27. leht 113-st
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 9:10
Postitas Kapten Trumm
mongol kirjutas: ↑10 Juul, 2023 20:29
Ma olen jätkuvalt seda meelt, et Trumm ja temataolised võiks oma juhiloa ise pooleks lõigata. Ise koos teiste liiklejatega sõita ei oska, taha ega suuda, aga reguleerima on kõvad mehed.
Mul, autopedena, pole näiteks jalgratast, küll aga tsikkel, teenistuses sõidan C ja edasi kategooriate asjadega väga hea meelega. Silmaring vist selle tõttu suurem ka, et olenemata sõidukist jälestan taolis debiile, kes liikluses oma reguleerimise teevad väljamõeldud oskuste pealt.
Ma tegelt ei suuda väga traagikat näha selles, et aeg-ajalt mõni oma oskusi kõvasti üle hindav kaherattalisega sõitnud elundidoonor kuskilt reka alt kokku pühitakse, looduslik valik küllap. Mis puudutab neid reaalseid oskusi, siis minu silmis KV korraldatavate C-kati kursuste load jälle suurt ei maksa (õigemini maksavad samapalju kui muudki pool-load, mida sümboolse 40 sõidutunniga saadakse ja mille omanikud end kõvadest juhtideks peavad).
Aga noh, tänan muretsemast, ligi mill läbisõitu mõne pisema avariiga, mis see ikka muud ole kui väljamõeldud oskused/teadmised.

Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 9:32
Postitas Kilo Tango
Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 9:10
...
Ma tegelt ei suuda väga traagikat näha selles, et aeg-ajalt mõni oma oskusi kõvasti üle hindav kaherattalisega sõitnud elundidoonor kuskilt reka alt kokku pühitakse, looduslik valik küllap. ...
Trumm, kogu lugupidamise juures, siin sa läksid selgelt ja pika puuga üle piiri. Mina oskan selles traagikat näha küll. Samamoodi, kui ka selles, et sina seda ei oska. Päris piinlik avaldus sinu poolt tegelikult. No ikka väga piinlik kohe.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 9:34
Postitas Kilo Tango
Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 9:06
...
Ei ole vaja niisama möliseda, jutt oli nende blokeerimisest, kes trügivad mööda selleks keelatud viisil.
...
Ei ole vaja blokeerida. Autol on selleks olemas vastav aparaat, mida Lõuna-Euroopas usinalt kasutatakse. Meil miskipärast eelistatakse blokeerimist signaali kasutamisele. Üsna nõme ausalt-öelda.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 9:48
Postitas Kapten Trumm
Kilo Tango kirjutas: ↑11 Juul, 2023 9:32
Trumm, kogu lugupidamise juures, siin sa läksid selgelt ja pika puuga üle piiri. Mina oskan selles traagikat näha küll. Samamoodi, kui ka selles, et sina seda ei oska. Päris piinlik avaldus sinu poolt tegelikult. No ikka väga piinlik kohe.
Mina ei suuda, sorry. Kuskiltmaalt peab see kaherattaliste ülbamine kohtama ka mingit piiri. Kui seda piiri ei suuda panna politsei või ühiskond, siis füüsikaseadused on kaunis paindumatud. Ja neid linnaliikluses 120 kmh sõitvad mootorrattureid pühitakse teelt kokku (või lapib neid EMO kokku) üsna regulaarselt, mis näitab, et asjad sealkandis korras pole.
Seejuures võib täheldada veel sellist seaduspärasust, et need popsuvate Harleydega kruisivad tegelased enamasti suudavad sõita viisakuse ja liiklusreeglite piires. Probleemsed on noored tahmad, eks on äsja saanud load ja kellele issi on ostnud vägeva superbike/krossiratta, millega on vaja siis liikluses esineda.
Ei ole vaja blokeerida. Autol on selleks olemas vastav aparaat, mida Lõuna-Euroopas usinalt kasutatakse. Meil miskipärast eelistatakse blokeerimist signaali kasutamisele. Üsna nõme ausalt-öelda.
Kas sa tõesti arvad, et signaali andmise peale sinust paremalt mööda lipsanud kaherattaline peatub ja kerib kõrvad lontis, vabandades tagasi ja teeb manöövri uuesti LS kohaselt? Arvan, et selle juht näitab sulle seepeale oma keskmist sõrme, hea kui sa jalaga vastu poritiiba ei saa.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 9:53
Postitas taara
Kui trumm räägib sõidu ajal autode vahelt hooga läbi sõitvatest tsiklitest, siis olen nõus, et see on näotu ja ohtlik. Samas nende blokkimine on veel ohtlikum. Muidu selliseid olen väga harva näinud.
Miskipärast pakun, et ta räägib nendest, kes valgusfoori taga olles vaikselt mööda sõidavad. Vot siin ma küll ei saa aru "keelatud viisil" mööda sõitjate nussimisest. Sõidavad vaikselt mööda esimeseks ja rohelise süttides on nad juba üle ristmiku, samal ajal kui trumm oma lodevat jalga gaasile laotab. Häirivad? Segavad? Miks? Kas seepärast, et ise ei mahu tsikli selga ja pead rivis passima. Kõlab pigem kade meel. Küll oleks tore kui 10 tsiklit üksteise sabas valgusfoori taga passivad. Küll siis alles kiruks, no on värdjad, sõitku üksteise kõrval.
Muidugi kõva mees rääkima, et teised teevad keelatud asju, aga ise teed ju täpselt sama. Ületad kiirust, sõidad koguaeg +10, möödasõit gaas põhjas. Mis kuradi mees sa oled teistele nii räigelt moraali lugema? Kui Sul sellised kompleksid on, siis mine Paldiski mnt arsti juurde ja proovi abi saada. Ela ise ja lase teistel ka elada.
PS! Proovi oma tütar peale ajateenistust SKAsse õppima suunata. Äkki talle meeldib ja saad ka targemaks, milline süsteem SKAs on.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 10:08
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 9:06
taara kirjutas: ↑10 Juul, 2023 15:43
Oi kui raske mõne inimese elu on. Ise räägib, et tegeleb rohkem liikluses ohutuse ja sujuvuse tagamisega kui kohtus protsessimisega, aga samas blokib igatepidi mööda sõitvaid tsikleid. Kuhu see sujuvus ja ohutus nüüd jäid?
Ei ole vaja niisama möliseda, jutt oli nende blokeerimisest, kes trügivad mööda selleks keelatud viisil.
Ja kuna enamik sellise trügimise tegijaid ise ei saagi aru selle ohtlikkusest (mida võiks ka andeks anda, sest ettevalmistus on NÕRK), siis on see targema mure sättida olukord teel sedasi, et elundidoonori jaoks ohtlikku olukorda ei saagi tekkida. See ei pruugi alati doonorile meeldida, võivad kippuda sõimama ja rusikatega vehkima, aga noh, ohutus nõuab oma
Eks tundub, et Trumm esindab meil siisn seda kõige mölaklikumat autojuhi tüüpi, kellega ei tahaks liikluses kokku sattuda ei auto, mootorratta või jalgratta seljas. Kui jalakäijana temaga kokku sattudes ellu jääd on hästi läinud.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 10:15
Postitas davidsoniharald
Premiumklassi autoomanikust isehakanud ment.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 10:27
Postitas TTA
Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 9:10
mongol kirjutas: ↑10 Juul, 2023 20:29
Ma olen jätkuvalt seda meelt, et Trumm ja temataolised võiks oma juhiloa ise pooleks lõigata. Ise koos teiste liiklejatega sõita ei oska, taha ega suuda, aga reguleerima on kõvad mehed.
Mul, autopedena, pole näiteks jalgratast, küll aga tsikkel, teenistuses sõidan C ja edasi kategooriate asjadega väga hea meelega. Silmaring vist selle tõttu suurem ka, et olenemata sõidukist jälestan taolis debiile, kes liikluses oma reguleerimise teevad väljamõeldud oskuste pealt.
Ma tegelt ei suuda väga traagikat näha selles, et aeg-ajalt mõni oma oskusi kõvasti üle hindav kaherattalisega sõitnud elundidoonor kuskilt reka alt kokku pühitakse, looduslik valik küllap. Mis puudutab neid reaalseid oskusi, siis minu silmis KV korraldatavate C-kati kursuste load jälle suurt ei maksa (õigemini maksavad samapalju kui muudki pool-load, mida sümboolse 40 sõidutunniga saadakse ja mille omanikud end kõvadest juhtideks peavad).
Aga noh, tänan muretsemast, ligi mill läbisõitu mõne pisema avariiga, mis see ikka muud ole kui väljamõeldud oskused/teadmised.
Oioioioi Trummikene. Kui sa just igapäevast leiba siin C-kategooria autojuhina ei teeni kõigi oma muuda ametitega koos, siis ma kahtlustan, et akf mongolil on sinust tunduvalt suurem läbisõit vastava kategooria sõidukite roolis.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 10:51
Postitas Kapten Trumm
Ma tean üsna hästi, kes akf mongol on ja millega igapäevaselt leiba teenib ning millega sõidab.
Küsimus polnud, kummal on pikem, vaid see, kas minu autojuhipraktika on piisav, et midagi arvata.
Vastus on, et jah, on küll.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 10:54
Postitas Kapten Trumm
AMvA kirjutas: ↑11 Juul, 2023 10:08
Eks tundub, et Trumm esindab meil siisn seda kõige mölaklikumat autojuhi tüüpi, kellega ei tahaks liikluses kokku sattuda ei auto, mootorratta või jalgratta seljas. Kui jalakäijana temaga kokku sattudes ellu jääd on hästi läinud.
Kui parafraseerida vanasõna õhku visatud kaikast ja kiunuvast koerast, siis tundub jällegi, et ksf AmVA on näide nendest mölakatest mootorratturitest, kes igal sammul liiklusreegleid eiravad ja iseennast/teisi ohtu seavad.
