Lemet kirjutas:Üllatavalt palju filmimaterjali PAK-FAst...küll õhustankimise kontekstis.
https://www.youtube.com/watch?v=Fgnyb-pnsw0
Vabandust Lemet, hoopis sinu pandud videos oli see
Trummile ka kraaps
M.
Lemet kirjutas:Üllatavalt palju filmimaterjali PAK-FAst...küll õhustankimise kontekstis.
https://www.youtube.com/watch?v=Fgnyb-pnsw0
Что мне ещё не нравится в наименовании Су-57:
Су-37 - в серию не пошёл.
Су-47 - в серию не пошёл.
Теперь Су-57 - "Бог троицу любит"?!
Täpselt! Su-7, Su-17 ja Su-27 ehk "kolmik" nö läksid kõik tootmisesse. Kui see nende jumal tõest nö "kolmikut armastab", siis kõiksuguste numeroloogide ettekuulutused võivad lihtrahva nihelema panna küll.Lemet kirjutas:Tabav komment vene foorumilt...
Что мне ещё не нравится в наименовании Су-57:
Су-37 - в серию не пошёл.
Су-47 - в серию не пошёл.
Теперь Су-57 - "Бог троицу любит"?!
Mitte ainult tootmisse - antud aeroplaanide kasutajaskond ja ka vastased on siiski tunnistanud, et tegemist on omas ajas täitsa toimivate lennumasinatega.Hydrazine kirjutas:Täpselt! Su-7, Su-17 ja Su-27 ehk "kolmik" nö läksid kõik tootmisesse. Kui see nende jumal tõest nö "kolmikut armastab", siis kõiksuguste numeroloogide ettekuulutused võivad lihtrahva nihelema panna küll.Что мне ещё не нравится в наименовании Су-57:
Су-37 - в серию не пошёл.
Су-47 - в серию не пошёл.
Теперь Су-57 - "Бог троицу любит"?!
Ma arvan, et F-16 oli tegelikult algusest peale veidi liiga väike. Mootor on muidugi muljetavaldavalt tõhus, kuid kantav kütuse kogus on üsna väike. Riigid, kes on võimelised ise hävitajat arendama, on pigem ehitanud MiG-29 klassis lennukeid. Esialgne Hornet oli väga sarnaste mõõtmete ja massiga (pikkus üle 15m, laius ~11m, tühimass ~11 000 kg) nagu ka hilisemad Rafale ja Eurofighter. Samuti on MiG-29 võimsuselt üsna sarnane esialgse Hornetiga - tavaline tõukejõud ~50kN ja järelpõletiga ~80kN mootori kohta. Probleem on just äärmiselt väikeses kütuse koguses ja viletsas kandevõimes. Kui Wiki numbreid uskuda, siis MiG pole võimeline täis pommilaadungiga (umbes 4 tonni) paaki täis võtma, 1 tonn jääb puudu. Ma kahtlustan, et MiG-29 tuli välja raskemana kui võib-olla esialgselt plaanitud. Kui võrrelda MiG-29K esialgse Hornetiga, siis on defitsiit üle 2 tonni. Võimalik, et see 2 tonni võetigi kütuse arvelt, sest umbes-täpselt nii palju ongi vahet nii Horneti, Rafale, Eurofighteri kui ka hilisema MiG-29K kantava kütuse kogusega. Täislastis MiG-29 (paak täis, 4 keskmaa raketti ja 2 lühimaa raketti) peaks tõukejõu ja kaalu suhtelt veel sinna 1,0 kanti jääma. Kui täiendavalt 2 tonni lisada, siis jääb see näitaja selgelt alla 1,0. MiG-29K puhul tõsteti suurema kaalu kompenseerimiseks mootorite võimsust, ilmselt tuues ohvriks nende tõhusus ja töökindlus (viimane neist pidi olema üsna kohutav), kuid isegi siis on see lennuk relvade lisamisel tervel tonniga miinuses.Venelased pole siiani ka suutnud luua F-16 tasemel ühemootorilist kerget hävitajat, mis pakuks F-16 tasemel võimekuste/hinna/massi suhet.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline