Postitatud: 26 Juun, 2011 6:55
Lülitasite alarmiploki välja alarmivõtmega. See oskab ikka igasuguseid huvitavaid anomaaliaid autol põhjustada. 

Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Täpselt nii oligi, immo on kesklukuga kuidagi seotud (ei viitsinud veel hetkel süvenema hakata), immo tuluke ei hakanud kah vilkuma. Pasuna juurest tundlikkus nulli ja käis poolest pöördestLawrence kirjutas:Lülitasite alarmiploki välja alarmivõtmega. See oskab ikka igasuguseid huvitavaid anomaaliaid autol põhjustada.
Tuletab mulle kangesti meelde ühte mõne aasta tagust lugu suht uue Ivecoga. Uus juht hiljuti selle auto peale tulnud ja hommikul vaja sõitu minna, kooremgi juba peal, aga pidurid "kinni" ja tee või tina, kohalt ära ei saa. Talvine aeg kah, kerged miinuskraadid väljas. Väike konsiilium koos, sh. paar kunagist ZIL-i juhti. Leidsime, et ju ikka on kondensaatvesi pidurisüsteemis ära külmunud. Mul käis küll korraks peast mõte läbi, et kabiinis kahe istme vahel peaks üks väike kollane nupuke olema, mida peaks piduri maha võtmiseks , kui ma õigesti mäletan, siis üles sikutama, aga noh, mitu "elukutselist" koos ja ei tahtnud ma tarku õpetama ka hakata, seda enam, et mul "suure" lubegi pole ja veoka kogemus piirdub GAZ 52-ga külavahel ringikärutamises. Käisin ja nuiasin oma ülemuselt pudeli piiritust välja, sai see õhupaakidesse lastud, ikka ei midagi. Tekkis juba kahtlus, et äkki on piduriklotsid trumli külge kinni jäätunud, aga siis selgus, et sellel elukal on taga hoopis ketaspidurid. No ja siis jõudis kohale üks teine rekka, selle juhti tuli samuti asja uurima, ronis kabiini, viskas kahe esiistme vahel olnud paberite ja igasugu muu kraami kuhja kõrvalistmele, sikutas seda kollast nupukest, pidurisüsteem tegi "surtsti!" ja oligi korras. Mees ronis kabiinist välja ja teatas oma ametivennale: "Vot nüüd pead mulle küll pudeli tooma!".murdock kirjutas:Huvitavad lood. Lisan ühe eelmisest hilissügisest. Tegu mersu veokaga, aastast 1985 või miskit. Korraliku V-6 mootoriga. Siiamaani toimis ilusti. Järsku hakkab käivitamisel hirmsat tumedat tomu välja ajama, jõudu ei ole ja tundub nagu sõidaks masuudiga. Suur kolleegium koos, selge, mootor kottis vaja remonti saata. Juht sama meelt. Remont aga võtaks üüratu aja, masinal on lumesahk ees ja mulle hindamatu tööväärtusega. Hakkan vaikselt ühte viga kahtlustama, ronin kabiini. 10 sekundit ja masin töötab siiamaani![]()
Vene veokatel ja ka uuematel lääne omadel seda viga olla ei saa.
Sa mõtled seda õhkjahutusega peletist, millel oli V-10 aiste vahel, kui õieti mäletan? Venemaal autojuht pusis aastaid tagasi sarnase hädaga, aga hetkel ei tule põhjus meelde. Oot, see krt tükkis külmaga vist tagurpidi käima kargamamurdock kirjutas: Aga ok teine keiss. Magirus_deutz, aastast 1972-1978. Lugu nii viie aasta tagune. Sõidab sahamees garaaži ette, midagi seal nikerdas. Ütlesin, siis et aja masin natuke eemale. Paneb käima, mootor teeb hirmsat häält ja tossab kui hirmus. Sureti viga ei olnud, aga jällegi lihtne asi.
Hea õpipoiss on parem kui s.tt meistermurdock kirjutas:Harjutamine teeb heaks harjutajaks, meistrid sünnivad!
Et aga valet muljet ei tekiks (olen küll tõsine ülbik), siis oskan alati abi küsida inimeste käest, kes minust rohkem asjaga kursis, oma veetleval viisiljackpuuk kirjutas:Hea õpipoiss on parem kui s.tt meistermurdock kirjutas:Harjutamine teeb heaks harjutajaks, meistrid sünnivad!.
Põhimõtteliselt küll, aga rooliotsad olid tervedEOD kirjutas:Eks ikka roolivardas see loks olema pidi.
Mis siis jääb?jackpuuk kirjutas: Põhimõtteliselt küll, aga rooliotsad olid terved.