Re: Nali
Postitatud: 27 Okt, 2011 15:11
Optimist õpib inglise keelt
Pessimist õpib hiina keelt
Realist õpib tundma kalašnikovi automaati...
Pessimist õpib hiina keelt
Realist õpib tundma kalašnikovi automaati...
http://www.postimees.ee/609922/psuhhote ... orvakatse/Feeliks_Jalgraud kirjutas:Eile oli miskis krimiuudises juttu palgamõrvast: -mõrvarelvaks oli saatejuhi väitel KASUTATUD granaat
Küsimus: kas üles tuleb tõsta terve esiots, või piisab ühe ratta ülestõstmisest ning diferentsiaal hoiab ära teise ratta ringikäima hakkamisest juhtuda võivad äpardused? Lihtsalt tundub üsna hea mõte juhuks, kui oled kuskil karupe*ses ihuüksi, täkku ei saa kuskilt ning lükkamas pole kedagi.EOD kirjutas:Ei ole midagi uut siin maailmas, kõik on hästi unustatud vana.
Pärast II MS oli Leningradis palju Saksamaalt röövitud autosid DKW, milliseid kasutati taksona. Kuna aga akude saadavusega oli probleeme ja Dynastart viletsa akuga mootorit ringi ei vedanud, tõstsid juhid samamoodi tungrauaga auto esiosa üles ja ratast pöörates käivitasid mootori.
Kuna aga akude puuduses ei saanud ju süüdi olla Nõukogude võim, kirusid juhid Saksa autotootjaid. Firma DKW dešifreeriti - "Durak, Kto Võdumal" ehk "loll, kes sellise auto välja mõtles".
Vana MAZ tüüpi veokat rattavõtme ja torujupi abil käivitatud küll- kui vähegi korras mootor, piisab esimesest matsust...Basilio kirjutas:Kui terve esiotsa üles tõstad, hakkab teine ratas vastassuunas pöörlema. Väntvõll seisab paigal nagu nael. Proovi!
Kas aga igat autot ja igaüks niiviisi käima saab - no vaevalt küll! Videos olev auto pidi olema väga hea käivitusega ja suht hõreda mootoriga. Juhul kui ei olnud tegemist tillikaga ja teine kutt autos kägaras olles starteriga ei aidanud. Uks oli ju kinni...
Kood: Vali kõik
Kord oli Salman üksi võõras kohas ning auto suri välja. Aku oli loomulikult tühi ning abi ei kusagilt. Ka mobiililevi polnud. Salman keetis teed, tegi paar suitsu ja hakkas tegutsema. Kõigepealt blokeeris suurte kividega esirattad. Siis väntas tungrauaga ühe tagaratta üles. Õnneks oli tal pikk köiejupp - selle keris ta ümber tagaratta. Pani sisse süüte ja kolmanda käigu. Ning tõmbas siis köiest.
Ja mootor läks käima. Nüüd pakub ta seda etendust raha eest. Aga ta ei mõista, mida seal vaadata on. Tema meelest ei midagi enamat süütevõtmest keeramisest. Aga selle nägemise eest keegi raha ei paku. Saa siis neist hulludest turistidest aru.Mitte tervet esiotsa, vaid ainult ühe vedava ratta kergitad maast lahti. Sellest on juba vanas heas amatöörautojuhi käsiraamatus juttu. Aga olgem ausad, praktikas pole see sugugi nii lihtne, just paar päeva tagasi autoaku pealt läpakat laadides õnnestus mul aku piisavalt tühjaks lasta, et starter enam vedada ei jõudnud. Ja noh, kuna va kavalad jaapanlased Subaru tehases juba vähemasti 1989. aastaks olid aru saanud, kuivõrd palju väärtuslikku rauda hoiab kokku, kui autodele käivitusväntasid mitte valmistada (rääkimata säästetud elektrist, mis muidu kuluks kusagile auto esiosa plekkidesse vändaaukude stantsimiseks), siis otsustasin katsetada. Teoorias, jah, asi toimiks, aga reaalselt tuleb päris kõvasti punnitada, et jõuaks mootori üle survetakti keerata. Ja seda viienda käiguga. Aga mootori käivitamine eeldaks kiiremat ja äkilisemat liigutust. Ja pole ju rattal sellist head kohta ka, kust saaks korralikult ja jõuliselt kinni haarata. Võibolla oleks tõesti mõte veljeauku mingi pulk kinnitada, millest oleks hea kohe jõuga alt üles tõmmata. Ei viitsinud ma seal midagi pikalt aretama hakata, sest varsti parkis minu kõrvale üks ländkruiseriga tädi, kes lahkesti käivitusjuhtmetega appi tuli. Kompressioonsüütega mootorit üle survetakti vedada on veel kordades raskem. Aga samas, kui üks silinder juba ära paugatab, peaks käima minema kah. Ainult et mingi pika kangiga jännates peab ettevaatlik olema, et mootori käivitudes sellega ise vastu lõugu ei saa.Basilio kirjutas:Kui terve esiotsa üles tõstad, hakkab teine ratas vastassuunas pöörlema. Väntvõll seisab paigal nagu nael. Proovi!
Kas aga igat autot ja igaüks niiviisi käima saab - no vaevalt küll! Videos olev auto pidi olema väga hea käivitusega ja suht hõreda mootoriga. Juhul kui ei olnud tegemist tillikaga ja teine kutt autos kägaras olles starteriga ei aidanud. Uks oli ju kinni...
Seda küll. Kahesilindrilised, kahetaktilised. Reichsklasse oli 600 ccm, Reichsklasse Special ja Meisterklasse 700 ccm. Oli neid ka teiste nimedega, vastavalt keretüübile.Manurhin kirjutas: P.S. Kas need jutuks olnud DKW-d äkki kõigest kahesilindrilised polnud?