Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Sündmused, mis saavad ajalooks alles homme.
Vasta
vk1
Liige
Postitusi: 1669
Liitunud: 02 Juul, 2007 22:18
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas vk1 »

Kapten Trumm kirjutas: Lisaks eksisteeris selline laevaklass nagu "allveetõrjeristleja" - see oli tegelikkuses kopterikandja, mis kandis hulka Kamovi allveeltõrjekoptereid (Ka-26 vist). Sellised laevad olid ainult Mustal merel (2 tk).
vabandust OT pärast
Ka-25 oli see ja tema järeltulija oli Ka-27

Ka-26 on maailmas analooge mitteomav - kolbmootoritega agro/politsei/jne. kopter.
http://www.aviastar.org/helicopters_eng/ka-26.php
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23182
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas ruger »

Endisest Putini ihukaitsjast, kes oli vahepeal 70 päeva Kaliningradi kuberner, sai FSB teine mees
Yevgeniy Zinichev, ex #Putin's bodyguard, worked as #Kaliningrad region governor only for 70 days. Today appointed #FSB Deputy Director:
Pilt
https://twitter.com/AlexKokcharov/statu ... 0643421184
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kasutaja avatar
PaganHorde
Liige
Postitusi: 4374
Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
Asukoht: www
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas PaganHorde »

Lemet kirjutas:Aastal 2004 veetis ajakirjanik 30 päeva Kuznetsovil. Ja siis oli laev ju 12 aastat noorem...

https://youtu.be/-4NpQngMMro
Noorem irw, loodetavasti on vahepeal midagi uuendatud ka. Vana video on ehtne vene bardakk.
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Paar aastat tagasi pani üks kodanik üles terve galerii piltidest Kuznetsovi pardalt enne selle remontiminekut. Paraku ei märganud kohe salvestada ja galerii modereeriti kiirelt minema. Piltidel nähtu oli ikka tõsine teema...juhtmetel rippuvad elektroonikablokid, lennudeki valgustite auklikuks roostetanud ümbrus jne jmt.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Westland
Liige
Postitusi: 1003
Liitunud: 09 Dets, 2007 23:21
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Westland »

Вячеслав Мальцев. Кто такой Сергей Шойгу.
https://www.youtube.com/watch?v=fy_PG6D4gW0
Jura
Liige
Postitusi: 607
Liitunud: 20 Aug, 2015 9:46
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Jura »

Siin on midagi värskemat.

http://imgur.com/gallery/7liH8

Soovitan vaadata galerii viimaseid fotosid (Load more 7 photos) Minu arust peitub seal vihje Kuznetsovi tossamise põhjustele.

Tüübid asuvad katlas, torud nende ümber on katla veesärk. Kuna tüüpidel on pikk saag käes, siis ilmselt on torusid no vähemalt 3/4 pikkusega võrdse paksusega kihtidena, võib olla ehk pisut rohkemgi - liiga pikk saag hakkab läbi painduma.

Täiendus. Pärast pisukest mõtisklust tundub, et probleemi saaks lahendada suvalise hiina tiigersaega, mille otsa on kombineeritud vajaliku pikkusega torudest pehmemast materjalist (alumiinium vms) sakilise servaga leht. Arvestades teema olulisust, oleks see toodud millega iganes kustiganes kohale. Mahuks ehk isegi ilmselt isegi mõne laeval baseeruva lennuki kabiini...

Mu tagasihoidliku arvamusse kohaselt oli vähemalt see kateldest, kus saega sees ollakse, rivist väljas. Pakun. et veesärgi torud on masuudi põlemisjääkide sisse ära uppunud ja katla efektiivsus oli väga madal. Seepärast saadeti kutid saega peale neid puhtaks kraapima. Edasi saevad nad selle saega torude vahelise sodi välja. Kui järgi mõelda, siis ega mingit mootoriga värki ma ei kasutakski - võimalus, et mingil hetkel saetakse läbi mõni veesärgi torudest on liiga suur.

Ülejäänud katlad (ausalt, ma tõesti ei tea palju seal neid on) ilmselt suurt paremad ei ole, aga et mingitki auru turbiinide liigutamiseks kätte saada, siis köeti nagu nagu vähegi võimalik. Loomulikult pole sel juhul põlemine efektiive ja sealt ka see toss.
Lemet kirjutas:Paar aastat tagasi pani üks kodanik üles terve galerii piltidest Kuznetsovi pardalt enne selle remontiminekut. Paraku ei märganud kohe salvestada ja galerii modereeriti kiirelt minema. Piltidel nähtu oli ikka tõsine teema...juhtmetel rippuvad elektroonikablokid, lennudeki valgustite auklikuks roostetanud ümbrus jne jmt.
Viimati muutis Jura, 08 Nov, 2016 13:11, muudetud 1 kord kokku.
Avatar
Liige
Postitusi: 2286
Liitunud: 17 Veebr, 2009 21:30

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Avatar »

