Võhma lennuväli olevat olnud
Tartu transpordilennuväepolgu varulennuväljaks, vähemalt enne Il-76-sid, ent kas ka nende ajal? 1980-tel kasutas seda ka
Krustpilsi lennuväepolk.
Viimane kasutas 1990-te alguseni ka
Valga (Paju) lennuvälja. Kasutamise all mõtlen siin seda, et nende eest hoolitsesid vastavate polkude teenindusüksused ning nonde väikesed meeskonnad olid seal enam-vähem püsivalt ka kohapeal. Valga omas olid mõned hooned veel 1992.a paiku üsna korras, Võhmast mäletan vaid kütusetsisterne.
Kuusiku lennuvälja juures (endises koolimajas) oli 1980-tel väike teenindusüksus, mis kandis omaette väeosanumbrit ning allus
Ämari polgule. Ilmselt oli see vaid side- ja raadiotehnilise teenindamise jaoskond, sest raja eest hoolitses ALMAVÜ.
Veel oli varulennuväli
Virtsust mõni km põhja pool, ent see oli 1990-te algul juba üsna võssa kasvanud. See oli mereväe "hingekirjas".
Saaremaal Kogula lennuväljal olid 1990-te algul alles väikese vene kiriku varemed, kus pesitsesid lambad (tegin neist pilti ka

).
Aste lennuväljal leidsin ühes kohas u 10-cm mätastiku alt metallkatte -- seda võib ehk veel mujaltki leida, kõikjal pole jõutud laiali tassida.
Obrikul ja
Nurmsis olid aga suuremad linnakud mitme kasarmuga jpt hoonetega. Seal olid moodustatud nn
ATK-d e. "авиационно-технические комендатуры" (e.k "lennundustehnilised komandantuurid"?), mis kandsid samuti omaette väeosanumbreid, neil olid oma sidesõlmekutsungid jmt. Nurmsis ma pole ringi kolanud, ent Obrikul oli isegi oma üsna suur raamatukogu (mille vist keegi põlema pani). Obriku ATK-l oli kahekorruseline elamu (8 krt?) Mustla linnas, Nurmsi omal võis mõni elumaja ka Paides olla.