Postitatud: 23 Juul, 2007 21:18
Edasiarenguid FW-190 neubau suhtes saab näha siit:
http://www.pozefilm.de/fw190.html
http://www.pozefilm.de/fw190.html
Missugusest Pranglist on jutt? Tean kolme erinevat sellenimelist kohta. Ja kus seal see monument asub?vax kirjutas:Ühe BMW-801 mootorist tegime Pranglis monumendi. Nimelt kukkus 2MS ajal seal üks FW190 alla. Keevitasime mootori kokku mõningate teliku osadega ja nüüd on see allakukkumiskohas (kraater lennukimudruga) telikut pidi maasse kaevatuna, nii et seda saab igast küljest imetleda. Tulevikus tuleb juurde ka tahvel piltide ja jutuga. Kui keegi soovib asja oma silmaga vaadata, võib mulle helistada tel. 56718512
Saksa lennukid ei ole igale rikkurist ahvile jõukohased ohjata, nii messer kui ka see on teatud reziimidel vägagi ohtlike omadustega. Pigem võiks mõelda mingeid Hurricane ja Mustangi masti masinaid, need on vähe lollikindlamate lennuomadustega. FW tiivapind on väike, mootor suur ja raske, tee madalal väikesel kiirusel üks vale liigutus ja adjöö.Soobel kirjutas:Mis see lõbu maksis? Lennuki kohta sugugi mitte kallis - oli vist 545000 USD ja saad tuttuue FW190? Mõni eesti rikkur võiks omale sellise kanni ikka lubada, usun et fännid oleks tohutult tänulikud, kui vahest sellist mürisemas näeksid siinkandis.
Bf 109 oma võimsa mootori ja kitsa telikuga on tõesti ohtlik masin. Väikesel kiirusel järsult "gaasi andes" võib selle kummuli keerata küll.Kapten Trumm kirjutas:
Saksa lennukid ei ole igale rikkurist ahvile jõukohased ohjata, nii messer kui ka see on teatud reziimidel vägagi ohtlike omadustega... FW tiivapind on väike, mootor suur ja raske, tee madalal väikesel kiirusel üks vale liigutus ja adjöö.
Jutt käib Prangli saarest. Monument asub saare idaküljel metsas.fireman kirjutas:Missugusest Pranglist on jutt? Tean kolme erinevat sellenimelist kohta. Ja kus seal see monument asub?
Eks alustuseks tuleb Cessnad-Piperid käppa saada jah.Kapten Trumm kirjutas:Saksa lennukid ei ole igale rikkurist ahvile jõukohased ohjata, nii messer kui ka see on teatud reziimidel vägagi ohtlike omadustega. Pigem võiks mõelda mingeid Hurricane ja Mustangi masti masinaid, need on vähe lollikindlamate lennuomadustega. FW tiivapind on väike, mootor suur ja raske, tee madalal väikesel kiirusel üks vale liigutus ja adjöö.
.Mina tean niipalju, et alla kukkus vist kütuse lõppemise tõttu. Vanemad mehed teadsid rääkida, et piloot oli rippunud langevarju pidi männiladva otsas. Hiljem viisid saare mehed ta langevarju vastu mandrile ning langevarju siidist tehti ühele saare naisele pulmakleit.
Allakukkumise kuupäeva ei oska küll öelda. Kui keegi teab, äkki ütleb mullegi, sest tahaks valmis teha ka sinna mootori juurde väikese infotahvli
Teatud tõenäosusega võiks see olla JG 54 FW-190A-6 No. 531056, piloot: Uffz Heinrich Schlömann, mis kukkus alla mere kohal 1. augustil 1944 aga kindel ei ole, sest piloot on märgitud vangilangenuks või surma saanuks. Muud ligilähedast losslistidest silma ei hakanud. Natuke vähe on andmeid, et täpselt välja selgitada. Saaks lennuki tehasenumbrigi kätte, siis saaks juba konkreetselt jälgi ajada.Uue info kohaselt kukkus alla 1944 augustis.
Küsiks, kas keegi oskaks midagi kommenteerivat asja kohta öelda, kuna hetkel käib info kogumine monunendi infoplaadi jaoks.