3. leht 23-st

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 11 Mai, 2016 8:21
Postitas Kapten Trumm
Selle tõttu+veel suur turg oli AN tüüpi lennukitele arengumaades,kus kõvakattega lennuvälju eriti maapiirkondades ei jagunud ega vist jagu siiani,sest ikka on neid AN tüüpi sellistes riikides näha üpris tihedalt.
Kuskilt nägin dokumentaali Kongo-st kohalike lendurite silmade järgi.
No tegelikult oli üllatavalt paljude transpordi otstarbelistel masinal selline nõue ja mitte ainult armee poolt.
Näiteks reisilennuk Jak-40 pidi samuti hakkama saama pinnaslennurajaga, vaadate masina rataste mõõtmeid ja võrrelge samasuurte lääne lennukigega. Tegemist ju reaktiivlennukiga. NSVL-s nimelt polnud sugugi igal pool "betonkat" võtta ja tükati pidid Siberis ja Kaug-Põhjas reisilennukidki maanduma käepärastele lennuväljadele.

Tõsi, masina ressurss kannatas sellise robustsusega kõvasti. Seda tunnistati juba nõuka dokumentaalfilmides, et see ebatasasele pinnale maandumine toimus suuresti lennumasina ressursi arvelt.

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 12 Mai, 2016 17:55
Postitas man21
AN-10. Neid lennukeid toodeti 108 tükki Aerofloti tarbeks.

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD-10

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 14 Mai, 2016 13:58
Postitas man21
AN-218. Reisilennuk mis tootmisse ei jõudnudki. Eks Antonovi konstrueerimisbürool oli sellised lennukeid palju. Nagu ka teistel konstrueerijatel mujal maailmas.

https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-218

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 15 Mai, 2016 20:40
Postitas man21
Ukraina ja Türgi süvendavad koostööd, seda ka lennunduse valdkonnas.

http://www.milnavigator.com/ukraina-i-t ... 8-i-an-70/

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 16 Mai, 2016 22:14
Postitas Würger 190G

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 16 Mai, 2016 22:38
Postitas man21
Oo-jaa, An-12 avariide nimekiri on muljetavaldav. Mäletan ka ise oma noorusest Tartu linnas, kui raudtee ja Raudtee tänava vahelisel platsil olid selle purunenud lennuki osad.

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 18 Mai, 2016 9:05
Postitas kaugeltuuriv
Meile rääkis lennuväe kapten lennuväljal ükskord sellise loo,kui ootasime lennukit Novaja Zemljalt.
Nimelt oli just paar päeva enne üks AN-12 ribadeks kukkunud ja startimisel,kui juba õhus oli.Laadungiks olid mingid paberirullid olnud ja kaablirullid.Need olid halvasti kinnitatud ja kui lennuk hakkas ülesse ronima,läksid kaablirullid jooksu lennuki tagaossa,lendurid olid proovinud küll kuidagi maanduda aga AN oli partsatanud maha ja kuna täispaakidega,siis oli kütus plahvatanud.Kogu meeskond oli surma saanud,vist oli see aastal 1986,november.

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 24 Juun, 2016 16:52
Postitas andrus
Kui juba Antonov loetakse Ukraina lennunduse osaks, miks siis mitte ka Sikorski :)
Pilt

Sikorski vaadetest lähemalt: http://labas.livejournal.com/1150362.html

Re: Ukraina lennundus

Postitatud: 14 Juul, 2016 21:50
Postitas man21
AN-178 käis välisilmas ennast näitamas.

https://www.youtube.com/watch?v=0wwBEwU ... e=youtu.be

Re: Vene vs. Lääne tankid

Postitatud: 08 Nov, 2017 0:37
Postitas Tux
Kui moderaatorid leiavad parema koha, siis nihutage see mujale...

Ukrainas lõppes just militaartehnika näitus-mess, kus näidati uusi asju, mida ukraina toota suudab.
Näidati siis padruni tootmise liini, miini, õlalt lastavat RPG-d, laserjuhitavat 122mm mürsku D3 jaoks, õhk-õhk raketti, juhitavat lennukipommi, radarit-juhtimispead maa-õhk ja õhk-õhk rakettidele
Juznoe konstrueerimisbüroo alustas ka üleheli kiirusega raketi konstrueerimist.

https://www.youtube.com/watch?v=81Lv0Dk5cc0

Valminud on ka lahingumasin Straž tankide toetuseks, baasiks on T64, torn on asendatud Duplet mooduliga (2x30 mm kahur; 2x7,62 kp; 4 juhitavat tankitõrje raketti)
https://www.youtube.com/watch?v=JMq_ne9Uir0

Re: Vene vs. Lääne tankid

Postitatud: 01 Dets, 2017 15:42
Postitas Tux
Ukrainlaste BMP1 modifikatsioon
https://www.youtube.com/watch?v=Mhr0mZ4JvJs

Re: Vene vs. Lääne tankid

Postitatud: 11 Dets, 2017 22:51
Postitas Tux
Ukrainlastel on valmimas BMP1 põhjalik moderniseerimine, kui arvestada seda, et neid on vist 40 000 ringis toodetud, siis peaks turgu jätkuma. Kütus on vist meeskonnaruumist välja viidud, kere on kõrgem, tugevam ja kergem, masin ise miinikindlam.
http://en.ukrmilitary.com/2017/09/pract ... bmp-1.html
http://www.janes.com/article/74891/prac ... de-efforts

Sama firma reanimeerib ka BTRe.
http://practika.ua/

Re: Vene vs. Lääne tankid

Postitatud: 11 Dets, 2017 23:11
Postitas kuido20
Tux kirjutas:Ukrainlastel on valmimas BMP1 põhjalik moderniseerimine, kui arvestada seda, et neid on vist 40 000 ringis toodetud, siis peaks turgu jätkuma. Kütus on vist meeskonnaruumist välja viidud, kere on kõrgem, tugevam ja kergem, masin ise miinikindlam.
http://en.ukrmilitary.com/2017/09/pract ... bmp-1.html
http://www.janes.com/article/74891/prac ... de-efforts
http://practika.ua/
Käisin ise näitusel, ei ole kahjuks selle tehnika spetsialist aga väljanägemine kõikidel nendel upgradedel oli pigem masendav. Ukrainlased ise mootoreid ei tee, alustuseks töökindel mootor peale.
Lõpuks kokku kõik üks häda ja viletsus.

Re: Vene vs. Lääne tankid

Postitatud: 12 Dets, 2017 13:35
Postitas Kapten Trumm
Kõige tähtsam selle BMP-1 upgrade näitaja on meeskonnaruumi kõrguse viimine tänapäeva inimese kasvuga paremasse vastavusse. Ning normaalse jalastumisrambi kasutamine.
Paraku on meeskonnaruumi ringimängimisega kadunud ära võimalus anda tuld masina seest (jalavägi istub nüüd teistpidi), huvitav ka kuhu nad panid kütusepaagi (vanasti oli see meeskonna istme all ehk tegelikult kõige kaitstumas kojas.

Tõsi, antud masin kvalifitseerub siiski roomikutel soomustransportööriks, mitte enam jalaväe lahingumasinaks.

Re: Vene vs. Lääne tankid

Postitatud: 15 Dets, 2017 19:20
Postitas Tux
Ukrainlastel on katsetused läbinud BTR4 baasil valmistatud uus soomuk BTR-4MV1
Saksa mootor, ameerika käigukast, kaamerasüsteemid, kihiline soomus, kaal 25 tonni!
http://news.bigmir.net/ukraine/1125946- ... ispytanija
https://www.youtube.com/watch?v=0hfMgoZrgfE
https://zbroya.info/ru/blog/14387_btr-4 ... spytaniia/

Katsetused on läbinud ka uus poolaktiivse laserjuhtimisega juhitav haubitsamoon Karasuk, mis toimib kuni 12 km kaugusele ja sobib meie D30-le. Objekti valgustamiseks sobb ka laser kaugusemõõdik või siis UAV peal olev laser.
http://news.bigmir.net/ukraine/1111454- ... ad-Karasyk