4. leht 6-st
Postitatud: 06 Sept, 2010 18:56
Postitas calico
novot- see on juba midagi, ei mingit navitrollat seintel, kõik ainult ja ainult militaari päralt! ja tõsine raudvara väjas. tublid olete!
Postitatud: 06 Sept, 2010 19:36
Postitas Hertsog
väga kõva üritus tundub olevat... et pole mingi lõuna-eesti nelja isiku ( kolm tankisti ja üks kunstnik) näitus
Postitatud: 06 Sept, 2010 22:01
Postitas calico

hei! meid oli neli tankisti ja koer..ptüi..kunstnik või õigemini kaks tankisti, kaks lendurit ja üks troll A

Postitatud: 07 Sept, 2010 9:40
Postitas asjaajaja
Jõudsin ka lõpuks arvuti taha.
Pühapäevaga võis täiesti rahule jääda - püsisime enam-vähem etteantud graafikus, planeeritud eesmärgid said kõik viis-pluss täidetud ja tiba veel ülegi.
Väljanäitus ja selle peremees tekitasid eksursiooni ajal sellise mõnusa õhkkonna, et tegelikult on kõik võimalik. Haapsalus oli megahea meeskonnatöö ja näitus läks üles linnulennul, käigu pealt paremaid lahendusi leides ja naid kohe realiseerides. Tagasiteel oli pauerit veel nii palju üle, et...
Kuna üks pilt räägib rohkem kui sada sõna, ei hakka siinkohal pikemalt lobisema, vaid annan sõnajärje fotograafidele üle.
Ja veelkord tänu kõikidele osalejatele, see oli tõesti megahea meeskonnatöö, mille tulemusena jääb mälusoppi üks kordaläinud üritus.
NB!
Teisipäevases Lääne Elus ilmus ka värske militaarnäituse kohta kirjutis. Kes Haapsallu ei viitsi sõita, leiab värske lehe Tallinna maailiinide bussijaama perroonil asuvast R-kioskist. Kiirustage, sest lehtede arv on piiratud!!!
Postitatud: 08 Sept, 2010 21:15
Postitas Tsiknat
Postitatud: 08 Sept, 2010 21:28
Postitas von manstein
Algatuseks mehine käepigistus ja vennalik õlalepatsutus asjaajajale vägeva ürituse organiseerimise eest.
Kõik sujus suurepäraselt, nii eheda tehnika esitlus kui ka mudelite väljapanek.
Kuna Jossi ja Antoni fotoreportaaz on piisavalt ülevaatlik, siis piirduks omalt poolt mõne ekslusiivse eksponaadi ülesvõttega, mis kummalisel kombel kahe silma vahele on jäänud.
Kõigepealt Tsaikast ümberehitatud matuseauto:
Lähivõte kindalaeka siseküljest paljastab, et selle masinaga on manalateele saadetud nii mõnigi prominent.
Veel jäi objektiivi ette täielikus komplektsuses tsehhi päritolu militaarsõiduk:
Hrustsovi isiklikust garaazist on pärit suurepärases konditsioonis sõiduauto ZIL111.
Ja üks kümnest seltsimees Stalini käsutuses olnud Packardist:
Jep, ja nüüd ootaks vastust Tsiknatilt. Mees oli fotoka ja kolmjalaga tõsiselt ametis. Ehk on midagi lisada?
Postitatud: 09 Sept, 2010 7:42
Postitas Tsiknat
von manstein kirjutas:Jep, ja nüüd ootaks vastust Tsiknatilt. Mees oli fotoka ja kolmjalaga tõsiselt ametis. Ehk on midagi lisada?
Tehnikast on pilte tõepoolest oluliselt rohkem kuid laiskus oli peal neid kõiki väiksesse formaati ajada.
Luban saarlastele, et saate need fotod CD-l.
Muuseumist ei pannud ka päris 100% pilte üles aga väga palju sellesse seeriasse lisada ei ole. Siit said välja jäetud fotod mis mingisugust kriitikat ei kannata. Enamusest nendest mudelitest on väga kvaliteetsed fotod vastavas ehituse teemas olemas.
Toomas
Postitatud: 10 Sept, 2010 8:42
Postitas asjaajaja
Kuni kaks Toomast omavahel kemplevad, küsib kolmas n.ö. teemaväliselt, et ega kellegi fotoobjektiivi ette ei jäänud see suur viltune kadakas seal elumaja sissesõidutee ääres. Oleks kas või tagaplaanil...
Postitatud: 10 Sept, 2010 15:54
Postitas von manstein
On ilmunud artikkel kohaliku lehe "Lääne Elu" 7. septembri numbris.
Kuna kirjutise formaat on pildistamiseks väga ebasobiv, sai tehtud kaks ülesvõtet:

