4. leht 4-st

Postitatud: 31 Aug, 2007 14:13
Postitas Würger 190G
Aastaid tagasi inffi oli --viimane tootmisse läinud 190 A-8, nüüd siis tuleb välja, et ka A-9 toodeti törts alla tuhande, aga A-10? Ainult paberil või siiski jõudis prototüübini?

Postitatud: 31 Aug, 2007 17:26
Postitas Soobel
Kas mitte ikka D9? Mul mudel vedelikjahutusega "Dorast" (Fw190-D9)

Postitatud: 04 Sept, 2007 9:57
Postitas Würger 190G
D-seeriast oli viimane, mis seeriasse läks D-11 (toodeti 20 masinat), aga huvitav ikka segadus seoses A-10. Jäi paberile, valmis makett?

Postitatud: 04 Nov, 2007 14:36
Postitas FW Anton
Siit foorumist läbikäinud infona 1989. a. Kirša lähedalt metsast leitud ja läände viidud FW-190 A-5 kohta on uut infot ja foto mis näitab, et lennuki restaureerimine edeneb.
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN
Pilt

Postitatud: 04 Nov, 2007 17:03
Postitas Soobel
Ega nad hullud sellest lennumasinat tee???

Postitatud: 04 Nov, 2007 17:13
Postitas FW Anton
Foto järgi otsustades võivad teha küll, sest restaureerimine tundub väga põhjalik olevat ja see keskus on eelmised lennukid kõik lennukorda seadnud. Ja seda masinat tahaks oma silmaga lendamas näha.

Postitatud: 27 Mär, 2008 22:00
Postitas ugandiklubi

FlugWerk FW190 ja teised replikad

Postitatud: 04 Sept, 2008 18:06
Postitas Soobel
http://www.flugwerk.de/

Jutt siis saksa entusiastidest, kes arhiivisttoodud jooniste järgi hakkasid FW190-id tegema. Mõned on tehtud ka, D9 variatsioon on tegemisel.

Aga mul tekkis küsimus: miks neid videotes ja õhusõudel liikvel pole, kui on, siis alati seisab maas ja pannakse ehk korra käima. Lennuvideo piirdub vaid esimese masina katselennuga ettevaatlikult lennuvälja kohal, rattad õieli.

Pole lennuluba saanud need masinad või?

Või pole lendureid? Mis nõuded üldse sellise eluka piloodile kehtivad? Kas Cessnaga harjutanud harrastuslendur tohib proovida? Või on suisa lahingulennu kooli ja paguneid vaja?

Kuulsin hiljuti kuulujuttu, et miskid eesti ärikad tahtnud miskit pommitajat (A20? B25?) siia osta, aga asi takerdunud bürokraatia taha, a'la peab alati kaks pilooti olema nagu meeskonnas ette nähtud jne. (Kuulipildujamehi vist ei nõutud)

Postitatud: 04 Sept, 2008 21:52
Postitas EOD
Piloodi pädevuse kohta niipalju, et põhimõtteliselt võib PPL (erapiloodiloaga) selle masinaga lennata küll, kuid on vaja tüübipädevust, kuna on küll SEP (A) land klassi masin (ühe kolbmootoriga maal baseeruv lennuk), kuid Cessnast kordi raskem.
Mitu meeskonnaliiget peab lennukil olema, see on määratud lennuki valmistaja ja riigi või riikide ühenduse volitatud ametkonna poolt. Näiteks An-2 võis ALMAVÜ-s langevarjureid hüpetele viia ühe piloodiga, kuid polaarlendudel oli selle meeskonnas viis liiget (kapten, 2. piloot, navigaator, radist ja pardamehhaanik).

Postitatud: 04 Sept, 2008 23:55
Postitas FW Anton
Teema pole uus, käsitletud varem:
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... c&start=15
Lennata saab vast erapiloodi pabereid omades aga vajab kindlasti tüübi väljaõpet, siiski vähe äkilisem masin ku Cessna

Postitatud: 31 Jaan, 2011 22:42
Postitas FW Anton
Venemaalt Kirša lähedalt leitud FW-190A-5 on restaureeritud ja lendab!
http://falkeeins.blogspot.com/2010/10/f ... 190-5.html

Postitatud: 17 Mär, 2011 14:30
Postitas FW Anton
FW Anton kirjutas:Siit foorumist läbikäinud infona 1989. a. Kirša lähedalt metsast leitud ja läände viidud FW-190 A-5 kohta on uut infot ja foto mis näitab, et lennuki restaureerimine edeneb.
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN
Pilt
siin ka videoklipid - sama elukas lendamas juba:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1758851464340
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1726359612064

Postitatud: 30 Juun, 2011 13:12
Postitas FW Anton
18. juunil toimus Fw-190A-5/U-3 presentatsioon peale restaureerimist Flying Heritage Collectionis Paine Fieldi lennuväljal. 6. augustil on seal ka Lufwaffe päev.
Pilt

Türgist leiti maasse peidetud 50 Focke-Wulf Fw 190.

Postitatud: 18 Okt, 2016 18:25
Postitas rocco19