Jah, aga kui sa tähele vbl ei ole pannud, siis enamasti ehitataksegi sellised püsivad võrgud suure ja väga suure asustustihedusega kohtadesse. Nagu näiteks kesklinn ja südalinn. Mitte kusagile perifeeriasse, kuhu käivad trollid.Kriku kirjutas: ↑28 Juun, 2024 12:11Sama käib veel rohkem metroo või metrooga ühendatud trammiteede kohta, ometi on need kõigis arenenud suurlinnades olemas.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Juun, 2024 12:03Üks väga selge eelsi on paindlikkus liinide planeerimisel ja ümber mängimisel. Üks teema, millega praegune koalitsioon linnas võimule tuli, oli just see, et praegune ühistranspordi liinivõrk ei kajasta enam ammu tegelikke vajadusi ja on vaja täielikult ümber planeerida. Selle argumendiga on ka raske vaielda. Troll, sinder, sõidab seal, kus on trolliliin.
Kliimamuutustest
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Kõigile, kes arvavad, et kontaktvõrk on tasuta käes mõned väljavõtted tlt aastaraamatutest:
2021:
2023:
2021:
Kogu selle tegevuse eelarve oli ca. pool miljonit.Trolli kontaktvõrgu koosseisus on 1479 kandemasti ja trammi kontaktvõrgu koosseisus 1008 kandemasti. Kontaktvõrgus vahetati 2021. aastal 1200 jooksvat meetrit kulunud või avariides kahjustada saanud kontaktjuhet. Aasta jooksul asendati 21 avariilist trammi ja trolli kontaktvõrgu kandemasti uutega.
2023:
Kandemastide vahetuse kogumaksumuse eelarve oli 90 000 eurot. Planeeritud tegevused viidi ellu ning investeeringuid tehti kokku 134 263 eurot (osaliselt rahastatud TLT eelarvest). ...
Trafoalajaama nr 1 seadmete vahetamine
Seadmete vahetamise sihtfinantseeringu eelarve oli 198 550 eurot, projekti eeldatav kogumaksumus on 208 410 eurot.2023. aastal teostati projekteerimine, soetati jaotusseadmed ja teostati osa paigaldustöid kokku maksumuses 132 410 eurot. 2024. a I kvartalis jätkuvad paigaldus- ja kilbitööd ning soetatakse trafo.
Re: Kliimamuutustest
Ei ole tähele pannud.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Juun, 2024 12:27Jah, aga kui sa tähele vbl ei ole pannud, siis enamasti ehitataksegi sellised püsivad võrgud suure ja väga suure asustustihedusega kohtadesse. Nagu näiteks kesklinn ja südalinn. Mitte kusagile perifeeriasse, kuhu käivad trollid.Kriku kirjutas: ↑28 Juun, 2024 12:11Sama käib veel rohkem metroo või metrooga ühendatud trammiteede kohta, ometi on need kõigis arenenud suurlinnades olemas.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Juun, 2024 12:03
Üks väga selge eelsi on paindlikkus liinide planeerimisel ja ümber mängimisel. Üks teema, millega praegune koalitsioon linnas võimule tuli, oli just see, et praegune ühistranspordi liinivõrk ei kajasta enam ammu tegelikke vajadusi ja on vaja täielikult ümber planeerida. Selle argumendiga on ka raske vaielda. Troll, sinder, sõidab seal, kus on trolliliin.

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech ... stops.html
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Kliimamuutustest
Ilmselt trollidelt trammidele, elektri- ja gaasibussidele on üldisem suundumus (Troll on pop transa Ida-Euroopas ja aasias, Euroopas Itaalias ja Šveitsis). Tramm vajab paremat ja eritaristut, metroo reisijate mahtu, et maa alla taristu teha. Sarvedega troll keskuses ristmikel segab nt eritehnika liiklemist (iseasi, palju seal kõrgemaid sõidukeid just liikuma peab; operatiivmasinad igal juhul). Arvatavasti, sirgetel magistraalidel traadid laadimiseks on väiksem mure avatud liikluse ja ka esteetika poole pealt. Kui Järvan ajutise lahenduse ehk diiselbusside peale ei jää, siis kiidan takka.
Re: Kliimamuutustest
Ma mäletan seda aega kui rauarobert Tallinna linnapeana tahtis trammi likvideerida aga , tuli tavalisest rohkem lund ja tramm oli ainus ühistranspordiliik mis liikuda suutis selles lumes , autosõit Vabaduse väljakult Tallinna lennujaama võttis 2tundi 40 minutit
Re: Kliimamuutustest
Koolitüdruk pani õlitehase ehituse pausile. Sest eeldatav reostus ulatub Tartusse ja rikub tema lapsepõlve. Grete eestimaine?
Kas too laps teab- selleks et raha oleks automaadist võtta, tuleb kellelgi teha mingeid liigutusi. Toota midagi. Murumütsiga mättal istudes läheb pikapeale kõht heledaks.
https://majandus.postimees.ee/8049079/t ... -uppi-luua
Kas too laps teab- selleks et raha oleks automaadist võtta, tuleb kellelgi teha mingeid liigutusi. Toota midagi. Murumütsiga mättal istudes läheb pikapeale kõht heledaks.
https://majandus.postimees.ee/8049079/t ... -uppi-luua
Re: Kliimamuutustest
UK-s hakati kliimaaktiviste kinni pidama nii kohvikutes, kui kodudes.
Kohvikus
USA-s samuti
https://x.com/OliLondonTV/status/1806675996017336400Police raid homes of climate change extremists and arrest 27 people.
Activists from the Just Stop Oil group were arrested across the UK over their plans to disrupt summer airport travel.
“You’re under arrest on suspicion of partaking in a conspiracy to interfere with key national infrastructure.”
https://x.com/metpoliceuk/status/180666461668191461025 Just Stop Oil supporters suspected of planning to disrupt airports have been arrested in a nationally co-ordinated operation.
Kohvikus
https://x.com/SkyNews/status/1806587162374070416Six people have been arrested at a Just Stop Oil meeting in east London, including some suspected of being "key organisers" for the climate protest group, police say
USA-s samuti
https://x.com/nychange/status/1806812552275312689NYPD arrested dozens of frontline leaders and climate activists today at @Citibank.
But we all know they should be arresting the CEOs poisoning our kids and killing our planet for profit.
“Arrest the real criminals, arrest the climate criminals!”
https://x.com/TimcastNews/status/1806737285808848990Climate activists march from Wall Street to Citibank’s HQ where they occupy and block the entrance to the building
Protesters are met by NYPD declaring their gathering an unlawful assembly and threatening arrest
https://x.com/TimcastNews/status/1806739533284913221NYPD moves in and begins arresting climate activists blocking Citibank HQ in NYC
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Kliimamuutustest
See et moodsa aja "komnoor" kohtule kaebuse kirjutab olgu , eks selle taga on mingi jõud , tühja sest , hoopis põnevam on kuidas selle õlitehase keskkonnamõju hinnati , kes hindas ja kui siiralt või põhjalikult see protsess läbi viidi , parim oleks kohtulik uurimine ja erinevate mõju hindajatest persoonide vara üles kirjutada , nii öelda "kindluse mõttes" , palju sinna nüüdseks raha pandud on , 300 miljonit
Re: Kliimamuutustest
Ei-ei, Mõisa Jürkal olid trollid risti jalus ja üldse olevat ühistransport sotsialistlik igand.parkija kirjutas: ↑28 Juun, 2024 17:35 Ma mäletan seda aega kui rauarobert Tallinna linnapeana tahtis trammi likvideerida aga , tuli tavalisest rohkem lund ja tramm oli ainus ühistranspordiliik mis liikuda suutis selles lumes , autosõit Vabaduse väljakult Tallinna lennujaama võttis 2tundi 40 minutit
https://elu24.postimees.ee/317370/juri- ... svahendiks
Raua-Roobert võitles ükskord lumega ja lasi ametniku lahti sest see lürpis äraoleva näoga kohvi, selle asemel et labidas haarata.
https://www.ohtuleht.ee/2032/linnapea-v ... aduslikult
Üldiselt tekib metroo ja trammi eelis sellest et nad (arenenud paikades ka tramm) sõidavad teisel tasandil kui üleüldine liiklusvool. Uuemad trammiteed proovitakse nii 30 sentimeetritki sõiduteest kõrgemale saada et keegi jalus ei kakerdaks.
Troll sellist eelist pole ja ta uimab peavoolu tempos. Buss-troll on mumeelest natuke mõistlikum valik sest liini saab kuigipalju muuta. Samuti on katkisest trollist teise trolliga möödumine vahel üsna keerukas ja paneb liini seisma. (sama kehtib trammi ja metroo kohta)
Kui nende buss-trollide laadimiseks olemasolevat kontaktliini kasutatakse siis nad ilmselt hakkavadki sõitma Sõpruse puiesteel ja Mustamäe teel niimoodi et laaditakse sõidu ajal ja aku abil sõidetakse suuremalt jaolt kesklinnas. Kalamaja hipsteritele on see muidugi noahoop selga raskel tunnil sest Sõle tänava kontaktliin on ammuilma ümber sulatatud ja trollil sinnakanti asja pole.
Ilmselt on selline hübriid ka kallim osta kui lihtsalt troll või ainult elektribuss. Kui kellelgi üldsde sellist varianti kohe valikus ongi.
Re: Kliimamuutustest
Omaette teema on, et praegustel trolli- ja trammijuhtidel puuduvad D-kategooria load aga kuna akubussijuhtidele on need vajalikud ja kuna hetkel on bussijuhtidest enamik pensionärid siis millistelt liinidelt juhte ära võetakse kui järelkasvu ei paista?
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Kliimamuutustest
Jama on selles, et miks investeerida Eestisse? Iga laps paneb äri kinni. Aga võta sellise käest mobla tunniks ajaks ära, lärmi kui palju. Võõrandumine reaalsusest on totaalne.parkija kirjutas: ↑29 Juun, 2024 14:42 See et moodsa aja "komnoor" kohtule kaebuse kirjutab olgu , eks selle taga on mingi jõud , tühja sest , hoopis põnevam on kuidas selle õlitehase keskkonnamõju hinnati , kes hindas ja kui siiralt või põhjalikult see protsess läbi viidi , parim oleks kohtulik uurimine ja erinevate mõju hindajatest persoonide vara üles kirjutada , nii öelda "kindluse mõttes" , palju sinna nüüdseks raha pandud on , 300 miljonit
Re: Kliimamuutustest
Pealkiri ERR i uudisteportaalist : Euroopa Liidu süsinikuturu laienemine tõstab diislihindu .
Asja uba on jällegi läbinisti sotsialistlik : lajatame maksuga , korjame kõigilt raha kokku ja siis hakkame seda raha laiali jagama vaesematele , saab järjekordselt tuhandeid töökohti tekitada , mis midagi ei toodeta , on vaid kulu . Aga ideoloogia
Asja uba on jällegi läbinisti sotsialistlik : lajatame maksuga , korjame kõigilt raha kokku ja siis hakkame seda raha laiali jagama vaesematele , saab järjekordselt tuhandeid töökohti tekitada , mis midagi ei toodeta , on vaid kulu . Aga ideoloogia
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Siit pole vist läbi käinud, aga miskid lapsrohelised saavutasid taas olulise "töövõidu", suutes järjekordselt EE uut õlitehast trollida. Seekord siis saadi esmane õiguskaitse, mille käigus keelati kohtumenetluse lõpuni õlitehase käivitamine, nüüd jääb vaid kohtus piisavalt venitada ja maksumaksja sajad miljonid võib korstnasse kanda.
Huvitav, kas lumehelbekeste põlvkonnal mingit tuntavat seost "meie oma" või "maksumaksja rahaga" ei tekigi? Kõike võib suvaliselt egotripi nimel raisata?
Huvitav, kas lumehelbekeste põlvkonnal mingit tuntavat seost "meie oma" või "maksumaksja rahaga" ei tekigi? Kõike võib suvaliselt egotripi nimel raisata?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Mina sõitsin siis Tallinnas juba autoga, kui see ropp lumi ühel pühapäeval maha sadas. Oli vist talv 1995-1996 vahetusel. Kuna mosse on tänapäeva maasturiga sarnase kliirentsiga, siis umbe tuisanud Sõpruse puiestee väga ei häirinud, peamine et mitte sõita lumme peitunud äärekivi otsa.vanahalb kirjutas: ↑29 Juun, 2024 23:48 [Ei-ei, Mõisa Jürkal olid trollid risti jalus ja üldse olevat ühistransport sotsialistlik igand.
https://elu24.postimees.ee/317370/juri- ... svahendiks
Raua-Roobert võitles ükskord lumega ja lasi ametniku lahti sest see lürpis äraoleva näoga kohvi, selle asemel et labidas haarata.
https://www.ohtuleht.ee/2032/linnapea-v ... aduslikult
Mäletan, et Sõpruse puiestee TTÜ ringist kesklinna suunas oli üks valge lumeväli, kust paistis välja vaid eraldusribal olev torupiire. Ja mäletan ka Leppiksoni härgamist meedias, kuidas tema ühe kiirsaha asemel ostaks 50 Belarussi sahaga. Noh jah, inimene ei tea, mida rääkis ja pröökas niisama. Täpselt samasuguseid kõvahäälseid etteasteid, mis olid täpselt sama ebapädevad, tegi ka Mõis.
Lihtsalt elu näitab, et paljud äriinimesed avalikus ametis failivad. Ja failivad seepärast, et nende maailmapilt on aastate jooksul kujunenud 1-2 eesmärgi nimel (millest üks on firma kasum), kuid avalikus sektoris võib sul eesmärke olla ka 10, kusjuures paljud neist on omavahel konfliktis.
Siis tehakse kõvasti kisa-kära, lastakse inimesi lahti ja lõpuks lahkutakse isegi - midagi saavutamata.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
7 postitust tagasi. Samal leheküljel.Kapten Trumm kirjutas: ↑02 Juul, 2024 14:02 Siit pole vist läbi käinud, aga miskid lapsrohelised saavutasid taas olulise "töövõidu", ...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist