Otse siia oma arvutist midagi laadida ei saagi - selleks pead kusagile mujale pildid üles riputama. Orkutil on see häda, et orkutisse peab sisenema paroolidega. Nii et kellel seal kontot pole, see ei näe.
[url=http://www.hot.ee/emulaator][img]http://www.hot.ee/emulaator/toetan3.gif[/img][/url]
Summeri pirisemisel on metsavennal aega hüpata laskepessa ja oodata mis sünnib - kas tegemist on inimese, looma või linnuga, või hoopis UFO-ga kirsavoi saabastes, automaat kaelas. Viimasel juhul kohe tuli peale.
leiukoht on peravalla jõe kaldal umbes 300m lammassaarest ülesvoolu.üks vanamees rääkis,et oli näinud varnja poolt tulemas must toss järel ja hirmsat raginat,kui maha prantsatas.ümberkaudsed külaelanikud olid enamuse paari aastaga laiali tassinud.
Perevalla jõgi jääb ruutu 795 ja seal on tõesti 15.8.1944 üks FW-190 vene Jak-9 poolt alla tulistatud. Kuid täpsustuseks on lisatud 22 km Tartust ida suunas ja see tekitab kahtlust kuna nimetatud jõgi jääb kaugemale, aga tont teab seda sõjaaegset täpsust. Tegu on kas 4./JG 54 piloodi Oberfänrich Helmut Dörneri juhitud FW-190A-8 (piloot sai surma) või ründeüksuse SG-4 masinaga. Mõlemad üksused paiknesid Lätis Cesises ja Varnjast suund Perevalla jõele on just Läti suund. Lammassaart ma Regio kaardilt ei leidnud. Kas on võimalik saada täpsed koordinaadid?
FW Anton kirjutas:Tegu on siis FW-190 mootori kapoti ja mootori raamiga. Nüüd on vaja välja selgitada, kellele kuulus. Kas on teada ka tä
pne leiukoht?
on kindel,et mootori raam?üks kamraad arvas olevat kuulipilduja raam.see,mis asub piloodi seljataga.
Kas see kamraad on ekspert? Ilmselt ei ole. All olevalt pildilt on mootori raam hästi näha. Kui keegi veel arvab, et ei ole raam, siis võin ka joonised üles riputada.