187. leht 1000-st

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 30 Mär, 2015 17:01
Postitas PaganHorde
Borja kirjutas:Päris huvitav ülevaade vene autotootmise kängumisest:

http://majandus24.postimees.ee/3138865/ ... -lada-aega

Seal all olid õhtul lõbusad kommentaarid, nagu see:
LeivaIsa8 tundi tagasi

vene autodel on 1 pluss ja seegi akuklemmil

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 0:15
Postitas Otto K
Pigem seondub see teema vene majandusega... aga ka Ukraina on otsapidi mängus.

Tundub, et seal Moldaavia Dnestriäärses nn. vabariigis on kuulda majanduse (pigem "majanduse") viimaseid surmaeelseid korinaid.

Ukraina sulges enda piiripunktid aktsiisikaupadele ja nende kaudu enam ei lubata teatud kaupu, s.h. kütust ja suitsud jne. sinna maa-alale. Kõik need kaubad peavad käima läbi Kishinjovi (ametliku Moldaavia)
Решение Украины о закрытии пунктов пропуска Кучурганы и Платоново для пропуска подакцизных товаров приведет к тому, что Приднестровье перестанет получать напрямую такие товары, как ГСМ, табачные изделия – все это теперь сможет заходить в республику только через Молдову.
Muude kaupade osas nõuab ametlik Moldaavia ka enda territooriumil lahtitollimist.

Vene abirahad on kokku kuivanud. Moldaavia, Rumeenia ja Ukraina on selle nn. vabariigi võtnud sisuliselt piiramisrõngasse. Eelarvelistel kohtadel töötavatel isikutel on vähendatud 30% palkasid ja pensione. Osad asutused on üle viidud nelja-päevasele töönädalale, muu töötus kasvab jõudsalt.
Образовался устойчивый тройственный союз Румынии, Украины и Молдовы, за которым стоят ЕС и США. Расклад сил в регионе начинает меняться не в пользу Тирасполя. Это происходит на фоне сложнейшей экономической и социальной ситуации в Приднестровье. Уже на 30% сокращены зарплаты и пенсии бюджетникам, многие бюджетные организации переведены на 4-дневную рабочую неделю, растет безработица. Так что Приднестровье находится в серьезной опасности.
http://www.mk.ru/politics/2015/03/30/pr ... vorov.html

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 9:19
Postitas Otto K
Nüüd siis kuulutati ametlikult (peaminister Medvedevi allkirjaga), et suurte riiklike ettevõtete juhtide palgad on venemaal ärisaladus. Eks see ole nn. vastukäik mõni aeg tagasi levinud pahameelele kui saadi teada, et mingi tüübi palk on mitu miljonit rubla... päevas.
http://www.echo.msk.ru/news/1521336-echo.html

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 11:46
Postitas ruger
Kellel huvi täna kell 17:00 telekat vaadata siis näeb Vene 5-nda kanali pealt saadet "Открытая студия", kuidas on hindade vastu võitlema asutud Venemaal. Presidendi käsu alusel liikumas poodides käesidemetega hinnakontrollid ja muud tegelased. :write: :wall: Seda näeb ka Parom.tv nimelise programmijupiga.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 12:22
Postitas Yks
Kui uskuda seda refereeringut, siis Kreeka uus valitsus ikkagi soovib hakata ajama oma poliitikat. Venemaa suhtes.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71139357

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 12:42
Postitas Otto K
Yks kirjutas:Kui uskuda seda refereeringut, siis Kreeka uus valitsus ikkagi soovib hakata ajama oma poliitikat. Venemaa suhtes.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71139357
Kui sa lähed tühja taskuga Moskvasse, raha lunima, siis ei ole mõeldav, et annad TASS-ile teistsuguse inteka.
Minu mäletamist mööda toetas Kreeka ca kuu aega tagasi sanktsioonide jätkamist.... aga selle otsuse tegid nad Euroopas.
Lällavad nii sama.... käsi pikkas igal pool ja üritavad kõigile meeldida.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 12:48
Postitas Westland
Üks asi on soov,teine asi tegelikkus.EL-i jõud on ühtsuses ja kui Tsipras väga isepäiselt toimetama asub,keeratakse mõni teine kraan Kreeka suhtes kinni.Tegelikult kaval vennike kui enne ''käsi pikalt ees'' vene visiiti selliste avaldustega välja tuleb.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 12:49
Postitas Yks
Siinsete Venemaale maailmalõppu ennustavatele mõtetele oponeeriv Bloombergi nägemus Venemaa keskpangast ja selle juhi rollist ning tema pingutuste tulemuslikkusest.
http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... to-economy

Märksõnadeks: rubla kosutamiseks pole juba kuid kasutatud valuutareserve; rubla on stabiliseerunud vaatamata jätkuvatele sanktsioonidele; keskpanga hiljutine intressilangus on üllatus kõigile (ja eeldatavasti mõjutab see Venemaa majandust positiivselt); keskpanga juht on suutnud vähemalt oma valdkonnas Putinile dikteerida majandustõdesid ning suutnud viimast mõjutada käituma ka vastavalt; analüütikud pole enam ühesel seisukohal, et Venemaa majandus halveneb jätkuvalt (juba on küsitletutest pisut rohkem neid, kes leiavad et viimastel kuudel on Venemaa majandus hoopis paranenud).

