla sattumist ja neil firmadel ei lähe just pahasti (küll on aga kannatama hakanud maine ekslussiivsuse vähenemise tõttu, kui neegerräpparid sõidavad selliste autodega ringi, siis "vanakooli" rikkuritele see mokkamööda pole).
sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
No ma ei tea, vähemalt kuni 2012 oli RR peadisainer ikka puhas britt.
See, et kasutatakse saksa tehnikat, teeb need autod heaks, aga veel mitte eriliseks. Nagu ma juba varem näitena tõin, siis MB üritas oma vana luksusmarki elustada, aga ilmselt see miski jäi ikka puudu ja asi läks hingusele.
Aga fakt on siiski hetekel see, et 2 maailma ütleks ainukest luksusautotootjat on briti firmad (kui vaadata autode disaini ja tootmise asukoha järgi ja jätta omandisuhted tahaplaanile).
See, et kasutatakse saksa tehnikat, teeb need autod heaks, aga veel mitte eriliseks. Nagu ma juba varem näitena tõin, siis MB üritas oma vana luksusmarki elustada, aga ilmselt see miski jäi ikka puudu ja asi läks hingusele.
Aga fakt on siiski hetekel see, et 2 maailma ütleks ainukest luksusautotootjat on briti firmad (kui vaadata autode disaini ja tootmise asukoha järgi ja jätta omandisuhted tahaplaanile).
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline