3. leht 4-st

Postitatud: 11 Juul, 2010 13:50
Postitas Sho
Ilusad..
ja tänu massilisusele lausa tapvalt ilusad..

Postitatud: 11 Juul, 2010 14:34
Postitas Würger 190G
calico kirjutas:samas tegelt mis ta suur ju ikka, vaatasin ja arvutasin suurused üle, laius 76,8 m mis teeb selles mõõtkavas 1.066 meetrit ja pikkus 332,8 m mis teeb 1:72 selle pikkuseks 4,6 meetrit. kolimiseks läheb siis kui on kavas teha terve lahingugrupp milleta lennukikandja välja ei sõida. see on siis 2 ristlejat ja 5 hävitajat juurde. ega ometi plaanis pole? aga võiks ju ( :twisted: :twisted: )
Unustasid allveelaevad, mis emalaeva vee all saadavad!

Postitatud: 11 Juul, 2010 19:16
Postitas flint
Võimas igatahes!!!!
....ilmsel tsiis projekt USS Ronald Reagan CVN-76 2006-nda aasta esimesel poolaastal Pärsia lahe kampaanias (Operation Iraqi Freedom)... sel ajal olid üheaegselt pardal VFA-22, VFA-25, VFA-113 JA VFA-115

Postitatud: 12 Juul, 2010 10:15
Postitas The*Siim
See muutub juba naeruväärseks, kuidas üks mudelihull suudab ehitada! Ma ehitan tavaliselt 1.a. 1:35 tanki... :dont_know:

Postitatud: 12 Juul, 2010 11:07
Postitas fossiil
See on ikka parajalt hull töö, mütsi võtan ikka maha küll...

Urmas.

Postitatud: 21 Aug, 2010 17:58
Postitas Parovoz
Tere-tere!

No nii, läbi sai...ellu jäin. Siit ka väike teade. 18-19 september on Tartu Lennundus päevad. Tahaks osaleda sellel. Kas on ka minejaid ja kas on mõtet arutada teemat? Mõte käis läbi et "Palati" seltskonnaga üks Lõuna Eesti külaskäik teha...või kuidas?

Natuke õrritamist...
Pilt

Lugupidamisega :)

Postitatud: 21 Aug, 2010 18:13
Postitas Hertsog
pange ära kuhugi see mees !

jälle ei saadud naljast aru ja tulemuseks ongi lennukikandja USS Ronald Reagan...

aga pole mdiagi öelda, kui et: tippklass!

P.S. miks see lennutekk selline korrapäraselt perforeeritud on ? kas peabki või on ehitusmaterjali iseärasus ?

Postitatud: 21 Aug, 2010 19:07
Postitas von manstein
Mis, lennukikandja magamistoas?

Kalduks siiski arvama, et tegu on butafooriaga.
Ehk siis komandotorn koos tükikese tekiga?

Postitatud: 21 Aug, 2010 21:12
Postitas Joss Metsast
Pole paha , kui meeskond ka peale saab siis on juba päris super.

Aga lõunaeesti ekskursioon pole üldse paha plaan. Samal ajal on ka Tartu Rattamaraton, täpsemalt 19 september ongi. Nii et laupäev , peale tillusõitu tuleks kiikama küll mida imet siis ilmarahvale näidatakse.

Postitatud: 21 Aug, 2010 21:28
Postitas calico
Tuli ära!! väga hea ju! :D

Postitatud: 21 Aug, 2010 21:40
Postitas Parovoz
Tere-tere!
P.S. miks see lennutekk selline korrapäraselt perforeeritud on ? kas peabki või on ehitusmaterjali iseärasus ?
Selle perforatsiooni eesmärk on lennukite paigal hoidmine tekil kui on tugev lainetus või sooritatakse "järske liigutusi" nt. pööre suurel mänööverdamisel ehk selle "augu" nimi "tiedown". Kinnitus kettide ühenduskoht rahvakeeli
Tunnistan , kätt südamele pannes , et minu roll oli lennugrupi (pooliku) tegemine. Laevaga tegelesid teised inimesed. Ja on ikka ...
Pilt

Vot nii...

Postitatud: 23 Aug, 2010 11:22
Postitas fossiil
No on see alles ettevõtmine - ikka tummaks võtab kohe..
Kui pikk see laevuke siis ka meetrites on?

Postitatud: 23 Aug, 2010 11:53
Postitas Parovoz
Tere-tere!

Pikkus on ~4,2 m. Suur paat... ja liftid ( kaks)töötavad ja puha

Postitatud: 23 Aug, 2010 12:01
Postitas vaoinas
Kuradihull - impossantne riistapuu.
Kuidas laeva ujuvusega on?

Postitatud: 23 Aug, 2010 12:03
Postitas Parovoz
Tere-tere!

See paat kahjuks on staatiline.