23. leht 27-st

Postitatud: 26 Aug, 2010 1:36
Postitas ademox
Et mille poolest nr4 varjend teistmoodi on kui 5 või 3 näiteks, mis on põhimõtteliselt samasugused?

Postitatud: 29 Aug, 2010 17:41
Postitas Martti
ademox kirjutas: Mul tekkis küsimus, kas keegi entusiast on ka 6. varjendi poole suunduva käigu lõpus oleva varingu kitsast pilust edasi roomanud? Üritasin seda taskulambiga valgustada - lõpus haigutas mustav auk, mis viitas sellele, et käik jätkub. Mul endal ei olnud isu sellisesse klaustrofoobilisse prakku pressida.
Roomasin 2008. aastal sealt läbi, edasi läheb tunnel kuni varinguni, mis on pigem prügimägi, aga see varing kus läbi saab roomata on vist õhitud, sest juhtmed jooksevad teisel pool.
Mis eesmärgil statiivi niimoodi sisse pakisid? Vesi, niiskus ja väike mustus ei tee ju metallile midagi.

Postitatud: 29 Aug, 2010 20:38
Postitas ademox
Martti kirjutas:Mis eesmärgil statiivi niimoodi sisse pakisid? Vesi, niiskus ja väike mustus ei tee ju metallile midagi.
Kandevõimet ei tohiks vähendada jah :), kuid kaubanduslikku välimust rikuks tublisti. Kriimud ja värgid ja ega ma ei viitsi seda peale igat korda puhastada ka.

Postitatud: 04 Sept, 2010 20:30
Postitas Martti
ademox kirjutas:
Martti kirjutas:Mis eesmärgil statiivi niimoodi sisse pakisid? Vesi, niiskus ja väike mustus ei tee ju metallile midagi.
Kandevõimet ei tohiks vähendada jah :), kuid kaubanduslikku välimust rikuks tublisti. Kriimud ja värgid ja ega ma ei viitsi seda peale igat korda puhastada ka.
Tahad selle veel kunagi maha müüa? :D Ma enda oma olen kasutanud suhteliselt jõhkralt ja kaubanduslik välimus pole üldse muutud. Kui väga reostunud kohas olen kasutanud, siis pärast olen keeva veega ära pesnud. Ühe statiivi olen ise lolli peaga puruks kukkunud. Niimoodi pakituna on ju halb kaamerat loodi saada?

Postitatud: 08 Sept, 2010 0:55
Postitas ademox
Vaata, see on nagu töökinnastega.
Käte pealt saab ka ju värvi maha pesta, aga lihtsam on hoopis kindad pärast ära visata :)

Postitatud: 08 Sept, 2010 20:11
Postitas Martti
Kas see kile jääb sellises keskkonnas terveks jalgade all üldse? Kui töökindad katki lähevad, siis käed ikka määrdunud ja vajavad pesemist :D
Teatud olukordades statiivi muidugi palja käega tõesti enam ei puutu, aga see on tõesti väga eksteeme situatsioon(mille likvideerib keev vesi) :wink:

Postitatud: 08 Sept, 2010 21:49
Postitas AIXX
See ei puutu küll teemasse, aga kas Paldiski ja Leetse kandis on katakombe?

Postitatud: 22 Apr, 2011 11:06
Postitas harrikas83
Männiku Kaitseväe territooriumil, ehk männiku ladude alal on samamoodi maalused tunnelid kus kägaras saab üsna kiiresti liikudagi. Kõik hooned on omavahel ühendatud(või vähemalt need, mis hoonetest järgi on jäänud) ning käigud jooksevad terve männiku ladude ala ulatuses. Tõsi, paljud nö hargnemiskohad kust maapeale saab ronida on küll liiva ja muud manti täis loobitud, kuid on ka neid käike, mis on täiesti puutumata jäänud. Telliskividest tugevdatud laotud seinad ning korralikud betoonblokid, mis käike katavad.

Postitatud: 23 Apr, 2011 19:11
Postitas ademox
harrikas83 kirjutas:Männiku Kaitseväe territooriumil, ehk männiku ladude alal on samamoodi maalused tunnelid kus kägaras saab üsna kiiresti liikudagi.
Väga huvitav. Mõtled seda ringraja kõrval olevat territooriumi ikka? Olen seal ringi kolanud küll, aga mingeid käike pole avastanud. Kuidas neid leida?

Ma saan aru kirjelduse järgi, et need on lihtsalt kraavid, mis pealt betoonplokkidega kaetud ja pinnas peale aetud? Mitte uuristatud käigud nagu tsaariaegsed on. Huvitav, kuidas need tellisseinad pinnase külgsurvele vastu peavad?

Postitatud: 23 Apr, 2011 19:37
Postitas Martti
ademox kirjutas:
harrikas83 kirjutas:Männiku Kaitseväe territooriumil, ehk männiku ladude alal on samamoodi maalused tunnelid kus kägaras saab üsna kiiresti liikudagi.
Väga huvitav. Mõtled seda ringraja kõrval olevat territooriumi ikka? Olen seal ringi kolanud küll, aga mingeid käike pole avastanud. Kuidas neid leida?

Ma saan aru kirjelduse järgi, et need on lihtsalt kraavid, mis pealt betoonplokkidega kaetud ja pinnas peale aetud? Mitte uuristatud käigud nagu tsaariaegsed on. Huvitav, kuidas need tellisseinad pinnase külgsurvele vastu peavad?
Olen ise näinud neid käike, kui kunagi 10 aastat tagasi kooliga seal orjenteerumine toimus. Siis olid veel suhteliselt viisakad ja mitte väga prügised.

Postitatud: 26 Apr, 2011 15:22
Postitas harrikas83
mmm..ringrada?? Männiku tee kõrval männiku ladude ala, üle maantee jääb järv. Praegu on tõkkepuud seal ees, kuna tegemist on Kaitseväe territooriumiga. Seal jah käigud. Pm-lt võib öelda küll, et tegemist on betoonseintest kraavidega, millele on Betoonblokkidest katus peal, ja kuskil pool meetrit pinnast ka peale kasvanud ajajooksul. Kas keegi teab rääkida, kaugele need käigud kulgevad ja kus ära lõppevad?

Postitatud: 11 Mai, 2011 11:10
Postitas kristjan82
Laagri nõukaaegset komandopunkti hakati eile lammutama ... kestab see mitu kuud , niiet härrased kes tahab veel ära käia tehke ruttu !

Postitatud: 11 Mai, 2011 20:05
Postitas Lomp
Nägin ka täna seda uudist, masendus tuleb peale ausalt öeldes.

Postitatud: 12 Mai, 2011 0:11
Postitas Fabulous
Kahjuks meie nn. Valitsus ei saa aru, et sellsied vanad militaarobjektid on tänapäeval In, mida tasuks korda teha ja näidata turistidele mis omal ajal tehti. nt. seal selle suure kupli taga on kohe suur tummapommikindel uks, mis liikus siinide peal . kolme korruse kõrgune, mitu suurt peasaali, laoruumid jne.

Lääne - Euroopas on tänapäeval aga otse vastupidi - tehakse palju vanu sõjalisi objekte korda, et turistidele avada.

A nääd sa meie valitsus sellest aimu ei saa - ei oska raha teha. Ja siis kiretakse, et riigieelarve vähe ja riigieelarve vähe :S :S

Postitatud: 12 Mai, 2011 10:53
Postitas ludvig
Varjend kaevatakse jahh kõigepealt pinnase alt välja, see järel lammutatakse ja auk täidetakse. Seda kõike sellel põhjusel et sinna kohale tuleb mingi tööstuspark.