Lennuõnnetused
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Pommikandja ei pruukinud teada pommist, vaid vedas näiteks omast arust purgiga mingeid datleid koju. Näiteks.
Mõtlen konspiratsiooniteooria üle ja spekuleerin jällegist. Mõttemänguna.
Et kui ma oleksin üks verine tšekist ja .....
1) mul oleks vaja kedagi süüdi lavastada
2) vältides kortermajade õhkulaskmise paralleeli
3) vältides tunnistajaid
4) saada samaaegselt ajend jõu kasutamiseks
5) saada kaastunnet läänelt, muutes ennast samasuguseks ohvriks (Pealegi VF-is kahtlustati päris kõrgel tasemel, et Malaisia boeng oli meelega tehtud. Kahtlustati oma väärtushinnangute kohaselt.)
6) kasutades massiliseks tapmiseks võimalikult kiiret ja kindlat moodust
.... et siis, kuidas ma seda teeksin. Hmm...
Mõtlen konspiratsiooniteooria üle ja spekuleerin jällegist. Mõttemänguna.
Et kui ma oleksin üks verine tšekist ja .....
1) mul oleks vaja kedagi süüdi lavastada
2) vältides kortermajade õhkulaskmise paralleeli
3) vältides tunnistajaid
4) saada samaaegselt ajend jõu kasutamiseks
5) saada kaastunnet läänelt, muutes ennast samasuguseks ohvriks (Pealegi VF-is kahtlustati päris kõrgel tasemel, et Malaisia boeng oli meelega tehtud. Kahtlustati oma väärtushinnangute kohaselt.)
6) kasutades massiliseks tapmiseks võimalikult kiiret ja kindlat moodust
.... et siis, kuidas ma seda teeksin. Hmm...
Ülbeks minekuga hakkavad vead tulema.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Silma on torganud selle teooria "meedialõtvus". Ometi on ju see Putini kavatsuste jaoks parim - lihtne, julm ja tõhhus meetod.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Jep, nii on. Esimene allikas, kust teadet lugesin, oli ekvivalendi ära jätnud ja väitis kasutatud lõhkeaineks TNT.Lemet kirjutas: Tegelikult väitsid vene asjaomased orfanid siiski, et tegu oli "...lõhkeainehulgaga trotüüliekvivalendis KUNI poolteist kilo...". Miska muu lõhkeainekogus võib olla hoopis teine.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Minu jaoks kõike need ülikavalad mõttemängud false flag operatsioonidest pole usutavad sel lihtsal põhjusel, et vahelejäämise võimalus on ülisuur. Looodetav kasu aga minimaalne kui üldse.
Eriteenistused võivad hakkama saada mistahes sigadustega, kuid nad on ratsionaalsed ja ettekalkuleerivad.Risk-reward peab olema tohutult teise suhtes kaldu olema, et risk end ära tasuks
Vaatame, mida on siis Metrojeti katastroofi Venemaale andnud. Esiteks, Kremlile parajalt alandav tõdemus, et suure hurraaga alanud Süüria operatsioonile tuligi vastulöök nagu paljud ka Läänes ennustasid.Seda ennustati küll terrroristide aktiivsuse suurenemisega Venemaal endas, Kaukaasias näiteks, kuid olgu peale .Ei kujunenud see Süüria lõbusaks jalutuskäiguks.Parajalt mõru pill alla neelata.
Oli vaja intensiivistada operatsiooni , pingutada veel muskleid, näidata kaugpommitajate sooritust ? Kuid seda saanuks teha ka niisama, ilma mingi ettekäändeta.Nagu Kaspiast rakette lasti, lihtsalt ,et näidata mis neil on.
Kaastunde kerjamine, enda pressimine taas ühise lääneriikide laua taha ? Jah, mingil määral seda saadi, kuid kaastunne on odav kaup ja haihtub kiiresti .
See, mida saadi, on nii vähe, et eriteenistused poleks kunagi niisuguse riski peale läinud.Venelased pole lollid ja teavad, et ka lääneriikidel on luure ning mitte kehvem kui nende endi oma.Niisugused asjad uuritakse välja, miski ei jää saladuseks.
