Re: Rail Baltic
Postitatud: 18 Juun, 2017 14:41
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Asjatundmatu (ja rohelistele iseloomikulu demagoogiaga vürtsitatud) arvudega zongleerimine.Veoautode heitmete rahaks ümber arvutamiseks on EY kasutanud küll korrektseid ja autoriteetseid allikaid, kuid rahaline saastusmõju (veoauto kilomeetri kohta) on ekslikult võetud selline, mis kehtib EURO II veoautode kohta. Niisuguseid autosid toodeti eelmise sajandi lõpus. Tehnoloogia arengust tulenevalt on praeguste Euro VI veoautode saastusmõju maanteel 25 korda väiksem kui EURO II veoautodel. Võib kindel olla, et Rail Balticu käivitusperioodiks aastal 2026 on autod vähemalt EURO VI klassiga või veel väiksema saastamisega. Kui praegu 3,3 miljardile hinnatud autode saastamise mõju korrektselt ümber hinnata, jääb kogu RB projekti sotsiaalmajanduslik mõju 3 miljardit väiksemaks.
1. See MAN viib sama koguse kaupa sama kiirusega kohale väiksema kütusekuluga (mitte küll 25 korda aga siiski). Puhtalt efektiivsema juhtimisega mootori arvelt. Liitrid teisenduvad küll igas mootoris enam-vähem sama kogusega CO2ks aga teised saasteained võivad oluliselt erineda. Reostuse pealt arvutatud "sotseurod" aga arvutatakse kõigi saasteainete järgi.Kapten Trumm kirjutas:CO2 pole väga muutnud. Isegi mitte 3 korda, rääkimata 25 korrast.
Meile ettevõttes olev Euro 6 normi täitev MAN 18.250 (18 tonni täismass, 250 hobujõudu) võtab 100 km peale samapalju kütust kui samasuure kandevõimega Maz-500, mis ei vasta mitte ühelegi saastenormile (kuskil 25 pluss töö tegemisel).
Kütus ei põle ju ei millekski, 25 liitrit diislit põleb ikka samasuureks koguseks CO2-ks ja veeauruks nagu 30 aastat tagasi. Vahe on ainult võimsuses, mis tekib.
Teiseks ületab Eestis autopargi vanus endiselt 10 aastat, seega vehelda mingite Euro 6 tulemustega on lähimad 10 aasta kohta vähemalt küll jama.
Euro 6 muutus Eestis müüdavatele raskeveoautodele kohustuslikuks 2014 ja väikeveokitele on see minumeelest kohustuslik alates 2016 (võin siin eksida, panen mälu järgi).
See, mis "eurodele" vastavad siin ringi sebivad Poola, Vene, Ukraina jne transiitveokid, teatakse vast pilvedest kõrgemal ainult. Ja mis kütust tangivad (see käib eriti vene ja Ukraina autode kohta).
Absoluutselt nõus, lisaks veel, et taristu haldamise miljonid tuleb tasuda reaalses rahas, mitte sotseurodes.2korda2 kirjutas: Tegelik nonsens on see, et meil püütakse sotseuro ja päris euro kursiks 1 arvutada. Sotseuro annab meile rohelise metsa ja vuliseva vee ja sinise taeva aga paraku sellega kõhtu ei täida, katust pea kohale ei saa ja ihu katta ei kannata. Kartulikoorte söömise lubadus tuleb meelde.
Trummile lisaks, Tallinnas on endisel TAKil palju kasutatud ca 1998 -2001 busse ja ostetakse juurde, mis vastavad Euro 3 või Euro 4-le.Teiseks ületab Eestis autopargi vanus endiselt 10 aastat, seega vehelda mingite Euro 6 tulemustega on lähimad 10 aasta kohta vähemalt küll jama.
Ma võin sind veel rõõmustada Euro Eimillelegi vastava Mercedes 1017A 4x4 veokiga aastast 1977, mille keskmine kütusekulu Siilil oli 14 liitrit 100 km peale (tankimise järgi arvutatud). Koos maastikurehvidega, neliveoga ja metsavahel sõiduga. Ma jään lihtsalt enda juurde - jutt 25 korda väiksemast saastekoormusest on lihtsalt roheliste hämamine. Selles ju tõde ongi, et ega need uued diiselmasinad väga palju vähem kütust ju ei kulutagi.1. See MAN viib sama koguse kaupa sama kiirusega kohale väiksema kütusekuluga (mitte küll 25 korda aga siiski). Puhtalt efektiivsema juhtimisega mootori arvelt. Liitrid teisenduvad küll igas mootoris enam-vähem sama kogusega CO2ks aga teised saasteained võivad oluliselt erineda. Reostuse pealt arvutatud "sotseurod" aga arvutatakse kõigi saasteainete järgi.
Õpikunäide sellest kuidas sõnumitooja süüdlaseks teha. Küsimus pole roheliste olemuses vaid selles, et ka neid taheti ära osta.Roamless kirjutas:Äkki oleks pidanud raha asemel Züleyxale pakkuma MMSi, maagilisi kristalle ja lapiku maakera mudelitSelle tädi jutt kaotas igasuguse usutavuse, kuid ta Telegrammi peol esinemas käis. Samuti tõmbab vähemalt minu arvamusel igasugu roheliste kampaaniale vett peale see Haabersti ristmiku remmelga ümber toimuv klounaad. Krt, mul maja kõrval täpselt samasugune vana puurajakas (lisaks on neid hulgi mu maakohas), tormiga murdusid sellelt suured tükid, mis mõlkisid mitu autot (vaadates maakohas olnud puu järgi, siis sellel liigil on haruldane võime vananedes seest tühjaks mädaneda, ise veel haljendades ja siis väiksema tormi ajal raksatusega pooleks minna ning kukkuda näiteks täpselt sauna katusesse või piirdeaeda
). Mis otsast see puu haruldane on? Kusagilt lugesin ka mingil ajal antud tädi "ideesid", kui nad peaks mingi ime läbi võimule saama. Pean lugu rohelisest mõtteviisist, kuid osa tädi tekstist oli lihtsalt lollakas (või viisakamalt öeldes liigituks ekstreemseks), mitte mõtleva inimese oma. Inimestele Eestis ei saa jõuga peale suruda nö ülirohelist eluviisi, kui kannatab sellest inimeste elatustase ja heaolu (see ei tähenda, et roheline mõtteviis ei ole hea, kuid sellega ei saa minna äärmusesse).
Trummile lisaks, Tallinnas on endisel TAKil palju kasutatud ca 1998 -2001 busse ja ostetakse juurde, mis vastavad Euro 3 või Euro 4-le.Teiseks ületab Eestis autopargi vanus endiselt 10 aastat, seega vehelda mingite Euro 6 tulemustega on lähimad 10 aasta kohta vähemalt küll jama.
Esialgu on "äraostmise süüdistus" roheliste väide, arvestades, et tulemas on valimised, peavad ju ka nemad kuidagi pildil olema. Kindlasti on tõenäosus, et kohtudes "kellegiga" pakuti neile ka mingeid poliittehinguid, paludes vastuteenena toetust Rail Balticule. Kuid kahtlen, kas asjaolud on ikka sellised, nagu rohelised neid näitavad. Kõigil poliitikutel (mitte ainult rohelistel) on komme "suuri väiteid" meediasse paisates mingitest olulistest detailidest rääkimata jätta. Praegu on puhtalt tegu nendepoolse PR-ga. Sama toimub ju teise suurobjekti "Reidi teega", kus üks pool keskendub sellele, et tee läbib parki ja lisaks on muid puudusi (ei iitsatatagi, et ka ühel kinnisvarafirmal on seal "elulised huvid" kalli arendusega, täpsemalt korterite nn miljööväärtus ja hind kukuks, kui peamagistraal kohe sealtsamast läbi hakkab minema), kuid teine pool avaldas "Pealinnas" omapoolse sopaloopimise, millest jäetakse ekslikult mulje, et ühestki pargist tee läbi ei lähe, vaid keskendutakse tühermaadele, mida see läbib.Õpikunäide sellest kuidas sõnumitooja süüdlaseks teha. Küsimus pole roheliste olemuses vaid selles, et ka neid taheti ära osta
No see muudabki väite kui sellise pidavuse ülimalt kahtlaseks - rohelistest ei sõltu tänases poliitikas (ja RB ehituses) MITTE MIDAGIMa ei saa aru, mis selle roheliste äraostmise mõte võiks olla. RK ratifitseeris lepingu ära ja kohtusse antakse kogu asi ka ilma roheliste erakonnata.
Ma otsin piltlikult öeldes, rahastus kaenlas, mõttekaaslasi, kellega koos kandideerida ja suhtumine Rail Balticusse on see, millega minu seisukohad rohelistega ei haaku. Üritasin neid ümber veenda, sest kogu maailma rohelised on alati olnud pigem raudteede ja rongide poolt ning autode vastu, kuna raudteetransport on roheline mõtteviis. Arvasin, et see on neil programmis näpuviga, aga see ei ole nii,» ütles Mõis.
See oleks andnud RB pooldajatele plusspunkte - näete ka rohelised on meie poolt. Õnneks on sellel seltskonnal selgroogu erinevalt teistest (huvitav palju kesikud said?).Kriku kirjutas:Ma ei saa aru, mis selle roheliste äraostmise mõte võiks olla. RK ratifitseeris lepingu ära ja kohtusse antakse kogu asi ka ilma roheliste erakonnata.