4. leht 666-st

Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitatud: 19 Veebr, 2010 21:45
Postitas jackpuuk
Kuna siin tehnikamehi erinevas tugevusastmes, siis üritan natuke teie silmaringi avardada ja hallidele ajurakkudele natuke tegemist anda :wink:
Palun autufoorumist mitte spikerdada, küsige vihjeid.

Esimene juhtum minu kogemustest: Bmw E 28 varajane mudel, sel oli veel nö. mehaaniline sissepritse, st. ilma elektriliste pihustiteta. Mingil ajahetkel loobus see pöördesse minemast, kõrgematel pööretel käitus nagu karpaga masin, mis kütet kätte ei saa korralikult.
Mis seda võis põhjustada?

Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?

Kui viitsite, siis ragistage natuke ajusid (siis on hea erinevates teemades vaielda) :mrgreen:

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:14
Postitas SoeSai
Autoasja ei jaga, aga Jawal võis selline asi olla, et kompressioon puudus.
Kunagi sai sõbra punnil nii tehtud. Võtsimesilindri maha, kolvirõngad maha ja siis panime silindri tagasi. Käima läks ilusti, ja ka pöördesse paremini kui muidu aga nii kui selga hüppas suri välja :D

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:17
Postitas jackpuuk
SoeSai kirjutas:Autoasja ei jaga, aga Jawal võis selline asi olla, et kompressioon puudus.
Kunagi sai sõbra punnil nii tehtud. Võtsimesilindri maha, kolvirõngad maha ja siis panime silindri tagasi. Käima läks ilusti, ja ka pöördesse paremini kui muidu aga nii kui selga hüppas suri välja :D
Eip, viga tekkis äkki ja lahendus palju lihtsam :wink:

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:19
Postitas urmas
BMW puhul võib olla tegu k-jet pritsega. alusta õhulugeja hoova-värginduse kontrollimisest, seejärel vaata "kolus" üle ülemist ja alumist kambrit eraldav membraan... aga kõigepealt vaata ega bensufilter umbes pole

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:25
Postitas jackpuuk
urmas kirjutas:BMW puhul võib olla tegu k-jet pritsega. alusta õhulugeja hoova-värginduse kontrollimisest, seejärel vaata "kolus" üle ülemist ja alumist kambrit eraldav membraan... aga kõigepealt vaata ega bensufilter umbes pole
Noh, tegelikult sai kõike neid vigureid aastaid tagasi näpitud, filter vahetatud jne. Sai ka pump maha kakutud ja surve kontrollitud.
Viga oli kaudselt pumbaga seotud, kui oleksime kütusesurvet pumba peal olles mõõtnud, siis oleksime pumba vahetanud aga ikka sama targad olnud. Järgmist pakkumist ma vist juba tean :), aga polnud see :mrgreen:

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:36
Postitas speedsta
Viga oli sellest, et kompressioon mässis ümber väntvõlli. Vanad tehnikamehed teadsid rääkida 8)

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:47
Postitas lamjak
Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:49
Postitas jackpuuk
speedsta kirjutas:Viga oli sellest, et kompressioon mässis ümber väntvõlli. Vanad tehnikamehed teadsid rääkida 8)
Tegelikult oli säde tagumise keskmise ratta ventiili sisse hüpanud :D.
Tekkis lihtsalt väike huvi, kui kõvad tehnikamehed meil siin on, lahatakse ju tankimootoreid-veermikke keerme suuna tasandil.

Postitatud: 19 Veebr, 2010 22:52
Postitas jackpuuk
lamjak kirjutas:Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.
Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.

Postitatud: 19 Veebr, 2010 23:03
Postitas Soobel
Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?

Postitatud: 19 Veebr, 2010 23:08
Postitas Feeliks_Jalgraud
Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Aku lasid lühisesse istmega.

Postitatud: 19 Veebr, 2010 23:12
Postitas Karuke
Huvitav, huvitav.
Siit ehk leiab mõne hea mõtte, omal sarnane, aga mitte sama probleem
(sorry, ma tean vastust juba - aga pean ilusasti suu :D )

Postitatud: 19 Veebr, 2010 23:15
Postitas onemanband
jackpuuk kirjutas:
lamjak kirjutas:Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.
Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.
Bensiininäidik valetas? :lol:

Postitatud: 19 Veebr, 2010 23:29
Postitas jackpuuk
Feeliks_Jalgraud kirjutas:
Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Aku lasid lühisesse istmega.
Jalgraud ten points, juhe oli istme alt katki jah :wink:
Krt. uskumatult palju huvilisi on, proovin ülejäänud postitustele vastamise järgmisse posti koondada.

Postitatud: 19 Veebr, 2010 23:40
Postitas jackpuuk
Soobel kirjutas:Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?
Ei midagi nendest ja ka bena oli paagis piisavalt, on üks detail mis on pumbaga seotud ja mõjutab otseselt selle tööd kuid pole pumbas endas, ka mitte nimetatud surveklapp.
Otsimine ajas suht meeleheitele, nii lihtsat-totrat viga ei osanud aimatagi.