30. leht 101-st

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 02 Dets, 2015 1:26
Postitas pagan
Järgnev kommentaar on IMHO, SPEKULATSIOON, FIKTSIOON jne. Eriti millelgi ei tugine ja palun mitte liiga tõsiselt võtta, aga siiski...

Enne kui teema ajalukku vajub, tahtsin lõpetuseks öelda...

Tšekisti jaoks on terrorism arsenalis mitte just kõige tähtsusetum tööriist. Vastupidi, võiks öelda et isegi üks tähtsamaid.
Töötab propagandaga paarisrakendis.
Oleme meie seda tunda saanud ja on ka teised - troikad, gulagid, pommitamised, golodomor jne.
Tänapäeva valitsejad VF-is imetlevad eelkäijate tegevust ja panevad hinnanguks "efektiivsed mänedžerid".
Seda kasutatakse ka "päevapoliitikas" - Näiteks Elumajad Rjazanis 1999 ja muud dissidentide hukkamised. - Mis kasu saadi oma kodanike tapmistest/sandistamistest? -
Aga näe saadi. Saadi mandaat sõjaks, saadi mandaat valitsemiseks.
Euromaidani ajal käivitus aktivistide vastu ka suunatud terrorikampaania.
Kui Impeerium on ohus, siis sirutub käsi tuttava tööriista järgi. Võibolla mitte oma käsi, aga luuakse mingile käele võimalus.
"Keeratakse kruvisid kinni" - Ei tea millest see metafoor tulnud on?

Tümpsa või keegi siin naeris valjult välja võimaluse, et turisminduse suundade muutmiseks hakkab riik oma kodanikke tapma.
Eurooplase jaoks see olekski võimatu, mõeldamatu, jabur.
Tšekisti puhul ma seda ei välistaks. Tema jaoks on isegi eeliseid selles, et see eurooplase jaoks mõeldamatu on.

(Siit algab küüniline, suurt eriti millelgi tuginev, hüpotees. Tühipaljas oletus.)
VF eesmärkide pakett võis olla laiem. Selle sees siis rahvusvaheline kaastunne, enese liitlaseks möllimine, koduste konsolideerimine, mandaat sõdimiseks, Lääne rahakraanide avamine ja jah, ka turismindus.

Keskerakondlane Sarapuu ütles, et keskmine venelasest turist kulutab Eestis 300€.
Egiptuses käis aastal 2014 - 2,6 miljonit vene turisti. (See on veel rahvarahutuste järgne madalseis.)
See küsimus on miljardi eurose väljavoolu peatamine finantsilisest "vereringest".
Kui mingi ihuliige jääb verevarustuseta, siis kukub see ihuliige küljest. Ja ega Krimmi ei saa siis ju küljest kukkuda lasta.

Mis oleks venelasest turisti hind vene valitseja silmis?
Hukkunud sõduri omastele makstakse 400.000 rubla ~ 5640€.
Isegi mitu korda lahkema kompensatsiooni ja lisakulude korral võib despoodi silmis kaalukaussidel olla valik 10 miljonit vs miljard, 224 hukkunut vs Impeeriumi lagunemine.

Venemaa müüs 2014 Egiptusele 3,5 miljardi eest sõjavarustust, deklareeriti suurt sõprust. Aga näed nüüd tuli vahele objektiivne põhjus - islami terrorism - inimesed ise ei taha tulla.

P.S. Tõsi, Euroopaga lähenemisele ei aita kaasa NATO liikmega (Türgi) tüli norimine.
Türgis käis aastal 2015 (kuni praeguseni) - 3,4 miljonit turisti. Jälle võimalik kopikas kokku hoida.

Kuidagi tundubki, et VF on Egiptuse reisilennuki pärast vähem leilis kui Türgi peale.
Esimene oli mingi talutavam asi, aga teine "löök selga" sellal kui tema Euroopaga sõbraks püüdis saada?