Postitatud: 10 Sept, 2010 19:26
Postitas Markko
Häh, lugesin artikli läbi ja mida ma avastasin - ma olin siiamaani täiesti veendunud, et asjaajaja on ka mudeleid ehitanud. Aga võta näpust. Silmaring jälle laienenud

Postitatud: 11 Sept, 2010 20:40
Postitas asjaajaja
Kaks korda eksisid, Marko! Tegelikult olen mudeid ehitanud ... paar aastakümmet tagasi. Aga Tsiknat soovitas sõbralikult nendest mitte eriti valjusti rääkida.
Aga, olles realist, ei hakka ma oma kehva silmanägemise ja kangete sõrmedega punnitama ja naudin siin foorumis meistrite tegemisi. Vahetevehel lausun ka sõna sekka.
Ja et mitte jääda lihtsalt terava keelega kiibitsejaks, otsustasin kaasa lüüa viisil, mis mul paremini välja tuleb. Umbes aastase tegutsemise tagajärjel on mudelitegijad vähemalt mingis ringkonnas juba nõutud tegelased. Kuressaare, Haapsalu ja Valga on seni realiseerunud projektid, aga kuluaarides on juttu hoopis rohem rohkem olnud. "Lääne elu" artiklis mainitud Narva sealhulgas. Eks näis, mis sellest välja tuleb, transport on seal vist kõige teravam probleem...
Postitatud: 11 Sept, 2010 22:23
Postitas Tsiknat
asjaajaja kirjutas: Aga Tsiknat soovitas sõbralikult nendest mitte eriti valjusti rääkida.
See kriitika käis tolleaegsete mudelite, mitte Asjaajaja kohta.
Toomas
Postitatud: 11 Sept, 2010 23:57
Postitas Joss Metsast
Hmm, tundub et siin kruvitakse lihtsalt huvi ülesse
Asjaajaja peab varsti ilmselt spekulatsioonide vältimiseks mõned fotod üles pistma ....
Teemasse ka , kas on ka tagasisidet tulnud? Või on veel nii värske värk et külastajate hordid pole seda veel üles leidnud.
Postitatud: 12 Sept, 2010 7:49
Postitas asjaajaja
Uue nädala algul võtan Läänemaa muuseumiga ühendust ja uurin, kuidas sujunud on. Siiani on sealt vaid positiivseid kommentaare tulnud.
Postitatud: 15 Sept, 2010 14:06
Postitas asjaajaja
Uurisin Läänemaa muuseumist mudelinäituse käekäigu kohta ja sain Eve Otstavelilt sellise vastuse:
Praegu on veel täit hinnangut vara anda, aga alt tädid ütlesid, et külastatavus on suurenenud. Tavalisest enam on jõudnud isasid-poegi, osa poisikesi on juba mitmendat ringi. Tsitaat: *poisikesed on kõhuli vitriinide vahel*.
Paar-kolm isa on öelnud, et on kunagi ise ka mudelitega tegelenud ja hindavad välja pandud asju väga kõrgelt. Algkooli huvijuht käis asja üle vaatamas ja lubas ka kõigile soovitada. Käisid ka Kaitseliidu naised.
Kena päeva,
Eve Otstavel