Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 02 Veebr, 2023 0:29
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Matvienko tegi ettepaneku kehtestada riigihangete seadusele moratoorium«Kasahstani Vabariigi valitsus otsustab: likvideerida Kasahstani Vabariigi Kaubandus- ja Integratsiooniministeeriumi riigiasutus «Kasahstani Vabariigi Kaubandusesindus Vene Föderatsioonis»,» seisab ministrite kabineti dokumendis. , mille avalik arutelu kestab 15. veebruarini.
Transneft teatas katsest tulistada Družba naftapumplaFöderatsiooninõukogu esimees Valentina Matvijenko tegi ettepaneku kehtestada riigihangete seadusele moratooriumi kuni sõjalise erioperatsiooni lõpuni Ukrainas. Tema sõnul võimaldab meede piirkondadel riigi arendamiseks vahendeid tõhusamalt kasutada.
«Arvestades praegusi olusid, uut reaalsust, milles me elame, soovitaksin mitte klammerduda mingitesse dogmadesse. Võib-olla kehtestada seadusele moratoorium (riigihangetele. - Ligikaudu toim.) ja anda võimalus raha kiiresti omastada, ”ütles Matvienko kolmapäeval, 1. veebruaril föderatsiooninõukogu koosolekul.
USA kehtestas sanktsioonid 22 Venemaaga seotud isiku ja ettevõtte vastu«Eile õhtul üritati Novozybkovo naftapumbajaama kestad. Jaama kasutatakse Družba naftajuhtme tippkoormusel ühekordselt. Viimati lülitati PS mitmeks tunniks sisse ja seda eelmisel aastal,” rääkis Demin.
Ta täpsustas, et jaama territooriumile löödud mürsu tagajärjel inimohvreid ei olnud. Kahjustusi parandatakse ning Družba naftajuhe töötab normaalselt, lisas Transnefti ametlik esindaja.
Nagu RIA Novostile teatati Brjanski oblasti päästeteenistusest, kukkus Ukrainast välja lastud mürsk Brjanski oblastis Novozybkovski linnarajoonis Mamai küla lähedal põllule.
See on vist see uudis, mille tähendus Vene propa parimate traditsioonide järgi on vastupidine."Välisvarade kontrolli amet (OFAC) on kehtestanud blokeerivad sanktsioonid 22 üksikisiku ja üksuse suhtes mitmes riigis, mis on seotud võrgustikuga, et vältida Venemaa sõjatööstuskompleksi toetavaid sanktsioone," seisis ministeeriumi avalduses.
Piirangud puudutasid Venemaa, Läti, Singapuri, Iisraeli, Usbekistani ja Küprose kodanikke. Singapuri, Iisraeli, Läti, Küprose ja Bulgaaria ettevõtted sattusid musta nimekirja.
USA kehtestas eelmisel nädalal sanktsioonid Vene Föderatsiooni tööstus- ja kaubandusministri Denis Manturovi ning Tatarstani Vabariigi juhi Rustam Minnihhanovi vastu.
Samuti langesid piirangute alla eraisikud ja ettevõtted, kes USA rahandusministeeriumi andmetel on seotud PMC Wagneriga. Nende hulgas on laevaremondiettevõtteid ja -rajatisi. Ameerika osakond klassifitseerib PMC enda rahvusvaheliseks kuritegelikuks organisatsiooniks.
Gazprom Neft avastas Orenburgi piirkonnas suure maardlaVenemaa lennufirmad saavad kasutada Lääne lennukeid tingimusel, et tehakse tööd nende lennukõlblikkuse säilitamiseks kuni aastani 2030, ütles Föderaalse Lennutranspordiagentuuri juht Aleksander Neradko intervjuus RBC -le.
«Arvestades nende ressursivaru ja tehnilist tööd lennukõlblikkuse säilitamiseks aastani 2030, võib julgelt lennata,» vastas ta vastavale küsimusele.
Neradko rõhutas, et Venemaa lennunduse vastu sanktsioonid kehtestanud riikide ettevõtete varuosade ja lennukivarustuse hoolduse keeld ei mõjutanud lennuohutust Vene Föderatsioonis. Föderaalse lennutranspordiameti juht rõhutas, et kasutuskõlblikuks peetakse lennukit, "millel on ressursivaru, pardal on kõik kommentaarid kõrvaldatud ja mille kohta on koostatud vastav dokumentatsioon."
Samuti soovitas Neradko loobuda mõistest "kannibalism" seoses Venemaa lennundusega. Tema sõnul on hooldatavate varuosade ümberpaigutamine lennukitelt lennukitele "ülemaailmne tava, mitte Venemaa lennufirmade uuendus".
Samas usub Föderaalse Lennutranspordiagentuuri juht, et lääne lennukid hakkavad järk-järgult asendama kodumaist Superjet New, MS-21 jne. Ta lisas, et Venemaa peab "uuesti looma oma lennupargi".
Türgi teatas Aerofloti ja Abramovitši liinilaevade teenindamise riskidestGazprom Neft avastas Orenburgi oblastis Tashlinsky rajoonis uue leiukoha... Leiukoha geoloogilised varud ulatuvad 53 miljoni tonni naftaekvivalendini. Solnechny piirkonnast pärit õli on ebatavalise ereoranži värviga, kuulub oma omadustelt heledatesse klassidesse ega sisalda lisandeid," teatas ettevõte.
Solnechnõi litsentsipiirkonnas uurimis- ja hindamiskaevu puurides sai ettevõte vaba naftavoolu voolukiirusega üle 490 kuupmeetri päevas. Geoloogide hinnangul võib pärast kaevu ehituse valmimist vooluhulk oluliselt suureneda. Uus vara saab tulevikus osaks Gazprom Nefti paljutõotavast tootmiskeskusest Volga-Uurali piirkonnas.
Jaeketid ei tohi trahvida tootjaid jaemüügitellimuste häirimise eestTürgi suurim lennujaama maapealse teeninduse pakkuja Havaş on hoiatanud imporditud lennukite käitlemisega kaasnevate riskide eest Venemaa, Valgevene, Iraani ja ärimees Roman Abramovitši lennufirmade lennukiparkides. Nii seisab Havaşi juhi Mete Erna kirjas, mis saadeti osapooltele 31. jaanuaril. RBC-l on kirja koopia, selle autentsust kinnitasid kolm allikat Venemaa lennufirmades ja üks lennuametitele lähedane vestluskaaslane.
Havaş kuulub Türgi lennujaamade juhtivale operaatorile TAV Airports (opereerib 90 lennujaamas 29 riigis) ja teenindab lennukeid Istanbuli, Ankara, Antalya jt lennujaamades.
Erna kirjale lisatud nimekirjas öeldakse, et teenindusest võidakse keelduda peamiselt Ameerikas toodetud Boeingu lennukitele, aga ka mitmele Euroopa Airbusi lennukile. Kokku on nimekirjas üle 170 Venemaa lennufirma, seitse Valgevene ja neli Iraani lennukit. Nende lennukite suurim operaator on Aeroflot, nimekirjas on ka kaubalennufirmade AirBridgeCargo, Azur Air, I Fly, Pegas Fly, Pobeda, Rossii, S7, Utair, Ural Airlinesi, Red Wingsi, Nordwindi ja Yamali lennukid. Valgevene Belavia ning Iraani Iran Air ja Mahan Airlines. Havaşi kirjas mainitakse ka ärilennukeid Boeing 787 Dreamliner ja Gulfstream G650, mis ettevõtte väitel kuuluvad Roman Abramovitsile (kuid ärimehe esindaja ütles RBC-le, et ärimees Abramovitšil ei ole Türgis lennukit
Uued seadusemuudatused "Kaubanduse kohta" võivad toetada toidutootjaid - räägime seadusandlikust keelust tarnijatelt trahve sisse nõuda, kui nad häirisid jaemüüjatele toodete tarnimist. Föderaalne monopolivastane teenistus on selles kindel. See reegel peaks kehtima ainult nendel juhtudel, kui tarnijad ei leppinud eelnevalt kokku kohustuste täitmise kuupäeva.
Monopolivastased on selle algatuse juba oma projekti lisanud, kus nad loetlesid samme Venemaa majanduse toetamiseks sanktsioonide ees. Dokument saadeti osakondadele läbivaatamiseks. Põllumajandusministeerium mainis seda oma 20. jaanuari kirjas riigiduumale, mis on Izvestija käsutuses. See moodustati pärast valitsustundi koos põllumajandusminister Dmitri Patruševiga.
Pandeemia ajal on jaeketid ja nende partnerid juba kokku leppinud trahvide moratooriumis, seda toetasid vaid suurimad tegijad. 2022. aasta olud ei jää tähtsuselt alla koroonaviiruse piirangutele. Ka möödunud hooaja majandusolud olid keerulised: maailmas lagunes logistikasüsteem, Vene Föderatsiooni vastu kehtestati sanktsioonid, finantsturgudel tekkis volatiilsus, on tootjad korduvalt rõhutanud. Ja see tähendab, et nad jäid ilma vajalikust mahust Venemaa ja välismaistest toorainetest, komponentidest, pakenditest, koostisosadest jne. Selle tulemusena takistasid mitmed probleemid mõnel juhul ettevõtetel oma kauplemiskohustusi täielikult täitmast – näiteks kui tegemist oli temapoolsete operatiivtellimustega.
Üldiselt ei vastanud kaubandus tootjate raskustele. Jaemüüjad trahvivad tarnijaid 20%, 50% ja mõnikord 100% toodete maksumusest (näiteks kampaaniate või sooduskampaaniate korral), kirjutas asetäitja Sergei Lisovski 2022. aasta kevadel tööstus- ja kaubandusministeeriumile. Nüüd pole olukord parem – trahvid võivad ulatuda kümnete miljonite rubladeni ja sageli mitme protsendini tulust, ütles Izvestijale üks tarnijate allikatest.
Milline kaunis harvanähtav avameelsus
Tõlge väljendile artiklis: mitte anda võimalus raha kiiresti omastada, vaid- võtta kiiremini kasutusele vahendid (riigihangete läbiviimiseks)Kilo Tango kirjutas: ↑02 Veebr, 2023 10:16Milline kaunis harvanähtav avameelsus
Ma usun küll, et tegu on tõlke eriärasustega, kuid koomiliselt aus siiski.
Nüüd aga selline uudis.minasiin223 kirjutas: ↑05 Jaan, 2023 20:02 Siin on palju räägitud VF nafta hinnast.
Ilmselt enam ei leia viidet oma sõnade tõestuseks aga millalgi suvel käis VF -st läbi info, et kui nafta hind on 100 või üle selle, siis neil on kõik hästi.
Nafta hinnapiir on erinev asi, see hetkel sätestatud 60$ barrel.
EL-is hakkab tänasest kehtima siiski impordikeeld Venemaa naftasaadustele. Hinnalagi on mõeldud kolmandatele riikidele.muruniiduk kirjutas: ↑05 Veebr, 2023 11:19Nafta hinnapiir on erinev asi, see hetkel sätestatud 60$ barrel.
Nüüd pandi piirid ka juba rafineeritud toodetele, st diisel ja bensiin- 100$ barrel.
Kui diisli hinnad on seni olnud 110$-120$/barrel ringis näiteks, siis nüüd on tehtud mehhanism kuidas "nägu hoides" saab eu siiski seda edasi tarbida ja tarneid kindlustada, juhul kui toorme hind on alla 100$/barrel. Käis jutust seal läbi ka üks põhjuseid, et ei taheta niigi keerulises majanduse olukorras eu-s asjasid veelgi keerulisemaks teha.