21. leht 61-st
Postitatud: 17 Mai, 2008 20:28
Postitas FW Anton
III Reichi ajal oli kombeks märkida ka valmistusaasta. Eks Vene lennukitel kasutati ka DDR sõlmesid ja DDR firma võis vajalikud osad tellida Siemensilt.
Postitatud: 17 Mai, 2008 21:57
Postitas toomas tyrk
Tegemist ilmselt ikka II ilmasõja aegse asjaga. Siemens Apparaten und Maschinen GmbH saadeti peale sõda laiali.
Siemensi ajaloo veebist:
Siemens Apparate und Maschinen (SAM)
SAM, offices in Wilhelm-von-Siemens-Straße in Marienfelde
Siemens Apparate und Maschinen GmbH was formed in 1933 by the merger of the Gesellschaft für elektrische Apparate (Gelap) and the Flugmotorenwerks der Siemens & Halske AG. It was involved in the manufacture and sales of communications and precision mechanics products for the army, navy and merchant marine. The Gesellschaft für elektrische Apparate had developed from the signals department of Siemens & Halske and produced communication and command systems for war and commercial ships, In 1936 the Flugmotorenwerk was spun off to the Brandenburgische Motorenwerke GmbH (Bramo), and in 1940, finally, the aircraft equipment sector was spun off to Luftfahrtgerätewerk Hakenfelde GmbH (LGW) After the war both SAM and LGW were dissolved.
http://w4.siemens.de/archiv/en/beteilig ... ist.html#6
Postitatud: 17 Mai, 2008 22:27
Postitas FW Anton
Sellisel juhul sobib Ju-88A versioonide pommihoidjaga, tõsi küll voolundaja konsool puudub. Edasi huvitaks kuidas see jupp Kernu kanti sattus? Kui seal on üks Junkers alla tulnud, siis peaks midagi veel leiduma ümbruskonnast.
Postitatud: 18 Mai, 2008 7:24
Postitas Martti
FW Anton kirjutas: Edasi huvitaks kuidas see jupp Kernu kanti sattus? Kui seal on üks Junkers alla tulnud, siis peaks midagi veel leiduma ümbruskonnast.
Seda tahaks ka teada, olen seal kandis veel paar päeva, siis jõuan natuke metsa alust veel kammida.
Lennuki mootor
Postitatud: 17 Sept, 2008 8:45
Postitas varing
Ühel külamehel seisab kuuris selline elukas;

Plokis kohti 7-le silindrile
Magneeto avas markeering;(vist)saksa kull ja AWA WA A190 34 43
Kunagi keegi olla arvanud et tegu Siemensi mootoriga
Mida arvate??
Lennuki rattahark.
Postitatud: 17 Sept, 2008 9:54
Postitas Faust
Postitatud: 17 Sept, 2008 10:48
Postitas flak40
Kuldsete kättega su vaar,ilusa pressi valmis meisterdanu.Vat kas kuulu Stukale või mõnele teisele sõjalaululinnule ei oska kosta.

Postitatud: 17 Sept, 2008 16:27
Postitas -=Mortyr=-
Väga vinge elukas igatahes!

mootor
Postitatud: 17 Sept, 2008 21:10
Postitas NARVAKAD
Käisin kaema toda 5 aastat tagasi , Põlva lähedal , mootor oli pääle sõda seisnud saekaatril ja töötas ühe tsilindriga
Postitatud: 18 Sept, 2008 12:35
Postitas ennww
Stuka ratas (variant D vist) :

Selle järgi ei ole vanaisa leitud ratas küll Stuka oma.
Postitatud: 18 Sept, 2008 14:11
Postitas Faust
Kas sellel pildil ei ole mitte sabaratas?
Postitatud: 18 Sept, 2008 14:23
Postitas lennuk
Ausaltöelda rabavalt hea keevituse kvaliteet, millega see tükk valmis on tehtud. Väga kõva tunnetusega tehtud - selline hajutamine elektroodiga, hmm. Räägib selget keelt, et see vend, kes tegi, igatahes väga suure praktikaga pidi olema.
Postitatud: 18 Sept, 2008 15:39
Postitas Faust
Postitatud: 18 Sept, 2008 19:44
Postitas Immelmann
Tundub Stuka olevat jah.
Postitatud: 19 Sept, 2008 9:46
Postitas ennww
Mul oli mingi luulu, et Faust rääkis algses postituses sabarattast.
Nii et minu pandud pildil on tõesti sabaratas.
Pearatta hark on aga tõesti sarnane.