Vahin siin seda silmade meikimise kunsti ja miski sunnib ettevaatlikkusele. Et siis on olemas tõsine oht üle pingutada.
Tuleb vist ära oodata, kuidas kursuse juhatajal asi õnnestub.
Kuivõrd keeruline see ettevõtmine on, näitab pildike kus mu "traktoristid" juba värvitud on.
No ei ole veenvad lõustad. Mis on valesti? Mida oleks tulnud teisiti teha?
Hädapärast piisaks juba sellest kui see lihtsalt eriti lahja pesulahuse (miskine pruunikam õlivärv + tärpentiin) sisse pista.
edit: Tegelikult sõjamängurite tarbeks ongi sihuke potsik olemas et kastad aga sisse ja voilaa. http://shop.thearmypainter.com/products ... tGroupId=1
seal lehel tasub ka vidoid vaadata, aga see purk on iseenesest lahe müügiidee
Pärast silmi läheb peale tumedam näotoon.. mille võib lisada mitme õhukese kihina, et ei tekiks paksu krohvimeigi efekti ja saaks harjutada tulevast helestustehnikat. Siin ongi värvitud ainult need alad, mis jäävad keskmise helestusvärvi põhitsoonideks. On näha näo tulevane visuaal ning saab planeerida, mida edaspidi rõhutada või mida varjata.. et luua isikupärane füsiogonoomia..
Järgmise kihina katan pea kõik sama tooniga.. aga juba värvitud kohad jäävad suht heledamad tänu läbikumale. Ning varjukohad jälle tumedamad.
Siin on makrovõte 1:100 füsiogonoomiast, tikk võrdluseks juures..
Kas see on piisav kvaliteet ka 1:35 juures, von Manstein?
Või läheb paremat kvaliteeti tarvis?
nonii, minu kodutöö siis täna. aega ta raip ei võta, aga närve küll. tumeda naha tooni saamiseks segasin humbroli ihutoonile 61 juurde mingit pruuni 113 vist.
õpetaja-san, esimene nägu läks p*rse nagu esimeste vasikatega ikka. hakkangi edaspidi igat etappi alustama sellest peast. nimeks saab ta Värdi.
õpetaja-san, tohib ma ei hakka neid silmi üle tegema...
vaadake ja hirnuge...
Oot-oot.. sul ju veel silmadki lõpetamata. Enne ihu värvimist tõmba ikka kruntvärviga silmaservad laugudega kokku.. sihukesteks piludeks nagu ma pruunikaspunasega su mehikese fotol sodisin. Nii, et must silmateratriip vaid täpina paistma jääb. Ja ega sa vist ka silmahalli pole silmavalgega väiksemaks piiranud?
Lisaks oled sa ihuvärviga üle võõbanud ka ninaaugud, suukriipsu ja kulmud.. nii kaotab tume kruntvärv oma mõtte. Ka jääb krundirant paistma kohtades kus ihu puutub kokku peakattega..
Viimati muutis Sho, 02 Veebr, 2011 19:36, muudetud 1 kord kokku.
Vahtisin seda 1:100 figuuri tikuga. Tuleb tõdeda, et silmavärk on täiesti paigas ja proportsioonis.
Asi on ju tegelikult päris absurdne. Ehk eksponeeriksid tiku taustal parem kasutatavaid pintsleid ja kas värvid luubi all?
Järjekord siis selline..
1. silmakoobastesse heleda ihuvärviga triibud
2. tumedama värviga silmaterad
3. kruntpruuniga silmalaud kokku suruda, et elimneerida üle piiri värvitud silmad
4. tumedam ihuvärv kõikjale peale sügavate kurdude, ninaaluse, karvakasvu ja üleminekupiiride
5. põhiline ihuvärv kõrgematele kohtadele ehk "küngastele"
7. heledam ihuvärv kontsentreeritumate "valgustäppidena" "künkatippude" päiksepoolsesse serva
6. karvakasvu toonimine
8. ihuvärvi korrigeerimine "filtreerimisega" ehk ülilahja värvilahusega, kui saadud toon jäi kuidagi kahvatuks. Mina lisasin pisut oranzhi
Antud lõustal on siis skulptor kohusetundlikult modelleerinud ka silmalaud.. ja seega on värvimine lihtsam sest silmamunade nähtav osa on konkreetne.
Punnsilmade puhul värvime silma välja nagu algses näites ja siis surume kruntpruuniga kokku vastavelt omaenese suvale.. saades kas avatud või poolsuletud silmad.
Kiss-silmade puhul (samurai) ei jää silmavalgeid üldse näha, ainult tume kriips ripsmetest..
Põhimudeleid kah pisut edasi.. tume toon üleni selgas ja Calico shotlasel samuti.
Shotlasel on silmad täitsa olemas.. aga ma ei usu, et Calico nende värvimisest eriti hoolib.. seega ei hakanud näidisfiguurile neid ka aretama..
Von Manstein on nagu Michelangelo.. veeretab oma figuure paar aastat käes ja mõtleb.. Aga siis tuleb ka meistriteos..