https://www.delfi.ee/artikkel/120346083 ... rull-laeva
Eks näis kuidas vaenlase taktika selletõttu muutub.

Ei ole. Kui sa oma lingil toodud teksti läbi loeksid siis ilmselt mõistaksid seda isegi.Tootmisvõimsus ja sageduse hoidmine on kaks totaalselt erinevat asja.
Võrgusagedus on pidevas sõltuvuses võrgu koormusest, s.o elektrienergia tarbimisest, ja samuti võrku antavast võimsusest.
Viimase EL2 rikke puhul, just Auvere meil nina veepeal hoidiski - 300 MW EL1 oleks jäänud väheks Venemaaga ükski elektrimolekul teatavasti ei liigu ning Lätti suunduv ühendus meile defitsiiti, üldjuhl tekitabki.Meie välisühendused on üldiselt hoidnud elektri kättesaadavana. Rajatud Auvere (juhu)elektrijaam on viimase 9 aasta jooksul rohkem seisnud, kui töötanud. Toimunud on lugematul arvul avariilisi/prognoosimatuid seisakuid. Just tänu välisühendustele ei ole me pidanud hakkama elekritarbimist normeerima... Nüüd kujutame ette, mida oleks Auvere avariiline seiskumine igakordselt tähendanud meie võrgusagedusele.
Tänane paanika on sellest, et meie olol tootmisvõimsused on "surnuksmaksustatud"(õnneks sebi veel alles, aga need on välja maksustatud), mille tõttu on elektrihind absurdselt kõrge, mille tõttu on töötlev tööstus letargias ning iga kuradi ankrulohistamine lööb hinna veel kõrgemale.Seetõttu ei saa ma ka tänasest paanikast aru - vool on olemas, targemad tarbijad on oma hinna ära fikseerinud (seda soovitasid tänavu sügisel pea kõik meie eksperdid, sest venelaste sigadused olid suht prognoositavad), meie baasvõimsused on töökorras ja vajadusel võimelised tootma (NB! ka peale Estlinki ärakukkkumist ei mahu need siiani turule - meil on piisavalt tootmist ka nendetagi!).
Kaabel tõmmataks veest välja, laeva peal, lõigatakse vigane lõik välja ja uus 2 muhviga asemele. Tööd tehakse spetsiaalsel kaablilaeval.wolfgang kirjutas: ↑27 Dets, 2024 10:05Karta on, et seekord võib maha jäädagi. Kui kalda peal pusiti 6 kuud siis 70 kilti Soomest ja mingi ca 100 m sügavusel sa katkestuse ümber sulundseina ei raja ja brigaadi peale ei peksa. Hästi ei kujuta ette, et tuukrid sellist kaablit lapiks. Tõsta veepeale see osa ja pusida laeva pardal? Kas on nii lõtv see juhe? Veids kahtlen. Kui kellelgi on näiteid sääraste veealuste kaablite lappimisest siis palun jagada! Side kaablid on veids teine asi.Ehk siis augustini Estlink 2 maas?
02.05.2024.a annetati Ukrainale lambist kaks patrullkaatrit.
Rajul on kokku 750kw Volvo Penta d11 abimasinat. Kuidas need akutoitesse suhestuvad?eeru kirjutas: ↑27 Dets, 2024 12:53 Raju on elektrikas. Akutoitel toimiv.
https://et.wikipedia.org/wiki/Raju_(laev)
Enamuse aja sitsib lähimas sadamas. Laadimas.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline