Kas N Liidus oli ka midagi head?
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Peale Koset neli rida on 100 % lollus. Ja raharaiskamine.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Siin ei ole muud teha kui kõva häälega appi karjuda. Kui niimodi peaks juhtuma, siis ma põgenen küll ära Sajusaartele või veel kuhugi kaugemale, äärmisel juhul Lätti.Kapten Trumm kirjutas:Meil ei ole keelatud võtta tagataskust rahakott, mõelda hoolega, kas mingit järjekordset arhitektuurilist finantskrahhi a'la KUMU, ERM, EKA jne on ikka hädasti vaja ja teha oma jätkusuutlikkuse teemal otsuseid. Näiteks rajades kuu aja gaasivaru jaoks maa-alune hoidla Pakri poolsaarele. Kui seda tehakse sellise suure ehitusprojekti hankete hulgas, on asja hinnad natuke teises skaalas ka kui eraldi tehes.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Sellele kirjutan küll praegu alla. Meie maanteede liiklustihedus ei ole veel nii suur ja talvise talihoolde võimekus nii kõrge.Lemet kirjutas:Peale Koset neli rida on 100 % lollus. Ja raharaiskamine.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
eks see albaania variant on Herr Trummi märg unenägu, usun, et kui ta oleks käinud ekskursioonil P-Koreas siis oleks ta vist täiesti sillas.tommy kirjutas: ....siis meenub kohe aastatetagune trett Albaaniasse..
Kuhu ei vaataks, igal pool punker.
Kõik ülejäänu aga täielik shithole
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Täpselt!Lemet kirjutas:Peale Koset neli rida on 100 % lollus. Ja raharaiskamine.
Niikaua kuni kiirus on piiratud 90/110 ja pole kiirtee liikluskorraldust!
Loodan siiralt, et eestlane oskab ka kiiremini kui 90 km/h ohutult söita ja kasutab radu "nagu peab."
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Tihti sa Tartu ja Tallinna vahet sõidad?ivanorav kirjutas:Täpselt!Lemet kirjutas:Peale Koset neli rida on 100 % lollus. Ja raharaiskamine.
Niikaua kuni kiirus on piiratud 90/110 ja pole kiirtee liikluskorraldust!
Loodan siiralt, et eestlane oskab ka kiiremini kui 90 km/h ohutult söita ja kasutab radu "nagu peab."
ma teen seda ca paar korda nädalas ja ikka paras piin ka peale Koset, rekkad nimelt sõidavad mitte Koseni vaid Luhamaale ja neid möödasõidukohti on ikka väga vähe.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Mina sõidan tihti ja olen igavusest vastu tulnud sõidukeid aeg-ajalt lugenud. V.a. reede ja pühapäeva õhtud on tulnud keskmiseks kuskil 200-250 sõidukit. Suurepäraselt ajaks asja ära põhjamaades kasutatav kolme rea süsteem. Märksa odavam ja probleem lahendatud.mx77 kirjutas:Tihti sa Tartu ja Tallinna vahet sõidad?ivanorav kirjutas:Täpselt!Lemet kirjutas:Peale Koset neli rida on 100 % lollus. Ja raharaiskamine.
Niikaua kuni kiirus on piiratud 90/110 ja pole kiirtee liikluskorraldust!
Loodan siiralt, et eestlane oskab ka kiiremini kui 90 km/h ohutult söita ja kasutab radu "nagu peab."
ma teen seda ca paar korda nädalas ja ikka paras piin ka peale Koset, rekkad nimelt sõidavad mitte Koseni vaid Luhamaale ja neid möödasõidukohti on ikka väga vähe.
Edit: Ja vähemalt pool aastast ei tohiks rekkad ju üldse segada- kui just paadunud liiklushuligaaniga tegu pole.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Eesti seaduste järgi peab/võib neid radu kasutama möödasõiduks. Või mida kohalikud Kapa-Kohila seadused ütlevad?ivanorav kirjutas:Täpselt!Lemet kirjutas:Peale Koset neli rida on 100 % lollus. Ja raharaiskamine.
Niikaua kuni kiirus on piiratud 90/110 ja pole kiirtee liikluskorraldust!
Loodan siiralt, et eestlane oskab ka kiiremini kui 90 km/h ohutult söita ja kasutab radu "nagu peab."
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Mis ime see pool aastat siis on?Lemet kirjutas: Edit: Ja vähemalt pool aastast ei tohiks rekkad ju üldse segada- kui just paadunud liiklushuligaaniga tegu pole.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Enamus rekkaid sõidavad aasta läbi kiirusega 88-92 km tunnis. Hilissügis-talv-varakevad on Tartu maanteel lubatud kiiruseks teatavasti 90 km/h...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Ja kui siis juhuslikult jääb ette mingi vanem peldik, mis üle 80-ne ei lähe ja selle sabas on veel 2-3 rekkat kes mööda ei saa on jube mõnus küll.Lemet kirjutas:Enamus rekkaid sõidavad aasta läbi kiirusega 88-92 km tunnis. Hilissügis-talv-varakevad on Tartu maanteel lubatud kiiruseks teatavasti 90 km/h...
Ja sellist situatsiooni näeb iga kord Tartus käies
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Selliste eest päästaks kolm rida igati edukalt.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Tegelikult ei päästa edukalt.Lemet kirjutas:Selliste eest päästaks kolm rida igati edukalt.
Kunagi Sommid ehitasid oma Hel-Tampere tee 2+1 teeks ja üllatuseks liiklusavariide arv suurenes. Põhjused olid tegelikult ilmsed: kuna 1 realisel osal ei saa mööda sõita ja see osa on päris pikk, siis kogunes aeglasemate sõidukite taha päris pikk järjekord ja kui siis tekkis see 2-realine osa üritasi kiiremad autod aeglasematest maksku mis maksab mööda saada ja sõideti rea kadumiskohas vastassuunavöönisse või siis üritati liiga järsku oma ritta saada ja kaotati juhitavus.
Ma ei viitsi hetekl otsida seda liikkennelaitose raportit aga kui aega saan teen seda.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10271
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Sommidel on ka need 3-realised lõigud liiga lühikesed. Ise samamoodi seal seaks vihastanud - no ei võinud siis kilomeeter juurde ehitada seda rida.mx77 kirjutas:Tegelikult ei päästa edukalt.Lemet kirjutas:Selliste eest päästaks kolm rida igati edukalt.
Kunagi Sommid ehitasid oma Hel-Tampere tee 2+1 teeks ja üllatuseks liiklusavariide arv suurenes. Põhjused olid tegelikult ilmsed: kuna 1 realisel osal ei saa mööda sõita ja see osa on päris pikk, siis kogunes aeglasemate sõidukite taha päris pikk järjekord ja kui siis tekkis see 2-realine osa üritasi kiiremad autod aeglasematest maksku mis maksab mööda saada ja sõideti rea kadumiskohas vastassuunavöönisse või siis üritati liiga järsku oma ritta saada ja kaotati juhitavus.
Ma ei viitsi hetekl otsida seda liikkennelaitose raportit aga kui aega saan teen seda.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Poolas, 1+1 rajaga teedel, võtab aeglasem auto teeserva, et tagant lähenevat kiiremat mööda lasta. Samuti võtab teeserva ka vastutulija. Ja saavad kõik sõidetud - hobuveokid, traktorid, veo- ja sõiduautod.
Meil selline asi loomulikult ei toimi, kuna vastutulijal on oma teepoolel ÕIGUS kuni telgjooneni sõita. Ja oma ÕIGUST taga ajada meil osatakse.
Meil selline asi loomulikult ei toimi, kuna vastutulijal on oma teepoolel ÕIGUS kuni telgjooneni sõita. Ja oma ÕIGUST taga ajada meil osatakse.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist