ЗиЛ tänapäeval

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44107
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Praegu on Venemaal müügis üks 41045 originaalkorras erihinnaga 6 miljonit rubla ja soomustatud 41052 hinnaga 32 miljonit rubla.
Paraku on vähe andmeid ja detailseid fotosid otsustamaks, kas tegu on lihtsalt müügiks väliselt vuntsituga või on ka põhja alune sama läikiv.
Kabriot ma ei ole müügis näinud kordagi ja ei oska oletadagi, pakuks et soomustamata 41045 on see kallim ja soomustatutest võibolla odavam.

Zilide värvimise tehnoloogia oli 10-12 kihti nitrovärvi ja üle poleerimine on seal rutiinne teema (seepärast ongi nii palju värvikihte), sestap väljast peeglina läikiv auto ei pruugi veel olla tehniliselt või struktuuriliselt eriti korralik, sest tollal NSVL-s kerede tsinkimist ei kasutatud, võimalik, et nendel käsitsi taotud ja sirgeks tinutatud keredel polnud isegi tava-autode fosfaatimist. Pealinna tänavale, kus need enamasti vurasid, soola mõistagi ei säästetud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas jackpuuk »

Rollsi puhul oli värvikihte kuni 17 ja kihtide vahel ikka käsitsi poleerimine.
sitt päev, kellele kurdad
vanahalb
Liige
Postitusi: 3464
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas vanahalb »

See mis Zil-il Venemaal välja on kukkunud, on turumajanduses tuntud "piiratud väljalaske" nime all. Ma ei mõtle nüüd mõnda laiatarbeautot kuhu mingid teised istmed sisse visatakse ja siis "limited editioni" nime all salongi tuuakse. Väärikamad margid teevad aeg-ajalt mõnda mudelit teatud hulga ja ongi kõik, igaühele seda ei jätku, isegi kui raha oleks. Lamborghini Reventoni tehti 5-6 aastat tagasi vist ainult paarkümmend tükki kuigi tahtjaid oleks vist paarsada kohe olnud. Kes sai, see sai ja kümnekonna aasta pärast maksab see auto kindlasti rohkem kui ostuhetkel. Ilmselt ei ostnud keegi seda autot sõitmiseks vaid investeerimiseks. Äri ja usaldus seisnebki selles, et neid ei tehta juurde, kuigi tehniliselt võiks.

Kui Zil ,kapten Trummi kuulda võttes ,neidsamu kaste jätkuvas tempos aina edasi ehitaks, ühtlustuvad nii Brezneviaegsete kui uute hinnad. Halvemal juhul annab mõni kollektsionäär, kes enda oma 6milj rubla eest ostis, kapten Trummile kolakat :) , sest turg on korraga kaubast üle ujutatud.
Kui Zil tsiviliseeritud moel käituda tahaks, tuleks replicate vorpimise mõte küll maha matta.
Mamba
Liige
Postitusi: 587
Liitunud: 28 Jaan, 2007 20:14
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas Mamba »

Kõigist absoluutse tipu sportautodest tehakse koopiaid.
Aluseks võetakse mingi säästu sportlane ja nokivad põlve otsas asja valmis.
Suva inimese tänaval petab ära küll.
Usas näiteks pontiac fiero on asi millest on võimalik ferrary kõpitseda.
Seda teevad mitte nii jõukad noored kes tahaks natuke tüdrukuid saada:)
Aga kui astumiseks läheb siis suvaline japs teeb tuule alla.
All show, no go.
Luksusauto klassis sellist koomikat tavaliselt ei käi.
Ei kujuta ette kes peaks tahtma omale zil-i replikat.
Hea kui mõni vene rikkur omale seda Gorba aegset autot tahab.
Kui Putja tahab mingit retro värki teha, siis ta võiks ju parem lasta tõlla teha.
Seal ei anna eriti midagi pekki keerata ja kui ta juba seda mingit tsaari teemat ajab siis sobiks ju täiega talle:)
Siin maailmas on vaid kaks riiki kelle luksusautod rebivad võrdselt ees, Uk ja Saksamaa.
Kas Messer või Spit, vahet pole, mõlemad on head, aegade algusest peale.
Seda näitavad ka nende masinate hinnasildid.
Siis on tükk tühja maad ja tulevad Usa ja Japsid.
Selle hinnaklassi jaoks liiga odav plastik, odav nahk, odav puit.
Liiga vähe kw ja mitte kuigi sujuv automaatkast.
Kõige muuga võrreldes võib olla ju hea aga kahe esimesega võreldes liiga palju miinuseid.
Porsche ja Aston Martin teevad ka nüüd juba mõne aasta lux sedane, nii et saab ka päris sportliku astumisega asja kes tahab.
Roamless
Liige
Postitusi: 4151
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas Roamless »

Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Unforeseen consequences
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas mx77 »

Roamless kirjutas:Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.
Tegelikult kaotasid ka sakslased luksusautokonkurentsis brittidele, sest Maybachi müük ei saanudki jalgu alla, sest see "miski" jäi puudu, vaatamata, et sakslased justkui kõik õieti tegid.
Luksusautodest on tõsiseltvõetavad ikkagi ainult RR ja Bentley. Ja viimaselt mitte see "rahvaauto" Continenetal vaid ikka Mulsanne.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Lemet
Liige
Postitusi: 20821
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas Lemet »

Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.
Maserati on asi, mis mulle kohe ette lööb...Bugati kah. Üpris laialt tuntud margid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas mx77 »

Lemet kirjutas:
Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.
Maserati on asi, mis mulle kohe ette lööb...Bugati kah. Üpris laialt tuntud margid.
Maserati Quattroporte ei anna ikka päris luksusauto mõõtu välja, pigem selline 7 seeria BMW või S Mersu sportlikum konkurent.
Bugatti on ikka puhtalt ekstreemne supersport.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Lemet
Liige
Postitusi: 20821
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas Lemet »

Maserati Ghibli
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas mx77 »

Lemet kirjutas:Maserati Ghibli
Kui eeldada, et luksusauto omanik istub reeglina tagaistmel, siis Ghibli on isegi vähem luksusauto kui Quattroporte, sest on mõõtudelt väiksem. Ja oleme ikka ausad, see Ghibli näeb seest välja nagu... nahaga ületõmmatud armatuuriga Kia
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 890
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas Tegelane5 »

mx77 kirjutas:
Lemet kirjutas:Maserati Ghibli
Kui eeldada, et luksusauto omanik istub reeglina tagaistmel, siis Ghibli on isegi vähem luksusauto kui Quattroporte, sest on mõõtudelt väiksem. Ja oleme ikka ausad, see Ghibli näeb seest välja nagu... nahaga ületõmmatud armatuuriga Kia
Jep, selle Wikipedia riigiesindusauto artikli järgi
http://en.wikipedia.org/wiki/Official_state_car
on Maserati Quattroporte pigem Citroen C6e või Skoda Superbi klassis. Nende kolme puhul võib kohe ära arvata, mis riigis nad esindusautodena käigus on. Erinevalt nö default esindusautost Mercedes S600, mis on peaaegu esmane valik igale riigile mille autotööstus piisavalt soliidset esinduautot teha ei suuda.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas jackpuuk »

mx77 kirjutas:
Roamless kirjutas:Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.
Tegelikult kaotasid ka sakslased luksusautokonkurentsis brittidele, sest Maybachi müük ei saanudki jalgu alla, sest see "miski" jäi puudu, vaatamata, et sakslased justkui kõik õieti tegid.
Luksusautodest on tõsiseltvõetavad ikkagi ainult RR ja Bentley. Ja viimaselt mitte see "rahvaauto" Continenetal vaid ikka Mulsanne.
No mida sa kamraad nüüd ajad? RR on ammu juba tegelikult? Ja Bentley on samast ajast mis? Ainuke, kes peksa sai oli?
sitt päev, kellele kurdad
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas mx77 »