Minul on probleem vaid mölakatega. Normaalsete juhtidega ükskõik mille seljas probleeme pole!
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 10:57
Postitas mongol
TTA kirjutas: ↑11 Juul, 2023 10:27
Oioioioi Trummikene. Kui sa just igapäevast leiba siin C-kategooria autojuhina ei teeni kõigi oma muuda ametitega koos, siis ma kahtlustan, et akf mongolil on sinust tunduvalt suurem läbisõit vastava kategooria sõidukite roolis.
Irw.
A, C, CE ja D kategooriaga kindlasti, võin isegi mingi kreeka pähkli peale kihla vedada. BTR läheb ka C alla, siis eraldi soomuki kilometraažiga kõvatada ei saa
Aga teiste takistamine liikluses, sest et sisemuses "ment" tuksatab, on peksu väärt. Sellistel ettekeerajatel on esitiibasid ja peegleid ikka katki läinud, viimasel ajal olen vähem kuulnud sellistest juhtumitest õnneks. Järeldus (ka enda liikluses nähtu põhjal) - retakaid on tunduvalt vähemaks jäänud, päriselt ka. Allesjäänud on aga seevastu aga aktiivsemad teiste nu**ijad. Võimalik, et ma oma keskimisest pisema autoga või veidi käredama tsikliga tõmban kadedaid ligi lihtsalt.
Paar nädalat tagasi Eesti-Läti-Leedu-Poola-Ukraina-Poola-Leedu-Läti-Eesti otsaga oli esimene tõsisem värdliikleja, ülla-ülla, tagasiteel Eestisse jõudes.. Täitsa ilusti illustreerib, kuidas mujal suudetakse arvestada ja kohe "mitte tagasi teha, sest mulle see ei meeldinud", aga Eestis on kohe keegi isehakanud elund juba piiril ootamas.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 11:02
Postitas Kriku
mongol kirjutas: ↑11 Juul, 2023 10:57Aga teiste takistamine liikluses, sest et sisemuses "ment" tuksatab, on peksu väärt.
Põhimõtteliselt nõus, aga kas praegu on jutt ikka veel parempöörde võimalust oodates kellegi endast paremale enda ja sõidutee ääre vahele lubamisest? Kui jah, siis mina isiklikult ka ei näe põhjust, miks seda peaks võimaldama. Ilmselgelt on ju autojuhil selles olukorras eesõigus. Miks kaherattaline ei võiks oodata esimese auto kõrval, mis pole märku andnud parempöördeks?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 11:08
Postitas taara
Reeglina need ette trügijad ei jää kõrvale, vaid sõidavad ette ja ei sega kedagi. Pole veel kunagi ühtegi tsiklit näinud, kes jäävad äärekivi ja auto vahele seisma. Jalgratturid teevad seda küll.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 11:09
Postitas Kapten Trumm
mongol kirjutas: ↑11 Juul, 2023 10:57
Aga teiste takistamine liikluses, sest et sisemuses "ment" tuksatab, on peksu väärt. Sellistel ettekeerajatel on esitiibasid ja peegleid ikka katki läinud, viimasel ajal olen vähem kuulnud sellistest juhtumitest õnneks. Järeldus (ka enda liikluses nähtu põhjal) - retakaid on tunduvalt vähemaks jäänud, päriselt ka. Allesjäänud on aga seevastu aga aktiivsemad teiste nu**ijad. Võimalik, et ma oma keskimisest pisema autoga või veidi käredama tsikliga tõmban kadedaid ligi lihtsalt.
Olen sellise kõva mehega ka korra elus kohtunud, kui ma ei lasknud mingil krossirattaga idikal sõita mööda teepeenra kaudu. Järgmise foori taga tuli kõvamehejutt, kuidas hambad sisse taotakse. Tulin siis autost välja ja kõval mehel hakkas seepeale kole kiire lahkumisega
Nagu ma eespool ütlesin, mölakatest elundidoonorite saatus väga ei kõiguta, küll ükskord nad hindavad kuskil oma võimeid üle ja loodus võtab oma.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 11:10
Postitas mongol
Kaherattaline, mootoriga variant, ei trügi 99,9% paremale, ridade vahel kulgejad on pigem 1. ja 2. rea vahel oma momenti ootamas foori all. Kes trügib, on ise elund ja las saab ise hakkama (see ei võrdu "surun ta autoga kummuli" soovitusega).
Kaherattaline, kondimootoriga variant, on raskem juhus - väga paljud ei teagi autode liiklusest miskit või arvavad, et nõrgemana on neil kõik okei ja liiklusseadus neile ei kehti. Nende puhul võib alati avada akna ja huvi tunda, kas ta on kursis oma tegevuse ohtlikkusega või lihtsalt olla targem ja järgi anda, miks mitte ka signaali kasutamisega (mis on asulas täitsa okei, sest tekib ju liiklusohtlik olukord ja mitte autojuhi tõttu).