3. leht 4-st
Postitatud: 22 Okt, 2009 20:40
Postitas Tsiknat
Minule igatahes meeldib.Kuigi ma olen väga laisk kommenteerija vaatan alati naudinguga heal tasemel töö kulgu.
Toomas
Postitatud: 23 Okt, 2009 15:45
Postitas fossiil
Minule meeldib samuti, vaatasin ükspäev Scout -i ajaloolisi fotosid ja ega nad seal eriti palju hullemini porised ei olnudki, vahest ehk porikoobaste tagumine osa, aga ainult veidikene. Kuigi võimalik et fotograaf püüdis omal ajal ikka võimalikult puhtaid masinaid tabada...
Hetkeseis on juba praegu ülivõrde lähedane, nii et jõudu!
Urmas.
Postitatud: 05 Nov, 2009 14:55
Postitas von manstein
Tere kutid!
Võib kergendustundega tõdeda, et olen selle saani kaelast ära saanud.
Tuleb tunnistada, et mõnikord viskas üle ka ja lõpuks hakkas tüdimus peale tulema.
Vuntsisin teda mis ma vuntsisin, aga rahule päris ei jäänud.
Ja et i-le täpp peale panna, siis lõppu mõned pildid.
Ise eelistan alati rödu peal tavalise valgusega pildistada, aga ilm on praegu nii jube, et pildistasin laualambi paistel.
Tundus kuidagi kunstlik.
Võtsin südame rindu ja viisin mudeli looduse stiihia kätte ja tegin rödu peal ahvikiirusel paar pilti.
Huvitav, kuidas teie silmadele vahe tundub?

Postitatud: 05 Nov, 2009 15:18
Postitas Sho
Ülemised on külmad ja kõledad.. võta või vatjohvka ümber..
alumised seevastu soojad ja kodused.. nagu automüügisalongist..
Pealtvaade on.. mõistagi.. kõige huvitavam ja meeleolukam..
Postitatud: 05 Nov, 2009 17:19
Postitas fossiil
Samad sõnad, igal juhul äge masin tuli. Kuigi ehk lisad väljapoole porikoobaste tagumistesse nurkadesse õige veidi "pori" juurde, sest ratas ikka pritsib ringi käies. Esimeste ratastega on OK, lihtsalt tagumiste juures on masina üldise fooni taustal veidi puhtavõitu.
Aga muidu on ta väga kobe!
Urmas.
Postitatud: 05 Nov, 2009 17:23
Postitas Tsiknat
Meie silmade wahele tundub wägga hää. Heledal taustal ülemised pildid eriti. Alumised pildid oleks absoluutne ideaal, taustaks suvine metsalagendik.
Toomas
Postitatud: 05 Nov, 2009 17:31
Postitas vaoinas
Mulle väga meeldib. Tolmutamise peale on sul laua loomulik anne. Ja mudel ise ka on tõestuseks, et ka Zvezda karbist saab koostada väga hea mudeli. Kui ma aru saan, siis see masin oli nõukogude vaprate punaväelaste kasutuses? Kas neil seal eraldustunnuseid masinatele ei pandud?
PS: Ning ei ole ka tehisvalguses pildistatud fotodel häda midagi.
Kristjan
Postitatud: 05 Nov, 2009 18:01
Postitas Hertsog
tunnimees, tule aita nutta !
von manstein, kurat sa oskad ikka ehitada ja pildistada ka...
... ma lähen tihun nüüd natuke ja siis teen oma kuningtiigrit edasi...
ausalt, respekk mään !
Postitatud: 05 Nov, 2009 20:20
Postitas Lemet
Läksin tuttavaga pea kaklema, ega ta vist sada prossa ep jäänudki uskuma, et tegu mudeliga,(aga ega ma talle alumisi pilte ei näidanud kah), rohkem ikka see mõte jäi lõpuni tuksuma, et "Sa sunnik tahad mind kuidagi lolliks teha selle mudelijutuga".
Postitatud: 05 Nov, 2009 20:37
Postitas calico
jepp-kindlasti muuseumieksponaat! väge hea töö.
Postitatud: 05 Nov, 2009 21:40
Postitas Joss Metsast
Minu silma jaoks väljas tehtud pildid on nagu teisest masinast. Pildis on elu, valgus on silmale meeldivalt karge ja taust täpselt kümnesse. Mustvalgeks käänatuna sobiks suvalisse sõjapiltide albumisse originaali pähe... Sul on see pidistamise asi ikka väga käpas ja jutt et tolmutamine välja ei tule on vist saaremaa huumor
Kunstvalguse piltidel pole ka ju otseselt midagi viga, aga kuidagi steriilsed, nagu arstikapis tehtud.
Kokkuvõttes ikkagi aplaus.
Levar
Postitatud: 05 Nov, 2009 22:54
Postitas asjaajaja
Paistab päris uus masin olevat, pole veel tule alla sattunud (küllap see juhipoolne latern sai mõne kivi eesliikuja rataste alt). Ja ainult headel teedel sõtnud, eesmine tugirullik ilma ühegi täkketa, küljed võsa kraapimisest puutumata ning labidatki pole veel keegi kätte võtnud. Ja sohver paistab olevat mingi laisk vend, sest kapotti pole sel masinal küll eriti lahti tehtud, vähemalt mitte õliste kätega.
Ma ei hakka isegi mitte küsima, vaid panen selle masina kohe Kuressaare näituse nimekirja. Aga ämbrid tuleks enne näitust küll puhtaks küürida, need on vist mingite traktoristide tagant virutatud..

Postitatud: 06 Nov, 2009 15:34
Postitas Miramax
Tere,
Vaatasin juba, et olen äkki auto24.ee müügikuulutuste lehele sattunud
Kommentaare lugedes sain aru, et see ikka õnneks militaarmudelite sünnipaik
Tublit tööd oled teinud Skaudiga. Mudel ja pildid temast on kiitust väärt

Postitatud: 08 Nov, 2009 22:12
Postitas Metatron
Toomas (asjaajaja), siin on vist tegu härraste vedamise masinaga - kaks härrat istuvad keskel, kaitseks on kuulipildujad ees ja taga. Kui tõesti peaks vaja minema, siis on ka juhil härrade kaitseks vahendid - kirka ja labidas. Nii peene seltskonna autojuhid kasutavad kindlasti kindaid, nii et sohver ei ole kapoti kallal laisk olnud vaid lihtsalt korralike kinnastega varustet
Toomas (von Manstein), saad sa labida-kirka klambritest pildi siia lisada?
Rõdul tehtud pildid on küll külmad, aga ehtsamad.
Hea on jälgida kuidas tavalisest plassmassist saab selline masin, millel meeskond tundub vaid hetkeks maha läinud olevat.
P.S. ämbrid on vist jah traktoristidelt "rotti lastud".
Postitatud: 09 Nov, 2009 13:31
Postitas von manstein
Tänud kõigile, kes teemat jälgisid ja kommenteerida viitsisid.
Metatronile tuleb kahetsusega vastata, et kahjuks pole tegu Fossiili tasemel viimistlusega, nii et igasugu supermakro võtted tuleks targu tegemata jätta. Üldmulje saaks kõvasti kannatada.
Aga mis pildistamist puudutab, siis soovitaks tungivalt muretseda endale statiiv, kellel veel pole.
Aitab ikka kõvasti, eriti kehva valgusega pildistades.
Jäävad ära värinast tingitud untsuläinud kaadrid
Endal on kaks erinevat statiivi ja nende tarvitamisest pakuks paar illustreerivat pilti.
