https://twitter.com/jurgen_nauditt/stat ... 5032310117Almighty sanctions: two planes in Russia could not take off
On the morning of January 27, 160 people were supposed to fly from Ulan-Ude to Moscow on an S7 Airlines flight, but the Boeing 737-800 encountered a technical malfunction.
The plane managed to taxi onto the runway and had already begun its takeoff run, but never took off from the ground: the pilots were forced to abort the takeoff due to surge in the left and right engines.
The Boeing was returned to the parking lot, all passengers were sent to the airport to wait for a reserve plane, which was supposed to be brought in from Novosibirsk. The flight to Moscow was postponed by 8.5 hours.
For the same reason, flight S7 from Moscow to Turkish Antalya did not take place. On the morning of January 27 at Domodedovo Airport, a Boeing 737-800 aborted takeoff due to surge in the first engine. The plane taxied into the parking lot on its own.
Since the beginning of the year, Russian airlines have broken down during flights at least 12 times.
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
orkide lennukitel järjest mootoriprobleemid
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Sõjaline abi Venemaale
Insider leidis Brüsselist GRU agendi, kes aitas Venemaale kaitsevarustust tarnida ja kelle suhtes sanktsioone ei kohaldatud.
https://theins.ru/politika/267297
Vene GRU ohvitser Viktor Labin asus elama Brüsselisse, paari kilomeetri kaugusele Euroopa Komisjoni ja NATO kontoritest ning varustab sealt kogu Venemaa kaitsetööstust tootmises hädavajalike koordinaatmõõtemasinatega, selgitas välja The Insider. Samal ajal aitab üks poegadest tal äri ajada ja teine korraldab Euroopas proteste Kremli toetuseks. Ja kuigi perekond Labin mitte ainult ei varja, vaid avaldab ka aktiivselt oma seisukohta sotsiaalvõrgustikes Ukraina sõja toetuseks, ei takista see neil Euroopas elamast ja Euroopa sanktsioone vältimast enam kui 10 aastat...
https://theins.ru/politika/267297
Vene GRU ohvitser Viktor Labin asus elama Brüsselisse, paari kilomeetri kaugusele Euroopa Komisjoni ja NATO kontoritest ning varustab sealt kogu Venemaa kaitsetööstust tootmises hädavajalike koordinaatmõõtemasinatega, selgitas välja The Insider. Samal ajal aitab üks poegadest tal äri ajada ja teine korraldab Euroopas proteste Kremli toetuseks. Ja kuigi perekond Labin mitte ainult ei varja, vaid avaldab ka aktiivselt oma seisukohta sotsiaalvõrgustikes Ukraina sõja toetuseks, ei takista see neil Euroopas elamast ja Euroopa sanktsioone vältimast enam kui 10 aastat...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Volga piirkonna ühes suuremas linnas kadus poodidest toit.
https://www.moscowtimes.ru/2024/01/26/v ... 0%B0%D1%85.
Kesk-Volga piirkonna suurima linna ja Venemaa rahvaarvult viiendal kohal asuva Samara elanikud seisid silmitsi toiduainete kadumisega poelettidelt.
Alates 20. jaanuarist on Samara tarbijad kurtnud kanaliha, munade, puu- ja juurviljade puudumise üle supermarketites. Jaekaubandusettevõtete esindajad põhjendavad nõutavate toodete nappust eelmise nädala lõpus piirkonnas valitsenud keeruliste ilmastikuoludega ning lubavad tarned korraldada järgmisel nädalal.
https://www.moscowtimes.ru/2024/01/26/v ... 0%B0%D1%85.
Kesk-Volga piirkonna suurima linna ja Venemaa rahvaarvult viiendal kohal asuva Samara elanikud seisid silmitsi toiduainete kadumisega poelettidelt.
Alates 20. jaanuarist on Samara tarbijad kurtnud kanaliha, munade, puu- ja juurviljade puudumise üle supermarketites. Jaekaubandusettevõtete esindajad põhjendavad nõutavate toodete nappust eelmise nädala lõpus piirkonnas valitsenud keeruliste ilmastikuoludega ning lubavad tarned korraldada järgmisel nädalal.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Venkud üritasid Euroopat peedistada aga nüüd on olukorras, kus ostja dikteerib hinna.
Venemaa kavandatud Hiinasse suunduva gaasi megatrassi ehitamine on viivitatud.
https://www.ft.com/content/f37f4b84-0d2 ... b26822bb9c
Kremli kaua kavandatud Venemaa läänepoolseid gaasimaardlaid Hiinaga ühendava megatrassi ehitamine peaks viibima, hoiatas Mongoolia peaminister, mis on hoop Moskva plaanidele kindlustada uus turg varem Euroopasse müüdud gaasile.
Although the terms of the PS-1 contract are not publicly available, Vakulenko's analysis of Chinese government payment data suggests Russia is paid significantly less than Turkmenistan or Uzbekistan, which also supply gas to China...
Venemaa kavandatud Hiinasse suunduva gaasi megatrassi ehitamine on viivitatud.
https://www.ft.com/content/f37f4b84-0d2 ... b26822bb9c
Kremli kaua kavandatud Venemaa läänepoolseid gaasimaardlaid Hiinaga ühendava megatrassi ehitamine peaks viibima, hoiatas Mongoolia peaminister, mis on hoop Moskva plaanidele kindlustada uus turg varem Euroopasse müüdud gaasile.
Although the terms of the PS-1 contract are not publicly available, Vakulenko's analysis of Chinese government payment data suggests Russia is paid significantly less than Turkmenistan or Uzbekistan, which also supply gas to China...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ostja määraks hinna ka siis, kui gaas Hiina voolama hakkaks.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Juhul kui sakslased oleksid kahte torupidi sõltuvuses olnud, palju seal oleks ostjale köhatamis õigust jäetud?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
No situatsioonid ostja poolt vaadatuna on võrreldamatud ju! Hiina TÄNA saab ju kusagilt oma varud, see mis juurde tuleks oleks LISAvõimalus olemasolevale mitte aga toimiv ja ainus valik. Tahab ostab siit, tahab ostab sealt. Ostja valida. Ja müüja asi on lüüa hinnaga või kasutada pugemistehnikat, olgu siis vaseliiniga või ilma.
voina k voinu, a obeb-po rasparjadku!
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Hiinlased lasevad verelastel torujuhtmed valmis ehitada ja siis hakkavad hinda määrama. Verelastel valikut pole ja räägitakse, et juba praegu müüakse omahinnaga. Info ajast, kui Putin Hiinas käis ja leping kirjutati alla alles hetk enne äralendu lennujaamas.karrvik kirjutas: ↑28 Jaan, 2024 13:21 No situatsioonid ostja poolt vaadatuna on võrreldamatud ju! Hiina TÄNA saab ju kusagilt oma varud, see mis juurde tuleks oleks LISAvõimalus olemasolevale mitte aga toimiv ja ainus valik. Tahab ostab siit, tahab ostab sealt. Ostja valida. Ja müüja asi on lüüa hinnaga või kasutada pugemistehnikat, olgu siis vaseliiniga või ilma.
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kusjuures eelmine aasta oli ka sellest gaasitrassist juttu ja siis Jakovina oma saates rääkis, et hiinlased on juba andndud ühe laenu kogu selle trassi ehitamiseks. Kui aga tulemust ei olnud ja orkid läksid uut pappi lunima siis saadeti nad lihtsalt pimedasse kohta.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Hiina rolli ostjana ei peaks ületähtsustama. Hiinlased ostavad küll, raha neil on samuti ja nad ei pea tingimata Venemaalt ostma. Venelased teavad seda ise sama hästi.
Vähemalt sama oluline partner on India. Indiaga on suhted juba nõukaajast saadik head või vähemalt neutraalsed. Erinevalt Hiinast kellega on lausa sõjas oldud. India on kasvav majandus , miljard elanikku ja energiast on puudus. Oluline on ka see et Hiina pole sugugi India mõjuvõimu kasvust huvitatud ja need tunded on vastastikused. Ehk siis India aitab Venemaad hea meelega kui see kuidagi Hiina tiibu kärbib.
Üks artikkel kus neid suhteid põhjalikumalt on käsitletud
https://diplomaatia.ee/india-vene-suhte ... iirkonnas/
Kõige mõistlikum tee Venemaa Euroopa-osast soojade meredeni või Indiasse on läbi Iraani. Maastiku ja mägede poolest mitte kõige mugavam aga oli kasutusel juba II MS ajal kui lend-lease kaubad tulid India ookenist Nõukogude Liitu. Praegult on venelased selle suunaga hoolega ametis, sinna on raudteed juurde ehitatud ja põhimõtteliselt peaks kaubavoog hakkama liikuma Kaspia merelt India rannikule. Kui ajatollad muidugi lubavad
Tänase päeva seisuga tundub et neil pole midagi selle vastu.
Ega venelastel suurt midagi peale energiakandjate müüa polegi. Nad müüvad neid sinna kus võitlus kliimasoojenemisega ja muud niisugused euroliidus kuumad teemad kedagi ei huvita. Müügihind on nagu on - alati tuleb küll jätta võimalus et deklareeritud hind ja tegelik hind ei kattu. See pole muarust ka eriti oluline sest sanktsioonide tõttu jääb riiki rohkem raha. Palju niisugust mida varemalt sisse osteti (keegi oligarh rikastus) on vaja kohapeal ise teha. Oligarh rikastub ikka aga ülejäänu pudeneb elanikkonnale. Tööpuudus Venemaal on langenud kuskile NSV Liidu aegadesse ehk kes vähegi tööd teha viitsib sellele hetkel ltööd on. Elanikkonna rahulolule tuleb see kasuks sest neid inimesi on riigile jälle vaja ja siis andestatakse igasugused lõhkikülmunud katlamajad ja muud sellised "ajutised raskused" kergemini.
Vähemalt sama oluline partner on India. Indiaga on suhted juba nõukaajast saadik head või vähemalt neutraalsed. Erinevalt Hiinast kellega on lausa sõjas oldud. India on kasvav majandus , miljard elanikku ja energiast on puudus. Oluline on ka see et Hiina pole sugugi India mõjuvõimu kasvust huvitatud ja need tunded on vastastikused. Ehk siis India aitab Venemaad hea meelega kui see kuidagi Hiina tiibu kärbib.
Üks artikkel kus neid suhteid põhjalikumalt on käsitletud
https://diplomaatia.ee/india-vene-suhte ... iirkonnas/
Kõige mõistlikum tee Venemaa Euroopa-osast soojade meredeni või Indiasse on läbi Iraani. Maastiku ja mägede poolest mitte kõige mugavam aga oli kasutusel juba II MS ajal kui lend-lease kaubad tulid India ookenist Nõukogude Liitu. Praegult on venelased selle suunaga hoolega ametis, sinna on raudteed juurde ehitatud ja põhimõtteliselt peaks kaubavoog hakkama liikuma Kaspia merelt India rannikule. Kui ajatollad muidugi lubavad

Ega venelastel suurt midagi peale energiakandjate müüa polegi. Nad müüvad neid sinna kus võitlus kliimasoojenemisega ja muud niisugused euroliidus kuumad teemad kedagi ei huvita. Müügihind on nagu on - alati tuleb küll jätta võimalus et deklareeritud hind ja tegelik hind ei kattu. See pole muarust ka eriti oluline sest sanktsioonide tõttu jääb riiki rohkem raha. Palju niisugust mida varemalt sisse osteti (keegi oligarh rikastus) on vaja kohapeal ise teha. Oligarh rikastub ikka aga ülejäänu pudeneb elanikkonnale. Tööpuudus Venemaal on langenud kuskile NSV Liidu aegadesse ehk kes vähegi tööd teha viitsib sellele hetkel ltööd on. Elanikkonna rahulolule tuleb see kasuks sest neid inimesi on riigile jälle vaja ja siis andestatakse igasugused lõhkikülmunud katlamajad ja muud sellised "ajutised raskused" kergemini.
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Sõda tabletikeste pärast miskis orkide apteegis. https://twitter.com/PStyle0ne1/status/1 ... 7216950583
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kaasfoorumlane Vanahalb ütles seda,mis tegelikkuses iseloomustab hetke Venemaad.Madal tööpuudus.Mis on saavutatud sõja hinnaga a la elanikond toodab asju,mis tegelikkuses ei aita pikemas perspektiivis majandusele mitte sugugi kaasa.
Meenutab kangesti Nõuka aega,kus Venemaa elanikond oli suures mahu rakendatud sõjatööstuse taha,mille tulemuseks oli mahajäämus paljudest teistest asjadest,mis viiski lõppude lõpuks riigi kraavi.
Edu neile uues samalaadses katsetuses.
Meenutab kangesti Nõuka aega,kus Venemaa elanikond oli suures mahu rakendatud sõjatööstuse taha,mille tulemuseks oli mahajäämus paljudest teistest asjadest,mis viiski lõppude lõpuks riigi kraavi.
Edu neile uues samalaadses katsetuses.
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Venemaa ei ole suuteline enam isegi oma naftatöötlemise tehaseid uuesti uuendama,nagu Lukoilile kuuluva tehase näitel on näha.Gaasitrassid aga nõuavad selliseid asju nagu kompressorjaamu ja enam Lääne omasid neile ei müüda.Hiina aga vist ei riski neile ka üle andma,pakun,et need on,kui on toodetud Lääne know how-ga ja pole hiinlaste huvi endale sanktsoone kaela saada,kui vaadata viimaseid uudiseid Hiina majandusest.
-
- Liige
- Postitusi: 1859
- Liitunud: 30 Dets, 2012 22:01
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Vero Logistics Venemaa äri sai omaette teema: https://militaar.net/phpBB2/viewtopic.p ... 57#p826957
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Muarust ei kopeerita praegult Venemaal Nõukogude aega vaid midagi Erdogani Türgi taolist. Oluline vahe on eraomandi lubamises. NSV Liidu hukk ei lähtunud mitte niiväga mõttetust tööst vaid kollektiivsest omandist. Hiina mis on täiskommunistlik riik kuid valis toona teise lähenemistee oli/on ka oluliselt edukam.kaugeltuuriv kirjutas: ↑29 Jaan, 2024 10:43 Meenutab kangesti Nõuka aega,kus Venemaa elanikond oli suures mahu rakendatud sõjatööstuse taha,mille tulemuseks oli mahajäämus paljudest teistest asjadest,mis viiski lõppude lõpuks riigi kraavi.
Edu neile uues samalaadses katsetuses.
Aga eks aeg annab arutust.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist