Kapten Trumm kirjutas:Pikimootoriga Aaudide puhul tuleb arvestada seda, et neil on peaaegu 2/3 kaalust esiratastel, mis mõjutab libedal käitumist. Mida suurema mootoriga, seda rohkem on.Auto liikumises tähendab see seda, et auto on tuntavalt alajuhitav libedal (üritab kurvis otse minna). Kui lisada siia neliveoga libisemise provotseerimine, siis tekib olukord, kus ta libiseb külg ees kõikide ratastega. Vähematl 2,8 mootoriga 4veoline VW nii käitus.
Pikimootoriga tuleneb see iseärasus sellest, et neil tolgendab mootor (ja tegelt ka osa käigukastist) pikalt esisillast eespoo. Põikimootoriga on see enamvähem silla kohal või natuke eespool.
Sestab quattro Audide iseärasused ei ole ainult neliveost.
2/3 kaalust esiratastel? Ise ka usud seda? see on siis suhe 66/34.
Internetist leiame nt sellised numbrid
2010 Audi S5 Coupe (V8), 6-speed manual, F/R: 56.6/43.4
2011 Audi S4, M6, F/R: 55.5/45.5
2009 Audi A4 Quattro, 6-speed Auto F/R: 55/45
Me ei saa öelda, et Audil nüüd just mootor ripub üle esisilla. See oleneb kõik mudelist. Pealegi peame vaatama mootorit koos käigukastiga.
See, et ta üritab kurvis otse minna ei tulene ainult kaalujaotusest vaid mitmete tegurite koosmõjust. Kas esisild pidurdab või veab. Kui palju veab tagasild ja kui palju esisild. jne.