301. leht 1299-st
Postitatud: 02 Nov, 2007 14:17
Postitas lamjak
Kaart oli ilmakaarte järgi teistmoodi orienteeritud. Vist oli nii, et ühel oli põhi üleval ja teisel ida, aga võin ka eksida.
Postitatud: 02 Nov, 2007 14:38
Postitas Charlemagne
Semiitide, sealhulgas ka foiniiklaste kiri jookseb paremalt vasakule. Äkki oli nii, et ida ja lääs omavahel vahetuses?
Postitatud: 02 Nov, 2007 16:00
Postitas Sollmann
Ei, siiski mitte.
Väike vihje:
kaardid erinesid teineteisest nagu öö ja päev ... oma välimuse poolest e siis esimese hetkega võis neile ka väga kaugelt peale vaadates ära ütelda kelle maakaardiga parasjagu tegemist on
Postitatud: 02 Nov, 2007 17:12
Postitas Charlemagne
Ühel oli maismaa valge ja meri tume, teisel vastupidi?
Postitatud: 02 Nov, 2007 17:22
Postitas Sollmann
Charlemagne kirjutas:Ühel oli maismaa valge ja meri tume, teisel vastupidi?
Ütleme nii, et ühel oli maismaa, jõed ja järved nii kuis peab, teisel seevastu ...
Postitatud: 05 Nov, 2007 9:39
Postitas Sollmann
Ehh-heh, pakkumisi eriti ei ole

.
Vastus on aga väga lihtne.
Liiga lihtne et ise välja mõelda, piisavalt keeruline et teda i-netist üles leida.
Kas ütlen ära?

Postitatud: 06 Nov, 2007 11:04
Postitas Sollmann
Olulisim vahe 2.Puunia sõja aegu oli järgmine:
kui kartaagolased kasutasid foiniikia meresõitjate eesrindlikke geograafilisi kaarte, siis roomlaste maakaartidel sellal olid laias laastus peal vaid... kaugused/vahemaad ühest punktist teise
Küsimisjärg vaba
Postitatud: 06 Nov, 2007 17:46
Postitas Juhan K
Kasutan tekkinud lüngakest kärmelt ära!
Puunia-radadelt tagasi meie oma kodumaa pinnale, 20.saj alguse kanti:
See väga tuntud eesti kunstnik on leidnud rahvusvahelist tunnustust esmakordselt pariisis 1930. aastate alguses, kuhu ta mõned aastad pärast dresdeni kunstiakadeemia lõpetamist elama kolis. II ms puhkedes tuli ta tagasi Eestisse, kust põgenes 1944. aastal tagakiusamise tõttu Viini. Sealt edasi jällegi Pariisi, kus ta piineldes vähi kätte suri. Kunstniku loomingu esimene periood on innustatud tema vaimuhaigusest ning pidevast absindijoomisest tekkinud hallutsinatsioonidest. Hiljem, pärast vaimuhaigusest tervenemist, pöördus ta otsustavalt realismi poole.
1915. aastal asus ta õppima Tallinna Kunsttööstuskooli, ent nagu paljudel teistelgi selle aja eesti kunstnikel jäid ka tema õpingud Vabadussõja tõttu pooleli. Kõnealune isik osales Vabadussõjas rindetegevuses!
Niisiis: kes oli see tuntud eesti kunstnik ning millises üksuses teenis ta Vabadussõjas?
Postitatud: 06 Nov, 2007 18:13
Postitas Juhan K
Tjah, sai vist tiba lihtne küsimus. Lihtsalt kunstiajaloo tundidest jäi kõrvu, et meie kuulus kunstnik on ka Vabadussõtta oma panuse andnud, sestap otsustasin ka kaasfoorumlaste teadmisi selles vallas kontrollida
Egas midagi, Corvus, anna meile mõtlemisainet!

Postitatud: 08 Nov, 2007 23:28
Postitas alari
13. sajand veel tulirelvi ei kasutatud, kasutusel olid ammud, vibud. Äkki pidi laskeava olema piisavalt lai ja kõrge, et ammuga sisse mahtuda.
Postitatud: 09 Nov, 2007 15:29
Postitas wudu
Väljast kitsamad ja seest laiemad avad, et laske sektor oleks võimalikult lai kaitsjale. Kuid samas ründaja jaoks oleks võimalikult väike sihtmärk, kitsa ava näol.
Postitatud: 09 Nov, 2007 16:38
Postitas Krapp
Kas pead müüride ebaütlast paksust silma, sõltuvalt sellest, mis "firma" oma kohust täitnud oli. pime juba, muidu võiks mälu värskendama minna küll.
Postitatud: 10 Nov, 2007 1:12
Postitas jaan59
Ma olen küll täielik võhik aga ehk laoti nad laskeavade kohal lihtsalt paksemalt kuna laskeava oli potensiaalne sihtmärk kiviheitemasinale vms.Müür laguneb paremini sealt kus mõni ava ees on

Postitatud: 10 Nov, 2007 1:28
Postitas Lohetapja
Corvus, kas tegemist on ehitus- või sõjandusalase küsimusega?
Postitatud: 10 Nov, 2007 19:15
Postitas Tarmo Männard
13 sajand.......ehk on ta kuidagi seotud sellega, et kas sealt lasti vibude või ambudega...