144. leht 251-st

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 13 Aug, 2024 9:02
Postitas Kapten Trumm
Mul on Huiavei 4G ruuter. "Pulk" oli väike üldistus.
Kuna Telia uus mast on majast umbes 800 m, siis Telia kiirus ongi enamvähem ok, kuigi nad tekitavad piiranguid mahuga.
Varem oli Elisa 3a "sundruuter", see alguses töötas enamvähem, aga kui loobumise tähtaeg täis sai, siis töötab nagu....tavaliselt.
Eile näiteks jäi õhtune AK poole pealt seisma ja edasi ei liikunud.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 13 Aug, 2024 20:02
Postitas diesel
tasuta kanaleid näeb ju tavalise antenniga ka.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 13 Aug, 2024 22:59
Postitas nukkel

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 15 Aug, 2024 12:54
Postitas Kapten Trumm
Odavam? Telia mobiilne internet 200 GB mahupiiranguga pakuti eile 19 eurot sentidega kuus.
Aktuaalse Kaamera saab katkestusteta vaadatud.

Neid Starlinke tasub vaadata ehk seal, kus peab nett iga hinnaga töötama või siis seal, kus levi üldse pole. Täna on siiski mobiilne internet vähemalt tavakasutuse mahu poolest tunduvalt odavam.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 15 Aug, 2024 12:59
Postitas Kapten Trumm
https://lemmikloom.delfi.ee/artikkel/12 ... -margiline

Kasulikud idioodid töös?
Puuris pidamine keelati ju Eestis, mitte nt Leedus või Poolas, kust meie odavpoed neid odavmune toovad.
Põntsu saavad "ainult" kodumaised munatootjad.

Aga noh, facebooki-rohelisele või facebooki-loomakaitsjal pole ju vahet, muna tuleb poest ja raha pangaautomaadist. Senikaua, kui põhimass vaatab toiduainete hindasid, siis lihtsalt kohalikku, kallimat toodangut ei osteta. Pealegi, on naiivne arvata, et kanade pidamisel hoones, ühel suurel platsil ei toimu nende surnuks nokkimist vms.

Puuris pidamisel mahub ühele hoone pinna ühikule lihtsalt rohkem kanu ja see avaldab mõju omahinnale.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 15 Aug, 2024 13:27
Postitas nukkel
Tänud Trumm.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 15 Aug, 2024 15:21
Postitas Rebane11
Mul maailmaga ühenduses olek maksab 33.49. Internet ja kahe mobla püsitasu. Elekter 53.+ kuigi ei tee suurt midagi. Enam ei julgegi.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 15 Aug, 2024 16:11
Postitas OLAVI
diesel kirjutas: 13 Aug, 2024 20:02 tasuta kanaleid näeb ju tavalise antenniga ka.
Kusjuures ETV kanalitel vabalevis saab võõrkeelsetel filmidel sisse lülitada "subtiitrite häälega lugeja, kõnesüntesaatori", mis annab võimaluse muu tegevuse (näiteks garaažis) kõrvalt filmi jälgida ja ei pea pidevalt tiitreid lugema.
Selleks peab telekal või digiboksil olema hääle keele valimise võimalus ja see tuleb Portugali peale lülitada.
Osadel seadmetel on kohe puldil keelevaliku otsetee nupp olemas aga teistel tuleb menüüst see valik leida.

Kes teab, et millised TV netikanalid pakuvad Eesti keelset häältõlget?

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 07 Sept, 2024 8:09
Postitas maksipoiss
Momendil Leedus ja vaadates tanklate tulpadel kütuste hindasid ei suuda oma silmi uskuda. Hinnad ei erine mitte keti kaupa vaid ka ühe ja sama firma tanklatel. Näiteks Panevezisesse sissesõidul oli Cirkel K diisli hind 1.46 ja linnas sees 1.37. Ja üldse diisli hinnad algavad 1,32 ja lõppevad 1,49 , ja esindatud on enam vähem kõik sinna vahele mahtuvad hinnad. Mmmm, meil ei ole kartelli, meil ei ole kartelli, meil ei ole kartelli :)

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 07 Sept, 2024 8:39
Postitas Sekeldaja
Sekundeerin tähelepanekuga Soomest - sama tanklaketi kütusehinnad erinevad isegi kui neid lahutab üksteisest kilomeeter või paar.
Ja uudis pealkirjaga "Eestis on kütus nüüd kallim kui Soomes" oli ka juba mõnda aega tagasi ära.
leslie-nielsen-nothing-to-see-here (1).gif
leslie-nielsen-nothing-to-see-here (1).gif (867.17 KiB) Vaadatud 1238 korda

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 07 Sept, 2024 9:10
Postitas Peeter
maksipoiss kirjutas: 07 Sept, 2024 8:09 Momendil Leedus ja vaadates tanklate tulpadel kütuste hindasid ei suuda oma silmi uskuda. Hinnad ei erine mitte keti kaupa vaid ka ühe ja sama firma tanklatel. Näiteks Panevezisesse sissesõidul oli Cirkel K diisli hind 1.46 ja linnas sees 1.37. Ja üldse diisli hinnad algavad 1,32 ja lõppevad 1,49 , ja esindatud on enam vähem kõik sinna vahele mahtuvad hinnad. Mmmm, meil ei ole kartelli, meil ei ole kartelli, meil ei ole kartelli :)
Kahe nädala tagune kokkupuude Läti hindadega: kui meil oli siin hinnaks mingine 1.43-1.46 ja siis veel lisaks nädalavahetusel ka -10 senti, nii, et Tartus ostsin tanklast (oli vist lõpphinnaks) sirklist 1.349-ga, siis Läti poolel kuni Riiani oli igal pool ~+/-1.569. Ja mingeid kampaaniasilte (nagu meil) kah näha ei olnud. Täiesti arusaamatu hinnavahe. Ja võrdlusbaasiks siis eeskätt sörkel ja neste ja alles seejärel muud jne-nimega tanklad.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 07 Sept, 2024 9:19
Postitas Peeter
Sekeldaja kirjutas: 07 Sept, 2024 8:39 Sekundeerin tähelepanekuga Soomest - sama tanklaketi kütusehinnad erinevad isegi kui neid lahutab üksteisest kilomeeter või paar.
Tartus näiteks on võitlustandriks Võru-Ringtee rist. Seal asuvad koos sirkel, neste ja go. Go-ga võitlemiseks on sirkle ja neste neis tanklais tavahinnast postihinnast 3 senti alla tõmmanud. Et reklaampostis sama hind kõigile näha oleks ikka. Lisaks veel kaardisoodus. Allpool vangla juures asuv olerex ei ole ühinenud sellega, no kaugemal kah. Ja hästi on näha, et piki Võru tänavat Võru-Aardla ristini see sõda kah enam ei ulatu. Seal tavahind kõigil kolmel koos kenasti: sirkel, neste, rex.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 07 Sept, 2024 13:38
Postitas isakene
Tramaivõi, tõesti nutt ja hala.
Ma olen ühe punast värvi Eesti kütusefirma püsiklient jur. isikuna, minu diislikütuse liitrihind on hetkel €1,316, tarbimine keskmiselt paarsada litra kuus. Sugulane on sama firma püsiklient eraisikuna, tema liitrihind on ca 1 sent kallim. Paremail päevil erineb minu liitrihind tanklate postihinnast kuni 20 senti, 5-15 senti erinevust on tavaline, nii juba aastaid. Arumaisaa, mis te neist burksiputkadest nuumate?

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 10 Sept, 2024 8:00
Postitas Kriku
Elektriautojutt läks õigemasse teemasse: viewtopic.php?p=858348#p858348 .

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 13 Sept, 2024 22:50
Postitas lennumudelist
Transpordiamet paneb ikka ahastama kohati.

Mäletasin, et mul on FPV lendudeks kõik "paberid korras", ning noh, varsti tahaks midagi 1.5-kilost õhku tõsta, mispuhul läksin vaatasin NOTAM-id üle, vaatasin kõrguspiirangud üle ja lugesin reeglid veelkorra läbi (üldiselt ma lennutan kilogrammiseid asju samade ohutusvõtetega, kui teised 24.99 kiloseid asju, ehk lähima kahejalgseni on pool kilomeetrit ja enne starti avastan binokliga kõik, kes "minu õhuruumi" minutiga jõuda võiks)...

...aga vastu vaatab: "FPV-reeglid avatud kategoorias. kohustuslik on kaasata õhuruumi vaatleja".

No andke abi. Ma olen selle järgi paadunud pätt ja kümneid kordi seadust rikkunud. Et praeguse seisuga seadust täita, pean ma iga kord mõne sõbra tootvalt töölt ära meelitama, talle binokli andma ja paluma lolli mängida - sest tõenäoline on mingi tõrge või crash, ning abi vaatlejast ei oleks - antud juhul, et ma saaks alla 90 meetri kõrgusele jäädes sirges joones ca. 45 sekundit droonitada (ütleme, et elektriline mudelrakett või niimoodi). Valitud kohas ja sel kõrgusel ei lenda lennukeid. Pole viimased 30 aastat lennanud ja ei hakka lendama, või kui hakkab, pasundatakse madallendudest ja kantakse kaardile eriti paksus kirjas NOTAM.

Vaatlejast ei ole muhvigi kasu ja meie tore bürokraatia muudab nüüd vist juba 90% võsalendureid illegaalideks, kes peavad politsei eest varju hoidma, et trahvi ei saaks.

Nihukeses õigusruumis millegi arendamine nõuab sitkest materjalist närve.

Kas keegi teab mingit retsepti, kuidas vaatleja nõudest mööda hiilida? Väita, et ise olengi vaatleja ning jälgisin ekraani ja õhuruumi korraga? Või tuleb lihtsalt tuimalt teha ja hoida nii madalat profiili, nagu teeks midagi paha?

Samal ajal ma võib iga mats osta ilutulestiku rakette nagu kanda jaksab ja nendega Gradi kombel valanguid lasta, juriidiliselt kõik korrektne. :D