30. leht 61-st
Postitatud: 09 Juun, 2009 8:47
Postitas finncat
Proovin õhtuks tekitada paremad pildid!
Postitatud: 09 Juun, 2009 9:17
Postitas Kilo Tango
EOD kirjutas:See näidik paistab olema hoopis kõrgusmõõtja, tahhomeetril on üks osuti. Sihverplaadil peaks olema referentsrõhu aknake numbritega 760-st mõlemale poole ja seadenupp. taga kaks tutsi voolikute ühendamiseks.
Katsu paremad pildid teha, selliste järgi on raske midagi tuvastada.
Vaata suuremat pilti. Selgelt on peale kirjutatud kirillitsas OBOROTÕ. Miks ta kahe käega on - ei tea. Kõrgusemõõtja oluliseks tunnuseks on tõepoolest seadenupp. Seda sellel aparaadil ei ole.
Postitatud: 09 Juun, 2009 9:30
Postitas EOD
Ai kurja, ongi.

Kahe seieriga tahhomeetrit pole lennukitel näinudki.
Mul ei tahtnud pilt enne suureks minna.

Postitatud: 09 Juun, 2009 17:28
Postitas Motronicus
Ehk on ТЭ-22? ТЭ-24? Pilt on paras udukogu küll.
Postitatud: 09 Juun, 2009 18:14
Postitas finncat
Postitatud: 09 Juun, 2009 19:08
Postitas Faust
Rattahark on sabaratta oma ja ratas ka lennukilt pärit.
Postitatud: 09 Juun, 2009 20:51
Postitas -=Mortyr=-
Niipalju, kui ma "googeldada" suutsin, leidsin "sama pööningu" teist näididikut ainult Yak'ide kabiinist.
Postitatud: 09 Juun, 2009 22:02
Postitas Kilo Tango
See teine "kell" on gürokompass. Prügimäe kraam nii vanana. Sama kehtib selle pööretemõõtja kohta. Pakun, et see tüürpind on mõnelt vanalt "raamilt" (olid kunagi sellised purilennukid, millel kokpiti polnud ning millega harjutati peamiselt maandumist.
Kogu see kola näeb õige sedamoodi välja nagu keegi oleks plaaninud ise lennukit ehitama hakata ja hunnikus erinevaid tükke kogunud. Siit rattakark, sealt mingi näidik, siis kusagilt mingi suvalise plekitüki abil mõne pisipurilennuki armatuuri järgi aidanud jne.
Postitatud: 09 Juun, 2009 22:50
Postitas EOD
Paistab küll, et inimene on kunagi ühte kahest ENSV ALMAVÜ lennuklubist palju voodotškat viinud.
Ilmselt umbes sel ajal kui Jak-12 Wilgade vastu vahetati.
Tõsi küll, tahhomeeter võtab nõutuks. Kasvõi seetõttu, et milleks nii Jak- il kui Wilgal kasutatud mootori AI-14 puhul vaja tahhomeetrit maksimaalse näiduga 10000 pööret minutis kui mootori (lühiajaliselt) lubatud maksimaalpöörded olid 2350 pööret minutis

Postitatud: 10 Juun, 2009 7:24
Postitas -=Mortyr=-
Kas selle tahomeetri mudel on siis ТЭ-20 või ТЭ-204? Viimane on ju kasutust leidnud veesõidukitel.
Postitatud: 10 Juun, 2009 7:48
Postitas EOD
Pildi peal ilusti näha, et ТЭ-204.
Millistel veesõidukitel?
Postitatud: 10 Juun, 2009 9:26
Postitas -=Mortyr=-
Igasugustel laevadel ja kaatritel.
Postitatud: 10 Juun, 2009 11:21
Postitas Lemet
-=Mortyr=- kirjutas:Igasugustel laevadel ja kaatritel.
Kaatrimootor 10 000 pööret???????? Võsu vetlas oli hallidel aegadel GAZ-51 mootoriga kaater, sellelt üle 2500 pöörde nõudmine võttis igal elus kordki raua külgge käe pannud meesinimesel vee silmanurka. Ka M-412 mootor paadil ei kipu suurt üle 3000 pöörde andma.
Postitatud: 10 Juun, 2009 11:56
Postitas -=Mortyr=-
Asi pole päris nii.
*
http://astbalt.ru/index.php?option=com_ ... Itemid=204
*
http://www.nordkorall.ru/kat/pribori.html (ülevalt 18. pilt, täitsa müügis on!)
*
датчики ТЭ-45, ТЭ-204, ДТМ-1(2) приспособлены для эксплуатации на морских подвижных объек-тах (например, кораблях и катерах).
(
http://www.priborist.net/rus/images/sto ... metrov.pdf)
*
Тахометр ТЭ 204 - двухстрелочный электрический тахометр переменного тока предназначенный для дистанционного измерения числа оборотов главных и вспомогательных механизмов кораблей и катеров.
(
http://24054.ru.all-biz.info/cat.php?oid=150121)
Pigem on see moderniseeritud veesõidukite tarvis. Kas võib ka olla, et näitab summeeritud pöördeid korraga mitme võlli pealt?
Postitatud: 10 Juun, 2009 12:04
Postitas Lemet
He-hee, aga järsku näitab väike seier sadu ja suur kümneid pöördeid? Siis kõlbaks aeglaste diislite või aurumootorite jaoks