Nüüd naerge mind välja... :)

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 02 Dets, 2015 6:22
Postitas Svejk
pagan kirjutas:Järgnev kommentaar on IMHO, SPEKULATSIOON, FIKTSIOON jne. Eriti millelgi ei tugine ja palun mitte liiga tõsiselt võtta, aga siiski...
Nüüd naerge mind välja... :)
:D Lolli tunneb naerust 8)
Katsappia puhul on kõik võimalik, niiet naerda pole põhjust

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 14 Dets, 2015 12:39
Postitas Fucs
Egiptus: alla kukkunud Vene reisilennukist ei ole seni terroristlikke asitõendeid leitud
Täna 11:56

Egiptuse uurijad teatasid, et pole leidnud Siinai poolsaarel alla kukkunud Vene reisilennuki rusudest terrorismile viitavaid asitõendeid, ehkki Moskva kinnitusel põhjustas 224 inimelu nõudnud katastroofi terrorirünnak.

Samas märgitakse Egiptuse tsiviillennunduse ministeeriumi esialgses raportis, et juurdlus jätkub, vahendas CNN.

"Juurdluse tehniline komitee ei ole leidnud seni midagi, mis viitaks ebaseaduslikule sekkumisele või terroriaktile," teatas juhtivuurija Ayman Al-Muqaddam raportis.

Seevastu Venemaa võimude kinnitusel on neil asitõendeid, mis viitavad lennukis toimunud pommiplahvatusele.

31. oktoobril Sharm el-Sheikhist Peterburi lennanud Vene reisilennuk Airbus A321 kukkus Siinai poolsaare kohal alla. Hukkusid kõik 224 lennukis viibinud inimest.

Pärast katastroofi võttis juhtunu eest vastutuse sunniitlik äärmusrühmitus ISIS.

17. novembril teatas Venemaa föderaalse julgeolekuteenistuse (FSB) juht Aleksandr Bortnikov, et katastroofi põhjustas terrorirünnak: lennuki pardal olevat plahvatanud pomm, mille trotüüliekvivalent oli 1 kg.
http://uudised.err.ee/v/valismaa/c4268a ... eid-leitud

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 14 Dets, 2015 14:04
Postitas tommy
Kas ikka oli terroriakt..??
Küsimused on üleval seni, kuni ilmuvad ametlikud uurimistulemused. Sinnamaani võib vabalt tegemist olla tont teab kuskohast alguse saanud infomüraga...
http://kungurov.livejournal.com/135460.html
Ja kipubki ujuma välja see, et mingist terroriaktist polegi haisu.
Tavaline venelaste valetamine, väljamõeldised ja nende käsilaste sellele takkakiitmine.
http://kungurov.livejournal.com/138869.html

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 24 Dets, 2015 20:00
Postitas PaganHorde
pagan kirjutas: Kuidagi tundubki, et VF on Egiptuse reisilennuki pärast vähem leilis kui Türgi peale.
Esimene oli mingi talutavam asi, aga teine "löök selga" sellal kui tema Euroopaga sõbraks püüdis saada?


Nüüd naerge mind välja... :)

Aga ongi ju! Reisilennuki teemal kus sai surma palju inimesi, eraisikuid, on kääbus tsaari poolt täielik vaikus. Aga vot Türgi poolt alla lastud sõjalennuki puhul kus surma said 2 lendurit on kisa kui suur.

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 24 Dets, 2015 20:28
Postitas Troll
PaganHorde kirjutas:...kus surma said 2 lendurit...
Tegelikult ju ainult üks sai surma. Kisa on rohkem sellise propagandistliku põhjusega, et kuidas nad julgesid!

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 24 Dets, 2015 21:39
Postitas chac
tommy kirjutas:
Kas ikka oli terroriakt..??
Küsimused on üleval seni, kuni ilmuvad ametlikud uurimistulemused. Sinnamaani võib vabalt tegemist olla tont teab kuskohast alguse saanud infomüraga...
http://kungurov.livejournal.com/135460.html
Ja kipubki ujuma välja see, et mingist terroriaktist polegi haisu.
Tavaline venelaste valetamine, väljamõeldised ja nende käsilaste sellele takkakiitmine.
http://kungurov.livejournal.com/138869.html
eks näis, kas britid selle peale taastavad varsti oma lennud.
isegi kui konkreetset pauku polnud siis egiptlase turvakontroll suurt turvatunnet ei tekita, vähemalt selle põhjal mis lugeda on olnud, nii brittide kui venelaste pool.

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 28 Dets, 2015 12:11
Postitas MOA
http://maailm.postimees.ee/3448569/vene ... roofi-taga
Valgevene Minski KGB akadeemias väljaõppe saanud Karpiškov oli KGB teenistuses üle kümne aasta ning tal oli juurdepääs sajalaste andmetele ja projektidele. Ta tegutses mitu aastat Lätis vastuluureagendina, kuna Lätit nagu Eestitki peeti nõukogude «lääneks».

Pärast Nõukogude Liidu lagunemist 1991. aastal lahkus ta Lätist ja suundus Moskvasse. Karpiškovi sõnul tekkis tema ja ta tööandja vahel riid, kuna talle ei makstud piisavalt.

KGB teatel oli Karpiškov kaksikagent ning ta pandi koduaresti. Agendil õnnestus valepasside abil Euroopasse jõuda ning Ühendkuningriiki saabus ta paarkümmend aastat tagasi.
Eksagendi teatel sai ta oma andmed Vene võimudele lähedal seisvalt kõrgelt anonüümseks jääda soovinud luureohvitserilt.
Mingi anonüümseks jääda soovinud luureohvitser edastab andmed eksagendile, kes juba 20 aastat ei ela Venemaal. Miks? Miks just temale oli vaja teatada? Lobisemishimu? Sellise suhtlemisega on ju kõrge risk, et uue identiteedi saanud isik tuvastatakse. :dont_know: Liiga ilus muinasjutt? Kuid kus suitsu, seal võib olla ka tuld.
Karpiškovi andmetel saatis Venemaa luure Sharm el Sheikhi eriväljaõppe saanud agendid, kellest üks sai ülesandeks võrgutada Egiptuses puhkusel olev venelanna.

Puhkuseromansi lõpus andis mees naisele paki, mille palus toimetada oma vanematele Peterburis.

Karpiškovi teatel oli selle pakis pomm, mis pidi lennuki pardal teatud ajal plahvatama.

Venemaa meedia teatel oli pomm suure tõenäosusega istmete 30A või 31A all.

Kohal 30A istus 77-aastane Nadežda Bašakova, kelle kõrval, kohal 30B istus ta 43-aastane tütar Margarita Simanova.

31A kohal oli 15-aastane Maria Ivleva ning kohal 31B ta 44-aastane ema Marina Ivleva.

Kui KGB eksagendi jutt paika peab, siis pommi lennukisse toonud naine oli kas Marina Ivleva või Margarita Simanova.
Veristel tsekistidel oleks olnud palju lihtsam pomm paigaldada Venemaal. Miks selline võimlemine "eriväljaõppe saanud agentidega", kelle ülesandeks pidi olema ühe vene naise võrgutamine?
pagan kirjutas:Et kui ma oleksin üks verine tšekist ja ....
1) mul oleks vaja kedagi süüdi lavastada
2) vältides kortermajade õhkulaskmise paralleeli
3) vältides tunnistajaid
4) saada samaaegselt ajend jõu kasutamiseks
5) saada kaastunnet läänelt, muutes ennast samasuguseks ohvriks
6) kasutades massiliseks tapmiseks võimalikult kiiret ja kindlat moodust
.... et siis, kuidas ma seda teeksin. Hmm...

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 28 Dets, 2015 13:01
Postitas Walter2
Vene tšekistil poleks olnud mingit probleemi võrgutada ka 77-aastast istmel 30A maandunud naiskodanikku - eks objekt valiti välja vastavalt võrgutaja vaimsele ja füüsilisele vastupidavusele ning meelekindlusele.

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 13 Jaan, 2016 13:35
Postitas Fucs
Advokaat: Vene lennukatastroofi elukindlustus tuleb tagasi maksta
13. jaanuar 2016, 12:32
Oktoobris Egiptuses alla kukkunud Vene reisilennukis hukkunute omastel tuleb ilmselt tagasi maksta saadud elukindlustussumma, mille nad on juba kätte saanud, kirjutas RIA Novosti.

Kui ilmneb, et õnnetuse ametlik versioon on terrorirünnak, siis peavad omaksed saadud elukindlustusraha – mida oli inimese eest 2 miljonit rubla ehk 24 000 eurot – tagasi maksma, selgitas omaste esindaja, advokaat Igor Trunov.

„Terrorirünnak ei käi kindlustusjuhtumi alla. Kõik kannatanud peavad sel juhul saadud 2 miljonit rubla tagasi maksma,“ teatas advokaat eile Moskvas kohtuistungil, kus vaadatakse läbi tema kaebust uurimiskomitee juhi Aleksandr Bastrõkini vastu. Kaebuse esitasid hukkunute omaksed eelmise aasta detsembris seepärast, et uurimiskomitee ei ole tunnistanud neid asjas kannatanuteks ega vasta nende järelpärimistele selle kohta, kuidas uurimine edeneb.

„Praegu ei tea keegi, mis asja uurimisega toimub, milliste paragrahvide alusel seda uuritakse, kas uurijad on Egiptusest tagasi ja millise infoga. Uurimiskomitee peaks seda infot jagama, aga vaikib,“ kommenteeris advokaat.

Turnov tuletas eilsel kohtuistungil meelde, et kriminaalasi on algatatud lennuohutuse rikkumise paragrahvi alusel, kuid hiljem on läbi käinud ka terrorismiversioon.

Venemaa kindlustusettevõtjad ei tahtnud RIA Novostile sel teemal kommentaare anda.

Venemaad tabas oma ajaloo suurim lennukatastroof mullu 31. oktoobril, kui ettevõtte Kogalõmavia reisilennuk Airbus 321 kukkus alla Egiptuses Siinai poolsaare kohal. Pardal olnutest (217 reisijat ja seitse meeskonnaliiget) suurem osa oli pärit Venemaalt. Kõik hukkusid. Venemaa Föderaalne Uurimisbüroo FSB on öelnud, et katastroofi põhjustas terrorirünnak.
http://www.aripaev.ee/uudised/2016/01/1 ... asi-maksta

Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla

Postitatud: 19 Mär, 2016 22:20
Postitas PaganHorde
http://maailm.postimees.ee/3625183/rein ... rajektoori

Ei hakka eraldi teemat tegema, aga nagu näha siis on veel üks reisilennuk lisaks ka nüüd Venemaal alla sadanud.

Süüria (kodusõda)

Postitatud: 28 Dets, 2016 15:38
Postitas Kriku
Dr.Sci kirjutas:
ambur123 kirjutas:Ootamatu side katkemine ka meedias nüüd: Avaldati lindistus Vene lennuki meeskonna ja lennujuhtide viimasest vestlustest
Ootamatu sidekatkestuse põhjus on see et sideaparatuurist kadus lihtsalt toide. Kui toide kadus ka mujalt, on ilmselge et sellises olukorras lennuk alla kukub. Ja eks sõltub kellele see lennuk kuulus - 33 aastat iseenesest pole veel hull vanus kui regulaarselt hooldatakse. Muidugi ei saa välistada ka sabotaazi... Aga eks paistab, selliste õnnetuste info tuleb aja jooksul tavaliselt välja.
Uues selleteemalises loos pole enam mingeid ootamatuid katkestusi:
Avaldati Musta merre kukkunud Vene lennuki pilootide viimased sõnad: komandör, me kukume!
Venemaa kaitseministeeriumi lennuki Tu-154 pardasalvesti dešifreerimise esialgsed andmed annavad tunnistust sellest, et lennuk kaotas juhitavuse probleemide tõttu tiivaklappidega.

Must kast salvestas lennuki meeskonna omavahelise vestluse kokpitis, vahendab Life.

Vestlus katkeb sellega, kui üks pilootidest hüüatab: „Klapid, kurat!“ Seejärel kostab karje: „Komandör, me kukume!“

Pilootide vestlus oli pardasalvesti järgi järgmine:

- …Kiirus 300… (arusaamatu)
- (arusaamatu)
- Tõmbasin telikud sisse, komandör.
- (arusaamatu)
- Uhh, joomajoo!
(kõlab terav signaal)
- Klapid, kurat, mis jama see on!
- Kõrgusmõõtur!
- Meil… (arusaamatu)
(Kõlab ohtliku maapinnale lähenemise signaal)
- (arusaamatu)
- Komandör, me kukume!

Salvestuse lõpp.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 28 Dets, 2016 16:02
Postitas Kapten Trumm
Pilootide vestlus oli pardasalvesti järgi järgmine:

- …Kiirus 300… (arusaamatu)
- (arusaamatu)
- Tõmbasin telikud sisse, komandör.
- (arusaamatu)
- Uhh, joomajoo!
(kõlab terav signaal)
- Klapid, kurat, mis jama see on!
- Kõrgusmõõtur!
- Meil… (arusaamatu)
(Kõlab ohtliku maapinnale lähenemise signaal)
- (arusaamatu)
- Komandör, me kukume!
Kas see (arusaamatu) tähendab tegelikult "piip" või "tsenseeritud"? :)
Vene koloriidis asuvad sellistes olukordades muidu igasugu ebatsensuursed sõnad.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 28 Dets, 2016 17:01
Postitas Dr.Sci
Kriku kirjutas:
Dr.Sci kirjutas:
ambur123 kirjutas:Ootamatu side katkemine ka meedias nüüd: Avaldati lindistus Vene lennuki meeskonna ja lennujuhtide viimasest vestlustest
Ootamatu sidekatkestuse põhjus on see et sideaparatuurist kadus lihtsalt toide. Kui toide kadus ka mujalt, on ilmselge et sellises olukorras lennuk alla kukub. Ja eks sõltub kellele see lennuk kuulus - 33 aastat iseenesest pole veel hull vanus kui regulaarselt hooldatakse. Muidugi ei saa välistada ka sabotaazi... Aga eks paistab, selliste õnnetuste info tuleb aja jooksul tavaliselt välja.
Uues selleteemalises loos pole enam mingeid ootamatuid katkestusi:
....
[/quote]

Lugesin. See jutt oli küll kokpitivestluse salvestis mida lennujuhtimiskeskus vaevalt kuulis, personalil läks kiireks et midagi ette kanda ja tehniliselt salvestatakse muidugi see kõik musta kasti ka siis kui peatoide puudub; tundub aga et kui signaalid jms toimisid siis toide oli olemas. Seega, tehnika, või inimfaktor või mõlema koostöö. Piisaks vist tõesti sellest kui piloot teliku asemel elroonid ära tõmbas...või siis juhtus viimastega midagi. Arvatavasti õnnestub juppidelt midagi tuvastada, ja kui ikka kiirus on 300+ km/h ja lennuk veepinda tabab lauge nurga all võivad rusud paikneda tõesti suht pikal alal.

Süüria (kodusõda)

Postitatud: 28 Dets, 2016 17:29
Postitas ambur123
Avaldati Musta merre kukkunud Vene lennuki pilootide viimased sõnad: komandör, me kukume!
Venemaa kaitseministeeriumi lennuki Tu-154 pardasalvesti dešifreerimise esialgsed andmed annavad tunnistust sellest, et lennuk kaotas juhitavuse probleemide tõttu tiivaklappidega.Must kast salvestas lennuki meeskonna omavahelise vestluse kokpitis, vahendab Life. Vestlus katkeb sellega, kui üks pilootidest hüüatab: „Klapid, kurat!“ Seejärel kostab karje: „Komandör, me kukume!“

Pilootide vestlus oli pardasalvesti järgi järgmine:
- …Kiirus 300… (arusaamatu)
- (arusaamatu)
- Tõmbasin telikud sisse, komandör.
- (arusaamatu)
- Uhh, joomajoo!
(kõlab terav signaal)
- Klapid, kurat, mis jama see on!
- Kõrgusmõõtur!
- Meil… (arusaamatu)
(Kõlab ohtliku maapinnale lähenemise signaal)
- (arusaamatu)
- Komandör, me kukume!
Salvestuse lõpp.
Mida aeg edasi, seda vähem tõenäolisem tundub olevat terrorismiakt (selle aja peale oleks mingi grupeering juba kilkama kukkunud, et nende töö), ent "terrorismiakti" ehk mingi kaugema plaaniga erioperatsiooni täiesti välistada ei saa - eks lähiaja ütlemised ja tegevused annavad selgust.

Kuid kui kaitseministeeriumi (!) lennuk, mille pardal on pealegi "VIP" seltskond (!), mingi labase tehnilise kehva seisu (hooldamatuse?) tõttu merre kukub, siis on see pozor missugune ...