4. leht 96-st
Postitatud: 01 Aug, 2006 9:53
Postitas Troll
Mis seal uurida? Sama 45mm kahur 20K, mis enamusel tolleaegsetel vene tankidel (T-26, BT). 1941 aastal sai see kahur (vähemalt teoreetiliselt) jagu kõigist saksa tankidest v.a T-III ja T-IV viimased mudelid, millel esisoomust oli suurendatud 50mm-ni. Muidugi jäi see alla 76mm F-32 või F-34 kahurile, rääkimata 57mm tankitõrjekahurist ZIS-2, aga T-35 loomise ajal vastas igati tolleaegsetele nõuetele.
Postitatud: 01 Aug, 2006 10:20
Postitas asjaajaja
Pöördun tagasi selle reaktiivmootoriga auto juurde. Kiirust 1019 selline atribuut kohe kindlasti arendada ei suutnud. Ka siis mitte, kui tal katsetamise käigus oleksid rattad maast lahti kerkinud ja ajavõtt oleks toimunud niiöelda madallennul.
Esiteks pole selle MAN-i veermik sellisteks kiirusteks arvestatud, teiseks hakkaksid kiirusel umbes 300 km tunnis (või veel varem) tohutu õhutakistuse tõttu auto küljest detailid ära pudenema. Ja kolmandaks - sellised kiirused nõuavad spetsiaalseid teid. Kas sõjaaegse Saksamaa autobahnid sel tasemel ikka olid, kahtlen tugevasti.
Pildiloleva veoauto kiiruseks võis jääda 150-170 kilomeetrit tunnis, võib olla ka veidi rohkem.
Kiirus 1019 kilomeetrit tunnis on reaktiivmootoriga autoga küll alistatud, kuid alles 1983 oktoobris autol Thrust 2. Tänaseks päevaks on see rekord aga ammu ületatud.
Postitatud: 01 Aug, 2006 11:40
Postitas fossiil
Ma võtaks veel korra sõna T-35 teemal - see masin ei olnud sugugi seotud ei Budjonnõi ega ka temaaegse ratsaväeromantikaga - tegu on hoopistükkis selle vene delegatsiooni märja unenäoga, kes ammuli sui inglaste Independentit vahtis.
Selline masin ei kõlvanud ei ratsaväe, ega ka jalaväe saatmiseks, ja ega see olnudki konstrueerimisel eesmärgiks, tegu on hoopis raske läbimurdetankiga, mõeldud vastase kindlustatud kaitseliinidest läbi murdmiseks. Ainult et tulemus oli nudivõitu - kujutage ise ette sellise tanki efektiivsust, mis ei suuda ületada suuremat tõusu kui 17 kraadi...
Postitatud: 01 Aug, 2006 12:09
Postitas Tarmo Männard
Sel suuremal, 76 mm torul oli mürsu algkiirus soomuse läbistamiseks ilmselt liiga madal.
Postitatud: 01 Aug, 2006 13:00
Postitas plekkpea
Thrust 2 mõtlesingi.
Postitatud: 01 Aug, 2006 13:23
Postitas Würger 190G
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... 2%8C%A9=ru
Väidab et T-35 sõdis ainult Suures Isamaasõjas.
Before the Great Patriotic War, the T-35 didn't take part in any military conflicts. Any mention in Western (and some Russian) accounts about T-35's that served in the Winter War are false.
Samas aga:
http://milparade.udm.ru/25/100.htm
They fought on the battlefields of the Soviet-Finnish War, the war with Nazi Germany (in the early period) and their combat path came to an end during counter-offensive near Moscow in December 1941.
Ikka huvitav ,et venelased ise ka ei tea, kus nad sõdisid. See vast see kõige suurem kuirioosum!
Ja siin T-35 kaotuste statistikat:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... 23&lang=en
Postitatud: 01 Aug, 2006 13:35
Postitas Kapten Trumm
Soomusronge ja muid suuremaid soomuskolosse kasutati valdavalt WWII esimeses faasis, kus lennuvägi polnud jõudnud neid veel ära nottida. Tänada tuleb selles peamiselt Stuka konstruktorit, et varsti tankist suurmaid sõjamasinaid maismaal suurt ei kasutatud.
Postitatud: 01 Aug, 2006 22:38
Postitas Soobel
See reaktiivauto pilt paistab mingi naljategu olevat, minu mäletamist mööda oli see Opeli reaktiivauto pigem tolleaegsete ringrajavormelite moodi (leivapätsi kujuline kere ja pea kere kõrgused rattad) ja läks ligi 300 välja.
Postitatud: 02 Aug, 2006 19:10
Postitas motofassist
Reaktiivmootor!!!
Mis on veoki peal oli katseks. Ja mingit unelma kiirust se ei arendanud.
Seal testitakse mootori võimsust näiteks kaalu ja tõukejõu suhet.
Ei mäleta kus ma selle kohta lugesin kuid nii see oli!
Ja mootori katse oli ameerika pommitaja tarvis.
Aga ei suuda hetkel leida neid monstrumeid mida tegid sakslased IMaailmasõja aegu.
Vaat see oli tõeline hiiglane kaal oli vast 166 tonni.
Ja see oli I Maailmasõja aeg!!!!!!

Postitatud: 02 Aug, 2006 20:47
Postitas Karuke
Sellise silueti juures ei saa fotol kujutatud reaktiivmootoriga auto küll suuremat kiirust arendada kui 100 - 150 km/h.
Suuremad kiirused oleks aerodünaamikaga väga vastuolus...
Postitatud: 02 Aug, 2006 20:54
Postitas motofassist
Vaadake ja imestage kui arenenud Saksa tehnika oli!
http://www.lostplaces.de/cms/content/view/136/33/
Postitatud: 02 Aug, 2006 23:10
Postitas ghost
Üks vene aatomitehnika ime 1961 aastast.
http://www.ippe.obninsk.ru/rpr/2-2rpr.php
Oli N-Liidu insenervägede varustuses.
Ei tea ainult kas seda ka kusagil reaalselt on kasutatud.
Öelgu veel keegi et igasse kolkasse ei saa elektrit sisse viia.
Postitatud: 03 Aug, 2006 13:40
Postitas Lennart
Postitatud: 03 Aug, 2006 17:04
Postitas canislupus
Uitaja kirjutas:Auto peal katsetatakse reaktiivmootorit...

Normandia dessandi tarbeks katsetasid inglased ka midagi taolist - mõte oli, et taoline asi suutis ujuda ja siis ka randa veereda. Ehk midagi sellise mõttekäigu viljadest, ent vastaspoolelt?
Postitatud: 03 Aug, 2006 19:47
Postitas Soobel
See toru seal otsas muide ei meenuta mulle millegi poolest reaktiivmootorit. Vähemalt mitte klassikalist turboreaktiivi. Äkki on see mingi otsevoolu värk või hoopis mingi järjestikplahvatuse mootor nagu V1 katusel?
Ehk keegi tõlgib ära, mida see stautrahl tähendab üleüldse? Triebverk on veovärk ehk mootor, seda ma tean.