248. leht 693-st
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 01 Veebr, 2014 13:47
Postitas CARLOS
Maks.15 tm ,aga URAL on super läbivusega MRAP sinna vastu ei saa.
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 01 Veebr, 2014 14:01
Postitas Lemet
Neil on tõesti topeltrattad, selle kohapealt panin mööda. Aga sillad on neil jällegi ratta keskosa kõrgusel, seega ei ole nad kõrgemad, kui suvaline DAF või 1017.
Niruks veel...

Uralil on samuti sild ratta keskosa kõrgusel, kummimustergi pole teab mis eriline ja nägid, mida olematu läbivusega teel see masin teha võtab...Carlosel on muidugi õigus, Urali läbivus on klass omaette. Aga konstrui on põhimõttes analoogne MRAPiga.
Muideks, Urali baasil on samuti olemas MRAP.
Hinnaks 350 000 paha rohelist rubla, kaal veidi üle 14 tonni ja mahutab 6x6 valemis üle 18 inimese. Maastikuvõime...mulle isiklikult tundub, et ma eelistaks seda iga kell Pasile.
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 01 Veebr, 2014 14:40
Postitas rbl
Tagumiste topeltratastega MRAP on arvatavasti läbivuselt maastikul sama hale kui see Kaitseliidu Mercedes-Benz 1017A logistikaveok. Lisaks veel palju ebastabiilsem.
http://youtu.be/LgQB6nbaQqA
- transport Eestisse on keeruline, kauge, riskantne ja kallis
- remont on keeruline ja kallis
- varuosad kallid, kaugel ja raske leida
- maastikuvõimekus pea olematu
- suur, raske, kohmakas, ebastabiilne
- pinnaskattega teed lõhub ära, õppustel jääb tihti kinni ja läheb ümber
Nagu juba varem öeldud armeele ja maastikule see masin ei sobi!
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 01 Veebr, 2014 21:29
Postitas isakene
allatah kirjutas: Unimogil on ikkagi sild kõrgemal ja ülekanne on vist ratta sisse topitud.
Portaalsild on sellise silla nimi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Portal_axle
Portaalsillad on muideks ka vene UAZ 469 maasturi militaarversioonil.
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 12:00
Postitas Lemet
Kuueteljelise MRAPi läbimisvõime kohta väike video...polegi nii hull. Alguses on sile maa, video keskel aga näikse, et poris suudab peris kenast edasi minna.
http://vimeo.com/26569150
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 12:04
Postitas Kapten Trumm
remont on keeruline ja kallis
- varuosad kallid, kaugel ja raske leida
Võibolla on kasulik teada, et meil kasutatav Pasi sõidabki täna ringi analoogsete USA juppidega, mis MRAPi puhul on "kallid, kauged ja raske leida".
Pasi tootjafirma SISU kasutab täna Cumminsi diisleid (Cummins on üks peamisi laeva- ja tööstusdiislite tootja, mida ka siin kasutatakse).
Tõsi Pasil endal on Valmeti diiselmootor (selle ajalugu ei tea). Pasi käigukast on USA militaarmasinatelt tuntud Allisoni toodang ja sillad on kas Dana omad (samuti USAst) või selle litsensiga tehtud Soomes. Muideks, meil enim kasutatav muruniidukimootorite valmista Briggs & Statton on kah nagu ameerika tehnika, viimanegi kruvi tollimõõdus.
Ehk see varuosade jutt on täitsa lambist võetud.
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 12:10
Postitas Lemet
Veel üks vaatamine- Uraliga ilmselt siiski jah võrrelda ei anna...huvitav, mida Pasi sellises kohas teha võtaks? BTRil sõltuks sellises kohas juba väga palju juhist. Ja BTR peaks Pasist vist parema läbivusega olema
http://www.youtube.com/watch?v=95_McskRwrc
Samas- sihukeses mülkas jääb ilmselt suvaline APC köiest sõltuvaks...
http://www.youtube.com/watch?v=oqy5OQJrFUc
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 12:59
Postitas kaur3
Lingi all olevas videos väidetakse, et tolle Urali tellisid siseväed ...
http://bmpd.livejournal.com/730485.htm
Peaks vist kokkuleppima siin teemas, et MRAP on suurepärane COINi sõiduk ja konventsionaalse sõja jaoks on ta mittesobiv. Milleks me siin Eestis peaks valmistuma? Mis sõiduk kataks erinevate stsenaariumite vajadused?
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 13:08
Postitas Lemet
kaur3 kirjutas:Lingi all olevas videos väidetakse, et tolle Urali tellisid siseväed ...
http://bmpd.livejournal.com/730485.htm
Peaks vist kokkuleppima siin teemas, et MRAP on suurepärane COINi sõiduk ja konventsionaalse sõja jaoks on ta mittesobiv. Milleks me siin Eestis peaks valmistuma? Mis sõiduk kataks erinevate stsenaariumite vajadused?
The page was not found!
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 13:23
Postitas pakzmagu
Lemet kirjutas:The page was not found!
Töötav link:
http://bmpd.livejournal.com/730485.html
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 13:27
Postitas Lemet
Tänud.
Kaur3 kirjutas: ja konventsionaalse sõja jaoks on ta mittesobiv.
В результате создана машина, по сравнению с которой все имеющиеся в настоящее время в российской армии бронетранспортеры и БМП кажутся просто плохо защищенными "жестянками".

Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 13:55
Postitas kaur3
Nüüd peaks korraldama võistluse Uralvagonzavodi ja Urali tehase PR-tiimide vahel, et kes suudab paremini lehelugeja ja televaataja ära petta. Kui ma õigesti mäletan, siis Šamanov on vist esimese poolt. Kurb on kogu asja juures see, et mõlemad tehased on linnades pea ainsaks tööandjaks ning nende saatus sõltub palju riigitellimusest.
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 14:02
Postitas Lemet
Kauri toodud viite aluste kommentaaride lugemisel tuleb välja, et konkreetselt see Ural on siiski mõeldud puhtalt armee vajadusteks, sisevägede kasutusse minevad masinad(samuti Urali baasil- Бронированный грузозовик "Урал-ВВ") on natu teine teema...
Nagu ka "Föderaal-M"
http://bmpd.livejournal.com/695756.html
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 14:09
Postitas kaur3
Re: Uued relvasüsteemid EKV-le
Postitatud: 02 Veebr, 2014 14:21
Postitas rbl
Lemet kirjutas:Kuueteljelise MRAPi läbimisvõime kohta väike video...polegi nii hull. Alguses on sile maa, video keskel aga näikse, et poris suudab peris kenast edasi minna.
http://vimeo.com/26569150
Antud MRAP -i rehvide muster on kohandatud maastikusõiduks. Et analoogset läbivust saavutada tuleb omakorda kõik MRAP-i rehvid välja vahetada. Üks Pasi relv maksis seal mäletamist mööda vist ligemale 200 000 krooni, seega 6 X 200 000 = 1.2 mln. e. ligemale 76 000 eurot ainuüksi ühe masina rehvide eest. Selle raha eest saab juba Saksamaalt vähemalt 5 kasutatud MB UNIMOG-i.