jackpuuk kirjutas:
mx77 kirjutas:
Roamless kirjutas:Luksusautode osas pigem USA ja Itaalia. Inglaste tippmarke hinnatakse natukene lahjemini ja pigem lähevad need sinna japsidega ühele pulgale. Alles siis tuleksid kohe sabas ameeriklased. Nii kahju kui see pole, siis venelastel ei ole omamaiste luksusautode (kahjuks isegi mitte sõiduautode) teemas ka tänapäeva kapitalismi tingimustes konkreetselt mitte midagi kaasa rääkida.
Mul küll ei tule hetkel meelde ühtegi USA või Itaalia luksusautot.
Tegelikult kaotasid ka sakslased luksusautokonkurentsis brittidele, sest Maybachi müük ei saanudki jalgu alla, sest see "miski" jäi puudu, vaatamata, et sakslased justkui kõik õieti tegid.
Luksusautodest on tõsiseltvõetavad ikkagi ainult RR ja Bentley. Ja viimaselt mitte see "rahvaauto" Continenetal vaid ikka Mulsanne.
No mida sa kamraad nüüd ajad? RR on ammu juba tegelikult? Ja Bentley on samast ajast mis? Ainuke, kes peksa sai oli?
Mida sa nüüd tahtsid öelda? Et RR omanik on BMW ja Bentely omanik on VW Grupp? Mis vahet seal on kes omanik on, autod disainitakse ja toodetakse inglismaal sealsete parimate käsitöö traditsioonide järgi.
Sama tark on öelda, et Jaguar on tegelikut teise märgiga india TATA.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas jackpuuk »

No pea nüüd hoogu. Varasemate postituste järgi olen nagu aru saanud, et tead nendest asjadest päris palju. Ja nüüd ajad sellist juttu suust välja. Häbi sul olgu ja ....... saba sul kasvagu :lol:. Mõlemad olid pankroti äärel ja ilma sakslaste raha, oskusteabe jne.-ta oleksidki need pankrotis olnud. Käsitööd on nende puhul jah omajagu, aga see jääb 25% -di alla. Tegelikult osteti üles ainult kõlavad nimed. Tootmisse lasti täiesti uued autod, millel eelmiste mudelitega oli 0 ühisosa. Disaini suhtes lubatakse brittidel kah suhteliselt palju teha (kuigi mäletamist mööda pole seal enam ühtegi briti disainerit), st. kohalikel osakondadel pole käed raudu pandud. Ford võttis Jaguari üle, mis edasi sai, sellega peaksid kah kursis olema. Bemm töötas RR jaoks vähemalt uue tehnika välja (küll 7 seeria mootorite-kastide põhjal), kolkswageni tööd Bentley puhul on mulle pisu vähem tuttavad, aluseks võeti W mootor ja rohkem pole viitsinud ennast sellega kursis hoida. Igatahes on need elus peale sakslaste käpa alla sattumist ja neil firmadel ei lähe just pahasti (küll on aga kannatama hakanud maine ekslussiivsuse vähenemise tõttu, kui neegerräpparid sõidavad selliste autodega ringi, siis "vanakooli" rikkuritele see mokkamööda pole).
sitt päev, kellele kurdad
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitus Postitas mx77 »

No ma ei tea, vähemalt kuni 2012 oli RR peadisainer ikka puhas britt.
See, et kasutatakse saksa tehnikat, teeb need autod heaks, aga veel mitte eriliseks. Nagu ma juba varem näitena tõin, siis MB üritas oma vana luksusmarki elustada, aga ilmselt see miski jäi ikka puudu ja asi läks hingusele.

Aga fakt on siiski hetekel see, et 2 maailma ütleks ainukest luksusautotootjat on briti firmad (kui vaadata autode disaini ja tootmise asukoha järgi ja jätta omandisuhted tahaplaanile).
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline