
41. aasta suvesõda
Ära sa saunale küll rookatust tee - see on nagu sadul sea seljas! Saunal oli väga sageli laudkatus, mõnel pool ka mätaskatus või midagi muud mitte nii kergesti süttivat. Rookatus on ju paganama tuleohtlik ja seda meie esivanemad juba teadsid. Talumajas ei tehtud rookatuse pärast suvisel ajal isegi tuld - toit keedeti valmis õueköögis. Sauna köeti aga aastaringselt, ka palaval ja kuival suvisel ajal. Samal põhjusel ehitati saun alati majast piisavalt kaugele.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
- Hiinlane
- Liige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 13 Jaan, 2011 17:24
- Asukoht: Tallinn, Kopli Ühendkuningriik
- Kontakt:
Suured tänud hoiatuse eest. Saun saab laudkatuseasjaajaja kirjutas:Ära sa saunale küll rookatust tee - see on nagu sadul sea seljas! Saunal oli väga sageli laudkatus, mõnel pool ka mätaskatus või midagi muud mitte nii kergesti süttivat. Rookatus on ju paganama tuleohtlik ja seda meie esivanemad juba teadsid. Talumajas ei tehtud rookatuse pärast suvisel ajal isegi tuld - toit keedeti valmis õueköögis. Sauna köeti aga aastaringselt, ka palaval ja kuival suvisel ajal. Samal põhjusel ehitati saun alati majast piisavalt kaugele.

-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Kena ju küll...aga minu maitse jaoks meenutab sunnik juba rohkem freespalgist tänapäevast linnauntsaka suvekodu, mida vanaisa suveks valvana on toodud. Toyota Priuse nurk tagatulega nurga taga sobiks asja ilmestama ...
Ilmselt see puhas vuugiga paekivi selle mulje tekitab- järsku oleks maakivist maalähedasem olnud? Asi ise on muidugi fantastiline, aga liiga ilus....
Iseasi, kuidas ta muidugi valmis dioraamil mõjuma hakkab. Aga ikka edu!


Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Selle kivide värgi juures pead arvestama paikkonna iseärasusi - kas tolles piirkonnas üldse paekivist alusvundamenti kasutatigi? Sinu proovitöö on igatahes super, kuid Lemetil on õigus: jätab liiga tänapäevase mulje, seda enam, et omal ajal olid alumiste palgiridade alla kivid laotud vaid mädanemise vältimiseks.
- Hiinlane
- Liige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 13 Jaan, 2011 17:24
- Asukoht: Tallinn, Kopli Ühendkuningriik
- Kontakt:
Suvi on ikka õudselt laisk aeg, kuid eks tegutseda on ju vaja
Sai vahepeal esimeses postituses olnud nimekirja puhastatud ja nüüd ootaks teie kommentaare, mida välja jätta ja mida lisada.
Here are the acceptable German vehicles:
- Pz. II Ausf. A - F
- Pz. III Ausf. A - J (J can only be the early one with short-barreled 50mm)
- Pz. IV Ausf. A - F1
- StuG III Ausf. A - D
* - Pz. 38(t) Ausf. A - F
- Bison I
- Panzerjager I
- Sdkfz 221/222/223
- Sdkfz 251 Ausf. A - C
* - Sdkfz 2 Kettenkrad
- Sdkfz 6
- Sdkfz 7 & 7/1
- Sdkfz 8
- Sdkfz 9 FAMO
- Sdkfz 10 Demag (not D7)
- Sdkfz 11
- Sdkfz 252
- Sdkfz 253
- Sdkfz 250 alte
- Sdkfz 231/232 8-rad
- Opel trucks
- Krupp Protze
- Horch
- Steyr 1500A
- Mercedes-Benz L 1500 A
+ motorcycles
----
Quoted Text
Here are the acceptable Soviet vehicles:
- T-18
- T-20 Komsomlyets
- T-26
- T-27
- T-28
- T-30
- T-34/76 (1940 & 1941 models only)
- T-35
- T-37
- T-38
- T-40
- T-50
- T-60 (spoked wheels only)
- BT-2
- BT-5 & 5A
* - BT-7 & 7A
- OT-26
- KV-1 (1939 - 1941 models only)
- KV-1e (KV-1B)
- KV-2
- ZiS-30
- D-8
- FAI & FAI-M
- all BA-* armored cars except BA-64
- GAZ-AA
- GAZ-AAA
- TKS
Samuti oleks tore näha-kuulda mudelisoovitusi mis firma komplektid, fotoetsid on mingi aparaadi kokkupanekul kõige täpsemad ja mudelisti sõbralikumad.

Sai vahepeal esimeses postituses olnud nimekirja puhastatud ja nüüd ootaks teie kommentaare, mida välja jätta ja mida lisada.
Here are the acceptable German vehicles:
- Pz. II Ausf. A - F
- Pz. III Ausf. A - J (J can only be the early one with short-barreled 50mm)
- Pz. IV Ausf. A - F1
- StuG III Ausf. A - D
* - Pz. 38(t) Ausf. A - F
- Bison I
- Panzerjager I
- Sdkfz 221/222/223
- Sdkfz 251 Ausf. A - C
* - Sdkfz 2 Kettenkrad
- Sdkfz 6
- Sdkfz 7 & 7/1
- Sdkfz 8
- Sdkfz 9 FAMO
- Sdkfz 10 Demag (not D7)
- Sdkfz 11
- Sdkfz 252
- Sdkfz 253
- Sdkfz 250 alte
- Sdkfz 231/232 8-rad
- Opel trucks
- Krupp Protze
- Horch
- Steyr 1500A
- Mercedes-Benz L 1500 A
+ motorcycles
----
Quoted Text
Here are the acceptable Soviet vehicles:
- T-18
- T-20 Komsomlyets
- T-26
- T-27
- T-28
- T-30
- T-34/76 (1940 & 1941 models only)
- T-35
- T-37
- T-38
- T-40
- T-50
- T-60 (spoked wheels only)
- BT-2
- BT-5 & 5A
* - BT-7 & 7A
- OT-26
- KV-1 (1939 - 1941 models only)
- KV-1e (KV-1B)
- KV-2
- ZiS-30
- D-8
- FAI & FAI-M
- all BA-* armored cars except BA-64
- GAZ-AA
- GAZ-AAA
- TKS
Samuti oleks tore näha-kuulda mudelisoovitusi mis firma komplektid, fotoetsid on mingi aparaadi kokkupanekul kõige täpsemad ja mudelisti sõbralikumad.
Kõik on väga tore, aga mind isiklikult häirib palkidel paistev aastarõngaste laius. Te kindlasti teate, et need rõngad näitavad talvise ja suvise kasvu ulatust ja kui tihedad need tegelikult on. Sellise kasvuga puusort oleks muidugi väga mugav, aga kui asi peab reaalsust imiteerima, siis jääb selline materjalide mõõtudest tekkiv paratamu viga liiga silma.
IMHO
Kk
IMHO
Kk
Mina vaataksin veidi seda nimekirja, kuigi tegelikult vajaks see üsna põhjalikku uurimist. Aga eks ma katsun pisitasa urgitseda...
Sakslaste poole pealt jääb esimese hooga silma, et Sd.Kfz. 8 kõrvalt on puudu 8,8 cm flak sama masina baasil, igatahes 41 aasta suvel olid nad täiesti kasutuses.
Vene poole pealt on ZIS-30 liigitamine 41 aasta sõjasuvesse veidi üle pakutud: tootmiseni jõuti alles 21 septembril, mis kisub tegelikult juba sügiseks.
T-26-d tuleks kah vist liigitada? Niiviisi saame neli eri tüüpi:
T-26-31, kahe torniga, osadel mõlemas kuuliprits, osadel paremas tornis pisike kahurikökats.
T-26-35, torn silindriline, samasugune, nagu BT- tankidel, kahte tüüpi.
T-26-38, torn kooniline, tornialune karbik vertikaalsete seintega.
T-26-39, torn kooniline, tornialuse karbiku küljed kaldus. Koonilisi torne oli samuti kahte tüüpi: keevitatud või stantsitud kahurimaskiga.
Siis on veel küsitav niisugune tähistus, nagu BT-5A? Selle võib südamerahuga maha tõmmata - tegemist on lihtsalt kellegi väljamõeldisega. BT-7 juures võiks aga olla ka BT-7M, väliselt erineb tavalisest bensumootoriga masinast vaid teistsuguse õhupuhasti ja dessantluugi olemasolu poolest, aga siiski.
BT-7 mudel on hetkel kõige-kõigem Tamiya väljalase, Tamiya-san lõi rusikaga rindu ja ütles, et tema teeb mudeleid ainult reaalsete prototüüpide põhjal. No ja tegidki..., läksid poisid Poklonnaja Gora-le ja võtsid sealoleva masina etaloniks,. Koos kõigi kõvade restaureerijate fantaasiatega.... Kuigi eriti hull just pole, aga üht-teist tuleks kohendada küll..
