32. leht 113-st
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:16
Postitas Lemet
LS § 14, lg 7. Keegi ei tohi oma tegevusega või tegevusetusega ohustada või takistada liiklust jne...
Ja see punkt kehtib mõistagi vaid autojuhtidele ega puuduta vähimalgi määral ei mootor-, jalg- ega tõuksirattureid, keda siin õigustatakse stiilis "on sul kahju või"...
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:16
Postitas mart2
Nonii, olemegi jõudnud ühe
kurja juureni, mida ma mõnda aega tagasi mainisin - suunatuli!
Siin arutatakse küll, kuid tegelik elu on miskit muud. Vahet pole, kas tagant tulen jalgrattaga või autoga (mootorrattast ei oma), pööretel ning möödasõitudel ligi pooled eessõitjad ei kasuta suunatuld. Ringteedel isegi 2/3!
Ja siis imestatakse, miks sinna teeperve vahele veel rattur tuleb või kergliikluse ülekäigul keegi koperdab...
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:21
Postitas Lemet
sellega peaks kõik öeldud olema
Mul on küll koolist aegu möödas, aga minu arust öeldakse üheselt...
Politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Annika Maksimovi sõnul ei ole ridade vahelt liikumine lubatud, kui mootorrattur sõidab mööda piirdejoont.
Ei ole ma Eestis näinud sõiduridasid kus probleemideta mahuksid korraga kõrvuti ära näiteks Berlingo ja mootorratas.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:23
Postitas taara
Kas see muudab asja, et teatud tingimuste täitumisel võib seda teha?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:24
Postitas Lemet
Teha mida?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:26
Postitas davidsoniharald
Akf Lemet, milline oleks sinu poolt vastuvõetav käitumine Politsei poolt pärast kõnet kiiruseületajate kohta? Patrull sinu väravas kiirust mõõtmas? Mis moodi peaks sinu arvates Politsei käituma?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:26
Postitas taara
Lemet kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:24Teha mida?
Mööduda valgusfoori taga seisvast autost.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:28
Postitas Lemet
Ekstra otsisin, aga kusagilt ei leidnud, kui kaugelt akf Trummi autost (ja ka muudest liiklusvahenditest) võib mööduda.
Kohus leidis jalgratturist möödasõidu puhul, et ohutu vahemaa jalgratturist möödumisel on minimaalselt 1,5 meetrit. Loogiliselt võiks see IMHO ka teistpidi kehtida...
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:31
Postitas Lemet
davidsoniharald kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:26
Akf Lemet, milline oleks sinu poolt vastuvõetav käitumine Politsei poolt pärast kõnet kiiruseületajate kohta? Patrull sinu väravas kiirust mõõtmas? Mis moodi peaks sinu arvates Politsei käituma?
Miks seda minu käest küsid? Küsi Kilo Tango käest, tema oli see, kes koitis et kohe tullakse. Mina saan politseist absoluutselt aru, kui sedasorti kõnedele erilist reaktsiooni ei järgne. Õhukese riigi võlud ja valud.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:31
Postitas Kriku
Lemet kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:28
Ekstra otsisin, aga kusagilt ei leidnud, kui kaugelt akf Trummi autost (ja ka muudest liiklusvahenditest) võib mööduda.
Kohus leidis jalgratturist möödasõidu puhul, et ohutu vahemaa jalgratturist möödumisel on minimaalselt 1,5 meetrit. Loogiliselt võiks see IMHO ka teistpidi kehtida...
Ei ole loogiline, auto on tugevam pool ja kui jalgrattur autost lähemalt möödub, siis ta teisi ei ohusta.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:33
Postitas Lemet
taara kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:26
Lemet kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:24Teha mida?
Mööduda valgusfoori taga seisvast autost.
Liiklusseadust lugeda ei luba mis? Liiga väikesed tähed?? Seal on ju üheselt kirjas, millal võib. Ainus probleem et kohti, kus auto ja mootorratas kõrvuti ühele sõidurajale ära mahuvad, lihtsalt ei tule ette.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:35
Postitas taara
Sa oled ikka eriti kõva peaga. Ise sa just tsiteerisid seda lõiku ja kommenteerisid, et selliseid teid ei ole Eestis olemas. Juba unustasid ära või ei suuda otsi kokku panna?
Ehk siis, teatud juhtudel võib valgusfoori taha seisma jäänud autost mööduda. Või ikkagi ei või?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:36
Postitas isakene
Lemet kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:21
Ei ole ma Eestis näinud sõiduridasid kus probleemideta mahuksid korraga kõrvuti ära näiteks Berlingo ja mootorratas.
Kui natukenegi teed anda, siis mahub väga ilusti. Isiklikult teen hea meelega ruumi, sest iga läbi lipsav tsikkel tähendab mulle auto roolis üht sõidukit ummikus vähem, järelikult üldiselt kiiremat liikumist. Ning kui ise sangas olen, siis selle pilu ma leian alati, kust läbi pugeda. Põhireeglid, tuleb ennast nähtavaks teha, liigselt ei tohi kiirustada, ehk liiklemine peab sujuv olema ning viisakas peab olema. Väga harva, kui mingeid probleeme on tekkinud.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:51
Postitas Lemet
Kui natukenegi teed anda, siis mahub väga ilusti.
Juhul, kui ma ette tean, et sealt kuskilt tagant mootorrattur tuleb, siis võib-olla. Aga 99% juhtudel ei tea. Ja kui auto paikneb sõiduraja keskel, nagu liikluses loogiline on, siie ei kipu mahtuma.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 16:51
Postitas davidsoniharald
Lemet kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:31
davidsoniharald kirjutas: ↑11 Juul, 2023 16:26
Akf Lemet, milline oleks sinu poolt vastuvõetav käitumine Politsei poolt pärast kõnet kiiruseületajate kohta? Patrull sinu väravas kiirust mõõtmas? Mis moodi peaks sinu arvates Politsei käituma?
Miks seda minu käest küsid? Küsi Kilo Tango käest, tema oli see, kes koitis et kohe tullakse. Mina saan politseist absoluutselt aru, kui sedasorti kõnedele erilist reaktsiooni ei järgne. Õhukese riigi võlud ja valud.
Küsisin sinu käest, sest jäi mulje, et sinu arvates ei reageerita piisavalt või üldse. Aga vasta siis küsimusele porisemise asemel: Mis moodi peaks Politsei reageerima pärast kõnet kiiruseületajate kohta?