Pommitada omaenda lennukit (+ veel takkaotsa Pariisi nagu mõned näikse arvavat ) oleks olnud lausa enesetapjalik käik.
Mulle tundub see samalaadi mõttemängudena nagu ameeriklaste Kuu lendude - lavastus, 9/ 11 kui inside job jne .Tagantjärgi annab mistahes eredaid fantaasiad konstrueerida, kuid reaalsus on ikka hall ja argine nagu Eesti sügis.
Eriteenistused võivad hakkama saada mistahes sigadustega, kuid nad on ratsionaalsed ja ettekalkuleerivad.Risk-reward peab olema tohutult teise suhtes kaldu olema, et risk end ära tasuks
Vaatame, mida on siis Metrojeti katastroofi Venemaale andnud. Esiteks, Kremlile parajalt alandav tõdemus, et suure hurraaga alanud Süüria operatsioonile tuligi vastulöök nagu paljud ka Läänes ennustasid.Seda ennustati küll terrroristide aktiivsuse suurenemisega Venemaal endas, Kaukaasias näiteks, kuid olgu peale .Ei kujunenud see Süüria lõbusaks jalutuskäiguks.Parajalt mõru pill alla neelata.
Oli vaja intensiivistada operatsiooni , pingutada veel muskleid, näidata kaugpommitajate sooritust ? Kuid seda saanuks teha ka niisama, ilma mingi ettekäändeta.Nagu Kaspiast rakette lasti, lihtsalt ,et näidata mis neil on.
Kaastunde kerjamine, enda pressimine taas ühise lääneriikide laua taha ? Jah, mingil määral seda saadi, kuid kaastunne on odav kaup ja haihtub kiiresti .
See, mida saadi, on nii vähe, et eriteenistused poleks kunagi niisuguse riski peale läinud.Venelased pole lollid ja teavad, et ka lääneriikidel on luure ning mitte kehvem kui nende endi oma.Niisugused asjad uuritakse välja, miski ei jää saladuseks.
Pommitada omaenda lennukit (+ veel takkaotsa Pariisi nagu mõned näikse arvavat ) oleks olnud lausa enesetapjalik käik.
Mulle tundub see samalaadi mõttemängudena nagu ameeriklaste Kuu lendude - lavastus, 9/ 11 kui inside job jne .Tagantjärgi annab mistahes eredaid fantaasiad konstrueerida, kuid reaalsus on ikka hall ja argine nagu Eesti sügis.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Nagu isegi ütlesid, vastulöök oli ennustatav. Ennustatav ka Kremli jaoks. Miks see siis "alandav tõdemus" ja "mõru pill" on?tympsa kirjutas:Esiteks, Kremlile parajalt alandav tõdemus, et suure hurraaga alanud Süüria operatsioonile tuligi vastulöök nagu paljud ka Läänes ennustasid.Seda ennustati küll terrroristide aktiivsuse suurenemisega Venemaal endas, Kaukaasias näiteks, kuid olgu peale .Ei kujunenud see Süüria lõbusaks jalutuskäiguks.Parajalt mõru pill alla neelata.
Lääne ühiskond on süütute tsiviil-ohvrite suhtes kaastundlik. Ja ühine mure liidab. Võibolla ta lootiski ennustatavat vastulööki. Võibolla isegi aitas kaasa.
Ja Kreml püüab ennast asetada Lääne riikidega samale poole joont, et saaks majanduse käima ja plindrist välja.
Mu mõttemäng oli jah konstruktsioon mis ei pretendeeri täielikule tõele, aga millega peaks riski-stsenaariumites arvestama. -
Nimelt sellega, et VF tegutsemine ei ole siiras julgeoleku mure vaid enese "liitlaseks" sokutamine. Sellega kaasnevate tõsiste "juuda"-riskidega tuleks arvestada.
Hall reaalsus, nagu "suhkrukotid" korterimajade keldris ja Litvinenko teejoomine.
Ülbeks minekuga hakkavad vead tulema.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Kuzitškin püüab arutleda samal teemal : kes plahvatas lennuki ?
ja jõuab veidrale järeldusele et Iraan.
http://arvamus.postimees.ee/3406419/and ... inai-kohal
Eriti kummaline on ta väide, et
Timeriga pommi oskvad IS mehed ikka teha ja oli vaja leida vaid tüüp, kes selle lennukisse smugeldab. Ülimalt lõdva, et mitte öelda olematu turvakontrolli tingimustes( nagu nüüd on selgunud ) oli see ilmselt lihtne. Me ei tea ka seda, kas Metrojet Sharmis oli nende esimene katse või oli tehtud ka teisi, kus pommi siiski lennukisse viia ei õnnestunud.
Kuid võib nõustuda, et pommiplahvatus oli Vene valitsusele paha üllatus ja mõru pill. Sellest, et Süüria eest hakatakse kätte maksma, rääkisid varem vaid Lääne eksperdid ja Vene opositsiooni tegelased, Vene enda mainstream ei kajastanud seda aspekti üldse.Taoti kogu aeg seda trummi, et meie vapper lennuvägi teeb Süürias ära selle töö, mis ameeriklastel jäi terve aasta jooksul tegemata .
Pole midagi kibedamat kui tunnistada, et neetud läänlastel ja tüütutel opositsionääridel oligi õigus.
ja jõuab veidrale järeldusele et Iraan.
http://arvamus.postimees.ee/3406419/and ... inai-kohal
Eriti kummaline on ta väide, et
Mis krdi luuret ja proffe seal vaja on ?Mis mastaapsed operatsioonid ?!Lennukiplahvatuse korraldamiseks on vaja professionaale. «Islamiriigi» ridades on võitlejaid palju, aga väga vähe professionaalseid diversante ja pole ka võimsat luureteenistust, mis suudaks plaanida nii mastaapseid operatsioone.
Timeriga pommi oskvad IS mehed ikka teha ja oli vaja leida vaid tüüp, kes selle lennukisse smugeldab. Ülimalt lõdva, et mitte öelda olematu turvakontrolli tingimustes( nagu nüüd on selgunud ) oli see ilmselt lihtne. Me ei tea ka seda, kas Metrojet Sharmis oli nende esimene katse või oli tehtud ka teisi, kus pommi siiski lennukisse viia ei õnnestunud.
Kuid võib nõustuda, et pommiplahvatus oli Vene valitsusele paha üllatus ja mõru pill. Sellest, et Süüria eest hakatakse kätte maksma, rääkisid varem vaid Lääne eksperdid ja Vene opositsiooni tegelased, Vene enda mainstream ei kajastanud seda aspekti üldse.Taoti kogu aeg seda trummi, et meie vapper lennuvägi teeb Süürias ära selle töö, mis ameeriklastel jäi terve aasta jooksul tegemata .
Pole midagi kibedamat kui tunnistada, et neetud läänlastel ja tüütutel opositsionääridel oligi õigus.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Kas ikka oli terroriakt..??
Küsimused on üleval seni, kuni ilmuvad ametlikud uurimistulemused. Sinnamaani võib vabalt tegemist olla tont teab kuskohast alguse saanud infomüraga...
http://kungurov.livejournal.com/135460.html
Küsimused on üleval seni, kuni ilmuvad ametlikud uurimistulemused. Sinnamaani võib vabalt tegemist olla tont teab kuskohast alguse saanud infomüraga...
http://kungurov.livejournal.com/135460.html
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Sellise kokapurgi-pommi suudab täiesti rahuldavalt kokku panna ennast õhku laskmata iga A-kati minööri kursustel osaleja.Mis krdi luuret ja proffe seal vaja on ?Mis mastaapsed operatsioonid ?!
Timeriga pommi oskvad IS mehed ikka teha ja oli vaja leida vaid tüüp, kes selle lennukisse smugeldab. Ülimalt lõdva, et mitte öelda olematu turvakontrolli tingimustes( nagu nüüd on selgunud ) oli see ilmselt lihtne. Me ei tea ka seda, kas Metrojet Sharmis oli nende esimene katse või oli tehtud ka teisi, kus pommi siiski lennukisse viia ei õnnestunud.
Elektriline initsieerimine selleks mitte ette nähtud vahenditega (elektronkell, mobiil) on tiba keerukam, aga kui natuke enne saaks katsetada, pole sellest ka mingit raketiteadust. Inimene, kes jagab nt autoelektrit, teeb selle ilma suurema probleemita valmis.
Kõige keerukam osa on selle lennukisse toimetamine. Aga mingeid "mastaapseid operatsioone" ega "laiapõhjalist ettevalmistust" see värk ei vaja.
Usun, et kui normaalne juhendaja on, siis 8 tunniga on võimalik iga natukenegi tehnikat ja elektrit jagav inimene õpetada taolisi vigureid tegema, ilma et nad ennast ise õhku laseks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Esialgsed ametlikud uurimistulemused peavad ilmuma kuu aja jooksul, ehk hiljemalt novembri lõpus.tommy kirjutas:Kas ikka oli terroriakt..??
Küsimused on üleval seni, kuni ilmuvad ametlikud uurimistulemused. Sinnamaani võib vabalt tegemist olla tont teab kuskohast alguse saanud infomüraga...
http://kungurov.livejournal.com/135460.html
Kuid juba praegu on korduvalt teatatud erinevatest ekspertiisitulemustest. Vaevalt, et see on korduv ja sihikindel valetamine.
Kuigi LIE-NEWS (lifenews.ru) on korduvalt valetanud, siis tänases uudises väidavad nad, et plahvatus toimus arvatavasti 30A või 31A istme all.Установить это помогли химическая и другие специальные экспертизы, проведённые над обломками и телами пассажиров лайнера. Как удалось выяснить LifeNews, сейчас приоритетной является версия, по которой взрыв прогремел в районе 30-го или же 31-го ряда «аэробуса».
http://lifenews.ru/news/171215
Ei sobi mitte kuidagi FSB versiooniga, et pagasis toodi pomm lennukisse. Vaevalt, et käsipagasit hoiti istme all (kuigi ka see pole välistatud, kuid see variant on väga ebatõenäoline).Спецслужбы определили место закладки бомбы на борту самолета А321
По словам специалистов, пассажиры, сидевшие в креслах в непосредственной близости от взрывного устройства, погибли мгновенно.
Следователи и сотрудники спецслужб смогли вычислить кресло, под которое террористы заложили взрывчатку, уничтожившую летевший из египетского Шарм-эль-Шейха в Санкт-Петербург самолёт Airbus 321.
Установить это помогли химическая и другие специальные экспертизы, проведённые над обломками и телами пассажиров лайнера. Как удалось выяснить LifeNews, сейчас приоритетной является версия, по которой взрыв прогремел в районе 30-го или же 31-го ряда «аэробуса».
По словам источников, бомба мощностью до килограмма в тротиловом эквиваленте взорвалась в районе места 30А либо 31А. При этом, как отмечают специалисты, взрывная волна распространилась вперёд — в сторону носовой части самолёта — и затронула пассажирские кресла вплоть до 27 ряда. В сторону хвоста движение ударной и взрывной волн продолжалось лишь до 32-го ряда.
Сотрудники, проводившие исследование обломков и тел пассажиров, отмечают, что люди, занимавшие места, где, предположительно, была установлена бомба, погибли при взрыве мгновенно. На месте 31А сидела 78-летняя жительница Санкт-Петербурга Н. Б., а впереди неё, на 30-м ряду возле иллюминатора — 15-летняя М. И. Та же участь ждала их соседей справа и на соседних рядах.
Напомним, крушение лайнера Airbus 321 авиакомпании «Когалымавиа» произошло 31 октября в северной части Синайского полуострова. На борту находилось 224 человека, из которых 217 — пассажиры. Никто из пассажиров и членов экипажа не выжил.
17 ноября ФСБ сообщила, что причиной авиакатастрофы российского лайнера на Синае стал теракт. По информации LifeNews, сотрудники спецслужб имеют все основания подозревать, что взрывное устройство на борт А321 пронёс работник аэропорта Шарм-эль-Шейха.
Ebatõenäoline on ka, et
78 aastane (iste 31A) (78-летняя жительница Санкт-Петербурга Н. Б.) (BASHAKOVA/NADEZHDA 15NOV37)
või
15 aastane (iste 30A) (15-летняя М. И.) (IVLEVA/MARIA 07SEP00)
naissoost venelane on enesetaputerrorist.
7K9268 hukkunute nimekiri:
http://rg.ru/2015/10/31/spiski-site.html
Сборка новостей по рейсу 7K9268 Когалым-Авиа
https://vk.com/topic-42331_32782693?offset=0
https://en.wikipedia.org/wiki/Metrojet_Flight_9268
Ka ei ole praegu tõendeid, et pomm paigaldati Egiptuses. Videosalvestused Sharm el-Sheikh-i lennuväljal ei viita mitte millegile ebaharilikule. Isikuid on korduvalt üle kuulatud, millestki kahtlasest pole teatatud. FSB jaoks on need ebameeldivad faktid.
Tõenäolisem variant on, et pomm paigaldati lennukisse tunduvalt varem. Pole välistatud, et pomm võis reisida lennukis juba mitu nädalat või mitu kuud. Pommi elektroonika võis olla välja lülitatud. Konstruktsioon võis olla selline, et näiteks kahe nädala pärast pommi elektroonika ärkab ellu. Näiteks keemilise reaktsiooni tulemusena (mille kestvus on teada) ühendatakse toiteallikas. Seejärel on pommi elektroonika ootevalmis. Plahvatuse täpne aeg sisestatakse raadiosaatjaga näiteks Sharm el-Sheikh-i lennujaamast, mõne teist reisi ootava "turisti" poolt.
Ja arvatavasti on pomm paigaldatud istme sisse või istme kõrval asuva lennuki seina sisse või kinnitatud istme alla. Ja tõenäoliselt on seda tehtud Venemaal, sest seal oleks seda lihtsam teha (lennuki hooldus ja remont toimus arvatavasti Venemaal).
FSB väidab aga muidugi vastupidist, kuigi tõendeid ei ole. Kui kindlad tõendid oleksid olemas, siis annaks kahtlusalune juba tunnistusi.
Võimalik on pomm paigaldada ka eelmiste reiside ajal, kuid siis arvatavasti oli neid terroriste mitu. Üks tegeles pommi paigaldamisega, teised, kes istusid kõrvalistmetel, tegid katet ja ei reetnud teda. Pole ju eriti keeruline MITME käsipagasiga pommi komponendid lennukisse tuua.По информации LifeNews, сотрудники спецслужб имеют все основания подозревать, что взрывное устройство на борт А321 пронёс работник аэропорта Шарм-эль-Шейха.
Samas tundub kuidagi liialt lavastuslik. Tundub, et sihilikult tahetakse FSB-d ennast lavastada süüdlaseks. Vaevalt, et verine tšekist oleks valinud sellise koha pommi paigaldamise jaoks?pagan kirjutas:Et kui ma oleksin üks verine tšekist ja ....
1) mul oleks vaja kedagi süüdi lavastada
2) vältides kortermajade õhkulaskmise paralleeli
3) vältides tunnistajaid
4) saada samaaegselt ajend jõu kasutamiseks
5) saada kaastunnet läänelt, muutes ennast samasuguseks ohvriks
6) kasutades massiliseks tapmiseks võimalikult kiiret ja kindlat moodust
.... et siis, kuidas ma seda teeksin. Hmm...
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Lavastuslik? Võibolla hoopis piisavalt dramaatilisel moel eurooplast kõnetav, kiire ja tõhus?MOA kirjutas: Samas tundub kuidagi liialt lavastuslik. Tundub, et sihilikult tahetakse FSB-d ennast lavastada süüdlaseks. Vaevalt, et verine tšekist oleks valinud sellise koha pommi paigaldamise jaoks?
Spekuleerin.
Rjazani kortermajade õhkamisel sai surma 293 ja haavata 1000? Osad pommid ei plahvatanudki.
1) Kusagil mujal, kui eurooplastele tuttavas rahvusvahelises kuurortis, oleks pidanud eurooplast kõnetava meediamüra saavutamiseks pidanud tapma ja sandistama poole rohkem venelasi.
2) Eurooplased lendavad palju, lennuterrorismi noodile panustamine on eurooplaste hirmudel mängimine ja kaastunde tekitamine.
3) Kui terrorism oleks toimunud VF territoorumil oleks kahtlus ka VF peal. Aga niiöelda rahvusvahelises ruumis on loomulikult esmane kahtlus kohalikel terroristidel.
Tõsi, kuna tunnistajaid on vähe, siis on "suitseva relvaga käe" leidmine äärmiselt keeruline ja see võib olla tõesti ka tšekistide süüdi lavastamine. Igaüks promob mingit oma seisukohta ja need on kõik vastukäivad.
Hetkel aga siiski tundub, et VF on suurim kasusaaja.
Lisaks, Euroopas on kõrgeim väärtus inimelu, VF is aga impeerium mille tõttu oma kodanike elu/hukk on teisel kohal. See mis meile tabu on neile teatud tingimustel OK ja seepärast me ei arvesata.
Ülbeks minekuga hakkavad vead tulema.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Vabandust. Sõnastasin arusaamatult. Pidasin KOHA all silmas mitte Sharm el-Sheikh-i vaid pommi asukohta lennukis. Praegune pommi asukoht (istmete 30A või 31A läheduses) teeb kõige tõenäolisemaks, et pommi paigaldamine toimus juba Venemaal.MOA kirjutas:Samas tundub kuidagi liialt lavastuslik. Tundub, et sihilikult tahetakse FSB-d ennast lavastada süüdlaseks. Vaevalt, et verine tšekist oleks valinud sellise KOHA pommi paigaldamise jaoks?

Kui pommi paigaldajad on tõesti FSB taustaga, siis vastuvaidlematult on nende jaoks rahvusvaheline kuurort parim valik. Näiteks Sharm el-Sheikh.
Verine tšekist oleks arvatavasti sokutanud pommi kellegi pagasisse. Või kuhugi pagasiruumi seina sisse selliselt, et pärast ei saaks vettpidavalt TÕESTADA, et pomm ei oleks olnud kellegi pagasi sees.pagan kirjutas: 1) Kusagil mujal, kui eurooplastele tuttavas rahvusvahelises kuurortis, oleks pidanud eurooplast kõnetava meediamüra saavutamiseks pidanud tapma ja sandistama poole rohkem venelasi.
2) Eurooplased lendavad palju, lennuterrorismi noodile panustamine on eurooplaste hirmudel mängimine ja kaastunde tekitamine.
3) Kui terrorism oleks toimunud VF territoorumil oleks kahtlus ka VF peal. Aga niiöelda rahvusvahelises ruumis on loomulikult esmane kahtlus kohalikel terroristidel.
Kahtlustatavate isikute ring oleks palju laiem. Kõik kes omasid pagasile ligipääsu.
Ja üheselt oleks saanud süüdistada, et pomm paigaldati Sharm el-Sheikh-is, mitte juba eelnevalt Venemaal.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Mulle on ikkagi selgusetu, mis kasu Venemaa oleks oma lennuki lõhkamisest saanud ? Nagu varemgi öeldud, "rahvusvaheline kaastunne" on odav kaup ja haihtub kiiresti.
Venemaa kaks suurimat probleemi praegu on :
1) nafta madal hind
2) lääneriikide sanktsioonid
Kumbki pole seotud Süüria sõja või terrorismivastase võitlusega. Nafta hind on Kremli jaoks endiselt talumatult madal ja sanktsioone pikendati just äsja poole aasta võrra.Nii et mingit kasu pole kuskilt näha.
Kahju on aga plahvatusest rohkesti.
Esiteks, leidub piisavalt ka Venemaal inimesi, kes arvavad, et Süüria sõjakäik oli mõttetu avantüür ja Vene enda inimeste hukkumine selle nimel on vastuvõtmatu.Seepärast on Kreml ka vastu maavägede invasioonile, seal on rohked ohvrid vältimatud ning tektaks võimu vastu suurt pahameelt.Nüüd on aga paarsada sõjaohvrit juba käes ja kõige hullem, et need pole isegi relvaga sõdurid, kes suudaks end kaitsta vaid tavalised puhkajad.
Põhjalikult rikuti ära oma suhted Egiptusega, kes on Venemaa üks olulisemaid liitlasi regioonis ja seda ajal kui tal moslemimaailmas just palju sõpru pole jäänud. Egiptus näeb lendude katkestamist kui olulist ja õigustamata lööki oma majandusele ja pole ime, et Egiptuse ajaleht pealkrjastas oma vastava uudise " Et tu, Putin ? "
Vihjates muidugi Caesari vastavale etteheitele Brutusele.
Muide, venelased lendavad endiselt Egiptusesse puhkama, kuid nüüd siis Minski kaudu, mis teeb paketi kallimaks. Vene Tursmiamet on marus, batka aga naerab pihku, sest miljonid tulevad jälle. Ning kuna Valgevene Süürias ei sõdi, siis pole ka suurt ohtu, et nende lennuk alla kukutataks.
Venemaa kaks suurimat probleemi praegu on :
1) nafta madal hind
2) lääneriikide sanktsioonid
Kumbki pole seotud Süüria sõja või terrorismivastase võitlusega. Nafta hind on Kremli jaoks endiselt talumatult madal ja sanktsioone pikendati just äsja poole aasta võrra.Nii et mingit kasu pole kuskilt näha.
Kahju on aga plahvatusest rohkesti.
Esiteks, leidub piisavalt ka Venemaal inimesi, kes arvavad, et Süüria sõjakäik oli mõttetu avantüür ja Vene enda inimeste hukkumine selle nimel on vastuvõtmatu.Seepärast on Kreml ka vastu maavägede invasioonile, seal on rohked ohvrid vältimatud ning tektaks võimu vastu suurt pahameelt.Nüüd on aga paarsada sõjaohvrit juba käes ja kõige hullem, et need pole isegi relvaga sõdurid, kes suudaks end kaitsta vaid tavalised puhkajad.
Põhjalikult rikuti ära oma suhted Egiptusega, kes on Venemaa üks olulisemaid liitlasi regioonis ja seda ajal kui tal moslemimaailmas just palju sõpru pole jäänud. Egiptus näeb lendude katkestamist kui olulist ja õigustamata lööki oma majandusele ja pole ime, et Egiptuse ajaleht pealkrjastas oma vastava uudise " Et tu, Putin ? "
Vihjates muidugi Caesari vastavale etteheitele Brutusele.
Muide, venelased lendavad endiselt Egiptusesse puhkama, kuid nüüd siis Minski kaudu, mis teeb paketi kallimaks. Vene Tursmiamet on marus, batka aga naerab pihku, sest miljonid tulevad jälle. Ning kuna Valgevene Süürias ei sõdi, siis pole ka suurt ohtu, et nende lennuk alla kukutataks.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Tympsa, ma olen tahtnud sulle vastata aga ei leia töö tõttu mahti.
Ma ei saa aru, et kas see, et sina aru ei saa on sul taotluslik mõjutustegevus või siiras tõeotsimine. Ma heatahtlikult eeldan, et viimane ja seepärast püüan selgitada.
Nüüd siis kiirelt, et ...
Putin ütles, et: Süüria operatsiooni ja selle tagajärgi kaaluti väga-väga põhjalikult.
Ja ta ütles seda kontekstis kus õhus oli küsimus, et: "Kas me ei näinud siis, ette et me võime sattuda terroristide sihtmärgiks?"
Mina ei alahindlaks Kremlit. Tema huvides oli ennast asetada ohvri rolli, praegu on lihtsalt poliitiliselt sobivam mängida rumalat ja öelda "Oi kas tõesti."
Naftahind ja sanktsioonid tapavad VF majanduse ära ja nad kasutavad kõike, et sellest plindrist pääseda - Impeerium eelkõige.
Kremli huvides on saada välja sanktsioonidest ja tõsta naftahinda. Selleks peab ta lähenema Euroopaga ja käivitama sõja Lähis-Idas.
Kreml oli rahvusvahelise julgeolekuarhitektuuri ja "radioaktiivse tuhaga" ähvardamise pärast ise "kurjuse telje" kandidaat.
Kremli huvides on endast lähtuvat ohtu pisendada ja lükata rambivalgusesse "islami terrorism". Et Läänel oleks mitu vastast, et killustada Lääne fookust. Et näidata ennast hea alternatiivina.
Kremli huvi on praegu näidata, et: "Venemaa on nagu Euroopa. Meil on ühine vastane. Me oleme kõik ohvrid. Me peaksime Ukraina unustama ja tegema tähtsates asjades koostööd."
See "islami terrorism" tundub samasugune "jäälõhkuja" olevat nagu Stalini jaoks Hitler.
Piontkovski kirjutab põhjalikumalt, minu aeg sai otsa: http://www.svoboda.org/content/article/27381687.html
Ma ei saa aru, et kas see, et sina aru ei saa on sul taotluslik mõjutustegevus või siiras tõeotsimine. Ma heatahtlikult eeldan, et viimane ja seepärast püüan selgitada.
Nüüd siis kiirelt, et ...
Putin ütles, et: Süüria operatsiooni ja selle tagajärgi kaaluti väga-väga põhjalikult.
Ja ta ütles seda kontekstis kus õhus oli küsimus, et: "Kas me ei näinud siis, ette et me võime sattuda terroristide sihtmärgiks?"
Mina ei alahindlaks Kremlit. Tema huvides oli ennast asetada ohvri rolli, praegu on lihtsalt poliitiliselt sobivam mängida rumalat ja öelda "Oi kas tõesti."
Naftahind ja sanktsioonid tapavad VF majanduse ära ja nad kasutavad kõike, et sellest plindrist pääseda - Impeerium eelkõige.
Kremli huvides on saada välja sanktsioonidest ja tõsta naftahinda. Selleks peab ta lähenema Euroopaga ja käivitama sõja Lähis-Idas.
Kreml oli rahvusvahelise julgeolekuarhitektuuri ja "radioaktiivse tuhaga" ähvardamise pärast ise "kurjuse telje" kandidaat.
Kremli huvides on endast lähtuvat ohtu pisendada ja lükata rambivalgusesse "islami terrorism". Et Läänel oleks mitu vastast, et killustada Lääne fookust. Et näidata ennast hea alternatiivina.
Kremli huvi on praegu näidata, et: "Venemaa on nagu Euroopa. Meil on ühine vastane. Me oleme kõik ohvrid. Me peaksime Ukraina unustama ja tegema tähtsates asjades koostööd."
See "islami terrorism" tundub samasugune "jäälõhkuja" olevat nagu Stalini jaoks Hitler.
Piontkovski kirjutab põhjalikumalt, minu aeg sai otsa: http://www.svoboda.org/content/article/27381687.html
Ülbeks minekuga hakkavad vead tulema.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Ega see eelnev konstruktsioon nii ebaloomulik ei olnudki, seda oli siin ennem ka pakutud ühe võimaliku variandina. Sanktsioone maha ei saanud, kuid kutsuti poistega laua taha. Seda sanktsioonide asja polnud võimalik 100% täpsusega nagunii ennustada, kuid lennuki lugu koos ISIL-i vastase võitlusega (ja Pariisi rünnakudtympsa kirjutas:Mulle on ikkagi selgusetu, mis kasu Venemaa oleks oma lennuki lõhkamisest saanud ? Nagu varemgi öeldud, "rahvusvaheline kaastunne" on odav kaup ja haihtub kiiresti.
Venemaa kaks suurimat probleemi praegu on :
1) nafta madal hind
2) lääneriikide sanktsioonid
...
Kumbki pole seotud Süüria sõja või terrorismivastase võitlusega. Nafta hind on Kremli jaoks endiselt talumatult madal ja sanktsioone pikendati just äsja poole aasta võrra.Nii et mingit kasu pole kuskilt näha. (?)...
Põhjalikult rikuti ära oma suhted Egiptusega, kes on Venemaa üks olulisemaid liitlasi regioonis ja seda ajal kui tal moslemimaailmas just palju sõpru pole jäänud...

Egiptus sõdib ju ka oma islamistidega, kelle vastu on nüüd peale lennuki lugu lihtsam jõudu rakendada. Solvumist võib näidata, kuid Venemaalt saadi uus argument oma siseriiklikuks toimetamiseks.
IMHO
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
https://twitter.com/michaelh992/status/ ... 8557422592
Päris hea slogan: Surge oma kurjusse...
Päris hea slogan: Surge oma kurjusse...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist