238. leht 251-st
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 11:08
Postitas Some
Süüdi olevat töövõtja:
Tallinna abilinnapea Kristjan Järvan ütles Delfile, et töövõtja oli joonestanud sõiduradade „jõnksu“ ettenähtust teravamaks. „Täna joonestus eemaldatakse ja töövõtja joonib lõigu uuesti üle esimesel võimalusel,“ kinnitas ta.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 12:35
Postitas Some
5 tundi tagasi postitas Liiklusjärelvalve info, et Paldiski mnt-l on liikluskorralduse muudatus. Väga ilusad droonikaadrid:
https://www.facebook.com/share/v/1EYPQeaCXU/
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 13:13
Postitas Kapten Trumm
AMvA kirjutas: ↑10 Juun, 2025 9:07
Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Juun, 2025 8:42
Tegin selles kohas lapsega eile õhta õppesõitu, no ise ka asjast aru ei saanud - eelkõige kas kõige parempoolsem rada on bussirada või mitte.
Kas mingit liikluskorralduse muudatuse hoiatussilti ei olnud?
Ma mürki ei hakkaks võtma, aga minuarust ei olnud. Tulime Õismäe poolt mööda Paldiski maanteed ja peale väikest pööret Mustamäe tee-Paldiski mnt ristis jätkasime sõitu Balti jaama poole.
Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 13:26
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Juun, 2025 13:13
Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
See on siis Keila poolt tulles või?
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 13:27
Postitas Some
Bussirajale võib pöörde sooritamiseks ju ikka minna? Aga ma ise sõitsin nii eile kui täna seal ja mingeid märke ei märganud. Et mul oli vaja Sõle tänavale keerata siis õnneks parempoolsetele radadele asja polnud.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 13:49
Postitas Kapten Trumm
Bussirajale võib selleks minna, et peatuda, parkida või pöörata, kui selle Õismäe bussiraja sa läbi sõidad, pole neist ükski. Parempööre näeb välja sedasi, et kui kõige parempoolne rada on bussirada, siis pöördeks võid sinna reastuda ja sealt pöörata.
Õismäel on "liikluskorraldajad" jätnud liiklejatele tiksuva miini, seal oleks väga produktiivne trahviraha koguda.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 13:49
Postitas Kapten Trumm
AMvA kirjutas: ↑10 Juun, 2025 13:26
Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Juun, 2025 13:13
Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
See on siis Keila poolt tulles või?
just
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 13:50
Postitas manjabes
Jutt on vist
sellest kohast. MaXXXima poolt tulles pole justkui tõesti mingit indikatsiooni, peale sõiduradu eraldava katkendjoone, mis õrnalt suunab keskmisse ritta. Üleüldisemalt, see Tallinna liikluskorralduse epideemia, kus sa pead
teadma, mis rajal, kuhu ja kuidas sõita (selle asemel, et seda liikluskorraldusvahenditelt tuvastada) on paraku kaunis pikaaegne.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 14:11
Postitas Some
Aaa, ma algul ei saanud aru millest KT räägib. Sellel ringil jäävad võõrad orienteerumisel tõesti hätta, isegi kui seadused selged. Ise sõidan vajadusel ka vahel bussirajal. Täiesti legaalselt.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 14:16
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Juun, 2025 13:49
AMvA kirjutas: ↑10 Juun, 2025 13:26
Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Juun, 2025 13:13
Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (
kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
See on siis Keila poolt tulles või?
just
Seal on ju täitsa märk olemas, et on ühissõidukite rada, mitte ainult ära kulunud rajamärgistus.
Ja parempööre tulebki sellelt ühissõidukite rajalt teha. Kõik ju täiesti selgelt tähistatud.
https://www.google.com/maps/@59.4217424 ... FQAw%3D%3D
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 15:22
Postitas Fucs
Vaatasin huvi pärast (teades, kuidas poliitikutel meeldib ka erialaspetse kangutada võimuvahetuste käigus), kui palju muudatusi viis uus kilulinna linnavõim sisse Tallinna Transpordiameti spetsialistide osas.
Vaatasin 2023 detsembri ja praeguseid andmeid.
Juhtkond on 100% vahetunud.
Liiklusosakonnas on ametikohti kõvasti kokku tõmmatud ja praegustest 10-nest spetsialistist on vanad viis ehk pooled.
Neist kakas seadmete- ja foorispetsialistid (fooride programmeerija), kelle kangutamine või väljavahetamine poleks ilmselt lihtne, sest on "liiga spetsialistid" lihtsalt
Linnaosade liikluse "pea"- ja "juhtiv"- spetsialistidest on kaotatud kolm, endise viie asemel on alles kaks, kes siis ilmselt peavad tegema nüüd kogu töö ära.
Eks see kõik (muudatused) kajastub ilmselt ka linnaliikluses.
.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 18:35
Postitas maksipoiss
manjabes kirjutas: ↑10 Juun, 2025 13:50
. Üleüldisemalt, see Tallinna liikluskorralduse epideemia, kus sa pead [
Tallinnas liigeldes (tegelikult ka Tartus) tuleb ahastus peale, mõeldes kui lihtne oli omal ajal Helsingis seda teha.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 18:51
Postitas Lemet
...kui lihtne oli omal ajal Helsingis seda teha.
Ja-jah...omal ajal kolmkümmend aastat ja kakskümmend kilo tagasi.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 18:52
Postitas davidsoniharald
Lemet kirjutas: ↑10 Juun, 2025 18:51
...kui lihtne oli omal ajal Helsingis seda teha.
Ja-jah...omal ajal kolmkümmend aastat ja kakskümmend kilo tagasi.
Nägemine oli siis ka veel ideaalne!

Re: Nutt ja hala
Postitatud: 10 Juun, 2025 21:31
Postitas vanahalb
Kui värvi üle jäi oleks võinud igale rajale sinna terava jõnksu koha peale ühe suunava noole vedada ja suveajal käraks küll. Kui talv tuleb ja märgistust enam näha pole põrutatakse nagunii otse.