
http://www.vninform.ru/article/138854.html
Tegu peaks olema soomusega piloodi kaitseks.Miks on sel isendil piloodi külgedele vaatamine sedavõrd piiratud?
Ja see annab kabiini taolisele väljanägemisele loomulikult hoopis teise tähenduse...tegu on putukavõrgu või kaasfoorumlase Zusliku pakutud külgvaate piiramisseadmega...andrus kirjutas:Il-2bis soomuse skeem pole asjakohane. Antud lennukit seerias ei toodetud.
Kui palju on WW II aegse 7,62x51 mm läbistusvõime 300m pealt? Kui palju on 12,7mm M2 WWII aegse moona läbistusvõime 300m pealt?Kapten Trumm kirjutas:See soomustus muidugi rohkem killukaitse + kaugelt tulevate käsirelvade juhuslike tabamuste vastu.
6-8 mm teraslehe peaks isegi tavalise täismantelkuuliga 7,62x51 mm 100 meetri pealt läbi laskma.
Muidu 7,62 eest loetakse piisavaks kaitseks 12 mm vertikaalne leht.
Sellel ajal, kui Il-2 sai pardalaskuri, enam õhus väga 7,62ga ei põmmutatud.
Ma kardan, et siis olid padrunid veel võimsamad, sakslastel näiteks 7,92x57 mm, venelastel 7,62x54 mm.Tiam kirjutas: Kui palju on WW II aegse 7,62x51 mm läbistusvõime 300m pealt? Kui palju on 12,7mm M2 WWII aegse moona läbistusvõime 300m pealt?
Ma mõtlen sellele, et WW II aegsete USAF hävitajate tiibades paiknevate M2 browningute tuli oli rihitud just umbes 300m peale ristuma ehk ühte punkti kokku tulema. Päris kindel see ei ole, aga arvan, et ehk see näitab sellis tüüpilist kauguseakent, kus lennukid said lahingus üksteist edukalt alla tuua. Huvitav kas siin juba vähemalt 7,62x51mm moona vastu 6-8mm terast juba ei aita- seda enam, et vast need kuulid ei taba soomust alati täisnurga alt ka.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline