21. leht 25-st

Postitatud: 01 Apr, 2010 14:55
Postitas Lemet
Pilt

Postitatud: 01 Apr, 2010 18:08
Postitas vetewana
Kas päästeamet hakkab nüüd omale MB Actros 4150 recovereid ostma ja võimekusi DUBLEERIMA? 8)

http://www.epl.ee/artikkel/494525&page=1

Postitatud: 01 Apr, 2010 19:49
Postitas EOD
Eestikeelsel metaani ohutuskaardil on näidatud nii veeldatud kui komprimeeritud gaasi ohud. Tõsi küll, näidatud on vaid üks ÜRO number ja Kemleri koode pole üldse. Oleme optimistid ja ütleme, et vat kui tore - kaarti saab veelgi paremaks teha.
ADR kursustelt on meelde jäänud, et autos peab saatedokumentidega koos olema konkreetse kauba ohutuskaart ja juht peab omama vastavat väljaõpet. Eestikeelsest kaardist juhindutakse päästetöödel kui näiteks auto kabiin on deformeerunud või süttinud ja kaasasolevat kaarti ei saa kasutada.

Postitatud: 01 Apr, 2010 21:26
Postitas MadMan
Selle gaasiauto puhul läks ju kõik nii nagu peab - eri ametkonnad tegid koostööd, pauku ei käinud ja kõik on rahul. Iseküsimus on see, et need Actrosed ja kraana 12 tundi hiljem kohale kamandati.

Postitatud: 01 Apr, 2010 22:36
Postitas EOD
Loomulikult käitub veeldatud gaas komprimeeritud gaasist erinevalt ja veega kokku puutudes sellel soojuse arvel aurustub. Ohutuskaardis on ju ka kirjas: MITTE KUNAGI juhtida vett otse vedelikule.
Analoogilise nähtuse pilt on siin: http://www.youtube.com/user/tedcrum. Nimelt ülijuhtmagneti quench, kus veeldatud heelium ülijuhtivuse kadumisel vabanenud soojuse mõjul aurustub. Nagu näha, on tegelikult plahvatusest asi kaugel.
Vedela hapniku ja veeldatud põlevgaasi segu kuulub juba lõhkeainete - oksilikviidide klassi.

Postitatud: 02 Apr, 2010 21:59
Postitas Tux
Meil on juhtumisi olemas ka päästjate foorum, kus lennuõnnetust ka pikalt lahatud on, järsku pakub huvi...

http://foorum.estrescue.eu/phpBB3/viewforum.php?f=4

Postitatud: 03 Apr, 2010 9:20
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
Loodetavasti kiikavad päästjad ka siia foorumisse ja sellesse alateemasse, et näha, mida militaristid neist ja nende valmisolekust arvavad :)

Tänases Postimehes siis Päästeameti mingi pealiku kokkuvõte sellest hädiselt kulgenud lennuki lohistamisest.

Mis mulle kohe silma jäi - päästja tunnistabki, et elementaarseid tõstepatju pole ei Päästeametil ega Lennart Meri nimelisel lennujaamal üldse olemaski... Ega siis muud üle jäägi, kui külamehe kombel prusse läbi kabiiniakna toppida :oops:

Siis on seal artiklis arvete nimekiri - et kellele ja mille eest maksta tuli... Minu arust on asja täielik puänt see, et Tallinna Vesi "ei olevat arvet esitanud" :lol: See tähendab see f...g monopolist, kelle elementaarne kohus oleks olnud tagada juurdepääsude ja järveümber ringtee lumest puhastatud olek oma veereservuaaris, "ei esitagi arvet" - kamooon, täielik naerukoht ju :oops: :oops:

Postitatud: 28 Apr, 2010 16:01
Postitas Lemet
Tänaõhtuses "Pealtnägijas" võetakse ette 10 tõenäolisemat suurõnnetust Eestis ja kutsutute-seatute valmisolek selliste õnnetustega toimetulekuks.

Postitatud: 28 Apr, 2010 16:23
Postitas Faust
Tekst ERR lehelt:

10 kõige tõenäolisemat katastroofi

Öeldakse küll, et õnnetus ei hüüa tulles, aga tegelikult on Eesti valitsus ilma suurema kärata alates 2003. aastast koostanud riiklike hädaolukordade riskianalüüse. Lihtsalt öeldes on see nimekiri kõige suurema tõenäosuse ja kahjuga õnnetustest. Pealtnägija sai riiklikud ohustsenaariumid kätte, töötas ekspertide abiga läbi ja pani edetabelisse – millised on 10 kõige tõenäolisemat katastroofi, mis meid tabada võivad. Mõistagi pole eesmärk külvata paanikat, vaid teadvustada, kust pauk võib tulla, ja küsida, kui valmis me selleks tegelikult oleme? Loendus algab Pealtnägijas täna kell 20.05.

Postitatud: 28 Apr, 2010 16:23
Postitas Kapten Trumm
Huvitav, kas nende 10 hulka kuulub ka suurõnnetus (lausa katastroof) nimega "VF sõjaline rünnak"?

Postitatud: 28 Apr, 2010 17:02
Postitas Tux
Tänane delfi kirjutab, et Leedus tehti tavapärast tsiviilkaitse õppust http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=30707413
Leedus lülitatati täna kell 11.52 sisse sireenid. Nii soovis tuleohutuse amet kontrollida üleriiklikku elanikkonna hoiatamise süsteemi.

Sireenid lülitatati sisse kolmeks minutiks. Kell 11.55 andsid Leedu Raadio ja kohalikud jaamad elanikele edasi asjakohase info.

Leedu Delfi teatel on üle riigi paigutatud sireenid, mis on mõeldud Leedu elanike hoiatamiseks erinevate hädaohtude eest.

Reeglina kontrollitakse hoiatussüsteemi kaks korda aastas ning elanikkonda hoiatatakse ette.

Postitatud: 28 Apr, 2010 18:44
Postitas Kapten Trumm
Siinkohal peab tõdema, et Eesti on taaskord olnud edukam assümmeetriliste ohtude vastu valmistumisel - riigis puudub tänaseni ühtne sireenisüsteem - on vaid üksikud sireenid Tallinnas ja Pärnus.

Postitatud: 28 Apr, 2010 19:37
Postitas nokkloom
Loeti mustaks luigeks :lol:

Ehk asjaks, mille tulekul on totaalne kaos ja maailmalõpp.

Postitatud: 10 Mai, 2010 20:06
Postitas Kapten Trumm
Soovitaks tutvuda Vabariigi Valitsuse 04.12.1992 määrusega "Eesti Vabariigi ühtse päästeenistuse kontseptsioon".

Viljastav lugemine meie õhukese riigi filosoofias. 8)

Seda jõuti mingi määral ka ellu viia, kuid siis tuli Tarmo Loodus, NATO, ministeeriumite rivaliteet ja rahvusvahelised fantaasiad.

Muuhulgas nähti ette ka ohuna tuumaraketi siia potsatamine (ja vajadus sellega tegeleda). Varjendid, infra jms pidi hoitama korras.

Eestis pidi olema pidevas valmisolekus 1 päästerügement ja neli regionaalset päästekompaniid ja isegi õhupaiskeüksus. Põhiline taimelava ajateenistus (kus asendusteenistust ei eksisteeri tänini) ja ette oli nähtud päästereserv, kellest formeeritakse kriisiajal territoriaalseid päästeüksusi reservväelaste põhimõttel. See tuleks ära klaasida ja siseministeeriumi/kamina ukse ette riputada kui näide sellest, kui viimati visiooni omati.

Täna lugesin ise 8)

Postitatud: 10 Mai, 2010 20:41
Postitas Kapten Trumm
Tänaseks on ju loodud kutselisel alusel töötav uute tuletõrjeautodega päästesüsteem, mis tuleb toime korraga kahe Mustika keskuse kustutamisega, kuid läbi jää vajunud lennukit toetati prussidega külamehe kombel.

Tegelikkus on üsna karm, hoidku taevas meid Gruusia saatuse eest, sest sellises olukorras on igaühe päästmine igamehe enda asi 8)

Aga hea meel taas kuulda, et meil on tõelise visiooniga "all or nothing" mehi, kes seletavad pööblile ära, kuidas ilmas asjad käivad. 8) 8)