Jura kirjutas:Siin on midagi värskemat. http://imgur.com/gallery/7liH8
Kuidagi hõredalt on seal lennukitega...
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Esiteks on Kuznetsovi võimekus vaid 1/3 "õige"(s.o. CATOBAR) lennukikandja omast. Teiseks on pilootidega pisut kehvasti ja kolmandaks- paljukest neid lennukeidki olemas on. Toodetud on Su-33 alla kolmekümne masina ja kasutuses peaks neid olema kuskil 14-16.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kuzja on neist Nimitzitest ka hulga väiksem laev. Lennukite arv pardal sõltub lennukite tüübist (angaari maht piirab), üle 30 pole ka venelased ise claiminud.
Ilmselt arvestab see arv kunagi mereväele mõeldud Su-25K ründelennukeid, mis on suhteliselt väiksed võrreldes Su-33-ga, kuid neid venelased miskipärast enam ei kasuta.
St suhteliselt suurte Su-33-de arv on kindlasti maksimumist väiksem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Su-25UTG (s gakom) kasutatakse vaid pilootide treenimiseks, pardal on neid maksimaalselt kaks...ja üldse on neid vaid viis polgus ja veel kaks Jeiskis. Su-25K on tegelikult ekspordiks toodet masin (K-Коммерческий)
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Avatar
Liige
Postitusi: 2286
Liitunud: 17 Veebr, 2009 21:30

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Avatar »

Ma mõtlesin, et kui ametlikult 15.10 läks sõiduks Süüria poole, ja 12.10 on piltidel tekialune angaar pea tühi, siis kas peaeesmärk saab olla Süüria kontingendi tugevdamine. Kogu ilu on tekil demonstreerimiseks ja angaar tühi? Kas neid lennukeid tõesti nii vahetult enne väljasõitu lossitakse? Ehk siis kas pigem viitab trikitamisele?
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Mmm...miks peaks lennukikandjale lennukeid lossima? Järsku on lihtsam lasta neil dekile maanduda?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Avatar
Liige
Postitusi: 2286
Liitunud: 17 Veebr, 2009 21:30

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Avatar »

Võib-olla maanduvad siis. Aga millal see toimub? Sadama akvatooriumis vaevalt neid lennuharjutusi tehakse. Elik siis kas tõesti optimaalne on see, et lennukikandja võtab suuna sihtkohta ja käigult võtab peale kõik (enamuse) missioonile tulevad lennukid? Kas USA teeb nii - loogika võiks ju neil sama olla?
Väga kaugel lähtekohast see maandumine ju ebarentaabel. Kas seisva Kuznetsovi peale üldse VF lennukid saavad maanduda (ilma abistava laeva liikumiseta)? Kui tundlik see ilma suhtes on? Et kui plaanid väljasõitu ja kole põhjala udu/torm, siis jääd ankrusse ja ootad paranemist? Paned edasi, et küll lennukid järgi lendavad hiljem?
Noh, ma lihtsalt miskipärast oletasin, et 3 päeva enne väljasõitu võiks angaar olla lennuvahendeid täis. Võib-olla siis mitte.
toomasv
Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 07 Aug, 2014 17:52
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas toomasv »

Vaevalt et ma suudan nüüd kõikidele sind piinavatele küsimustele vastata, aga... Kusjal on lennukiliftid, mis tõstavad lennukeid laevalaele, 2. Nende suurus on umbes 14x16 meetrit. Seega suuremaid lennukeid ja neid, mis tiibasid ei suuda kokku panna, ei sa nad angaaris hoida. Need peavad olema kohe üleval. Ühtepigi on ta kuidagi vist avatud, muidu ei saaks Su 33 isegi sinna angaari.
Kas seisvale saavad maanduda?? Ei tea. Sõltub Kusja pidurdusmehhanismist. Ma jälle ei tea täpselt, kuidas see töötab, kui auruga, nagu ameerika omadel, siis jälle paar probleemi juures, kuna Kusjal on auruga kehvasti. Eks tal on paljud asjad kehvasti, aga see on üks tema põhilisi.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Pidurdusmehhanism on seal analoogne (lennuki sabas asuva konksuga "püütakse" maandumisel üks mitmest amortiseeritud pidurdustrossist kinni) ameeriklastega.
Tühjade tiivaalustega lennuki stardiks ja maandumiseks pole laeva liikumist tarvis - miks?
Vastav õppekompleks "Nitka", mis asus Krimmis, kopeeris 1:1 laeva tekki, mis oli rajatud tavalisele lennuväljale.
Said nad sealt rambilt lendu, saavad ka seisvalt laevalt. Millise koormaga veel saavad, ei tea.

Kui laev tuli, siis kavandati selle pardale lausa nelja sorti masinaid
Su-32 (Su-34 mereversioon) - mis saatuse irooniana arendati välja mereväe pilootidele mõeldud treeninglennukist (kõrvuti asuvad kohad hõlbustavad õppimist)
Su-33 ehk Su-27K
Su-25UTG (esialgu kavatseti seda kasutada ka lahingulennukina)
MiG-29K
Lisaks tavapärased allveetõrje ja pääste kopterid.

Su-34 näib seal kasutamiseks liiga raske ja MIG-29K projekti kirstunaelaks sai tema nadi lennuulatus ning VF relvajõudude vähene huvi MiG-29 vastu (eelistati Su-27't).
Siin üks väheseid pilte Su-32-st tekil http://www.sukhoi.org/img/content/su33/su27kub_240.jpg

Su-33 aga on juba väga piiripealne masin, nimelt ruumipuuduses tuli teha isegi stabilisaatorid kokkupandavad, mis tänapäeva merelennuväes ennakuulmatu on (analoogse suurusega F-14 stabikad kokku ei käinud). Siin foto http://su-27flanker.com/wp-content/uplo ... 02/516.jpg
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist