tommy kirjutas:Kas ikka oli terroriakt..??
Küsimused on üleval seni, kuni ilmuvad ametlikud uurimistulemused. Sinnamaani võib vabalt tegemist olla tont teab kuskohast alguse saanud infomüraga...
http://kungurov.livejournal.com/135460.html
Esialgsed ametlikud uurimistulemused peavad ilmuma kuu aja jooksul, ehk hiljemalt novembri lõpus.
Kuid juba praegu on korduvalt teatatud erinevatest ekspertiisitulemustest. Vaevalt, et see on korduv ja sihikindel valetamine.
Установить это помогли химическая и другие специальные экспертизы, проведённые над обломками и телами пассажиров лайнера. Как удалось выяснить LifeNews, сейчас приоритетной является версия, по которой взрыв прогремел в районе 30-го или же 31-го ряда «аэробуса».
Kuigi LIE-NEWS (lifenews.ru) on korduvalt valetanud, siis tänases uudises väidavad nad, et plahvatus toimus arvatavasti 30A või 31A istme all.
http://lifenews.ru/news/171215
Спецслужбы определили место закладки бомбы на борту самолета А321
По словам специалистов, пассажиры, сидевшие в креслах в непосредственной близости от взрывного устройства, погибли мгновенно.
Следователи и сотрудники спецслужб смогли вычислить кресло, под которое террористы заложили взрывчатку, уничтожившую летевший из египетского Шарм-эль-Шейха в Санкт-Петербург самолёт Airbus 321.
Установить это помогли химическая и другие специальные экспертизы, проведённые над обломками и телами пассажиров лайнера. Как удалось выяснить LifeNews, сейчас приоритетной является версия, по которой взрыв прогремел в районе 30-го или же 31-го ряда «аэробуса».
По словам источников, бомба мощностью до килограмма в тротиловом эквиваленте взорвалась в районе места 30А либо 31А. При этом, как отмечают специалисты, взрывная волна распространилась вперёд — в сторону носовой части самолёта — и затронула пассажирские кресла вплоть до 27 ряда. В сторону хвоста движение ударной и взрывной волн продолжалось лишь до 32-го ряда.
Сотрудники, проводившие исследование обломков и тел пассажиров, отмечают, что люди, занимавшие места, где, предположительно, была установлена бомба, погибли при взрыве мгновенно. На месте 31А сидела 78-летняя жительница Санкт-Петербурга Н. Б., а впереди неё, на 30-м ряду возле иллюминатора — 15-летняя М. И. Та же участь ждала их соседей справа и на соседних рядах.
Напомним, крушение лайнера Airbus 321 авиакомпании «Когалымавиа» произошло 31 октября в северной части Синайского полуострова. На борту находилось 224 человека, из которых 217 — пассажиры. Никто из пассажиров и членов экипажа не выжил.
17 ноября ФСБ сообщила, что причиной авиакатастрофы российского лайнера на Синае стал теракт. По информации LifeNews, сотрудники спецслужб имеют все основания подозревать, что взрывное устройство на борт А321 пронёс работник аэропорта Шарм-эль-Шейха.
Ei sobi mitte kuidagi FSB versiooniga, et pagasis toodi pomm lennukisse. Vaevalt, et käsipagasit hoiti istme all (kuigi ka see pole välistatud, kuid see variant on väga ebatõenäoline).
Ebatõenäoline on ka, et
78 aastane (iste 31A) (78-летняя жительница Санкт-Петербурга Н. Б.) (BASHAKOVA/NADEZHDA 15NOV37)
või
15 aastane (iste 30A) (15-летняя М. И.) (IVLEVA/MARIA 07SEP00)
naissoost venelane on enesetaputerrorist.
7K9268 hukkunute nimekiri:
http://rg.ru/2015/10/31/spiski-site.html
Сборка новостей по рейсу 7K9268 Когалым-Авиа
https://vk.com/topic-42331_32782693?offset=0
https://en.wikipedia.org/wiki/Metrojet_Flight_9268
Ka ei ole praegu tõendeid, et pomm paigaldati Egiptuses. Videosalvestused Sharm el-Sheikh-i lennuväljal ei viita mitte millegile ebaharilikule. Isikuid on korduvalt üle kuulatud, millestki kahtlasest pole teatatud. FSB jaoks on need ebameeldivad faktid.
Tõenäolisem variant on, et pomm paigaldati lennukisse tunduvalt varem. Pole välistatud, et pomm võis reisida lennukis juba mitu nädalat või mitu kuud. Pommi elektroonika võis olla välja lülitatud. Konstruktsioon võis olla selline, et näiteks kahe nädala pärast pommi elektroonika ärkab ellu. Näiteks keemilise reaktsiooni tulemusena (mille kestvus on teada) ühendatakse toiteallikas. Seejärel on pommi elektroonika ootevalmis. Plahvatuse täpne aeg sisestatakse raadiosaatjaga näiteks Sharm el-Sheikh-i lennujaamast, mõne teist reisi ootava "turisti" poolt.
Ja arvatavasti on pomm paigaldatud istme sisse või istme kõrval asuva lennuki seina sisse või kinnitatud istme alla. Ja tõenäoliselt on seda tehtud Venemaal, sest seal oleks seda lihtsam teha (lennuki hooldus ja remont toimus arvatavasti Venemaal).
FSB väidab aga muidugi vastupidist, kuigi tõendeid ei ole. Kui kindlad tõendid oleksid olemas, siis annaks kahtlusalune juba tunnistusi.
По информации LifeNews, сотрудники спецслужб имеют все основания подозревать, что взрывное устройство на борт А321 пронёс работник аэропорта Шарм-эль-Шейха.
Võimalik on pomm paigaldada ka eelmiste reiside ajal, kuid siis arvatavasti oli neid terroriste mitu. Üks tegeles pommi paigaldamisega, teised, kes istusid kõrvalistmetel, tegid katet ja ei reetnud teda. Pole ju eriti keeruline MITME käsipagasiga pommi komponendid lennukisse tuua.
pagan kirjutas:Et kui ma oleksin üks verine tšekist ja ....
1) mul oleks vaja kedagi süüdi lavastada
2) vältides kortermajade õhkulaskmise paralleeli
3) vältides tunnistajaid
4) saada samaaegselt ajend jõu kasutamiseks
5) saada kaastunnet läänelt, muutes ennast samasuguseks ohvriks
6) kasutades massiliseks tapmiseks võimalikult kiiret ja kindlat moodust
.... et siis, kuidas ma seda teeksin. Hmm...
Samas tundub kuidagi liialt lavastuslik. Tundub, et sihilikult tahetakse FSB-d ennast lavastada süüdlaseks. Vaevalt, et verine tšekist oleks valinud sellise koha pommi paigaldamise jaoks?