32. leht 666-st

Postitatud: 29 Juul, 2011 23:15
Postitas nuhk.Albert
Pakuks alumist sarniiri hõõtshoova küljes ( moskvitsiga kargas sõidu ajal välja, vähe puudus et kraavi ei sõitnud. Siis oli kogu auto raskus selle jublaka kanda, nüüd toetab amort ülevalt ja sarniiril kergem).

Postitatud: 29 Juul, 2011 23:24
Postitas Lemet
Toetas ju mosselgi amort alumist õõtsa ja sellega šarniiri...
Pilt

Postitatud: 30 Juul, 2011 2:15
Postitas olef
vaatsin seda videot...nu ikka siuke mulje jääb et rattapoldid,mutrid lahti

Postitatud: 30 Juul, 2011 9:10
Postitas jackpuuk
EOD ütles ära, rooliotsa mutter oli lahti tulnud ja ots koonusest väljas. Kuidas kurat võtaks niimoodi sõidetakse, ilma et aru saadaks (või pigemini huvi tuntaks :evil:). Jutt oli mehel, et midagi kolises seal jah. Krt. paras oleks ikka pea põlvist saadik pooleks lüüa :evil:.

Mure & küsimus

Postitatud: 23 Aug, 2011 18:25
Postitas Bomber
Luugupeetud kaas foorumlased mul mure selline, et minu omandusesd olev Opel Astra 1,4 66 kw, 1997 aasta ei taha enam käivitud. Õigemini käivitub kuna ise tahab. Aku uus, starter kontrollitud. Arvasin et, ehk jubib süütelukupõhi - sai vahetatud, aga ei miskit. Kui tahab siis käivitub , kui ei siis ei käivitu. Ja puudub igasugune seaduspärasus - vahel toimib mitu nädalat või kuud ja siis hakkab jamama. On ehk kellegil olnud kokkupuudet sama teemaga ja oskab suunata-vihjata millega tegu.

Re: Mure & küsimus

Postitatud: 24 Aug, 2011 0:42
Postitas pilgrems
Oeh webi kaudu on sellise veateatega muidugi autosid lihtne remontida.
Kõige lihtsam soovitus on et mine teeninduse.

Pakuks et probleemid ilmnevad niiskete ilmadega. Juhtmed ja kontaktid.

Re: Mure & küsimus

Postitatud: 24 Aug, 2011 1:18
Postitas jackpuuk
Moded võiksid selle tõsta õigesse teemasse, selline meil täitsa olemas: "natuke nuputamist tehnikameestele". Pakun välja, et siinse taseme juures leitakse paari päevaga lahendus, endalgi oleks paar soovitust.

Re: Mure & küsimus

Postitatud: 24 Aug, 2011 5:07
Postitas ants431
Bomber kirjutas:Luugupeetud kaas foorumlased mul mure selline, et minu omandusesd olev Opel Astra 1,4 66 kw, 1997 aasta ei taha enam käivitud. Õigemini käivitub kuna ise tahab. Aku uus, starter kontrollitud. Arvasin et, ehk jubib süütelukupõhi - sai vahetatud, aga ei miskit. Kui tahab siis käivitub , kui ei siis ei käivitu. Ja puudub igasugune seaduspärasus - vahel toimib mitu nädalat või kuud ja siis hakkab jamama. On ehk kellegil olnud kokkupuudet sama teemaga ja oskab suunata-vihjata millega tegu.
Sellist viga on tõesti raske leida, kui remonti viia siis tõenäoliselt on kõik korras ja kui uuesti ära tuua siis käivitub jälle nii nagu " ise tahab".
Ühel tuttaval proual oli selline juhus ja jäi õhtul pimedas tee peale, kutsus mind appi. Kobasin pimedas juhtmeid ja proua proovis käivitada. Kui kobasin starteri juurest siis käivitus.
Starteri juht-juhtme klemm andis kindlat ühendust ainult siis kui auto oli remondis, väljaspool garaaži ja pimedas--- kuidas ise tahtis.

Re: Mure & küsimus

Postitatud: 24 Aug, 2011 7:24
Postitas uusmario
Seda oled vaadanud, et ega sul võtmesisest immot ei ole.

Re: Mure & küsimus

Postitatud: 24 Aug, 2011 7:56
Postitas lamjak
Kas mittekäivitumise korral oled ka kontrollinud, mille taha asi jääb - tuli, õli või ajastus?
Calibral oli korra nii, et bensiinipumba relee keeldus voolu läbi laskmast. Olla koguni tüüpviga, raviks piisas kergest koputusest süüdlase pihta.

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitatud: 28 Jaan, 2012 10:20
Postitas jackpuuk
Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.

Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga

Võtsin masinal ette plokikaane tihendi vahetamise ja sellega koos kõik rihmad, rullikud veepump, termostaat ja kütuse filter. Kaan käis vahepeal sirgeksfreesimisel ja järgmisel õhtul hakkasime siis kokku lappama. Kõik ilusti koos-korras, panin masina käima. Tööle läks, aga lonkas imelikult. Märgid kontrollisin üle, paigas. Süütejuhtmed kõik korralikult peal, vaakumid seal, kus olema peavad. Pöörde läheb ja kiirendades ei jõnksuta(ainult alguses), aga madalatel jõnksutab ja puterdab. Lisaks veel, et enne kogu seda möllu auto sõitis kenasti, käivitus ja ühtegi probleemi polnud Lahendus tegelikult on väga lihtne ja üldsegi mitte müstiline, aga ajab tagantjärgi naerma, mis mõtted kõik läbi peast käisid, et milles viga võiks olla.

Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab :wink:.

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitatud: 01 Veebr, 2012 23:43
Postitas Manurhin
jackpuuk kirjutas:Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.

Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga

Võtsin masinal ette plokikaane tihendi vahetamise ja sellega koos kõik rihmad, rullikud veepump, termostaat ja kütuse filter. Kaan käis vahepeal sirgeksfreesimisel ja järgmisel õhtul hakkasime siis kokku lappama. Kõik ilusti koos-korras, panin masina käima. Tööle läks, aga lonkas imelikult. Märgid kontrollisin üle, paigas. Süütejuhtmed kõik korralikult peal, vaakumid seal, kus olema peavad. Pöörde läheb ja kiirendades ei jõnksuta(ainult alguses), aga madalatel jõnksutab ja puterdab. Lisaks veel, et enne kogu seda möllu auto sõitis kenasti, käivitus ja ühtegi probleemi polnud Lahendus tegelikult on väga lihtne ja üldsegi mitte müstiline, aga ajab tagantjärgi naerma, mis mõtted kõik läbi peast käisid, et milles viga võiks olla.

Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab :wink:.
Karburaatori magnetklapile jäi juhe külge panemata?

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitatud: 02 Veebr, 2012 18:55
Postitas Standartenführer
Manurhin kirjutas:
jackpuuk kirjutas:Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.

Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga

Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab :wink:.
Karburaatori magnetklapile jäi juhe külge panemata?
See peaks olema elektroonilise pritsega ju?

Pakuks hoopis, et kütusefilter mingi, panite valepidi vms? A ma ei viitsi mõelda, oleks see putukas silmeall vb siis pakuks pinget...

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitatud: 02 Veebr, 2012 20:59
Postitas jackpuuk
Vabandust, et pole vahepeal vastanud, kiired ajad. See on ikka pritsega moto ja viga võis tekkida transpordi käigus (ehkki kaan oli transportimiseks hunniku kaltsu sisse mähitud. Samas võis see tekkida töökojas, kaanega ettevaatamatul ringikäimisel. Viga imelihtne, ühe detaili parameetrid olid natuke rikutud.

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitatud: 03 Veebr, 2012 22:48
Postitas jackpuuk
Noh, kuhu on meie vanad tehnikagurud kadunud? Viga oli imelihtne, üks küünaldest oli kerge kõksu pihta saanud ja vahet pmst. polnudki, küünlavahe paikaseadmise järel käis moto jälle nagu Shveitsi kell :).