Messerschmitt Bf-109 E 3
Academy 1:72
Muidu tundus igati ok mudel aga tagumiste tiibade fiksaatorid olid minuarust täitsa mööda ja tulemus jäi soovida. Ei saa kuidagi ka üle ega ümber faktist et kleepsud on kehvad. On veel 3 Academy lennukit ootamas, ei tahagi nagu enam neid teha nende kleepsude pärast. Hangi või uued. Teel on ka üks Hasegawa toodang. Loodan et jõuab varsti ja saaks kohe võrrelda
Oled nagu kohe messeritele spetsialiseerunud.
See kleepsude teema on ikka väga tuttav.
Igal juhul nakivad nad paremini läikivale pinnale.
Paravozi poolt on idee lakkida dekaalide alune üle põrandavahaga.
Meetodi pluss on väidetavalt see, et vahendit saab ka pintsliga peale kanda.
Igal juhul ei paista ükski dekaal normaalne välja nii mati pinna peal, nagu on sinu mudel.
Tere-tere!
Ilusad aparaadid! Tubli töö. Kui nüüd kvaliteedist rääkida siis infoks nii palju , et tänapäevaks on oma mõõtude ja proportsioonide esireas muidugi Hasegawa. Sellele pidi nüüd järgnrma ICM Me109E mudelid. Aga see täpsuse küsimus on igavene, nagu ei ole olemas perfektset mudelit.
Samuti , infoks, Academy dekaalid ongi üsna nigela kvaliteediga. Samuti vahest ka teiste firmade omad , sõltub printija kohast ja firmast. Ise olen selle protsessi läbinud ja oskan nii palju soovitada, võimalusel hankida Superscale, Techmodi, TallyHo, või Aeromasteri dekaalid. Kas lennukile otse või asendus komplektid s.t Ristid tiibadele, kerele, tiibade aluspindadele, swastikad, ..ja vastavalt lennuki tüübile.
Ja muidugi jääb dekaal kõige paremini läikivale krunditud pinnale.
Loodan, et ei olnud liiga pealetükkiv...
Lugupidamisega
Kriitika ja nõuanded on alati teretulnud . Otseselt ei ole spetsialiseerinud Messerschmittidele , lihtsalt sain 3 tk + 2 FW 190 mudelit soodsalt ja nüüd ma nende kallal siis vaeva näen ja kätt harjutan . Varsti loodan jõuda ka kolmanda (Bf 109 G 6) kokku panna. Siis FW 190 kallale.
Hakkasin pihta Revelli 1/72 Focke Wulf FW 190 A-8 (04165)tegemisega. Lisan tiibade alla ka kahurid - kokku 4. Visuaalselt hea üldmulje loomiseks jätsin ära tiibadel olema pidanud radariantennid. Pintsliga kandsin peale sakslastele omase täpilise mustri lennuki küljel, Värvimisel kasutasin aga mitte Revelli, vaid Humbroli halli, tumehalli, sinise, musta tooni segusid.
Enne dekaale ja lõpviimistlust:
No Humbroli email on tunduvalt kvaliteetsem kui Revelli oma.. siin pole vabandada midagi. Aga miski häirib mind selle mudeli puhul.. kas siis pintslitäppide ebaloomulikkus või veel värvimata kabiinikuppel või värvijoone kaameliküür "tossutorude" kohal või kuulipritsiküürude ebakonkreetsus .. ei oskagi täpselt öelda..
ja sellel Academyl ka külje peal lisa-õhusissevõtt. Võibolla on Revelli mudelil probleem selles, et kokpiti kuppel on parajalt hägune ja nii juba pakendist võetuna. Dekaalidega jääb masin aga võimas.
Midagi pold teha.. läinud sajandil polnud haakriste komplektiga kaasas ning oma esimesed haakristikleepsud sain ma alles möödunud aastal..
Mis puutub suuremõõdulisse maismaatehnikasse.. siis selle ma näitasin siia tulles ju, komplimendina kohalikele eelistustele, koheselt ette.. Neid on veel.. karpide kaupa.. aga puha poolikud..
Jah.. nüüd mõjub juba palju paremini.. ainult vasema tiiva kleeps mullitab pisut ning "tossutorude" asemel laiutab mingi arusaamatu must ristkülik..
Kas kahuritorudesse mürskude väljatulistamise tarvis ikka augud on puuritud?
Osadel versioonidel värvitigi väljalasketorude ala mustaks, et ei paistaks silma sinna ajaga tekkiv tahmajoon. Kahuritorude aukude puurimiseks on vaja ülipeenikest puuri, ehk saan olemasolevaga hakkama.