3. leht 6-st
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 9:40
Postitas Kapten Trumm
ei midagi kõrgtehnoloogilist, kui kaotsi jäi asumisele saadetu (elasid oma koloonias lõdva režiimiga), saadeti koerapoiss järgi ja toodi lähima poe nurgatagant peatäit väljamagamast tagasi. ainus kord, kui naabertsoonist kadus kinnipeetav, pandi lähedastele suurematele teeristidele patrullid välja. tüüp oli tegelikult ennast tsoonis sees ära peitnud, ju oli mingid vääritud teod omade ees, mida häbenema pidi. ühtegi reaalset põgenemist meie ajal ja mõned aastad enne seda ei esinenud, polnud lihtsalt mõtet - range režiim, keegi ei võtnud ilmset enesetappu ette. üldrežiimi poisikesed oleks kindlasti katseid teinud, aga meil olid karastunud range- ja erirežiimi kinnipeetavad.
Noh, see seeristide sulgemine oleks suht madala kasuteguriga looduses toimetuleva inimesega.
Urbaniseerunud retsidivist võib olla kuitahes krutoi, aga sööma on ta harjunud saama sööklas kindlal kellaajal, mitte seda loodusest hankima.
Taolistele kundedele on taigasse põgenemine enamvähem kindel surm.
Seepärast ei põgenetudki.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 9:52
Postitas OnuEnn
"Taolistele kundedele on taigasse põgenemine enamvähem kindel surm.
Seepärast ei põgenetudki."
seda minagi, range režiim, kõik oli paika loksunud ja lollusi enam ei tehtud. ka kaklusi ei esinenud, kuna see oleks ühele osapoolele kindlalt kastis lõppenud. niisama togimised jäid üldrežiimi supikukkede aega.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 10:02
Postitas OnuEnn
"Sa peaksid ikka eriti tähtis nina olema, et sind UAV-ga mööda taigat taga hakata ajama.

"
meenutagem, et 1986 tšernõbõli avarii likvideerimine baseerus kühvliga katuses oleva augu servalt kruusa allaloopimises. n-liit oli kohati tehnoloogiliselt väga keskajas.
ma sain möödunud nädalal masendava kogemuse osaliseks, kui üritasin kesklainel ühte läti kohalikku raadiojaama (radio merkurs 1485kHz) kuulata, sony ja philips odavad taskuraadiod mängisid seda niikui kulda, odavad hiina "maailmaraadiod" hinnasildiga 99 krooni ja veidi peale peaaegu samamoodi, nõukogude elektroonikatööstuse au ja uhkuse okean puhul ei aidanud isegi välise antenni külgeühendamine. saatja oli küll kõigest 1kW, aga täpselt samal ajal ja samas kohas teised ju mängisid seda. aga see nutt ja hala on muidugi hoopis ühe teise teema pärusmaa.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 10:14
Postitas Kapten Trumm
Neid kühvliga kiirguskoldesse inimeste saatmine on lääne kultuuris tavaline näide - vat nii see mahajäänud NSVL avariid likvideeris. Tegelikult on see episood tegevuse kõige enam teles näidatud ja algelisem-ebaõnnestunum osa. Nendes Discovery populaarteaduslikes filmides miskipärast ei demonstreeritud mitmesugust kaugjuhitavat tehnikat, mis likvideerimisel samuti kasutamist leidis. Tõsi, peale reameestest ja kopteripilootidest likvidaatoreid, kui suur vene masinavärk hoo sisse sai. NSVL laevastikus olid isegi kaugjuhitavad mehitamata miinitraalerid olemas.
Mul isiklikult pole sügavat usku, et Saksa Liiduvabariik või USA oleks analoogsel juhtumil suutnud robotid katusele saata.
Pigem oleks see auk seal edasi tossata saanud.
NL-s oli Zukovlik arusaam - küll vene eided sünnitavad uusi.
Nt radiatsiooniluureks oli samuti hulgaliselt erinevat tehnikat - lennumasinateni välja.
Polnud vaja kellelgi dosimeetriga seal radioaktiivses tolmus joosta.
Aga vene värk, mis teed

Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 10:30
Postitas pagan
Eks need lood pakuvad huvi selleks, et neist midagi õppida. Projitseerides mineviku vektoreid tulevikku. Seepärast siis see UAV lisaks seal.
Ilmselt kätte langenuna tõesti UAV ja vangilaagrist põgenemiseni aborigeenidest militaar-aktivistid ei jõuakski, sest nad lastakse ennem lihtsalt maha.
Aga unustame selle vangilaagri ära seal ja räägime lihtsalt sissinduse võtmes.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 10:54
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:ei midagi kõrgtehnoloogilist, kui kaotsi jäi asumisele saadetu (elasid oma koloonias lõdva režiimiga), saadeti koerapoiss järgi ja toodi lähima poe nurgatagant peatäit väljamagamast tagasi. ainus kord, kui naabertsoonist kadus kinnipeetav, pandi lähedastele suurematele teeristidele patrullid välja. tüüp oli tegelikult ennast tsoonis sees ära peitnud, ju oli mingid vääritud teod omade ees, mida häbenema pidi. ühtegi reaalset põgenemist meie ajal ja mõned aastad enne seda ei esinenud, polnud lihtsalt mõtet - range režiim, keegi ei võtnud ilmset enesetappu ette. üldrežiimi poisikesed oleks kindlasti katseid teinud, aga meil olid karastunud range- ja erirežiimi kinnipeetavad.
Noh, see seeristide sulgemine oleks suht madala kasuteguriga looduses toimetuleva inimesega.
Urbaniseerunud retsidivist võib olla kuitahes krutoi, aga sööma on ta harjunud saama sööklas kindlal kellaajal, mitte seda loodusest hankima.
Taolistele kundedele on taigasse põgenemine enamvähem kindel surm.
Seepärast ei põgenetudki.
Või kui põgeneti võeti "bõtshok" kaasa. Elik siis noor ja roheline vang meelitati kaasa, kes siis sobival hetkel pintsli pandi.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 12:23
Postitas mutionu
mx77 kirjutas:
Või kui põgeneti võeti "bõtshok" kaasa. Elik siis noor ja roheline vang meelitati kaasa, kes siis sobival hetkel pintsli pandi.
Filmides vast asjad ikka päris tõele ei vasta.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 12:37
Postitas Lemet
Aga hea, et inimesed ikka klassikuid loevad...

Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 03 Sept, 2012 12:51
Postitas mx77
mutionu kirjutas:mx77 kirjutas:
Või kui põgeneti võeti "bõtshok" kaasa. Elik siis noor ja roheline vang meelitati kaasa, kes siis sobival hetkel pintsli pandi.
Filmides vast asjad ikka päris tõele ei vasta.
Ma ei tea, 50-dad olevat ikka suht metsikud venemaal olnud.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 04 Sept, 2012 15:18
Postitas alax
http://www.vesti.ru/theme.html?tid=98194
Kui lehed on puudelt langenud, siis jätkatakse suuremaid otsinguid.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 04 Sept, 2012 16:41
Postitas Lemet
Pisut veel vene lennunduse ja eriti AN-2 eripärasid...Stavropoli kraist on läbi aegade kõiksugu huvitavaid asju tulnud, perestroikaga alates ja lennuki ja traktori kokkupõrkega lõpetades...
http://www.newsru.com/russia/16apr2010/kukuruznik.html
"...Самолет Ан-2 летел из села Янкуль в село Пелагиада. Он немного сбился с курса, пилот хотел приземлиться и узнать у тракториста, как ему дальше лететь. Когда он стал приземляться, чуть не рассчитал силы и зацепил немного крышу трактора. Тракторист из трактора выпрыгнул, а самолет приземлился "на брюхо" и сломал шасси"...
...По неподтвержденным данным, пилот самолета мог находиться в состоянии алкогольного опьянения, его повезли на экспертизу", - отметил представитель следствия....
Lendas An-2 ühest külast teise. Eksis pisut ära, piloot otsustas traktoristilt teed küsida, aga jäi maakera nuka ja traktori katuse taha kinni. Traktorist ehmatas ää ja pani traktorikabiinist plagama. Piloot olla seda va hundijalavett kah pruukinud.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 04 Sept, 2012 17:11
Postitas John
mutionu kirjutas:mx77 kirjutas:
Või kui põgeneti võeti "bõtshok" kaasa. Elik siis noor ja roheline vang meelitati kaasa, kes siis sobival hetkel pintsli pandi.
Filmides vast asjad ikka päris tõele ei vasta.
Mu kadunud vanaisa rääkis, kuidas laagrisse jõudnud tahtsid põgenemisplaane pidavad kriminaalid teda konserviks kaasa meelitada...
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 13 Okt, 2012 21:18
Postitas alax
Lennuki otsingud jätkuvad
http://www.nr2.ru/ekb/407516.html
Kõige tõenäolisemalt arvatakse lennukit olevat kusagil metsas. Veekogusid juba välistatakse.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 12 Nov, 2012 12:30
Postitas alax
Viis kuud on möödunud ja nüüd on sealkandis lumi maas. AN-2 koos inimestega jäljetult kadunud.4.novembril lõpetati aktiivne otsing.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Postitatud: 12 Nov, 2012 19:00
Postitas OnuEnn
eksole, mingil hetkel tundus tüüpidele päris hea mõte võtta moosiriiul ja sellega sõitma minna...