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 12:55
Postitas Westland
Loomulik ju ,et business vajab rahu.Piisab Putinil vaid sõjasarve puhuda kui majandus jälle kolinal kukub.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 12:56
Postitas Yks
Otto K kirjutas:
Yks kirjutas:Kui uskuda seda refereeringut, siis Kreeka uus valitsus ikkagi soovib hakata ajama oma poliitikat. Venemaa suhtes.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71139357
Kui sa lähed tühja taskuga Moskvasse, raha lunima, siis ei ole mõeldav, et annad TASS-ile teistsuguse inteka.
Minu mäletamist mööda toetas Kreeka ca kuu aega tagasi sanktsioonide jätkamist.... aga selle otsuse tegid nad Euroopas.
Lällavad nii sama.... käsi pikkas igal pool ja üritavad kõigile meeldida.
Elame näeme. Ma siiski pakun, et Kreeka ei jää ainsaks ning sanktsioonide jätkusuutlikus või isegi samale tasemele jätmine saab tulevikus olema EL'i ühtsuse proovikiviks.
Nii et ärge siis imestaga, kui meie enda EKRE hakkab korraga karjuma, et miks me ELi liinis Kreekat taas toetada kavatseme (märkamata, et see uus pakett või mis-iganes on otseselt seotud sanktsioonide jätkumise võimalusega). Kujutage aga EKRE asemel mõnes teises riigis mõnda suuremat Kreeka suhtes just mitte kõige paremini meelestatud poliitilist jõudu, kes ka reaalselt oma riigi poliitkat suudab mõjutada. Mis juhtub, kui mõnel riigil tekivad sisemaiselt probleemid, ehk kui sanksioonide lõdvendamise või lausa äramuutmise alternatiiviks (ehk sanktsioonide jätkumine samal tasemel) on Kreeka uus abipakett, mille puhul terendavad omakorda silmapiiril erakorralised valmissed. Palju siis ühtsest ELi poliitikast sanktsioonide kontekstis alles jääb? Ei ole see asi ühti nii lihtne nagu te siin endale sugesteerida proovite!

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 12:59
Postitas Yks
Westland kirjutas:Loomulik ju ,et business vajab rahu.Piisab Putinil vaid sõjasarve puhuda kui majandus jälle kolinal kukub.
Kas ta sõdib praegu? Kas Ukrainal on mingeid šansse ise kohe Horvaatiat teha?
Venemaa on hetkel saavutanud kaks asja - Krimmi anastamise ja Ukrainas külmutatud konflikti. Kui me usume, et tema režiim vajab järgmist sõda või Ida-Ukrainas lahingutegevuse taastumist (mis kantud eelkõige sisepoliitilisest vajadusest), siis jah stabiliseerumise märke ilmutav business kukub. Aga kui ta ei vaja uut sõda?

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 13:11
Postitas Svejk
Aeroflotis algas massiline koondamine - samuti jäetakse ära ebarentaableid marsruute:

В «Аэрофлоте» начались массовые сокращения персонала
Российская авиакомпания также отказывается от маршрутов, на которых не окупаются расходы
http://nr2.com.ua/News/economy_and_busi ... 93499.html
«Первый пакет нам, к сожалению, пришлось вскрыть – это пакет, который требует оптимизации численности, и такая оптимизация проходит в «Донавиа», «Оренбургских авиалиниях», авиакомпании «Россия» и в «Аэрофлоте» начинается. Хочу подчеркнуть, что речь не идет о сокращении производственного персонала: летчиков, инженеров, техников, обслуживающего персонала на земле. Речь идет в основном об офисном аппарате», – сказал он. Кроме того, «Аэрофлот» отказывается от маршрутов, на которых не окупаются расходы на топливо и зарплату экипажа. По словам Савельева, это связано со снижением спроса. В частности, из летнего расписания исчезнут рейсы в Дубровник, Торонто и Карловы Вары.
Ja teema jätkuks 8)
Aerofloti stjuuardessid tahetakse relvastada purjus ambaalide vastu
Kavas on välja jagada plastikust käerauad ja "elektroshokkerid":

Стюардесс в РФ хотят вооружить для защиты от пьяных русских дебоширов

Бортпроводникам выдадут пластиковые наручники и элекрошокеры
http://nr2.com.ua/tourism/Styuardess-v- ... 92496.html
Кроме того, агентство предлагает ввести в законодательство понятие «авиахулиган» и установить для этой категории граждан особые штрафы. Предложение раздать пилотам и стюардам гражданских авиалиний электрошокеры и пластиковые наручники опубликовано на сайте Росавиации. В ведомстве говорят, что не раз обращали внимание органов власти на неэффективность действующих правил пользования воздушным транспортом и необходимость ужесточения законодательства для борьбы с авиадебоширами. В Росавиации приводят данные, что в 2014 году было зафиксировано 59 инцидентов на борту авиалайнеров с участием нетрезвых пассажиров. Тогда как только в марте 2015 года на авиалайнерах произошло пять дебошей. Так, 6 марта пассажирам рейса, следующего из Астрахани в индийский штат Гоа, пришлось ремнями связывать устроившего драку дебошира
On tulnud ka ettepanek viia seadusesse sisse mõiste "aviohuliganism"

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 13:19
Postitas Svejk
Austraalia pani sanssoonide suhtes õla alla:

Австралия ввела санкции против России
О них было объявлено еще в сентябре прошлого года
http://nr2.com.ua/News/world_and_russia ... 93509.html
Как заявила министр иностранных дел Австралии Джулия Бишоп, вводимые санкции аналогичны тем, что уже приняты странами Евросоюза, а также США и Канадой. В частности, они коснутся торговли оружием, финансовой и нефтегазовой сфер. Ранее страны ЕС отложили решение вопроса о санкциях, наложенных на Россию в связи с украинскими событиями, до июня 2015 года — срока, на который они изначально и вводились. Глава Евросовета Дональд Туск заявил, что санкции будут действовать до тех пор, пока не будут выполнены все условия Минских соглашений о прекращении огня на Украине

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 13:23
Postitas Svejk
Venelased hakkavad krediite maksma natuuras ehk korterid lähevad haamri alla -
Põhjusena majanduslangus:

Россияне станут расплачиваться по кредитам квартирами
Всему виной экономический спад
http://nr2.com.ua/News/economy_and_busi ... 93523.html
Теперь все большее число граждан интересуется продажей ранее приобретенного, в том числе в кредит, жилья. Такой вывод делают юристы, проанализировавшие около 50 тыс. юридических запросов в сфере жилищного права за последний год. Согласно их выводам, более половины желающих избавиться от недвижимости в качестве основных аргументов называют экономические сложности: рост семейных расходов, падение доходов и угрозу увольнения. Начиная с февраля 2015 года количество консультаций по продаже квартир превысило количество консультаций по покупке, сообщают специалисты юридического онлайн-сервиса Правовед.ru. При этом если 45% пользователей сервиса, объясняя, почему они хотят продать жилье, ссылаются на семейные обстоятельства, в частности, на развод, то остальные – а это более 50% – указывают на экономические сложности
К слову, лишь за два первых месяца текущего года просроченная задолженность жителей РФ по ипотеке увеличилась почти на 17% и составила около 54 млрд руб. Быстрее просрочка росла только в январе-феврале 2009 года – на 25%, сообщает коллекторское агентство Sequoia Credit Consolidation. Для сравнения: в январе-феврале 2014 года рост просрочки составил лишь 3,7%

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitatud: 31 Mär, 2015 13:24
Postitas Yks
Svejk: Aeroflotis algas massiline koondamine - samuti jäetakse ära ebarentaableid marsruute:

В «Аэрофлоте» начались массовые сокращения персонала
Российская авиакомпания также отказывается от маршрутов, на которых не окупаются расходы
http://nr2.com.ua/News/economy_and_busi ... 93499.html
See Aerofloti vallandamiste (ja lihtsalt ebarentaablite liinide lõpetamiste) näide on väga hea ilmestamaks minu kunagisi väiteid, et Venemaa saab oma majanduse nö käigushoidmiseks või reanimeerimiseks kasutada palju radikaalsemaid meetodeid kui läänes.
Kas antud juhul peab riik hakkama pidama läbirääkimisis ametiühinguga? Töötatakse välja pikad (ja sageli kulukad) abipaketid? Riigi poolt soovitud vallandatavate arvu vähendatakse kokkuleppe raames? Kas KOVid saavad sõna sekka öelda ebarentaablite, kuid piirkonna arenguks vajalike liinide käigushoidmiseks.
Ma kardan, et vastuseid teate ise. Vallandatakse just niipalju kui vaja ja saavutatakse kokkuhoid just selline nagu sobib riigile. Ei mingit ninnunännut Lufthansa või isegi Estonian Airi stiilis, kui soovitakse personali pealt kokkuhoida.