Aga aitab selleks korraks, ehk homme jälle.
Sakslaste poole pealt jääb esimese hooga silma, et Sd.Kfz. 8 kõrvalt on puudu 8,8 cm flak sama masina baasil, igatahes 41 aasta suvel olid nad täiesti kasutuses.
Vene poole pealt on ZIS-30 liigitamine 41 aasta sõjasuvesse veidi üle pakutud: tootmiseni jõuti alles 21 septembril, mis kisub tegelikult juba sügiseks.
T-26-d tuleks kah vist liigitada? Niiviisi saame neli eri tüüpi:
T-26-31, kahe torniga, osadel mõlemas kuuliprits, osadel paremas tornis pisike kahurikökats.
T-26-35, torn silindriline, samasugune, nagu BT- tankidel, kahte tüüpi.
T-26-38, torn kooniline, tornialune karbik vertikaalsete seintega.
T-26-39, torn kooniline, tornialuse karbiku küljed kaldus. Koonilisi torne oli samuti kahte tüüpi: keevitatud või stantsitud kahurimaskiga.
Siis on veel küsitav niisugune tähistus, nagu BT-5A? Selle võib südamerahuga maha tõmmata - tegemist on lihtsalt kellegi väljamõeldisega. BT-7 juures võiks aga olla ka BT-7M, väliselt erineb tavalisest bensumootoriga masinast vaid teistsuguse õhupuhasti ja dessantluugi olemasolu poolest, aga siiski.
BT-7 mudel on hetkel kõige-kõigem Tamiya väljalase, Tamiya-san lõi rusikaga rindu ja ütles, et tema teeb mudeleid ainult reaalsete prototüüpide põhjal. No ja tegidki..., läksid poisid Poklonnaja Gora-le ja võtsid sealoleva masina etaloniks,. Koos kõigi kõvade restaureerijate fantaasiatega.... Kuigi eriti hull just pole, aga üht-teist tuleks kohendada küll..
Aga aitab selleks korraks, ehk homme jälle.
- Hiinlane
- Liige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 13 Jaan, 2011 17:24
- Asukoht: Tallinn, Kopli Ühendkuningriik
- Kontakt:
Vot sellist selgitust ja mudelisoovitust ma palusingi. Tänud sulle härra Fossiil ja jään põnevusega ootama edasisi soovitusi ja nõuandeid.fossiil kirjutas:Mina vaataksin veidi seda nimekirja, kuigi tegelikult vajaks see üsna põhjalikku uurimist. Aga eks ma katsun pisitasa urgitseda...
Sakslaste poole pealt jääb esimese hooga silma, et Sd.Kfz. 8 kõrvalt on puudu 8,8 cm flak sama masina baasil, igatahes 41 aasta suvel olid nad täiesti kasutuses.
Vene poole pealt on ZIS-30 liigitamine 41 aasta sõjasuvesse veidi üle pakutud: tootmiseni jõuti alles 21 septembril, mis kisub tegelikult juba sügiseks.
T-26-d tuleks kah vist liigitada? Niiviisi saame neli eri tüüpi:
T-26-31, kahe torniga, osadel mõlemas kuuliprits, osadel paremas tornis pisike kahurikökats.
T-26-35, torn silindriline, samasugune, nagu BT- tankidel, kahte tüüpi.
T-26-38, torn kooniline, tornialune karbik vertikaalsete seintega.
T-26-39, torn kooniline, tornialuse karbiku küljed kaldus. Koonilisi torne oli samuti kahte tüüpi: keevitatud või stantsitud kahurimaskiga.
Siis on veel küsitav niisugune tähistus, nagu BT-5A? Selle võib südamerahuga maha tõmmata - tegemist on lihtsalt kellegi väljamõeldisega. BT-7 juures võiks aga olla ka BT-7M, väliselt erineb tavalisest bensumootoriga masinast vaid teistsuguse õhupuhasti ja dessantluugi olemasolu poolest, aga siiski.
BT-7 mudel on hetkel kõige-kõigem Tamiya väljalase, Tamiya-san lõi rusikaga rindu ja ütles, et tema teeb mudeleid ainult reaalsete prototüüpide põhjal. No ja tegidki..., läksid poisid Poklonnaja Gora-le ja võtsid sealoleva masina etaloniks,. Koos kõigi kõvade restaureerijate fantaasiatega.... Kuigi eriti hull just pole, aga üht-teist tuleks kohendada küll..
Aga aitab selleks korraks, ehk homme jälle.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline