3. leht 5-st

Postitatud: 26 Sept, 2006 9:57
Postitas Soobel
Mingi paariariigi või imedemaa sinivalged eraldusmärgid. Paistab, et alumine lennuk on lihtsalt omapäi lennuväljale kondama läinud. Puksiirkaigas ratta küljes ja puha... Siit moraal: toppige alati töötavate mootoritega liiklusvahendile pidurikingad rataste alla.

Postitatud: 26 Sept, 2006 10:16
Postitas Mobutu
Kas need märgid ei ole mitte sinikollased - Ukraina siis?

Postitatud: 26 Sept, 2006 10:58
Postitas r2r
Õige, Mobutu. Ukraina, aviabaas Mirgorodi lähistel. 26 mai 1997, kõik kolm masinat 831'st IAP (Istrebitel'nyj Aviapolk, Hävituslennuväe polk? - ei oska täpselt tõlkida)

Postitatud: 27 Sept, 2006 19:58
Postitas Fuchs
Pilt

Postitatud: 15 Okt, 2006 11:19
Postitas Kapten Trumm
Veel piinlikke lugusid

13. sept 1987 Norra P-3 Orion'i kabiinist tehtud foto vene Su-27st, mis trügis P-3le liiga ligidale, piloot ei suutnud hinnata lähedal lendavate lennukite tendentsi kokku tõmbuda, mistõttu toimus kerge kokkupõrge, kus Su-27 saba sattus Orioni propellerisse. Vene allikad räägivad loomulikult, kuidas Orion üritas muudkui Su-27 rammida ja vot osav piloot Tsimbal suutis muudkui halvima ära hoida :lol:

Pilt

24, märts 1987 - Liibüa MiG-25 pildistatuna USN F-14 pardakaameraga. Pilt on tehtud pikantsetel asjaoludel, kus kaks liibüa MiG-25 asusid ründama jänkide kahte F-14, viimased meelitasid nood madalamale kõrgusele ja paariminutise manööverdamise ajal olidki parema manööverdusvõimega F-14d liibüalastel sabas, näpp päästikul. Kuna liibüalased ei suutnud ühtegi pauku teha, siis puudus jänkidel tulistamisluba. Mismoodi käis hiljem kahe Su-22 ja kahe MiG-23 käsi, on hästi teada.
Pilt

Postitatud: 22 Okt, 2006 17:31
Postitas Kapten Trumm
F-14 plahvatab õhus helibarjääri ületamisel

http://video.google.com/videoplay?docid ... 721&q=F-14

Postitatud: 22 Okt, 2006 18:13
Postitas uusmario
Kusjuures, mõlemad meeskonnaliikmed jäid ellu.

Postitatud: 28 Okt, 2006 15:10
Postitas Hukatus
uusmario kirjutas:Kusjuures, mõlemad meeskonnaliikmed jäid ellu.
on ka teada mis tõrke põhjuseks oli?

Postitatud: 28 Okt, 2006 15:53
Postitas uusmario
Ebaõigetest juhtimisvõtetest põhjustatud mootoririke (mootor plahvatas)

Postitatud: 28 Okt, 2006 17:36
Postitas Kapten Trumm
F-14 algupärased mootorid plahvatasidki ja süttisidki niisama, juhtimisvõtteid pole sinna vajagi

Postitatud: 26 Dets, 2006 20:17
Postitas suurpomm
Pilt
Pilt

Pilt


Pilt

Postitatud: 26 Dets, 2006 20:38
Postitas Kapten Trumm
viimane pilt tundub nagu PhotoShop

Postitatud: 26 Dets, 2006 21:04
Postitas fireman
Kapten Trumm kirjutas:viimane pilt tundub nagu PhotoShop
Mulle tunduvad nad kõik virtuaal tuuninguna. Lennukite kokkupõrge samuti 95% kindlusega. Kui just ülemine lennuk 2 sabaga pole :shock: :P Lisaks on tiival mis vastu teist lennukit läheb isegi see "ora" terve jne.

Postitatud: 26 Dets, 2006 22:03
Postitas uusmario
See lennukite kokkupõrge toimus 100.protsendilise kindlusega.Kui ma ei eksi siis Inglismaal Fairfordi õhusõul, kuskil 90-nendate alguses.Üks Mig lõikas teisel tiivaga kokpiti ära.

Postitatud: 26 Dets, 2006 22:12
Postitas fireman
uusmario kirjutas:See lennukite kokkupõrge toimus 100.protsendilise kindlusega.Kui ma ei eksi siis Inglismaal Fairfordi õhusõul, kuskil 90-nendate alguses.Üks Mig lõikas teisel tiivaga kokpiti ära.
Midagi sellist võis ju toimuda kuid selgita kuidas sellel lennukil siis 2 saba on? Lennukikandja kalduks aga keerates sissepoole, mitte välja. Ega see pole mõni tramm.