30. leht 50-st
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 02 Jaan, 2025 20:56
Postitas Runkel
Eks Cooki saarte seadusi kasutavatel biznismännidel jookseb ka alternatiivne taksomeeter, mida aluse kinnipidamine põhjustab.
Eesti peaks ka kiiresti omad rehkendused käima panema ja Soome võimaliku protsessi tarbeks esitama. Kütusest ja logust alusest vaevalt et piisab kahju korvamiseks, vaataks siis huviga varilaevastiku kindlustusseltsi poole. Kes ja millistel tingimustel kindlustab Kremli tegevust? Laeva seitsme juhtliikme osas on liikumispiirangud kehtestatud, võimalik, et grusiinist kapten ja teised ülemused tuleb kindluse mõttes kinnimajja paigutada ja, jah, laeva lastiks olev kütus maa hoidlatesse ümber pumbata, et vältida muuhulgas loodusreostuse riski.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 02 Jaan, 2025 22:16
Postitas affa
Fingrid ja Elisa mõlemad nõuavad Eagle-S konfiskeerimist kahjude katteks.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010939431.html
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 02 Jaan, 2025 23:48
Postitas nukkel
Kas eestil on ka mingeid kahjusi kui jah siis..... mida oodatakse?
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 03 Jaan, 2025 9:41
Postitas Ironman
Eesti küündimatu valitsus lihtsalt sügab kotte..

Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 03 Jaan, 2025 9:46
Postitas kraal
Ironman kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 9:41
Eesti küündimatu valitsus lihtsalt sügab kotte..
Oh ei. Otsivad põhjuseid miks midagi teha ei saa nii, et laup higine.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 03 Jaan, 2025 10:00
Postitas LupusII
Meite valitsus värvib vene nafta vagunitel üle silti"Russki Mir". Pidavat häirima . Ei häiri vene nafta vaid kiri vagunitel "Russki Mir".

Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 03 Jaan, 2025 10:36
Postitas retti
Runkel kirjutas: ↑02 Jaan, 2025 20:56
ja laeva lastiks olev kütus maa hoidlatesse ümber pumbata, et vältida muuhulgas loodusreostuse riski.
minu arvutuse järgi (35 000 t/50 000 000 l) on see last ca 770 000 paagitäit bensiini.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 03 Jaan, 2025 12:59
Postitas trs
Meil pole paraku midagi deklareerida seal kahjude real, sest elekter pidi hoopis odavamaks minema ja rahvale rohkem raha kätte jääma hakkama. Kui estlink 1 ka ära lõhutakse, siis algaks ilmselt kahe kaabli vahel kohalike kiluparvede abil galvaaniline reaktsioon ja elektrit saaks puhtamuidu.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 03 Jaan, 2025 16:17
Postitas Walter2
trs kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 12:59
Meil pole paraku midagi deklareerida seal kahjude real, sest elekter pidi hoopis odavamaks minema ja rahvale rohkem raha kätte jääma hakkama. Kui estlink 1 ka ära lõhutakse, siis algaks ilmselt kahe kaabli vahel kohalike kiluparvede abil galvaaniline reaktsioon ja elektrit saaks puhtamuidu.
Ma lülitaks ühelt poolt plussi ja miinuse ümber nii et tekib kaarleek ja laevateel varilaevaliiklus katkeb päevapealt.

Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 04 Jaan, 2025 0:04
Postitas Sektor gazovoi ataki
Vene nägemus kuidas taristukriisi lahendada. Panen siia sellepärast, et hea vahel näha mida seal teiselpool tehakse. Vene telku jutusaates (Solovjov) siis külalised olid härga täis ja soovitasid valvelaevad põhja lasta ning Baltimaad maismaad mööda vallutada.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 04 Jaan, 2025 0:41
Postitas URR
Kapten Trumm kirjutas: ↑02 Jaan, 2025 11:57Umbes samade tulemusteni jõudsime ja rannakaitse ja mereväe teemas, umbes 100M hinnaklassiga on neid korveti kestasid soetatud ka mujal.
Minu meelest jäime me eriarvamusele:
viewtopic.php?t=40031&hilit=100M&start=2955.
Mis Turvasse puutub, siis on rida põhjuseid, miks ta ongi tavalisest kallim. Oma klassi esimene - nullist teha on alati kallim. Üks esimesi laevu Soomes, mida saab käitada nii diisli kui gaasiga. Omapärased sõuseadmed. Jääklass. Nimetatud radar, seadmed naftareostuse tõrjeks ja ilmselt ka mingid allveesensorid.
Lõpuks on küsimus "Kas 100, 70 või 50 meetrit?" natuke kõrveline (ehkki illustratiivne), sest laevameistrile ei anta tellimus "Tee 100 m laev!", vaid "Disaini laev, mis suudab X meetrise lainega teha seda ja teist!". Sellest tuletub nii meetrid kui hind ja ilmselt tuleb teha erinevaid kompromisse.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 04 Jaan, 2025 2:05
Postitas taavi013
Ironman kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 9:41
Eesti küündimatu valitsus lihtsalt sügab kotte..
Täna näiteks on "küündimatu valitsus" reaalselt kahe-kolme sõjalaevaga merel.
Seltsiks kaablit remontivatele prantslaste "Cable Vigilance" ning soomlaste "Telepaati" kaablilaevadele. Lisaks veel hunnik AIS-i markereid teistele laevadele, et ärge tulge segama. Suure tõenäosusega on optika kaablid varsti parandatud.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 04 Jaan, 2025 12:47
Postitas smr
taavi013 kirjutas: ↑04 Jaan, 2025 2:05
Ironman kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 9:41
Eesti küündimatu valitsus lihtsalt sügab kotte..
Täna näiteks on "küündimatu valitsus" reaalselt kahe-kolme sõjalaevaga merel.
Seltsiks kaablit remontivatele prantslaste "Cable Vigilance" ning soomlaste "Telepaati" kaablilaevadele. Lisaks veel hunnik AIS-i markereid teistele laevadele, et ärge tulge segama. Suure tõenäosusega on optika kaablid varsti parandatud.
Reostustõrjelaevaga ikka

Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 04 Jaan, 2025 13:34
Postitas nukkel
Isiklikult mulle meenutab see " aida valvamist, peale vargust " , et teeme midagi.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Postitatud: 04 Jaan, 2025 18:47
Postitas Benjy
Nonii, video balticconnector-i lõhkumisest.
https://www.youtube.com/watch?v=WVPZMDnKwEw