15. leht 705-st

Postitatud: 27 Veebr, 2010 12:22
Postitas Manurhin
kalleb kirjutas:vähese viina viga?
Mina kui korralik oktoobrilaps teadsin tol ajal viinast ainult seda, et see on paha-paha ja kui palju on parasjagu, sellest polnud mul aimugi.
partisan kirjutas:....läks auto katki?
Füüsiliselt katki midagi ei olnud.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 17:20
Postitas jackpuuk
Settepott täis.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 17:50
Postitas Manurhin
jackpuuk kirjutas:Settepott täis.
Nii oligi! :lol: Ikka räme pläga oli, mis sealt välja tuli. Veidi varem olin ma tehase töökoja juures settepoti puhastamist näinud ja muidugi siis küsisin nii papsi kui kõikide "onude" käest, et mis see on, mida teeb ja mis siis saab kui see puhastamata jätta. Tol korral nähtud auto oli vist UAZ kastikas, aga settepott on sama kujuga ja suht samas kohas kõigil Nõukogude veomasinatel. Lugu tuli ka papsi töö juures kuidagi avalikuks ja hiljem juhtusin isegi kuulma, kui teised autojuhid seda ZIL-i meest nöökasid, et näe, lapski tunneb auto ehitust sinust paremini :D. Ma olin tükk aega kahevahel, kas hakata suureks saades RAF-i või ZIL-i juhiks 8).
OK. Enne, kui ma järgmise kondi rahvale pureda annan, tahaks ise kellegi teise omaga natuke vaeva näha.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 18:34
Postitas EOD
Üks otseselt militaariga seotud lugu. Selles mõttes, et juhtus sõjaväes ja probleemi lahendamine “tõstis aktsiaid” ja andis teatud kaitse eestlastesse mitte just hästi suhtuva zampoliidi eest.
Toodi remonti konservatsioonis seisnud KrAZ-214. See kahetaktilise mootoriga. Läbisõit, seega kulumine, olematu, kuid ajas töötades kohutavalt halli suitsu välja ja jõudu polnud ollagi. Autoremontijad viga ei leidnud. Siis kutsuti meid relvastuse remondi roodust appi.
Umbes tunniga töötas mootor, nagu kell. Ühtegi osa polnud vahetada vaja. Vea oli põhjustanud ilmselt heade kavatsustega juht.
Sarnased mootoreid kasutati ka elektrigeneraatoritel, seega diselistidele peaks probleemi lahendamine jõukohane olema.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 20:10
Postitas T-62
Õhupuhastajas (filtris) topelt kogus õli. :roll:

Postitatud: 27 Veebr, 2010 20:47
Postitas EOD
Ei olnud. Vedelikega oli kõik korras. Igal pool õiget ollust õiges koguses.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 21:20
Postitas jackpuuk
Kalts õhupuhastis!

Postitatud: 27 Veebr, 2010 21:26
Postitas EOD
Ei olnud. Nii õhku kui kütust tuli korralikult peale.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 21:29
Postitas paharet
Kirjelduse järgi tundub küll nagu ei saaks piisavalt õhku kätte kaldun ka arvama ,et kuskil kas õhupuhastis või kollektoris midagi takistab õhu juurdevoolu.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 21:40
Postitas EOD
Õhk ja kütus tulid korralikult peale. Õhulaadija töötas, nagu peab ega imenud ka õli sisse.
Tegu siis, nagu mainitud, kahetaktilise diisliga JaAZ-206 (JaMZ-206).

Postitatud: 27 Veebr, 2010 21:51
Postitas paharet
EOD kirjutas:Õhk ja kütus tulid korralikult peale. Õhulaadija töötas, nagu peab ega imenud ka õli sisse.
Tegu siis, nagu mainitud, kahetaktilise diisliga JaAZ-206 (JaMZ-206).
Kui õhk ja kütus peale tulevad siis ei oska küll pakkuda ise pole küll 206-ga kokku puutunud aga 204 peaks enam vähem sama olema aga sellist viga nagu ei ole ette tulnud.Kui õhu peale tulekuga oleks probleem olnud siis oleks pakkunud,et avariiseiskamisklapp on kinni jäänud poole peale.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 22:01
Postitas jackpuuk
Kas see on pumppihustitega? Peaks vist olema jah. :D

Postitatud: 27 Veebr, 2010 22:08
Postitas EOD
Igal silindril on pumppihusti ja kaks väljalaskeklappi. Sisselaskeklappe pole, on õhu sisselaskeavad silindriseintes.

Postitatud: 27 Veebr, 2010 23:56
Postitas Manurhin
Masin liiga hästi ära konserveeritud? Sisselaskesse sel eesmärgil mootoriõli valatud?

Postitatud: 28 Veebr, 2010 0:11
Postitas EOD
Ei. Hooldust tehtud, kuid seejuures ilmselt teadmatusest susserdatud. Tehti üht operatsiooni valesti, millega aeti paigast kaks parameetrit.