Postitatud: 03 Aug, 2011 10:58
Kust see parem hinna-kvaliteedi suhe välja tuleb?Lemet kirjutas: P.S. Isand davidsoniharald, ega ma väidagi, et Mi-8 mingi imemasin on, lihtsalt on sellel masinal hinna ja kvaliteedi suhe parem kui meile soetatul.
Aga põhjapanevat võrdlust kasutuses olnud Mi-8 ga ei saa ikka ju teha, sest et kust me teame, mis ja kuidas Mi-8 d enne töötasid? Ja vaevalt Augustad sellistes tingimustes ja reziimides tööd teevad.Lemet kirjutas: Eks siis kaeme perra, kuidas Agustad end aastatel 2024-2036 üleval peavad ja hooldust nõuavad.(Kui jumal nii kauaks elupäevi annab). Sest siis on nad sama vanad kui see viimane Mi-8 siia saabudes. Ja mida see ka maksma hakkab.
Üldselt tundub mulle, et päästekopteri hoolduse planeerimine on liinilennuki hoolduste planeerimisega võrreldes palju keerulisem. Liinilennukil võid palaneerida tsükklite ja lennutundide põhjal omale küllaltki täpsed plaanid ette, sest et lennugraafikud on suhteliselt täpselt kaugele ette teada. Antud helikopterite puhul, mis teevad suhteliselt plaanipääraseid (vist) patrullende ja planeerimatuid päästelende (mille ajaline kestvus on ka ette teadmata), ei tea väga pikalt ette, kuna need lennutunnid täpselt täis saavad. Ei saa ju abikutsumisele vastata, et "kuulge, meil on kopter olemas küll, aga me hoiame seda selleks puhuks kui teine on hoolduses, tead küll, et meil ei tekiks olukorda kus ajalehes jälle kirjutatakse, et meil ühtegi kopterit ei ole."
Kui on vaja, siis tuleb lennata ning kui tunnid täis saavad, siis lihtsalt sitt lugu.